PDA

Volledige versie bekijken : Julie (Hongaarse)

Ace2
28 maart 2016, 07:34
Julie (Hongaars)

Leeftijd
:
22-25 jaar
Taal
:
Duits

Haarkleur
:
Bruin
Haarlengte
:
Kort

Lengte
:
1.60 m - 1.65 m (volgens eigen zeggen: 1.63m)
Postuur
:
Slank/sportief

Tatoeage
:
Ja
Lichaamsdeel
:
Rug

Piercing
:
Onbekend
Lichaamsdeel
:

Cup-maat
:
C
C
:
Nee

Kleur ogen
:
Onbekend
Herhalingsgevaar
:
https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg

Prijs
:
euro
Tijdsduur
:
minuten

Service
:
NMC, PZC, Eierlecken, relaxed GFE, Beffen,

Extra info
:
Mooi meisje met mooi lichaam dat iets te afstandelijk is

Ace2
28 maart 2016, 07:39
Op de kamer legden Julie en ik de lakens op het bed. Hierna ontdeed Julie zich van haar lingerie en ik gooide mijn badjas om een kleerhaakje aan de muur. Ik mistte uiteraard.
Ik ging liggen op het bed en legde mijn armen onder mijn hoofd. Julie ging op mij zitten en gleed met haar bevallige lijfje over mijn minder bevallige lijf heen. Ze kwam met haar hoofd naar beneden en zoende mij voorzichtig. Ze zoende wel mijn lippen, maar week al snel uit naar mijn nek. Dat zou ze een paar keer herhalen. Voordat er goed en wel (voorzichtig) kon worden gezoend ontweek ze mijn lippen om iets anders te zoenen. Toch beviel het mij prima met haar op mij. Ze vroeg hoe lang ik wilde blijven en met mijn toezegging dat het een uurtje prima was lachte ze tevreden. Uiteindelijk legde ik haar op haar buik en ging bovenop haar zitten. Een beetje onwennig keek ze mij aan en toen ik met mijn massage begon legde ze haar hoofd op een kussen en sloot haar ogen, waarna ze een paar keer zuchtte. “Als ze maar niet in slaap valt” dacht ik. Ik kneedde en wreef alsof het ene lieve lust was en ik had het idee dat het haar best beviel. Ik lebberde haar hele lijf af en toen ik mijn vinger langs haar poesje liet glijden droop het vocht er al flink uit. “Game on “ dacht ik, waarna ik haar op haar rug rolde.

Ik probeerde haar nog te zoenen maar dat ontweek zij soepel. En aangezien ik niet zo van de verkrachtingsspelletjes ben liet ik het maar zo. Likkend gleed ik naar beneden om haar poesje te beffen. Dat smaakte erg goed. Met een hand kneedde ik haar borsten en haar tepels waren flink hard. Zelf kneedde ze met haar handen haar borsten ook. Ook gleed ik met mijn vingers langs haar aardje, maar dat was off limit. “Preutse non” mokte ik.
Ik begon met beffen en voor ik mijn tong nog maar in de buurt van haar kutje had begon ze al te kreunen. “Vast omdat ze weet wat er gaat komen” dacht ik tevreden. Tijdens het beffen kreunde ze nog steeds gemaakt, maar ik merkte dat ze rustiger werd en het kreunen veranderde in zuchten. Langzaam en rustig bewoog ze haar bekken en met haar handen kneedde ze haar borsten. Ineens werden haar schokken wat onrustiger en kwam er een (gespeeld) orgasme. Snel trok ze haar poesje weg en keek verlegen mij aan. Ze duwde mij op mijn rug en kwam tegen mij aan liggen. Eventjes knuffelden wij wat, waarbij ik zo waar een echte zoen kreeg. Dat knuffelen werd onderbroken doordat mijn penis werd schoon gemaakt met een doekje, waarna een rustige pijpbeurt volgde. Pijpen is niet slecht maar ook niet bovengemiddeld goed. Daarbij werd het pijpen te vaak onderbroken door aftrekken. Ik vroeg haar iets meer te pijpen en dat deed ze verder prima. Wel vroeg ze niet in haar mond klaar te komen.
Ondanks dat het pijpen mij best beviel vroeg ik om een condoom. Dat deed zij om mijn harde piemel en smeerde over het condoom wat glijmiddel. Vervolgens leidde ze mijn penis naar haar poesje die ik er langzaam in liet glijden. Neuken ging erg goed en ze maakte een prettig ritme. Ik zette haar vervolgens nog wel op haar knietjes en kroop achter haar. “Von hinten?” vroeg ze en ik knikte bevestigend met mijn tong naar buiten. Nu werd ik wat ruwer en ik stootte wat harder in en uit. Julie kreunde gemaakt. Ik greep haar heerlijk harde sportbillen en voelde een grote hoeveelheid sperma richting de uitgang van mijn lul stromen. Ik besloot het niet tegen te houden, waardoor ik een heerlijk orgasme onder ging. Ondertussen bleef Julie rustig door stoten en melken. Het voelde heerlijk aan.

Kort samengevat krijgt Julie een ruime voldoende. Een mooie meid, die in mijn ogen iets te afstandelijk is. Ik zal er nog zeker een keer gebruik van maken, maar ik verwacht niet dat dat op korte termijn gebeurt.