Volledige versie bekijken : Antwerpen,leden onder mekaar,gewoon gezellig
Anvers
25 maart 2008, 17:53
Zoek maar met google wat een trol is op het internet. In ieder geval trachten deze trollen in bepaalde discussies de boel te verzieken. Ik begrijp alleen niet waarom het bericht hierheen is gehaald want hier zijn toch geen trollen :rolleyes:
Ik hoef dat helemaal niet op te zoeken, ik ben wel intelligent genoeg die termen wel te verstaan, hoor Willem, afin ik verwarde mij eerst met "drollen", maar dat is natuurlijk een totaal andere betekenis. :baeh:
PS @ Wico het heeft mijn volledige aandacht ;)
Bah, dit vind ik wel een beetje de spot drijven hoor, sorry! :teuflisch
Weeral eens : U mag alles schrijven, maar wanneer ik reageer, dan is het weet ik niet wat; of begrijp ik het WEERAL EENS verkeerd? :mad:
wico
Willem2
25 maart 2008, 18:57
Bah, dit vind ik wel een beetje de spot drijven hoor, sorry! :teuflisch
Weeral eens : U mag alles schrijven, maar wanneer ik reageer, dan is het weet ik niet wat; of begrijp ik het WEERAL EENS verkeerd? :mad:
wico
Ja, U begrijpt dat verkeerd.
:wink:
Anvers
25 maart 2008, 19:46
Ja, U begrijpt dat verkeerd.:wink:
Tja, maar ik ben MAAR een domme Belg hé Willem! :p
Maar zal eens mijn goede wil hier tonen door een een aantal paspoorten van dames in SKW hier posten in de hoop dat andere leden hierop reageren ! :p
Al bij al vind ik dat er de laatste tijd toch wat reactie onder Antwerps Gezever komt. !:p
wico
Anvers
25 maart 2008, 20:44
Teneinde wat meer reactie van andere ijsberen op het Antwerps gedeelte van het forum te bekomen, ga ik, teneinde het Antwerps gedeelte meer up-to-date te houden, mij in de toekomst een beetje meer bezig houden met nieuwe paspoorten van dames te maken en niet enkel dames naar het archief te laten verplaatsen. :p
Het model paspoort, zoals destijds door onze vriend Zero ontworpen, ga ik een beetje uitbreiden met aanvullende gegevens der dames, zoals deze op andere fora vermeld zijn zoals :
Uiterlijk
Vriendelijkheid
Hygiëne
Kleur ogen
En eventueel een algemene beoordeling zoals ik deze ken van andere fora, en ik spreek dan niet enkel van H o o k e r s, doch ook van andere fora zoals
P r o v l a, en andere. Dit alles indien de forumleiding hiermede akkoord gaat natuurlijk !
Dit kan de algemene objectieve beoordeling maar ten goede komen en een betere idee geven aan mogelijke geïnteresseerden der dames. :freu:
wico
rplover
25 maart 2008, 21:42
Wico,
je weet toch dat je de vrijheid krijgt alle info neer te pennen die je maar wil hier, voor het algemeen belang van de beertjes.
Als ik het goed voorheb, ga je hier in no time de kleur van de ogen van Sylvia, Anna EN Nadia neerpennen :D;)
Willem2
25 maart 2008, 21:46
....
En eventueel een algemene beoordeling zoals ik deze ken van andere fora, en ik spreek dan niet enkel van H o o k e r s, doch ook van andere fora zoals
P r o v l a, en andere. Dit alles indien de forumleiding hiermede akkoord gaat natuurlijk !
....
Het gaat hier misschien niet om "de leiding" maar wat de leden van het Antwerpse gedeelte daarvan vinden. En ik ken toch één lid die erg tegen deze "beoordelingen" is.
Maar succes ermee
Anvers
25 maart 2008, 22:01
Wico, je weet toch dat je de vrijheid krijgt alle info neer te pennen die je maar wil hier, voor het algemeen belang van de beertjes. Als ik het goed voorheb, ga je hier in no time de kleur van de ogen van Sylvia, Anna EN Nadia neerpennen :D;) :wink:
ENKEL de mooie Sylvia interesseert mij, dat weet je ondertussen wel. Hoop dat ik haar morgen kan "pakken", of beter nog dat ZIJ MIJ kan pakken. :freu:
Het gaat hier misschien niet om "de leiding" maar wat de leden van het Antwerpse gedeelte daarvan vinden. En ik ken toch één lid die erg tegen deze "beoordelingen" is. Maar succes ermee :wink:
Och Willem,
1 lid op 8.025 leden, kunnen we ons niet aantrekken nietwaar ? :wand:
wico
Willem2
25 maart 2008, 22:39
Och Willem,
1 lid op 8.025 leden, kunnen we ons niet aantrekken nietwaar ? :wand:
wico
Ach Wico, Het is rplover maar :eek:
Dus nogmaals succes ermee :wink:
Anvers
25 maart 2008, 23:16
Ach Wico, Het is rplover maar :eek: Dus nogmaals succes ermee :wink:
Succes met wat ? :confused: :confused:
wico
rplover
25 maart 2008, 23:18
Beste Ijsbeer2 (met dank aan CUUP waarvan episode 31 best mag geschrapt worden):baby2:,
topic PZC.....rplover die je Calimero noemt, en trollen die me komen helpen.
topic Forza...ga je beweren dat het een goed beeld geeft van een ijsbeer die de eerste keer naar Antwerpen gaat, terwijl het eigenlijk "de kroniek van een afbraakpoging" is
topic Antwerpen...het is weer rplover
Straks ga ik nog denken dat ik Calimero ben :hammer:
Trouwens, eens goed lezen hoe jij tekeer gaat, vandaag.
Als er iets op je lever ligt, gooi het dan in de groep.
Je mag jennen, je mag eens goed lachen, je mag gerust je badjas opentrekken in VV en in al je glorie in je blootje staan, maar jennen en jennen is twee.
't Is natuurlijk maar de mening van een alleenstaand geval, die tegen lijstjes is (dat draai je uiteraard weer om), en tegen onveilige sex (daar geef ik uiteraard verkeerde cijfers).
Als ik moet ophouden mijn mening te schrijven, kan je dat ook op een deftige manier formuleren, dan kan ik er nog mee doen wat ik wil.
Laat het beest nog maar eens goed los..... je hebt het precies nodig :love:
Anvers
26 maart 2008, 00:11
Beste Ijsbeer2 (met dank aan CUUP waarvan episode 31 best mag geschrapt worden):baby2:,:wink:
rplover,
Aangezien U hier over CUUP spreekt, citeer ik hier maar mijn reactie onder de rubriek vergelijkingen tussen SKW en Saunaclubs :
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=68516#post68516 van heden.
IK heb Uw verhaal destijds ook met veel interesse gevolgd, doch als ik het nu achteraf beschouw geloof ik er niet veel van, vooral omdat ........... En ik wil hier niet verder op in gaan. :teuflisch
wico
Hoop dat de moderator geen censuur gaat uitoefenen op dit bericht, want het verhaal van CUUP destijds was werkelijk FENOMENAAL, doch ik geloof er NIKS van en heb aanwijzingen dat het hier volledig fictie was. :p
wico
thesickboy
26 maart 2008, 09:14
Hoop dat de moderator geen censuur gaat uitoefenen op dit bericht, ...
Censuur?
Hier?
Op het ijsberenforum?
;):wink:
Randy
26 maart 2008, 09:42
Censuur?
Hier?
Op het ijsberenforum?
(Citaat)
Wat is censuur? De belangrijkste bedreiging van de vrijheid van meningsuiting is censuur. Het woord censuur is afgeleid van Latijnse census, dat was in het oude Rome het toezicht op de heffing van belastingen (vandaar het oud-Nederlandse woord cijns) en op de goede zeden. Nu is censuur: het toezicht van een wereldlijke of kerkelijke overheid op uitingen in woord en geschrift die haar niet bevallen. Meestal wordt bedoeld preventieve censuur, dat is het verbieden van uitlatingen en afbeeldingen voordat zij, bijvoorbeeld in druk, openbaar worden gemaakt.
(einde citaat, vetgedrukt door mij)
Als mods/admin al een overheid zijn, dan een wereldlijke:D. Mij bevalt heel veel niet van wat er geschreven wordt, maar dat is nog geen reden de postings te verwijderen of aan te passen. Wat wel geldt is dat wij allemaal (mods, admins, schrijvers) ons aan de wet hebben te houden. En dat we niet alles toelaten, het moet toch tenminste enig verband houden met het doel van deze site.
Als iemand vindt dat op dit forum censuur plaatsvindt, gelieve dat kenbaar te maken. Of een ander forum op te zoeken. Merk overigens op dat je rustig kan schrijven dat er censuur gepleegd wordt, geen mod die dat weghaalt. :D
rplover
26 maart 2008, 10:27
Als xxxxxx vindt dat op dit forum xxxxxxx plaatsvindt, gelieve dat xxxxxxx xx xxxxx. Of een ander forum op te zoeken.
Hier lopen wel erg veel mods rond, de laatste dagen :D
Och, xxxxx, durf nog eens ooit iets van xxxxxxx door te sturen op mijn xx, dan maak ik het bekend :teuflisch:D;)
Enne, tussen xxxxxxx, maar niet verder vertellen zenne, ik kom niet op een ander xxxxx, (als ik er nog maar denk daar iets te xxxxxx is 't al gewist :hammer:), nergens zoveel fun als xxxx, en nergens zoveel begrip van de xxxxxx.
Alhoewel ze soms uit hun rol vallen en teveel menselijke trekjes vertonen, zou toch echt niet mogen, jullie zijn trouwens uitverkorenen van opperhoofd xxxxxxxx :smile2:;)
Randy
26 maart 2008, 11:17
Hier lopen wel erg veel mods rond, de laatste dagen :D
...
Alhoewel ze soms uit hun rol vallen en teveel menselijke trekjes vertonen, zou toch echt niet mogen, jullie zijn trouwens uitverkorenen van opperhoofd xxxxxxxx :smile2:;)
Er lopen hier meer lastige Belgen rond dan lastige mods :teuflisch.
Randy, die lekker uitverkoren is (je bent toch niet jaloers?) :baeh:
rplover
26 maart 2008, 11:46
Er lopen hier meer lastige Belgen rond dan lastige mods :teuflisch.
Randy, die lekker uitverkoren is (je bent toch niet jaloers?) :baeh:
Helaba, je zit hier wel in het "lastige-Belgen-gedeelte" ;)
Euh, jaloers op? Waarop zou ik kunnen jaloers zijn? :baby2:
Toch niet op niet meer je volle mening mogen te uiten (censuur :D), en dan soms uit je rol te moeten vallen? Neen, laat mij maar lekker één der 8000 zijn, veel plezieriger dan een bende gekke Hollanders en nette Belgen proberen in toom te houden :smile2:;)
thesickboy
26 maart 2008, 12:48
... Neen, laat mij maar lekker één der 8000 zijn, veel plezieriger dan een bende gekke Hollanders en nette Belgen proberen in toom te houden :smile2:;)...
Wijze woorden.... wie had dat ooit verwacht...van rplover...;)
rplover
1 april 2008, 16:13
Heb me opgeofferd, vrijdag ga ik even de top van het forum bezoeken in VV, en daar maar de koe bij de horens vatten, en een datum vastleggen voor een 'meet en greet' met Anvers, de sub, ......... in het skw
Trouwens, ik heb nog 3 lege plaatsen, iedereen (bijna iedereen) mag mee :D
Mischien vallen er nog wat vrijkaartjes voor Anvers, de sub of anderen uit de lucht, een prachtige gelegenheid om eens onze horizonten te verkennen, en kennis te maken met Biggie, Willempie, Jackie, Jansen en anderen :teuflisch
Binky007
1 april 2008, 16:17
Wijze woorden.... wie had dat ooit verwacht...van rplover...;)
ach......
