Volledige versie bekijken : Regals Men's Club gesloten
licky luke
15 maart 2016, 00:07
Het pand van de Regals Men's Club staat te koop.
Eigenaar Robert Barlage heeft zijn zaak Regals Men's Club in Cadier en Keer te koop gezet.
Zie o.a.: http://www.wijlimburg.nl/nieuws-overzicht/regals-mens-club-in-cadier-en-keer-te-koop-begonnen-als-rolls-royce-club/
14465
De website is nog in de lucht: http://www.regals.nl/
Iemand geïnteresseerd?
Wellicht de ex-eigenaar van VV
Nulnulzeseneenhalf
15 maart 2016, 12:35
Als ik de berichten goed lees, dan is de club nog niet gesloten. Ze willen minimaal nog profiteren van de Tefaf.
Daarnaast kan een nieuwe eigenaar de club veel gemakkelijker doorstarten als de boel nog draaiend is.
licky luke
15 maart 2016, 13:00
Als ik de berichten goed lees, dan is de club nog niet gesloten. Ze willen minimaal nog profiteren van de Tefaf.
Daarnaast kan een nieuwe eigenaar de club veel gemakkelijker doorstarten als de boel nog draaiend is.
Juist.
Vandaar de vraag: Wie heeft interesse? ;):biggrin:
Ligt praktisch in mijn achtertuin, dus ik wil wel een bod doen, maar ik betwijfel of ik in de buurt van de vraagprijs kom...
Big30
15 maart 2016, 14:17
Wellicht de perfecte locatie om een start te maken voor de Saunaclub Golden Slippers van BS!
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30102-Badslippers-gaat-een-Saunaclub-beginnen-en-wordt-vet-rijk!&highlight=Slippers
Vraag is uiteraard welk prijskaartje eraan hangt.
kwakky90
16 maart 2016, 00:05
Iemand een ervaring met deze club? Vind er niks van op internet.
Eddy_V
16 maart 2016, 00:14
Iemand een ervaring met deze club? Vind er niks van op internet.
En daar is het nou dan ook te laat voor!
Ricardo Banana
16 maart 2016, 08:21
Ik ben er ooit 1x geweest, maar kwam niet verder als de voordeur, aangezien een paar luxemburgers de hele tent hadden afgehuurd. Dus maar het nachtleven van Maastricht ingedoken.
uurtje
16 maart 2016, 10:23
Misschien zit er wel een causaal verband tussen de sluiting van deze tent en het ontbreken van berichten. Zomaar een wilde gok....
Brad Clitt
16 maart 2016, 11:52
Het soort mensen dat in deze club verkeert zit niet op een hoerenlopersforum, dat is een wereldje voor zich.
De nieuwe eigenaar moet (tenminste als afnemende (rijke) klandizie de oorzaak is) eigenlijk een tussenvorm bedenken, dus een luxe saunaclub waar je best een hogere entree kunt vragen (75-100 euro) met bijbehorende dames (Club Globe optiek/service) die rustig 75-100 per half uur kunnen vragen. Als ze dit kunnen waarmaken/volhouden hebben ze denk ik genoeg klandizie (waaronder ik, want voor echte kwaliteit ben ik best bereid om dieper in de buidel te tasten), want er zitten genoeg goed gesitueerden in de Euregio waarvoor echter de huidige prijzen net iets te veel van het goede zijn.
licky luke
16 maart 2016, 12:10
Het soort mensen dat in deze club verkeert zit niet op een hoerenlopersforum, dat is een wereldje voor zich.
De nieuwe eigenaar moet (tenminste als afnemende (rijke) klandizie de oorzaak is) eigenlijk een tussenvorm bedenken, dus een luxe saunaclub waar je best een hogere entree kunt vragen (75-100 euro) met bijbehorende dames (Club Globe optiek/service) die rustig 75-100 per half uur kunnen vragen. Als ze dit kunnen waarmaken/volhouden hebben ze denk ik genoeg klandizie (waaronder ik, want voor echte kwaliteit ben ik best bereid om dieper in de buidel te tasten), want er zitten genoeg goed gesitueerden in de Euregio waarvoor echter de huidige prijzen net iets te veel van het goede zijn.
Nou goed dan, als jij belooft dat je regelmatig binnen komt wippen zal ik mijn huidige bod wel verhogen... ;) :biggrin:
Brad Clitt
16 maart 2016, 12:21
Als je nog een mede-financier zoekt... denk dat ik 1% wel voor mijn rekening kan nemen.
Nee serieus, ik zou echt een vaste klant zijn (minstens 1 keer per maand).
Eddy_V
16 maart 2016, 14:31
Als je nog een mede-financier zoekt... denk dat ik 1% wel voor mijn rekening kan nemen.
Nee serieus, ik zou echt een vaste klant zijn (minstens 1 keer per maand).
Het is net als bij de V&D... Als ze eenmaal gaan sluiten wil iedereen ineens klant worden..
Nedlovefkk
16 maart 2016, 16:15
Kwestie van afstrepen op de Bucket List Eddy ;) Idee van Brad Clitt is natuurlijk zo gek niet. Maar dan is het wel een kwestie van goed vermarkten. Voor veel mensen blijft een bordeel een bordeel. Terwijl wij (en anderen) maar al te goed weten dat de kwaliteit/kwantiteit sterk kan verschillen.
Brad Clitt
16 maart 2016, 19:19
@ Eddy_V
Met dit verschil dat in deze tent Bijenkorf-prijzen (de oude Korf dan) gevraagd worden (en dat is dan nog een zwaar understatement, met 2000 euro voor een avondje kom je nog goed weg).
Brad Clitt
31 december 2016, 08:43
Voor wie het gemist heeft, in Flikken Maastricht bracht Wolfs (in functie) een bezoekje aan deze club. :)
Blijft alleen nog een bezoekje aan YinYang over, want in Sixsens is ie ook al eens geweest.
Ik weet alleen niet of ie in Roermond nog welkom is...
Brad Clitt
19 februari 2017, 08:11
In de krant van gisteren zag ik een advertentie waarin ze leuke bardames zochten voor de avond, dus blijkbaar nog steeds open.
Misschien inmiddels een nieuwe eigenaar gevonden, of de zaken beginnen weer te lopen.
Overigens een gratis tip voor de (nieuwe) eigenaar, doe eens iets aan de website, dit kan heden ten dage echt niet meer.
En graag ook wat meer info over de zaak.
Sjeufke
19 februari 2017, 09:34
Ik rijd er regelmatig langs. De oprijlaan en het gebouw zijn altijd verlicht. Het zegt niet alles natuurlijk, maar het lijkt er op dat Regals gewoon open is.
Ze hebben ook een 'werkende' website. Heb de foto's eens bekeken......één bezoek = zes maal bezoek saunaclub?? Lijkt me een dure tent.
Brad Clitt
19 februari 2017, 09:43
Het is/was ook een dure tent (spreek niet uit eigen ervaring overigens), een saunaclub is de véél betere optie.
Brad Clitt
19 februari 2017, 10:06
Ik rijd er regelmatig langs.
Onderweg van/naar Sixsens neem ik aan. ;)
Sjeufke
19 februari 2017, 10:07
Onderweg van/naar Sixsens neem ik aan. ;)
Klopt helemaal! :smoke: