Inloggen

Volledige versie bekijken : Juliana (GT)

Willem2
20 oktober 2005, 15:45
Naam : Juliana

Haarkleur/-lengte : blond, halflang

Lengte dame : 1.75m

Postuur/Cupmaat : Normaal tot slank , B-Cup

Nationaliteit/Taal : Kroatische, duits en engels

Leeftijd : 26 jaar

Tatoeages/Piercings :

Service : Goed. Zoenen, Beffen, PZC, NMC, FT, Aftrekken....

Bijzonderheden : of is dit nu werkelijk de zus van Daisy ....??

Stiffmaster
26 oktober 2005, 11:02
Dit is nog steeds niet zeker, wel zeker is dat het het nichtje is van Julia.

Naam : Juliana

Haarkleur/-lengte : blond, halflang

Lengte dame : 1.75m

Postuur/Cupmaat : Normaal tot slank , B-Cup

Nationaliteit/Taal : Kroatische, duits en engels

Leeftijd : 26 jaar

Tatoeages/Piercings :

Service : Goed. Zoenen, Beffen, PZC, NMC, FT, Aftrekken....

Bijzonderheden : of is dit nu werkelijk de zus van Daisy ....??

Stiffmaster
26 oktober 2005, 11:15
In mijn berichtje over Julia had ik aangegeven om over Juliana iets te schrijven, vraag me af of je het zo goed schrijft, afin.
Deze blonde Croatische is zeker zo heerlijk om te zien als haar grote "zus", lees nichtje en was net terug van vakantie en lekker gebruind, lange blonde haren met een heerlijk figuur.
Pijpen als een stofzuiger en neuken alsof haar leven ervan afhangt:fuck: :fuck: .
Is ook alleen te verkrijgen, maar met beide nichtjes is eigenlijk wel een must voor de verwende ijsbeer :p :p :p

Alles Paletti
30 oktober 2005, 12:03
Gisteravond, samen met mijn broertje Koos56 en ons aller Willem2 weer eens naar GT getogen.

Als 2e dame van de avond na herhaaldelijk aanraden van mijn broer, gekozen voor Julianna een dame van rond de 25 uit Croatie.
Haar lippen vond ik eigenlijk iets te vol (ik heb altijd iets aan te merken) maar ze heeft een waanzinnig lekker figuurtje.
Bij nader inzien waren de lippen, een heerlijk instrument om een man heerlijk te laten genieten.

Ze kan heerlijk kussen, en naar mijn mening nog beter pijpen.
Ik heb haar heerlijk haar gang laten gaan, en ze bleef zuigen, tot de laatste druppel in haar mondje was verdwenen.

Wat mij het meeste opviel, was, dat zij beslist later in de bar, nog even wilde nakletsen, en nog even een beetje wilde kroelen.

Ik was haar laatste gast deze avond, want ongeveer een kwartier nadat we uitbundig afscheid van elkaar hadden genomen in de bar, stond ze bij de ingang van de bar in haar gewone kleding, met dikke muts op, vrolijk gedag naar mij te zwaaien. :wink:

Dit geeft toch wel een extra dimensie aan zo'n date.

De meeste dames komen met je van de kamer, ontvangen hun geld, geven een kus, en dan zien ze je niet meer staan.

Dus conclusie: Aanrader! :D
Herhalingsgevaar: 100%
Enthousiasme: groot
FT: Super

Stiffmaster
30 oktober 2005, 16:54
Zoals mijn grote broer Wil 48 al zei samen met hem en Willem2 weer eens op de tour geweest in GT, eerste even de kat of moet ik zeggen de poes uit de boom gekeken, en na even gebubbeld te hebben met juliana naar kamer 8 geweest.
Heerlijk met haar gebabbeld en over gegaan in actie, heerlijk zoenen en diep pijpen, zolas Wil48 later zou erkennen zij heeft echt de lippen ervoor, dus grote broer toch niet te grote lippen:smkiss: afgemaakt in doggystyle en heerlijk het rubbertje volgespoten, zo de druk was er vanaf, de avond kon beginnen:lostit: :lostit: :lostit:, beste broer volgens Willem en mij is het toch echt Juliana, maar wat is een naam?:rolleyes:

Alles Paletti
23 november 2005, 12:19
Geachte heren forumgenoten.

Wie kan mij vertellen, op welke dagen Juliana overdag werkt.
Helaas kan ik s'avonds niet meer weg, aangezien mijn lieftallige echtgenote al rood aanloopt, bij het woord Duitsland.:ranting2:
Doordeweeks kan ik overdag nog wel weg, zeker op maandag.

Ik hoop,dat iemand een antwoord heeft op deze vraag

alvast bedankt:D :D :D

Willem2
23 november 2005, 12:31
Opeens weet ik de beste oplossing : Stuur je broer even langs :rolleyes:
:rofl:

Groetjes Willem :lostit:

newcomer
23 november 2005, 15:29
... noch ein guter Vorschlag:

Ruf doch einfach im GT an, die geben eigentlich immer ehrlich Auskunft.

+49 2163 8894760

Grüße, newcomer

Alles Paletti
23 november 2005, 15:36
Danke fuer Dein Tip, aber bei GT koennen die nicht sagen Wenn Die Juliana Arbeitet.

Trotzdem Herzlichen Dank

Will