Als ge hem in het echt leert kenne valt hij best wel mee :thefinger
De ex lijstjes maker
Waarom was ik ook alweer gestopt..............................:rolleyes:
en Wico....... Succes met de beoordelingen :huch:
Binky
Anvers
1 april 2008, 16:43
ach......
....en Wico....... Succes met de beoordelingen :huch:
Binky
Sorry Binky007,
maar ik kan even niet volgen wat je bedoelt, maar tja ik ben maar een simpele Belg. :confused:
wico
Anvers
1 april 2008, 16:56
Heb me opgeofferd, vrijdag ga ik even de top van het forum bezoeken in VV, en daar maar de koe bij de horens vatten, en een datum vastleggen voor een 'meet en greet' met Anvers, de sub, ......... in het skw.Trouwens, ik heb nog 3 lege plaatsen, iedereen (bijna iedereen) mag mee :D :wink:
Tja rplover,
Miljaarde, ben ik toevallig toch wel ik bezet volgende vrijdag. :teuflisch :mad:
Maar vermits je toch 3 lege plaatsen hebt, misschien kan Smalle Frits wel mee, die schijnt de laatste tijd toch nogal actief te zijn en dan kan hij ineens zijn horizonten verkennen en kennis maken met de forumleiding :baeh: :hah:
....een prachtige gelegenheid om eens onze horizonten te verkennen, en kennis te maken met Biggie, Willempie, Jackie, Jansen en anderen :teuflisch :wink:
wico
Willem2
1 april 2008, 17:14
Tja rplover,
Miljaarde, ben ik toevallig toch wel ik bezet volgende vrijdag. :teuflisch :mad:
wico
Ja, maar deze vrijdag niet :D
Ik denk dat ik nog maar eens ga trekken :rubbel: ;)
PS Ik begrijp Binky007 wel :hammer:
Anvers
1 april 2008, 17:34
Ja, maar deze vrijdag niet :D Ik denk dat ik nog maar eens ga trekken :rubbel: ;) :wink: PS Ik begrijp Binky007 wel :hammer:
Willem,
moet je MIJ toch eens uitleggen WAT het verschil is tussen DEZE vrijdag en VOLGENDE vrijdag ? :confused:
We zjn HEDEN dinsdag, dus VOLGENDE en DEZE vrijdag zijn m.i. hetzelfde, of begrijp ik het weeral verkeerd? :confused:
En wat bedoel je met TREKKEN ??? :confused::confused:
wico
Anvers
1 april 2008, 18:37
Voor diegenen die het nog niet mochten weten, gisteren zijn de vernieuwde ramen van schippersstraat 21 en 23 geopend, hetgeen een stoelendans der dames teweegebracht heeft.
In de dag zitten hier tegenwoordig volgende dames
op SS 21
SS 21/1 ?
SS 21/2 Katia
SS 21/3 Myriam (SM)
SS 21/4 en SS 21/5 : nieuwe gezichten
op SS 23
SS 23/1 Annabelle
SS 23/2 ?
SS 23/3 Daniëlla
SS 23/4 Laetitia
SS 23/5 Any
Wat de nacht betreft, dat zal Sub wel doorgeven. :roll:
wico
Voor diegenen die het nog niet mochten weten, gisteren zijn de vernieuwde ramen van schippersstraat 21 en 23 geopend, hetgeen een stoelendans der dames teweegebracht heeft.
In de dag zitten hier tegenwoordig volgende dames
op SS 21
SS 21/1 ?
SS 21/2 Katia
SS 21/3 Myriam (SM)
SS 21/4 en SS 21/5 : nieuwe gezichten
op SS 23
SS 23/1 Annabelle
SS 23/2 ?
SS 23/3 Daniëlla
SS 23/4 Laetitia
SS 23/5 Any
Wat de nacht betreft, dat zal Sub wel doorgeven. :roll:
wico
De avond/nacht zag er gisteren als volgt uit.
SS 21/1 Post-op trans die daar vroeger al meer werkte
SS 21/2 Nieuw gezicht
SS 21/3 Myriam (SM) zelfde van de dag
SS 21/4 en 21/5 nieuwe gezichten
SS 23/1 een zwartharige die me bekend voorkomt, maar een tijdje gemist heb
SS 23/2 een Dame die lijkt op Sandra van Verversrui 04/5, maar volgens mij is het een ander
SS 23/3 Daniëlla, de zelfde van de dag
SS 23/4 Mara
SS 23/5 Valentina
Grz Sub
seksenfun
1 april 2008, 19:43
Willem,
moet je MIJ toch eens uitleggen WAT het verschil is tussen DEZE vrijdag en VOLGENDE vrijdag ? :confused:
We zjn HEDEN dinsdag, dus VOLGENDE en DEZE vrijdag zijn m.i. hetzelfde, of begrijp ik het weeral verkeerd? :confused:
En wat bedoel je met TREKKEN ??? :confused::confused:
wico
Probeer die Nederlanders niet te begrijpen Wico, daar krijg je al snel grijze haren van :D :D.
Je hebt overigens ook nog zoiets als: vrijdag 8 dagen.
En wat mag dan het verschil zijn tussen vorige en afgelopen vrijdag :roll3:
rplover
2 april 2008, 17:15
Gisterenavond nog eens gaan wandelen, na een tweeweekse afwezigheid, naar het skw.
Heb dan ook een lang praatje met die hemelse Anna, VV14 gaan maken, en heb me kapotgelachen.
Ze studeert namelijk Nederlands, en met dat Albanees, Italiaans, Spaans, Frans en Engels accent van haar, is dat heerlijk, vooral als ze je voorleest: "scheepjes verwelken, roosjes vergaan, maar mijn liefde voor jou blijft altijd bestaan":luvlove:
En ik moest dat naar het Duits vertalen, ben niet verder gekomen dan hast du lust.... :lostit:
Anna sprong letterlijk een gat in de lucht als ze me zag :zauberkis
Hoe zou dat nu toch komen?
Het antwoordt kan verkregen worden via IM...
....IM antwoord aan ...: omdat ze al twee weken op de lelijkaards sub en Wico heeft moeten zitten kijken :D;)
Anvers
13 april 2008, 15:42
:freu: Wico de beste stadsgids van het skw!
HALVE gids hé seksenfun, de andere helft is Sub. :p
Ik begrijp wel niet HEEL goed uw volgende reactie, en veronderstel dat deze op een misverstand berust.
Dat ik al meermaals (min of meer) duidelijk de hand (niet letterlijk) vroeg en geen reactie volgde. Tenzij misschien nu jouw antwoord. Maar goed, als het zover is IM ik wel want boze vrienden wil ik niet :rolleyes:.
Zoals rplover hier schrijft :
Huh, ik denk dat iedereen die in het skw ronddwarrelt iedereen een rondleiding wil geven, en je de Meiden aanwijzen waar je waar voor je geld krijgt ;) Ik heb Wico en de sub al meermaals gids weten spelen voor medebeertjes. En er wordt meermaals per week gewandeld, ff een IM is genoeg om je wegwijs te laten maken door de "crew" :D Nu niet gaan beweren dat Wico niet collegiaal is hoor, dan ga je ruzie krijgen, en dat gaat niet al te lang duren :teuflisch:wink:
zijn ik, Sub en ook rplover (MET Mascotte) graag bereid je een rondleiding in SKW te doen. :p
Dit is de laatste maanden trouwens al 2 maal gebeurd. :freu:
1 maal voor ijsberen op 30 januari, waar zelfs willem 2 en Binky007 aanwezig waren.
Beste Heren van het goede wandelleven,
Het was wel een gezellige avondwandeling maar ik had vooraf te veel door de stad geslenterd. U zult morgen wel het resultaat zien.
Uiteraard kom ik wel een keer terug want die lik van Paola aan mijn oor smaakt naar meer :D:wink:
En 1 maal ook voor het andere forum HOOKERS met leden die het apprecieren.
Dus zeg maar wanneer je tijd hebt voor een rondleiding, we staan paraat. :cool:
De andere ijsberen die het steeds prettig vinden om het SKW af te breken en ons als achterlijken te beschouwen zijn desalnietemin OOK welkom, zullen we hun eens bewijzen dat SKW toch niet ZO slecht is. :baeh:
wico
Picasso 1
13 april 2008, 16:08
[De andere ijsberen die het steeds prettig vinden om het SKW af te breken en ons als achterlijken te beschouwen zijn desalnietemin OOK welkom, zullen we hun eens bewijzen dat SKW toch niet ZO slecht is. :baeh:
wico
Wie weet maak ik er eens een keer gebruik van ;), en nee hoor...nooit en te nimmer zal ik SKW gangers voor achterlijken uitmaken, je zal dat nergens in mijn berichten zien :wink:
Anvers
13 april 2008, 16:36
Wie weet maak ik er eens een keer gebruik van ;), en nee hoor...nooit en te nimmer zal ik SKW gangers voor achterlijken uitmaken, je zal dat nergens in mijn berichten zien :wink:
Pas maar op wanneer je eens naar SKW durft te komen, je zult er versteld van staan WELKE MOOIE dames je hier zal zien. :cool:
En het volgende bericht zullen we maar met een korreltje zout nemen zeker Picasso1 ,want je schijnt HELEMAAL NIKS van het huidige SKW te kennen. :mad:
............. ja de SKW ken ik van enkele jaren geleden ook goed. Ik weet echt heel erg goed waar ik over praat. objectief op de vergelijking wordt ingegaan :green_smi.
Misschien ga je beter terug maar wat schilderen, daar was Picasso toch goed in ! :freu:
wico
biglover
13 april 2008, 21:15
beste wico,picasso kon niet alleen schilderen maar wist ook veel van vrouwen weet je?
rplover
13 april 2008, 21:20
beste wico,picasso kon niet alleen schilderen maar wist ook veel van vrouwen weet je?
Dat kan, maar de deze weet geen bal af van het skw, dat heeft hij duidelijk laten blijken in zijn postings :teuflisch
En bij deze zullen we eens gaan samenzitten, met Wico en de sub, om een wandeling te organiseren.
Bewijzen moeten we niks, maar ze gaan allen opgegeild naar huis lopen, of in 't beste geval naar een saunaclub. Blijft natuurlijkd e vraag welke? YY voldoet niet, PHG en VV ook niet, en in GT zitten 65 % afwerkstertjes.
Misschien gaan ze dan toch nog in het skw neuken :D
Randy
13 april 2008, 21:50
...
Misschien gaan ze dan toch nog in het skw neuken :D
Over my dead body! :D
rplover
13 april 2008, 21:55
Over my dead body! :D
Let op, want er zijn al meer lijken gevallen daar tijdens het neuken :teuflisch
Jij mag zelfs niet meer mee, vriend Randy, ik zal je wel komen "overzagen" in VV zeer kortelings :D;)
facial
21 april 2008, 14:48
Kan iemand me vertellen wat in Antwerpen de tarieven zijn bij de dames en wat er zoal extra mogenlijk is. Ik ga normaal altijd naar saunaclubs in Duitsland, maar moet voor m'n werk binnenkort 3 weken in Antwerpen zijn en zit me daar natuurlijk lekker in een hotel te vervelen 's-avonds.
Ben nog nooit in Antwerpen geweest maar hoor er veel verhalen over mooie vrouwen, is er ook meer mogenlijk dan alleen maar pijpen en neuken mc, ik wil het wel safe houden maar vind het b.v. geil om een dame onder te spuiten of in haar mond klaar te komen.
rplover
21 april 2008, 15:05
Kan iemand me vertellen wat in Antwerpen de tarieven zijn bij de dames en wat er zoal extra mogenlijk is. Ik ga normaal altijd naar saunaclubs in Duitsland, maar moet voor m'n werk binnenkort 3 weken in Antwerpen zijn en zit me daar natuurlijk lekker in een hotel te vervelen 's-avonds.
Ben nog nooit in Antwerpen geweest maar hoor er veel verhalen over mooie vrouwen, is er ook meer mogenlijk dan alleen maar pijpen en neuken mc, ik wil het wel safe houden maar vind het b.v. geil om een dame onder te spuiten of in haar mond klaar te komen.
Facial, er is heel veel mogenlijk in Antwerpen.
Je hebt privé-ontvangst, escort en het SKW uiteraard.
EN ik ken wel enkele transjes die het geil vinder je lichaam onder te spuiten of die geilen op in je mond klaar te komen, als je dat echt zoekt, wil ik je met plezier wat namen doorgeven :D;)
Veilig en safe, die Meiden hebben daar geen enkel probleem mee :teuflisch
Het is toch veilig de Meiden onder te spuiten en hun bekkie vol te schieten, dus rechtevenredige service is ook veilig en safe, en ze doen het zeker aan een vriendenprijsje (PZC, TZ, MMT, FT, whatever you want :baby2:)
Picasso 1
21 april 2008, 19:38
Je zou facial bijna verdenken van dat Randy, ik en Minime hem hebben omgekocht om hier zo´n verzoek in te dienen :D.
Schitterend! alleen zijn naam al en de logo ":blow: de hoeren lusten er wel pap van :blow2:", en dat juist hij hier op dit moment met zo´n vraag komt :roll3:.
rplover
21 april 2008, 20:41
Je zou facial bijna verdenken van dat Randy, ik en Minime hem hebben omgekocht om hier zo´n verzoek in te dienen :D.
Schitterend! alleen zijn naam al en de logo ":blow: de hoeren lusten er wel pap van :blow2:", en dat juist hij hier op dit moment met zo´n vraag komt :roll3:.
Getuigt inderdaad van klasse.
Ook jou raad ik een transke aan, die u eens lekker in het bekkie schiet, onder het motto, doe nooit een ander aan wat je zelf niet wil :moon:
Is toch veilig en kan geen kwaad, en ge moogt hem van mij zelfs pijpen zonder condoom :D
Euh, getuigt zo een handtekening van klasse? Schitterend? De hoeren lusten er wel pap van :heul:
Picasso1, ze moesten de schilderskwast van een transke in uw mond steken, eens heel diep, met witte verf (graptje, schildertje, gewoon een graptje) :p
Randy
21 april 2008, 20:49
Je zou facial bijna verdenken van dat Randy, ik en Minime hem hebben omgekocht om hier zo´n verzoek in te dienen :D
...
Geen beer die het gelooft, maar ik ben onschuldig. Echt!:innoc[1]::136[1]::exactly[1:respect1[:tw[1]::keinkom[1:ignore:
thesickboy
22 april 2008, 07:49
Laten we het 'in de bek schieten' (al dan niet door transjes) maar even achterwege laten en opnieuw overgaan tot het onderwerp van de topic. Leden onder elkaar, gewoon gezellig.
TSB
facial
22 april 2008, 10:33
sorry maar ik snap niet waarom rplover nu ineens met traskes aankomt zetten ik val echt alleen maar op vrouwen, en er staat toch niets in m'n bericht dat ik op traskes zou vallen lijkt mij niet echt opwindend maar ieder z'n ding. Ik vroeg alleen maar naar vrouwen en wat er wel en niet mee mag.
rplover
22 april 2008, 11:10
sorry maar ik snap niet waarom rplover nu ineens met traskes aankomt zetten ik val echt alleen maar op vrouwen, en er staat toch niets in m'n bericht dat ik op traskes zou vallen lijkt mij niet echt opwindend maar ieder z'n ding. Ik vroeg alleen maar naar vrouwen en wat er wel en niet mee mag.
Oei, ik ken geen vrouwen die je op je lichaam kunnen spuiten.
En ook geen die dat willen toelaten.
Dus dacht ik bij mezelf ... behulpzaam als wij hier zijn.... laten we hem eens iets geestverruimend aanraden, de meeste beren zijn openminded als het op seks aankomt :teuflisch
Spijtig maar helaas, je weet niet wat je mist :D;)
Randy
22 april 2008, 11:31
Oei, ik ken geen vrouwen die je op je lichaam kunnen spuiten.
...
Dat heeft hij ook niet gevraagd... Lezen, RPL! ;)
rplover
22 april 2008, 12:05
Dat heeft hij ook niet gevraagd... Lezen, RPL! ;)
Humor, Randy, maar daar begrijpen de meeste Hollanders geen bal van, van onze smaakvolle Belgische humor (humor is trouwens geen kwestie van intelligentie, maar het helpt wel). Toch niet te moeilijk? :teuflisch:D;)
rplover
23 april 2008, 00:09
Vanavond, in de late namiddag geland op Brussels Airport, en vooraleer Oost-Europa te bezoeken, nog een tussenstop skw gemaakt, tesamen met Wico.
Euh, en ik heb mijn ogen weer uitgekeken. Schoonheden alom, het zou een te lange lijst zijn, maar de ene is al knapper dan de andere.
Voor de niet-translovers, gewoon in het begin van de SS jullie ogen 30 meter dichthouden, en dan zitten er Meiden in alle kleuren en geuren.
Ik had eigenlijk een afspraak, maar die werd nog gecancelled, dus had ik vrij spel, alvorens op missionaire missie naar Polen te vertrekken.
Claudia, die duivelse Wico was er een tweetal weekjes geleden geweest, en noemde haar zelfs in en opwelling "een stomme geit". Ha ha, heb er eens goed om gelachen vanavond, dat is SM in de puurste vorm van het woord. Die Meid dient niet in een ramenbuurt te zitten, neen, die verdient een standbeeld, als je SM wil, bij deze Italiaanse schone kan je echte SM krijgen.
Niet voor watjes en doetjes, maar dat is SM uiteraard nooit.
Als Claudia een SM-kot opendoet, een dungeon of wat dan ook, dan verhuis ik er naartoe :rofl:
Ach, je kan het soms zo gek niet bedenken, of je krijgt het wel voorgeschoteld.
Dus, plan 1 in het water gevallen, mijn afspraak met Tasha ging niet door. Dankzij Wico dus Claudia mogen proeven, en dat smaakt naar veel meer.
Na een lekker Hollands frietje met kroket en satesaus (waar halen ze het toch, die Hollanders) gegeten te hebben op ' Falconplein, hop hop hop naar de avondshift. En wie anders dan Anna, mijn lieverd, zou ik met een bezoekje blij kunnen maken.
Maar zoals steeds, als 't misloopt, loopt het goed (mis of goed). Anna uiteraard niet aanwezig. Tegen slaaptijd dus besloten maar eens naar huis te gaan, tot er een gekke Meid stond te wuiven vanuit het raam van Verena.
Wico zei me, dat is Roxanne. Goed gek, hij heeft Roxanne nog zelf de oude doos ingestopt. Kan die man toch met mijn twee dingen rammelen :D
En daarbij, ze heeft niet zo een kort blond koppie. Echter, ze bleef maar zwaaien, dus toch eens gaan praten, en ja hoor.
Alweer had Wico gelijk.
Plan 1 en plan 2 in het water, maar vervangen door Claudia EN Roxanne.
Kortom, een hele avond plezier voor de vriendenprijs van 100 euro, en de kost van een frietje.
Alvast een zeer geslaagde avond in 't skw, en ja hoor, Roxanne ziet er stralender uit dan ooit, en daar wordt nog een vervolg aan gebreid, of genaaid, indien jullie dat willen horen.
Wat een passie en pornogehalte gaat er toch van die Meid uit.
Rplover is alweer onder de indruk van 2 Meiden uit het skw, zij het van twee extremen, de levensgevaarlijke Claudia en de pornoster Roxanne.
Oei oei oei, en was ik niet verliefd? :D
Anvers
23 april 2008, 14:33
Er zijn opnieuw 4 ramen bijgekomen in SKW, nl. op Verversui 13 (naast Café d’Anvers), en dit zijn dan voorlopig wel de laatste. Deze nieuwe supplementaire ramen brengt het totaal der ramen in SKW momenteel op 286. ;)
Ik moet zeggen dat de kamers van VT 13 werkelijk de mooiste zijn die ik ooit gezien heb in SKW, en ik heb er toch al heel wat gezien. Alle kamers zijn zeer ruim en zijn ingericht met eigen badkamer, toilet, minibar en flatscreen.
Een aantal dames hebben al hun in intrek genomen op Verversrui 13. :lostit:
Sandra (vroeger VT 01) nu op Verversui 13/4
Jana (vroeger op VT 01, VT 13, etc…) nu op VT 13/3.
Lisa (vroeger op Verversrui 09/1) nu op Verversrui 13/1 .
Karin (vroeger op Verversrui 20/2) nu op VT 13/2
Ieder der dames heeft een eigen themakamer: :cool:
Sandra heeft bvb de "theater” room.
Jana de "gentlemen”s” room, volledig in leder bekleed.
Lisa heeft de “Castel”room, meer SM-achtig.
En dan is er boven nog een kamer, de “Heaven”room, met hemelbed.
Werkelijk alles zeer prachtig en topinrichting ! :freu:
wico
sofaking
23 april 2008, 16:35
Ik moet zeggen dat de kamers van VT 13 werkelijk de mooiste zijn die ik ooit gezien heb in SKW, en ik heb er toch al heel wat gezien. Alle kamers zijn zeer ruim en zijn ingericht met eigen badkamer, toilet, minibar en flatscreen.
wico
Betekent dat dat je daar kan douchen voor en na ? (Eventueel tesamen met de lady)
Anvers
23 april 2008, 16:38
Betekent dat dat je daar kan douchen voor en na ? (Eventueel tesamen met de lady)
Dat betwijfel ik, tenzij misschien dat je de dame voor lange tijd boekt, zal het eens navragen. :p
wico
rplover
23 april 2008, 16:41
Dat moet inderdaad mogelijk zijn, zoals op heel wat plaatsen in het skw.
Deze service is nagenoeg onbekend, maar is wel mogelijk in heel het skw.
Sinds de inkrimping van het skw en de vernieuwing, moeten alle panden aan de volgende voorwaarden voldoen: minstens 1 badkamer per maximaal 4 ramen, en er moet ook een rustruimte en een keuken aanwezig zijn in ieder pand.
Ikzelf ken heel wat panden waar zelfs op de kamer een bad/douche aanwezig is, en als je 't vraagt, kan je zelfs een volledige badservice krijgen.
Gewoon vragen aan de Meiden in kwestie is de boodschap, sofaking ;)
rplover
23 april 2008, 16:42
Dat betwijfel ik, tenzij misschien dat je de dame voor lange tijd boekt, zal het eens navragen. :p
wico
En waarom twijfel jij? Op je verjaardag dan nog wel? :D:teuflisch;)
Anvers
23 april 2008, 16:51
En waarom twijfel jij? Op je verjaardag dan nog wel? :D:teuflisch;):wink:
Ik twijfel aan ALLES, zelfs aan JOU !
En met een jaar ouder te worden, twijfel ik nog meer aan alles. :baeh:
wico
sofaking
23 april 2008, 17:48
Dat moet inderdaad mogelijk zijn, zoals op heel wat plaatsen in het skw.
Deze service is nagenoeg onbekend, maar is wel mogelijk in heel het skw.
Sinds de inkrimping van het skw en de vernieuwing, moeten alle panden aan de volgende voorwaarden voldoen: minstens 1 badkamer per maximaal 4 ramen, en er moet ook een rustruimte en een keuken aanwezig zijn in ieder pand.
Ikzelf ken heel wat panden waar zelfs op de kamer een bad/douche aanwezig is, en als je 't vraagt, kan je zelfs een volledige badservice krijgen.
Gewoon vragen aan de Meiden in kwestie is de boodschap, sofaking ;)
Je kan er dus douchen, je eigen biefstukje bakken, uitrusten en seksen ? Eigenlijk zijn het dus allemaal mini-saunaclubjes :eek: :p
rplover
23 april 2008, 17:56
Je kan er dus douchen, je eigen biefstukje bakken, uitrusten en seksen ? Eigenlijk zijn het dus allemaal mini-saunaclubjes :eek: :p
Ja, eigenlijk één groot maxi saunaclubbie, het skw, met meer dan 200 Meiden, en gisteren zat er weer heel wat schoons :D
Ik zie je al lopen in badjas met je steak onder je oksels, je durft niet :p
sofaking
23 april 2008, 20:15
Ja, eigenlijk één groot maxi saunaclubbie, het skw, met meer dan 200 Meiden, en gisteren zat er weer heel wat schoons :D
Ik zie je al lopen in badjas met je steak onder je oksels, je durft niet :p
:wink:Ik zal diene biefstuk daarna op mijn (blauw) oog mogen leggen zeker ?
Ik zou 't wel eens proberen hoor rplover, maar er staan geen lockers aan de ingang van het skw, en ik kan nu toch ook niet de tram nemen in badjas hé ? ;)
ilovethaigirls
25 april 2008, 10:05
Gisteren even voor middernacht nog eens door het SKW gewandeld. Er was heel wat geloop maar dit had meer te maken met een party in café d'Anvers. Het was een mix van het jonge uitgangsleven en wandelaars.....
Ik had er de vorige keer even gepraat met een hele mooie Roemeense aan de Verversrui 24, vooraan in de 20, zwart lang krullend haar. Is zo een beetje een Cosmina (GT) look-a-like, al vind ik deze nog mooier. Spijtig genoeg heb ik die nu alleen maar zien vertrekken.....
Villa Tinto bood niet echt veel soeps. De Poolse Svetlana, VT 47, was qua looks wel een uitzondering. Kwam me echter nogal tamelijk arrogant over en vermeed alle oogcontact. Die zei me dat ze haar topje alleen uittrok voor 50 euro extra. Ik mocht dan ook wel 10 minuutjes langer blijven..... Heb ik maar beleefd voor gepast.
Er was geen enkele aziatische dame aanwezig waarbij ik het zaakje vertrouwde. Denk dat het vrijwel allemaal transseksuelen waren.
Uiteindelijk dan maar weer beland bij Eva, Vingerlingstraat 5. Toch altijd weer een hele lieve meid. Het was weerom een goede ervaring.
Toen ik naar huis wou gaan, denk ik dat ik in het begin van de SS (nr. 3) de Nigeriaanse Sheila bemerkte :eek:. Ik keek snel in de andere richting, want laat dit nu net een van de beste vriendinnen van mijn vriendin zijn...... Hopelijk heeft die me niet herkend. Ik ben niet 100 % zeker dat zij het was, misschien kan Wico hierover wel uitsluitsel geven, kan ik vannacht misschien terug beter slapen ;).
Anvers
25 april 2008, 23:11
Er was geen enkele aziatische dame aanwezig waarbij ik het zaakje vertrouwde. Denk dat het vrijwel allemaal transseksuelen waren.;).
Tja Ilovethaigirls,
's nachts heb je inderdaad geen Thaise dames meer, je zal daar dan toch eens in de dag moeten voor komen, en dan heb je daar toch op SS 39/2 Honey, en op SS 30 heb je ze alle drie bij elkaar : Shompu, Toy en Linda, waarvan Shompu toch de mooiste en de liefste is. :freu:
Toen ik naar huis wou gaan, denk ik dat ik in het begin van de SS (nr. 3) de Nigeriaanse Sheila bemerkte :eek:. Ik keek snel in de andere richting, want laat dit nu net een van de beste vriendinnen van mijn vriendin zijn...... Hopelijk heeft die me niet herkend. Ik ben niet 100 % zeker dat zij het was, misschien kan Wico hierover wel uitsluitsel geven, kan ik vannacht misschien terug beter slapen ;).
Die Nigeriaanse Sheila is toch die mooie Nigeriaanse van Schippersstraat 2, of heb ik het verkeerd voor? :confused:
En als het deze is, tja die zie ik wel dikwijls 's avonds daar hoor op SS 2. :p
wico
ilovethaigirls
26 april 2008, 03:27
Tja Ilovethaigirls,
's nachts heb je inderdaad geen Thaise dames meer, je zal daar dan toch eens in de dag moeten voor komen, en dan heb je daar toch op SS 39/2 Honey, en op SS 30 heb je ze alle drie bij elkaar : Shompu, Toy en Linda, waarvan Shompu toch de mooiste en de liefste is. :freu:
Die Nigeriaanse Sheila is toch die mooie Nigeriaanse van Schippersstraat 2, of heb ik het verkeerd voor? :confused:
En als het deze is, tja die zie ik wel dikwijls 's avonds daar hoor op SS 2. :p
wico
Wico, ben het helemaal met je eens. Deze 3 Thaise dames zijn inderdaad de moeite. Laat mijn voorkeur dan vooral uitgaan naar Toy en Shompu.
En Sheila werkt inderdaad op numer 2, ik was wat in de war met die onpare nummers van de Vingerlingstraat. Ik ken haar al een jaar of 7-8. Ze werkte vroeger nog in het Keteltje en in de Oude Mansstraat onder een andere naam (Angela). Is inderdaad een hele mooie (en is ook heel goed...) maar vooral, ze kan NIET zwijgen. Ik was met haar 2x op de kamer voor ik mijn huidige vriendin leerde kennen en die wist dat daarna al heel snel..... Ik denk dat ik met de schrik ben weggekomen want mijn Nigeriaanse deed vandaag heel normaal ;).
Voorlopig voor mij 's avonds geen SKW meer, het herkenningsgevaar is veel te groot. Ik vind trouwens de line-up overdag veel beter dan 's nachts.
Redbull
27 april 2008, 00:23
wico
En een wel erg originele vloer !!!
't was dat heel het pand verlaten was, anders let ik daarzo niet op :teuflisch
Het is hier precies kalm op deze rubriek de laatste tijd?
Laatste bericht een maand geleden, dat kan toch niet? :confused:
Zullen hier eens wat verandering in brengen. :p
wico
seksenfun
27 mei 2008, 19:04
Da hebder mee hè, als gen café opent :rolleyes:.
Da hebder mee hè, als gen café opent :rolleyes:.
jaja, maar ook in het café is het tamelijk rustig. :p
wico
Willem2
27 mei 2008, 21:53
jaja, maar ook in het café is het tamelijk rustig. :p
wico
Ja maar je wilt toch niet dat ik hem weer binnenlaat :rolleyes: ;)
rplover
27 mei 2008, 21:54
Ja maar je wilt toch niet dat ik hem weer binnenlaat :rolleyes: ;)
Neen, laat hem maar waar hij is, het is nu eens niet stressen ;)
Trouwens, Buddy staat aan de deur :teuflisch
Neen, laat hem maar waar hij is, het is nu eens niet stressen ;)
Trouwens, Buddy staat aan de deur :teuflisch
En Buddy die waakt goed ! :p
Die rotweiler heeft trouwens nog een eitje te pellen met iemand. :mad:
wico
Redbull
5 juni 2008, 22:55
Heb ik al verteld dat ik een voorliefde heb voor peepshows ? jazeker ?
Vandaag nog eens 1 van mijn lievelingetjes bezocht.
Rebecca, spaans, rood haar, mooi bruin kleurtje, string lekker ingebrand, geen gram te veel, borstjes die perfect zijn, ringetje door haar lipje en zo heet als een spaanse peper :-)
Twas gangbang in Planet Sexy (aan de rozevelt plaats), maar ze begreep niet goed dat ik speciaal voor haar kwam en niet om met 30 man op 2 dames te kruipen.
Enfin, lekker kwartiertje gehad, het voordeel van de peepshow aan het station is dat je met je arm tussen het glas kan, dus zij lekker aan m'n heer snokken en op mijn vinger zuigen en ik haar poesje vingeren en haar borstjes bewerken, daarna een mooie masturbatie show van haar kant en ik schoot bijna door het glas heen...
lekker,lekker,lekker
Anvers
7 juni 2008, 23:42
rploverke,
nog een weekje geduld en we kunnen terug van die lekkere frieten gaan eten, zoals we deze vroeger gewoon waren te eten op het Falconplein. :freu:
Frituur opent namelijk op zaterdag 14/6 e.k. op Oude Leeuwenrui 6 (achter de hoek van Falconplein). :p
wico
Dark Hair
8 juni 2008, 01:51
is in dit cafe ook berenburg te bestellen?, Zo ja, dan kom ik hier graag. het schijnt dat Wico het al geproeft heeft.
Aloha,
Darky
Anvers
12 juni 2008, 23:39
is in dit cafe ook berenburg te bestellen?, Zo ja, dan kom ik hier graag. het schijnt dat Wico het al geproeft heeft.Aloha,
Darky
Voor diegenen die Berenburg niet kennen :
Sonnema Berenburg is een Friese kruidenbitter, die in 1860 is bedacht door Fedde Sonnema uit Dokkum. De naam wordt slechts met één e geschreven, omdat Sonnema niet de rechten had de naam Beerenburg, die kwam van de ontdekker Hendrik Beerenburg, te gebruiken. (Deze rechten liggen bij distilleerderij Weduwe Joustra). Het recept is nog steeds geheim.
En ja, Berenburg is te verkrijgen in ons café, vraag het maar aan Antoinette. :freu:
wico
Redbull
1 juli 2008, 22:33
De peepshow op de verversrui is niet meer :()°
Meer ramen ? of weer een stukje geschiedenis minder in het SKW ?
Iemand Judy nog gezien ?
Weet er iemand anders een "hard body" en dan liefst een donkere zitten hier of in de prive ?
seksenfun
4 juli 2008, 00:08
Maandagmiddag kreeg ik ineens kriebels, héle gekke kriebels, skw-kriebels. Waarom toch? Ik stond gewoon geil! Het skw is niet zo gek ver van me vandaan en daar moet niets. Dus waarom niet, eens een kijkje gaan nemen in het skw?
Om iets over half twee arriveerde ik ter plekke. Ik ging maar meteen op verkenning. De blokjes om. Straatje in, straatje uit.
Het was op deze donderdagnamiddag zeer rustig in het skw. Ik schat ongeveer evenveel mannen als vrouwen. Ik wandelde vroeger al wel meer in het skw. Ook voor het Villa Tinto tijdperk. Toen was het altijd drukker. Zo rustig heb ik nog maar zelden meegemaakt. Vroeger ging ik gewoon naar het skw om er eens door te wandelen. Enige tijd geleden had ik écht de bedoeling om eens bij een meid binnen te wippen om het eens écht meegemaakt te kunnen hebben. Om weeral een ervaring rijker te zijn in mijn wandelcarrière. Spijtig genoeg behoorde die sessie tot mijn slechtste ervaringen ooit :mad:. Toch ging ik vandaag terug. Kwam het ervan, o.k.. Kwam het er niet van, evengoed.
Ondanks dat er nog geen halve bezetting was qua damesaantal ben ik niet gaan lopen. Een schatting levert ongeveer 60 dames op. Een schatting ja, ik kan (als man maar één ding tegelijk en dus) onmogelijk juist tellen en heel goed op alle dames letten :smile:. Helaas begon bij mijn aankomst het lichtjes te regenen :o, bijna tot mijn vertrek. Dat is natuurlijk minder leuk. De weersvoorspellingen gaven nochtans opklaringen in de namiddag.
Wat onthoud ik van mijn wandelrondje?
Ik merkte al snel een Thaise dame op, nog vrij jong :rolleyes:. Ze zag er mooi en vooral lief uit. Ze zit in de Verversrui 5, het derde raampje als je van de Vingerlingstraat komt. Een algemeen vraagje voor de specialisten: wat kan je van haar verwachten?
Er zat ook een heel jonge meid in de Verversrui schuin tegenover deze Thaise. Nummer 14 meerbepaald. Het laatste raam, weer als je van de Vingerlingstraat komt. Ze had vrij lang zwart haar, ongeveer 1,60 en slank met een mooie B-cup. Ze viel me vooral op omdat ze er nog maar net 18 uitziet.
Er waren in verhouding maar erg weinig meiden naar mijn smaak. De meeste waren ouder en/of voller dan normaal tot dik. Bovendien hadden de meeste cups variërend van D tot G, al dan niet echt. Niet zo mijn ding. Geef mij maar cupje B ;).
Verder merkte ik ook op dat er mannen zijn die regelrecht afstappen op één welbepaalde dame en door haar hartelijk ontvangen werden. Er lopen echter ook struisere mannen rond die sleutels hebben van de kotjes en ook (bevelend) tegen de dames bezig zijn.
Sommige dames zaten bij manier van spreken buiten. Met de deur open, vanwege de warmte. Het was benauwd. Dit gaf toch maar een vreemd gevoel, zeker in eerste instantie. Je bent dat niet gewend in zo’n buurten. Ik verwachtte dat contact leggen op deze manier gemakkelijker zou zijn maar dat maakte geen verschil. Deze dames deden alsof de deur er nog wel tussen stond. Uit gewoonte :confused:
De meeste dames zaten er maar gewoon en toveren een lach tevoorschijn als je passeert. Andere dames zitten te lezen, breien of hun op te maken http://img239.imageshack.us/img239/148/skinnysmallgu2.jpg (http://imageshack.us) voor de spiegel. Het moet toch een saai leventje zijn om daar zo acht uren of meer op dat stoeltje te moeten zitten, bij manier van spreken. Gelukkig zijn er verschillende dames die samen zitten, zonder dat er een muur tussen staat en zo toch nog lol kunnen hebben met mekaar. Niet alle dames toveren een glimlach tevoorschijn als je voorbij wandelt. De minderheid staart gewoon voor zich uit of blijft gewoon dik de indruk geven dat ze er tegen hun zin aanwezig zijn :o. Dit is een minderheid. Gelukkig zijn er (helaas ook een minderheid) ook dames die het in hun hebben om op een leuke, toffe en spontane manier op je in te spelen, vanachter het raam :smile:. Veel ligt ook aan jezelf. Lach je zelf naar de dames? Speel je zelf spontaan in op situaties die zich voordoen? Er was een meid haar ramen aan het poetsen. Ik deed meteen teken dat het er allemaal piccobello uitzag. Een andere dame had op een gegeven moment haar tenueke verwisseld. Ook daar speelde ik op in en dat gaf een verrassend aangenaam resultaat. Zij het dat het nog steeds met de deur en raam ertussen was. Nog andere dames, gelukkig ook de minderheid gaan vrij agressief tewerk :nee:. Zij proberen met luid geroep :loud:en de deur geopend jou bij hen binnen te lokken.
Al bij al blijft het toch allemaal een klein beetje afstandelijk :redface:. Waarom de politie continue met hun combi rondjes moet toeren is mij een grote vraag, als het niet is om te loeren. Dat kan toch evengoed te voet?! Het werkt wat storend.
Een leuk gezicht was wel dat de meiden gewoon naakt :eek: over straat lopen (enkel met een handdoek omgeslagen) als ze om sigaretten, drankje of broodje of zo moeten. De meiden lopen vaak ook in gewone kledij op straat. Wat sommigen er zeker niet minder sexy om maakten. Waarschijnlijk einde shift? Wat wel opviel is dat deze meiden je gewoon negeren als je er goedendag tegen zegt. Ach, hun dagtaak zat er op zeker? Kan je hen niet kwalijk nemen zeker? Veel opmerkelijker is het volgende. De Thaise was ik (opzettelijk) al enkele keren voorbij gelopen. Het contact (achter de ramen) verliep vlot. Lieve lach, kusjes :smkiss: geven… Op een gegeven moment was ze er echter niet meer. Toen ik er nog maar eens voorbij liep. Wel zag ik ze bijna onmiddellijk op straat aan komen gelopen met een broodje in haar handen. Ze keek met haar hoofd naar de straatstenen en kende me niet eens meer. Dat is toch op zijn zachtst gezegd verbazend :confused:. Zo komt alles raar en gemaakt over. Een andere dame in de Vingerlingstraat, die van tenuetje wisselde, kon me nochtans goed doen twijfelen om bij haar binnen te gaan. Ze speelde in op de aantal keren dat ik al voorbij haar kwam. Op sommige plaatsen kom je nét een aantal keren meer omdat je niet echt in een cirkel kan lopen en omdat je de éne dame nu eenmaal mooier vindt dan de andere :smile:. Zij herkende me dus wél altijd. Ik ben er bijna zeker van dat als ze op straat liep ook zoals de Thaise zou reageren. Dit blijft me toch even bij.
Ondanks dat een paar meiden mij omwille van hun spontaniteit en/of mooi zijn bijna over de streep trokken hadden, ben ik toch met geen enkele meid in bed gedoken. Mijn vorige archi-slechte beleving hield me hier uiteindelijk toch van tegen. Bovendien kwam ik een bekende beer tegen die daar een vaste dame heeft. Een Servische, Antoinette. Ze zit in de Vingerlingstraat, zijde Villa tinto, naamplakaatje hangt linksboven op het raam, naast een SM-dame. (is het de Yoegoslavische op dit forum al besproken?) Blond, vrij groot, B-cup, spreekt Engels en slank. Zij zou alvast heel goed zijn maar niet tongzoenen bij de eerste date. Dat is dan mijn ding zo niet. Ofwel zoen je graag als de man niet uit zijn bakkes stinkt ofwel zoen je niet. Hoewel tz zo goed als niet voor zou komen in het skw, nog volgens mijn maat. Na 3 of 4 keer pas vind ik stom. Ze zou wel haar tijd nemen, wat volgens deze beer een zeldzaamheid is. Hij heeft van de 10 ervaringen toch 9 slechte gehad of toch zeker minder goeie. Nu heeft hij dus voor hem de juiste gevonden. Vele beertjes kennen hem maar ik kan zijn naam niet vernoemen omdat hij geen schrijvend lid is. De sympathie verdwijnt volgens hem maar al te vaak bij de dame eens je binnen bent. Vandaar dat mijn keuze gevallen was op de Thaise. Daarvan is geweten dat ze normaal in het betaalde circuit nét iets meer GFE geven dan doorsnee.
Verder viel het op dat er toch wel wat transjes etc. present waren. Niet zo heel veel maar in verhouding op een 60-tal meiden toch een stuk of 6. Veel groter deze namiddag was het aanbod aan SM. Helaas waren het bijna stuk voor stuk oudere SM-dames of echt geen mooie.
Het viel me wel op dat er vrij veel Frans gesproken wordt onder de dames. De verhouding Belgische en Nederlandse dames is beneden alle peil. Tijdens mijn bezoek zo goed als nihil.
Wat ik ook wel heel leuk vind :smile: is dat je de vrouwen daar werkelijk met je ogen geheel mag uitkleden (begapen zeg maar). Als ze er dan nog mooi op inspelen is het hek wel van de dam. Ik heb dus wel enkele keren veel zin gehad om toch maar weer eens binnen te stappen. Mijn hormonen begonnen te werken alsof het niets was.
Ik hoorde mannen over een forum bezig.
Het viel me wel ook op dat er ten opzichte van vervlogen tijden nu veel meer plakaatjes voor de ramen staan. Plakaatjes met de naam van de meid op en al hun diensten. Van massage over SM maar nergens GFE.
Wat de sfeer betreft.
De sfeer onder de mannen is gelaten. Dat wil niet zeggen dat als je per ongeluk (té veel loerend naar een dame :smile:) tegen een man botst dat er niet vriendelijk sorry wordt gezegd. Ook als er zich komieke situaties voordoen wordt er al eens gelachen naar mekaar. Maar kameraadschap heb je daar dus niet.
Op geen enkele moment voelde ik me onveilig, ik voelde me gerust.
Het heeft trouwens wel wat om zo eens door het schipperskwartier (schepperskwartier voor de meiden) te lopen. Na mijn eerste rondje ging ik een stukje eten en wat drinken. Tijdens mijn tweede rondje kwam ik dus een bekende tegen waarmee weer effe wat bijgepraat werd en we een eindje doorliepen.
Tussen je rondjes kan je ook nog terecht in de piepshows (http://home.planet.nl/~wagen119/pagina42.html) en seksshops aldaar aanwezig. Je kan dus ook vlakbij steeds terecht voor een natje en een droogje. Je moet wel opletten dat je niet het verkeerde café binnenstapt, waar meiden zin in je hebben maar tegen betaling.
Het vlakbij gelegen Sint Paulusplaatsje is zeker in deze zomerperiode een gezellige plek om wat te drinken of te eten op een terrasje. De namen van de cafés, bars en resto’s zijn bewust gekozen, neem ik aan: Het Keteltje, Mallebabbe, Relax, Banana’s, De Zevende Hemel….
Villa Tinto nummer 18
Hier zaten twee meiden. Een blonde slanke met lange haren en B/C-cup, ongeveer 1,67en een zwarte met half lang haar in twee staartjes met eveneens een B/C-cup en slank, iets kleiner. De blonde riep “hallo schatjes”. Het klonk vrij goed. Anderzijds zijn dat misschien gewoon twee woordjes die al die meiden daar zo stilaan al kennen in het Nederlands. Zij brachten met open deur wel wat extra sfeer :freu:. Jammer dat zij de enige uitzondering waren. De donkerharige schat ik 24, de blonde 27 jaar.
Ik stel me de vraag waarom ze de Villa Tinto wandelgang niet overdekt hebben gemaakt. Dat zou toch ideaal geweest zijn in dit regenachtige Belgenlandje. Ja, “why not”, om het met Villa Tinto woorden te zeggen.
De stinkende urinoirs van vroeger zijn vervangen door wat modernere exemplaren die niet zo’n verschrikkelijke zure guur afgeven. Kan handig zijn als je plots dringend moet.
Bij mijn volgende bezoekje ga ik toch zelf wat meer initiatief nemen. Ik ga eens kijken wat effect het geeft (waartoe je zoal wel of niet verplicht wordt) als je met de dames die spontaan op je inspelen even een praatje wil gaan maken aan het deurtje. Als het zover is verneem je er hier alles over, uiteraard ;).
Dit is natuurlijk maar een momentopname, maar dat geldt voor alle soorten van commercieel wandelen.
Deze namiddag was het overal koppenlopen http://img114.imageshack.us/img114/3037/koopyd6.th.jpg (http://img114.imageshack.us/my.php?image=koopyd6.jpg) waar het solden waren in de stad, de dames hielden echter geen solden.
Meer dan af en toe merkte ik dat de dames dachten dat ze aan mij een makkelijke prooi hadden. :hah: Zij moesten eens weten hoe lang ik al wandel.
Op het einde, op weg naar huis, net buiten de hoerenbuurt nog een balletje getrapt naar een klein manneke dat zijn voetbal een beetje uit de richting van zijn goal had geschopt.
Deze namiddag heb ik me al bij al, zonder seks, goed geamuseerd ;). Dat is toch het voornaamste. Niets beleefd waardoor ik zeg om er niet meer te komen, integendeel. Toch lijkt het mij iets voor in de zomer als het mooi weer is. Ik zie het voordeel er niet van in om daar in de kou of bij regenweer uit te hangen http://img106.imageshack.us/img106/5754/regtk3.th.jpg (http://img106.imageshack.us/my.php?image=regtk3.jpg) .
Ik weet dat het tegenstrijdig klinkt maar het gaat er in het skw tegelijk afstandelijk en toch gemoedelijk aan toe. Misschien is het wel deze zeer vreemde combinatie die maakte dat ik op veilig speelde en geen wip gedaan heb. Toch laat het me niet zomaar los. Een wereld op zich die er toch minder apathisch aan toe gaat dan de wildste verhalen vertellen. In hoeverre je in dit commerciële circuit hoegenaamd nog maar van emoties zou kunnen spreken.
Anvers
4 juli 2008, 01:55
seksenfun,
vooreerst bedankt voor uw uitvoerig verslag over SKW, ik heb het nog niet gelezen, maar ik vind het tof voor uw uitvoerig verslag en dat het niet steeds over de saunaclubs in Duitsland hoeft te gaan.
ik zal morgen mijn reactie geven op uw verslag, in ELK GEVAL bedankt voor uw verslag.
wico
rplover
4 juli 2008, 02:00
Verder merkte ik ook op dat er mannen zijn die regelrecht afstappen op één welbepaalde dame en door haar hartelijk ontvangen werden. Er lopen echter ook struisere mannen rond die sleutels hebben van de kotjes en ook (bevelend) tegen de dames bezig zijn. Dit vind ik nu pas kras, zit hij bijna iedere dag in een club waar de pimps je bijna buitenkijken, geen woord erover, komt hij één keer in het skw, heeft hij het toch wel gezien zeker
:loud::loud::loud:
Bovendien kwam ik een bekende beer tegen die daar een vaste dame heeft. Een Servische, Antoinette. Ze zit in de Vingerlingstraat, zijde Villa tinto, naamplakaatje hangt linksboven op het raam, naast een SM-dame. (is het de Yoegoslavische op dit forum al besproken?) Blond, vrij groot, B-cup, spreekt Engels en slank. Zij zou alvast heel goed zijn maar niet tongzoenen bij de eerste date. Dat is dan mijn ding zo niet.
Ik vrees dat dat bekend beertje, dat liever onbekend is, je wat heeft wijsgemaakt, ten eerste is het de Sxhippersstraat, en DE vaste klant van Toni is Wico, en zeker niet de persoon die hier niet bekend wil zijn.... als hij op 't forum niet meer schrijft, probeert hij zo wat aandacht te krijgen...... gelukt :lostit:
Ofwel zoen je graag als de man niet uit zijn bakkes stinkt ofwel zoen je niet. Hoewel tz zo goed als niet voor zou komen in het skw, nog volgens mijn maat. Na 3 of 4 keer pas vind ik stom.
Uwe maat is alweer mis, maar van hem zal je 't niet weten. misschien met hem eens mee naar Aken rijden, 9 op de 10 goeden aan 30 euro :hammer::hammer:
En het heeft niks te maken met "graag zoenen als de man niet uit zijn bakkes stinkt" hoor, zoenen is niet overal evident, zelfs niet altijd in een saunaclub, denk je echt dat ze er allen graag zoenen? ;)
Hij heeft van de 10 ervaringen toch 9 slechte gehad of toch zeker minder goeie. Nu heeft hij dus voor hem de juiste gevonden. Vele beertjes kennen hem maar ik kan zijn naam niet vernoemen omdat hij geen schrijvend lid is. De sympathie verdwijnt volgens hem maar al te vaak bij de dame eens je binnen bent.
En toch loopt hij daar rond? Waar ik 9 van de 10 keer iets slecht heb meegemaakt, daar zien ze mij niet meer. En sssst, niet verder zeggen, maar bij Antoinette mag hij niet binnen, dus hij heeft je gewoon de ganse tijd blaasjes wijsgemaakt:smkiss:
thesickboy
4 juli 2008, 08:04
Zou wel eens weten over WIE het je hier hebt ?
Hij schrijft net dat hij hem niet kan noemen omdat hij hier (niet meer) schrijft...:roll::roll::roll:
rplover
4 juli 2008, 08:20
Hij schrijft net dat hij hem niet kan noemen omdat hij hier (niet meer) schrijft...:roll::roll::roll:
Dan hebben we maar weinig keus.
1. het is hem
2. het is zijn dikke vriend (figuurlijk)
In beiden gevallen is de info vals en onbetrouwbaar, en een schande dat dat in een veslag wordt vermeld. Onze "vriend" S&F misbruiken om zo Toni en het skw te bevuilen....... met zijn allen dus op naar Aachen zeker, lekker goedkoop en veel beter :nee::hammer::zauberkis
Als hij één woord over Anna of mijn favokes zo schrijft (lees: laat schrijven), durft ie weer enkele maanden de straat niet meer op, daarom nu maar Toni, omdat Wico zo een brave kloot is :green_smi
rplover
4 juli 2008, 10:42
Toch een kleine rechtzetting.
Uiteraard lopen er pimps rond in het skw, maar dat jij ze zou gezien hebben, S&F, betwijfel ik ten stelligste. Veel minder zichtbaar dan in sommige clubs hoor ;)
Mannen met sleutels, die kennen we, en zijn meestal (ik zeg wel meestal) de pandeigenaars, die gaan binnen met de sleutel, en gaan de huur innen van de Meiden die er werken. Ja die durven wel eens nors kijken, zeker als ze de vijfde keer die week langskomen om een meid aanwezig te vinden, en hun centen vast te krijgen :teuflisch
Je moet er eens meer rondlopen, met mannen die hier wel schrijven en bekend willen zijn, dan zie je ook dat wij die mannen kennen, en er ook mee praten, en ik praat heus niet met pimps, niet geloven, of 't moet "van moetes" zijn ;)
rplover
4 juli 2008, 13:56
Tot vervelens toe, maar ook een beetje op vraag van S&F, alhoewel hij het niet expliciet gevraagd heeft, maar toch......
Seks en Fun heeft een zo getrouw mogelijke weergave neergepend, maar (en dat besluit ik) had de verkeerde beer onder de hand genomen om die rondleiding te doen.
Ik beloof hem dan ook dit eens over te doen, tesamen met mij. Ik nodig dan ook bij deze dat niet schrijvende beertje vriendelijk uit mee te gaan, zodat we ineens al zijn flauwekul kunnen weerleggen.
ik neem S&F niets kwalijk, hij is er met de ogen toe ingetrapt, en wil hem alleen aanmoedigen hier veder te schrijven, maar dan moet hij uiteraard ook hier meer wandelen (en ik ook :hammer:).
We zullen kortelings nog eens een datum op plakken, volledig op mijn initiatief, een nieuwe avondwandeling in het skw.
Herkansing (niet voor het skw, maar voor AL de afwezige beertjes).
Ik zal het nu eens plannen op een vrijdagavond, en eens zien wie zich nu eens echt vrij gat maken.
De datum bepaal ik morgen, tegen dan zal S&F dit wel gelezen hebben, en kan hij me de vrijdagen geven dat hij WEL kan.
Een bijeenkomst, en de volgende dag een ijsberenparty in Villa Vertigo? Ik heb de muggenmelk in voorraad, tonnen, en misschien krijgt Willem wel een speciale prijs voor een party in de Villa (een Spaanse (vlieg) feestje misschien ???) :teuflisch
ik ga hier ook proberen wat meer achtergrondinfo te plaatsen, zoals de "duistere figuren" die S&F met de sleutels van de ramen ziet rondlopen. namen kan ik uiteraard niet noemen, maar tesamen met Wico, de sub, Redbull, Fluitje71, en eenieder die wenst betrokken te worden (BD, ...) indien zij ook geïnteresseerd zijn, ga ik proberen hier zo veel mogelijk info te plaatsen van wat er reilt en zeilt in het skw, de (gedeelde) mooiste wandelbuurt ter wereld (ja, ik ben ook gek op bootjes:D)
Voila, hoop nu zowat alles geschreven te hebben, waardoor bijkt dat ik helemaal niks heb tegen S&F (onkruid krijg je namelijk toch niet uitgeroeid, en wat je niet uitgeroeid krijgt, moet je tot je vriendenkring nemen :lostit:)
seksenfun
4 juli 2008, 14:43
Ik merkte al snel een Thaise dame op, nog vrij jong :rolleyes:. Ze zag er mooi en vooral lief uit. Ze zit in de Verversrui 5, het derde raampje als je van de Vingerlingstraat komt. Een algemeen vraagje voor de specialisten: wat kan je van haar verwachten?
Hmmm... tussen alle 'geselecteerde reacties' heb ik hier nog niets over vernomen, jammer.
@ prlover, nog zo'n slechte kerel niet ;), maar toch een beetje familie van mij: dit onkruid schiet ook overal te pas en te onpas bovenuit :smile:. Hij 'schrijft' snel zijn gevoelens neer... maar nuanceert gelukkig de zaken nadien. Ik neem jouw uitnodiging aan. En ach... discussies... ik hou er wel van, zolang er nadien terug vriendschappelijk kan gelachen worden :smile:
@ wico, toffe gast maar soms snel op zijn teentje getrapt ;). De titel van mijn verslag zegt alles: 'geheel onverwacht' ging ik naar het skw. Laat staan dat ik eerst alles zou uitgepluisd hebben op dit forum en dan naar het skw zou zijn gegaan om een toffe persoon als wico in discrediet te brengen. Ik ben geen gangster, ik hou van GFE :smkiss:.
thesickboy
11 juli 2008, 08:20
ik stel mij wel de vraag waarom je op het andere forum POSITIEF bent over SKW en je dit niet op ijsberenforum vermeldt.
sans rancune.
wico
Een terechte vraag maar iedereen is natuurlijk nog altijd vrij om (niet)te schrijven wat en waar hij wil.
Verder onthou ik vooral 'sans rancune';)
In dit topic een aantal berichten verplaatst die zonder toestemming van de auteur van een ander forum gekwoot waren.
Groet,
Big30
Anvers
14 juli 2008, 22:07
Doe maar ineens al mjn berichten weg, er wordt hier toch duidelijk met 2 maten en gewichten gewogen, naargelang de schrijver. :teuflisch :wand:
wico
thesickboy
15 juli 2008, 08:22
Doe maar ineens al mjn berichten weg, ...
We hebben maar één bezem om mee te vegen, dus dat wordt moeilijk :D:D:D
ilovethaigirls
15 juli 2008, 11:10
Mijn vriendinnetje in GT had een weekje vrij genomen en ik had net ook mijn laatste week verlof. Kwam dan wel slecht uit want nu had ik tijd gehad om naar Duitsland te bollen.
Geen nood echter, bij ons in België is er dan nog altijd het SKW waar je eens kan rondwandelen. Ik ben er vorige week 2x geweest en bij 3 dames binnengewipt.
Dinsdag 8/11
Bij mijn vorige SKW bezoeken was ik telkens bij de Nigeriaanse Tracy binnengegaan (telkens top). Nu had ik echter mijn zinnen gezet op wat anders. Ik had Laëtitia in mijn gedachten, die mij gehuld in een wel erg geil uitziend latexpakje al enkele keren bijna had overtuigd om eens bij haar binnen te gaan.
Rond 16.00 arriveerde ik in het SKW en liep eens een rondje. De Thaise Pla is blijkbaar teruggekeerd en betrok een raam aan de Verversrui 24. Mijn target Laëtitia was er en stond mij weerom geil uit te dagen. Toch nog even verder wandelen. De Nigeriaanse Tracy was er ook maar die zou het vandaag zeker niet worden want ik wilde wel eens wat anders. Twee dames brachten mij nog bijna van mijn eerste gedacht af. De Thaise Shompu zag er weer heerlijk uit en de Nederlandse Nancy deed haar deur al open als ik er passeerde.
Het werd uiteindelijk dan toch Laëtitia. Ze zag er in haar latex pakje zo een beetje uit als een meid die Rplover zijn ultiemste SM-sessie zou kunnen geven..... Het begon allemaal vrij gemoedelijk. Zij is franstalig en vermits ik ook behoorlijk Frans spreek was het eerste contact vrij goed. Eens op bed begon ze mij bijna onmiddellijk te pijpen. Deed ze vrij behoorlijk, wat afgewisseld met wat fake geile praat (wat me wel wat stoorde). Na ongeveer 3 minuten vroeg ze al of ik haar wou neuken. Ik vroeg haar of ze nog effe kon doorgaan. Met veel tegenzin heeft ze dan nog 30 seconden verder gepijpt en vroeg me of ik op haar kwam. Nou ging het dan wel volledig fout. Er zat al dadelijk een hand tussen, zodat ik haar nauwelijks kon penetreren (een van mijn afknappers top 3). Ze keek me geil aan, af en toe uitdagend met haar tong en verkocht veel fake geluidjes en ondeugende praat. Viens alors, viens alors (kom dan toch, kom dan toch) begon ze dan telkens te zeggen (nog een van mijn afknappers top 3). Zo zou ik nog in geen uur klaarkomen dacht ik. Zal ik het met de hand afmaken vroeg ze me. Tja op die manier verder neuken had geen enkele zin en ik dacht dan maar "snel klaarkomen en wegwezen". Ze werkte me dan verder af met de hand maar helemaal zonder gevoel en steeds maar herhalen "viens alors....". Na 3 minuten stopte ze er mee. 50 euro is voor maximum 20 minuten zei ze me. Ok maar waarom begin je dan al na 5 minuten te sakkeren van "kom dan toch....". Geen discussie zei ze me. Ok geen enkel probleem ik zal je raam in elk geval mijden in de toekomst en binnen gaan waar ze het wat rustiger aan doen dan jij. Ik zal hier vandaag klaarkomen, maar zeker niet bij jou en verliet het pand. Was veruit mijn slechtste sessie van 2008 en misschien wel van de 21ste eeuw.
Ik ging dan omringd door een viertal agenten een pilsje drinken aan het frituur begin Schippersstraat. Eéntje mag toch he mannen grapte ik. Die gasten hebben wel een mooie dienst dacht ik, als je in zo een buurt mag patrouilleren en wat rondhangen.
Alleen één van mijn Thaise schatjes kon mij vandaag nog redden van een volledige off-day. Ik wandelde nog wat rond en de Thaise Shompu wenkte me. Ik was er ooit eens een keer binnengeweest en toen was het top, dus waarom niet dacht ik. Shompu is een echt lachebekje, die alles doet om het naar je zin te maken. Eens op het bed beland, kreeg ik dadelijk een lading olie over me heen en begon ze met een body-to-body massage. Dit was zo een beetje wat ik nodig had. Daarna nam ze mijn soldaat onder handen met haar geweldige silliconen borsten, zeer opwindend overigens. Na een uitstekende pijpbeurt kwam ze op mij en reed me heerlijk klaar.
Ik was werkelijk van de hel in de hemel beland. Van mijn slechtste sessie was ik verlost en had nu echt wel een top ervaring achter de rug. Ben dus toch nog met een goed gevoel naar huis gegaan.
Vrijdag 11/7
Ik was van plan om eens op herhaling te gaan bij Shompu, maar deze was er niet. Op haar plaats stond jammer genoeg een trans. Ik wandelde wat verder en weerom deed Nancy haar deur open als ik er passeerde. Deze keer kon ik niet weerstaan aan haar mooie looks en haar lieve lach. Ze verwelkomde me al dadelijk met een heerlijke TZ. Heb haar 100 euro gegeven met de vraag om het wat rustig aan te doen. Het vervolg werd een heerlijke sessie met alles erop en eraan. Al tongzoenend heeft ze me tenslotte klaargereden. Deze meid zou heel zeker zowel qua looks als qua service een van de TA's zijn in eender welke saunaclub. Ben dan ook met een heel goed gevoel weer naar huis gekeerd.
Anvers
15 juli 2008, 14:23
We hebben maar één bezem om mee te vegen, dus dat wordt moeilijk :D:D:D
tja thesickboy,
de Stad Antwerpen beschikt wel over goede bezemwagens waarmede zij de straten opkuisen, misschien kunnen we 1 van deze misschien ter hulp roepen ? :hah:
wico
thesickboy
15 juli 2008, 14:36
tja thesickboy,
de Stad Antwerpen beschikt wel over goede bezemwagens waarmede zij de straten opkuisen, misschien kunnen we 1 van deze misschien ter hulp roepen ? :hah:
wico
:D:D:D
Anvers
15 juli 2008, 14:54
tja thesickboy,
wico
Aangezien het inroepen hiervan waarschijnlijk toch heel wat administratie zal vragen, zeker nu in de verlofperiode, zullen we misschien het vegen van de berichten maar voorlopig een tijdje opschorten? :baeh:
wico
rplover
15 juli 2008, 15:01
lees ik dit nu goed, Wico?
Dreig jij met het laten weghalen van je berichten?
En dat soort acties verfoeide jij nu net :hah::D;)
thesickboy
15 juli 2008, 18:49
lees ik dit nu goed, Wico?
Dreig jij met het laten weghalen van je berichten?
En dat soort acties verfoeide jij nu net :hah::D;)
Sterker nog, Wico dreigt met het laten staan van zijn berichten!:eek:
rplover
15 juli 2008, 18:51
Sterker nog, Wico dreigt met het laten staan van zijn berichten!:eek:
En dan moeten S&F EN Randy die doorlezen als straf :lostit::D;)
Anvers
15 juli 2008, 18:57
En dan moeten S&F EN Randy die doorlezen als straf :lostit::D;) :wink:
Seksenfun begrijp ik helemaal niet en wat Randy betreft, tja aan zulke mensen besteed ik geen woorden meer. :mad:
Misschien kan Randy dit als "flaming" beschouwen, en ineens vragen mij te bannen. :ranting2:
ben ik ineens van al dat gedoe vanaf. :wand:
wico
rplover
15 juli 2008, 19:11
Seksenfun begrijp ik helemaal niet en wat Randy betreft, tja aan zulke mensen besteed ik geen woorden meer. :mad:
Misschien kan je randy als "flaming" beschouwen, en ineens vragen mij te bannen. :ranting2:
wico
Overreageer je nu niet een beetje, vriend Wico? :baeh:
Concentreer jij je maar terug op waar je goed in bent, dit gedeelte van het forum recht houden, want wie gaat dat anders doen he ;)
Anvers
15 juli 2008, 19:31
Overreageer je nu niet een beetje, vriend Wico? :baeh:
Concentreer jij je maar terug op waar je goed in bent, dit gedeelte van het forum recht houden, want wie gaat dat anders doen he ;)
JIJ rplover als relnicht, :p
en die andere als relneef, hij wil toch persé negatief zijn tov SKW. Maar TROP is teveel, wie zei dat nu weer? :confused:
Ah ja, onze vroegere vriend Van den Boeynants, maar dat begrijpt Randy als Nederlander toch niet. :wand:
wico
rplover
15 juli 2008, 19:35
JIJ rplover als relnicht, :p
en die andere als relneef, hij wil toch persé negatief zijn tov SKW. Maar TROP is teveel, wie zei dat nu weer? :confused:
Ah ja, onze vroegere vriend Van den Boeynants, maar dat begrijpt Randy als Nederlander toch niet. :wand:
wico
Ik heb niet die intentie, en ik kan dat helemaal niet, laat mij maar wat relnichten, en doe jij waar jij goed in bent, dan draait de boel het beste.
En ik heb net gemerkt dat de sub terug onder de levenden (lees: schrijvenden) is, dus dat komt wel goed.
Ik heb werk genoeg met relneef Randy in 't oog te houden, zal hem eens wat Duvel laten drinken en hem dan een dikke sigaar schenken, zo heb ik Rex ook gevloerd in de Villa :teuflisch:lostit:;)
Behalve dat je mijn naam nog noemt, dan, ook in je volgende bericht... :hah:
Misschien kan Randy dit als "flaming" beschouwen, en ineens vragen mij te bannen. :ranting2:
wico
Ik DENK er niet aan, als je wilt stoppen of geband worden moet je dat echt zelf regelen. :D
Anvers
15 juli 2008, 19:49
Behalve dat je mijn naam nog noemt, dan, ook in je volgende bericht... :hah:
Ik DENK er niet aan, als je wilt stoppen of geband worden moet je dat echt zelf regelen. :D
Zou je graag hebben hé maat; hou je met je berichten op andere delen van het forum bezig dan SKW, maar kom me hier niet lastig vallen met uw STEEDS maar negatieve info, ik val je daar toch ook niet lastig. :p
wico
Anvers
15 juli 2008, 21:45
De "Peepshow" van de Verversrui is sinds 1 juli gesloten, aangezien zij geen exploitatievergunning meer hebben. :mad:
Misschien dat Randy hier van op de hoogte is, aangezien het toch een negatief bericht van SKW betreft. :confused:
wico
thesickboy
16 juli 2008, 08:00
:loud: Komaan gasten, hoe is het gods mogelijk! Om JP Van Rossem te quoten: 'het is toch godgeklaaaaaaagd...'
@ Wico: Je tenen zijn toch wel iets te lang en je moet er niet zo snel op laten trappen.
@rplover en randy: jullie lokken hem ook bewust uit zijn kot!
Ook al zijn de temperaturen er niet naar, t'is zomer dus gelieve een beetje te chillen. En indien jullie écht willen hakketakken dan kan het nog altijd via IM.
Uch, ik heb gesproken.:cool:
TSB
thesickboy
16 juli 2008, 08:12
Er is nu al in 3 topics uitvoerig geschreven over het al dan niet terecht quoten van een bericht van op een ander forum.
We vinden dit hier geen goed idee, de betreffende posting is terecht verwijderd door collega-moderator.
Wie zijn gal even wou spuwen heeft dit nu kunnen doen, wie genuanceerder wou reageren heeft dit ook kunnen doen, dus lijkt het mij aangewezen dat we het zaakje bij deze dan ook begraven.
Bij 'heroplaaien' van deze discussie gaan we even op zoek naar de veegborstel.
Alvast bedankt voor jullie medewerking!
TSB
Redbull
25 juli 2008, 00:51
Vorige week dus nog ff Apen aangedaan voor de vakantie kon beginnen...
Eigelijk was ik stiekem gekomen om Honey nog eens terug te zien ,want dat is nu wel al een paar jaartjes geleden. (Ik ben een Vampier met vakantie)
Spijtig genoeg was er geen beweging in haar raam dus besloot ik maar om eens een Antwerps massagesalon aan te doen, ik wist niet of Sabai Sabai nog open was en om niet voor een gesloten deur te staan m'n gps maar op de lange lobroekstraat 103 ingesteld.
Buiten ziet het er niet uit, maar binnenin is het lekker gezellig en mooi afgewerkt, wel is het er vrij druk blijkbaar, want ik ben zeker 5 gasten tegengekomen bij m'n korte bezoek.
Daar ik niet gereserveerd had, had ik ook geen mogelijkheid tot kiezen en moest ik me tevreden stellen met een oudere, niet zo slanke dame(Daw?Som?) Enfin, eerst douchen, dan lachen, dan alle nieuwe dames voorstellen, dan een GVD beestig goeie massage & om af te sluiten een verdomd lekker Pijp (eentje die Rplover niet zo graag smoort :-) ) terug samen de douche in en hop terug de straat op...
Leuk uurtje dus, een meevaller voor de eerste keer, voor herhaling vatbaar..
De paar dames die ik gezien heb zagen er allemaal verdomd lekker uit.
Gelukkig had ik de hele dag tot mijn beschikking, dus eerst iets gaan eten in het nieuwe frituur (niet lekker) om nog een paar rondjes te doen in het SKW.
Toy zat te kletsen met Shompu en van Honey nog altijd geen spoor te bekennen :-(
Dan maar binnengesprongen bij Da (SS 2/1)
Bij de vorige bezoeken viel ze altijd wat tegen, maar nu was ze top, mooie GFE, pijpen,beffen,kusjes, een goed gesprek, en al de standjes die ik wenste. Mooie afsluiter van de dag en een mooi begin van de vakantie :-)
Binnen een paar weekjes hoop ik mijn vakantie op dezelfde manier af te sluiten, maar dan wel met andere dames.
quitje
8 augustus 2008, 17:37
Doelstelling najaar 2008 : 1 * bernds + 1*freude/maand. Oké partners in crime ??????????
Gezien de lust nog niet over was, gestopt in SKW Antwerpen. Tja, zonder veel woorden : marginaal......:redface::redface:
rplover
8 augustus 2008, 18:26
Als Jansens secretaresse heb ik het volgende te melden:
De Heer Jansen heeft me in een bui van extase opgebeld, om te melden dat hij 'verslaafd' is aan Nancy, vierde raam links als je de SS inloopt vanop het Falconplein.
Hij is zijn saunaclubverslaving kwijt, heeft haar nummer en adres, ik vrees dat hij er al mee wil trouwen :teuflisch
Ze is Nederlands, blond, jong, knap, zalig.
Misschien iets voor MiniMe? :lostit:
Jansen
9 augustus 2008, 18:25
Als Jansens secretaresse heb ik het volgende te melden:
De Heer Jansen heeft me in een bui van extase opgebeld, om te melden dat hij 'verslaafd' is aan Nancy, vierde raam links als je de SS inloopt vanop het Falconplein.
Hij is zijn saunaclubverslaving kwijt, heeft haar nummer en adres, ik vrees dat hij er al mee wil trouwen :teuflisch
Ze is Nederlands, blond, jong, knap, zalig.
Misschien iets voor MiniMe? :lostit:
Deze dame zit aan de rechterzijde op nr. 41 of 39 Ze heet Nancy is 22 jaar oud mooi blond en super figuur.
Ben er vandaag ook mee weggeweest.:fuck:
Sub
16 augustus 2008, 17:12
Heb deze middag weer een nieuw toppertje gevonden, wat bij op mijn favorietenlijstje komt te staan. Zal eerst eens rondneuzen of ik in haar oude werkgebied een topic van haar kan vinden, voordat ik een nieuwe open.
Grz Sub
Redbull
18 augustus 2008, 23:09
Terug van weggeweest, wegens te veel werk maar ff het Skw kunnen bezoeken...
't was redelijk rustig/triestig vorige week overdag, Honey was eindelijk aanwezig, maar het was nogal een afknapper. Massage stelde niet zoveel voor, den aftershow nog veel minder.
Enfin ander en beter zeker ?
Deze avond den andere shift eens gaan bekijken, nog altijd veel raampjes leeg, Jennifer was nog eens op post, maar spijtig genoeg had ik niet de tijd om op haar te wachten.
In de peepshows is het trouwens ook nog altijd vakantie, nog altijd geen toppertjes in het Land. Iemand Judy nog gezien ? is weeral een hele tijd geleden dat ik ze gespot heb.
Jansen
18 augustus 2008, 23:18
Ik ben na deze week GT en YY op zondag nog bij Nancy geweest en het was super.
Daarna terug gelopen naar nr 18 schipperstraat even kijken naar een hele mooie dame mooi lang met zwart lang haar mooi figuur maar weet de naam niet van haar
ik ben niet binnen geweest maar was is zij mooi.
Wie is zij ? en is er al over haar geschreven ?
Sub
19 augustus 2008, 00:34
Terug van weggeweest, wegens te veel werk maar ff het Skw kunnen bezoeken...
't was redelijk rustig/triestig vorige week overdag, Honey was eindelijk aanwezig, maar het was nogal een afknapper. Massage stelde niet zoveel voor, den aftershow nog veel minder.
Enfin ander en beter zeker ?
Deze avond den andere shift eens gaan bekijken, nog altijd veel raampjes leeg, Jennifer was nog eens op post, maar spijtig genoeg had ik niet de tijd om op haar te wachten.
In de peepshows is het trouwens ook nog altijd vakantie, nog altijd geen toppertjes in het Land. Iemand Judy nog gezien ? is weeral een hele tijd geleden dat ik ze gespot heb.
Judy zat deze avond in Schippersstraat 41/1 of 43/1.
Grz Sub
Redbull
19 augustus 2008, 06:08
Oei, niet gezien... weet ik weer welk raam ik moet mijden sé... ;-)
Redbull
20 augustus 2008, 22:57
Jennifer was nog eens op post, maar spijtig genoeg had ik niet de tijd om op haar te wachten.
Vanavond had ik wel de tijd :teuflisch :teuflisch
M'n week kan niet meer stuk :D :D
Redbull
25 augustus 2008, 22:34
zE hebben weer maar eens het bewijs geleverd dat ze steke blind zijn daar bij de blauwbloesjes.
De primeur laat ik over aan 1 van de drie Musketiers, hebben die ook weer eens wat te schrijven, want het is hier weer aardig stil jongens :-)
Sub
25 augustus 2008, 23:12
zE hebben weer maar eens het bewijs geleverd dat ze steke blind zijn daar bij de blauwbloesjes.
De primeur laat ik over aan 1 van de drie Musketiers, hebben die ook weer eens wat te schrijven, want het is hier weer aardig stil jongens :-)
Heb het ook gezien, ja. Was wel een lachwekkende vertoning. Een agent die zijn papieren moet tonen, en moet blazen. En een politiewagen met serieuze schade. Maar de kosten komen weer bij de belastingbetaler natuurlijk.
Grz Sub
Redbull
25 augustus 2008, 23:30
Ze stonden eerst met een man of 5 te kletsen aan den Boobies en te gokken wie er Trans was en wie niet , 2 minuten later steekt er een van de am(betan)tenaren met zijne nieuwen otto ne goeie halve meter over dat paleke dat ze daar gezet hebben om de straat autovrij te houden, autoke is nu goed voor het kerkof me dunkt. Ze hebben alle 2 een airbagske in hun bakkes gehad :-)
Ik vraag me altijd af of die niks beters te doen hebben dan koffiekes te staan drinken aan de pissijnen.
rplover
26 augustus 2008, 18:00
Het is hier verdraaid stilletjes aan het worden, als Jansen al de meeste berichten schrijft op het Antwerpse gedeelte :D
Redbull
26 augustus 2008, 18:52
Tja, ipv van naar dat witblauwe wrak te kijken zou je beter eens binnen gaan bij die nieuwe trans op SS45/1 of 47/1. mocha chocolata, goed voorzien, en een bos haar om in te verdwalen
Jansen
27 augustus 2008, 21:51
Het is hier verdraaid stilletjes aan het worden, als Jansen al de meeste berichten schrijft op het Antwerpse gedeelte :D
Ja het valt mij ook op dat er veel gewandelt en weinig geneukt wordt.
Er wordt wel veel gekletst met en over de trans.
Geef mij maar Nancy en haar overbuurvrouw vandaag nog even geweest en afgesproken om zaterdag met beide een trio te doen met het meisje van nr.18
Super mooi met langzwart haar en het mooiste figuurtje van het hele skw.
Dus Jansen gaat met de twee mooiste van het skw een trio maken.:freu:
P.s. als je niet neukt hoef je ook niet te schrijven !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Willem2
27 augustus 2008, 22:37
P.s. als je niet neukt hoef je ook niet te schrijven !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hmmm Misschien is dat een reden dat ik minder hoef te schrijven :blow2: ;)
Jansen
27 augustus 2008, 22:52
Hmmm Misschien is dat een reden dat ik minder hoef te schrijven :blow2: ;)
Jij kan rustig blijven schrijven terwijl je een pzc hebt of languit in de whirlpool ligt :teuflisch
dat geldt ook voor rplover als hij het donkere gat zoekt van een trans :teuflisch
Redbull
28 augustus 2008, 00:39
Tot hoelaat werkt uw dondervliegje in het SKW Jansen ? :)
De leukste sessies zijn nog altijd diegene waarvan je nooit had gedacht dat ze zo uit de hand konnen lopen...
Enfin, gisteren moest ik, hahum beroepsmatig in Gent zijn, ben ff door de buurt gewandeld, maar het was echt gene vette.
Vandaag dan maar een vluggertje met Naomi, (Vingerling 10 en een klets) was ook gene vette was trouwens.
Redbull
28 augustus 2008, 00:49
En dan nog een paar vraagjes aan de habituees ;)
Verversrui 12 raam 5 of 6 zit een nieuw klein cremig ding met een hoop hout voor de deur, franstalig als ik me niet vergis.
Schipperstraat 14/3 stond vanavond een zeer slanke dame die ik ook wel zag zitten
En tenslotte in de Vt10 zat ook nog zo'n prachtig ding te schitteren.
Zijn van deze dames al namen en/of bevindingen ?
Jansen
28 augustus 2008, 06:18
Nancy werkt van ongeveer 14.00 u tot 20.00 u en soms op maandag of dinsdag vrij.
Sub
30 augustus 2008, 09:56
Nancy werkt van ongeveer 14.00 u tot 20.00 u en soms op maandag of dinsdag vrij.
Deze tijden moet ik toch corrigeren.
Nancy begint altijd rond een uur of 10 al in de ochtend. Ik heb haar al diverse keren rond dat tijdstip gezien, en ze vertrekt meestal iets voor 20.00u, meestal zo rond 19.30u.
Grz Sub
Mr_Staminna
14 september 2008, 18:07
Het is zo stil in het Antwerpen gedeelte van het forum?
Ikzelf ben nu wel al zo'n 5 maanden gestopt met wandelen, maar kan het forum maar niet lossen.
Toch wel spijtig dat het hier de laatste tijd zo stil is.
Ook adreswijzigingen die niet dadelijk uitgevoerd worden, het lijkt wel of er iets scheelt?
Komaan mannen, het hier niet laten doodbloeden hé
The Saint
14 september 2008, 21:51
Het is zo stil in het Antwerpen gedeelte van het forum?
Ikzelf ben nu wel al zo'n 5 maanden gestopt met wandelen, maar kan het forum maar niet lossen.
Toch wel spijtig dat het hier de laatste tijd zo stil is.
Ook adreswijzigingen die niet dadelijk uitgevoerd worden, het lijkt wel of er iets scheelt?
Komaan mannen, het hier niet laten doodbloeden hé
Wel er komt straks een recensie aan over een prachtige meid uit het SKW
die op het eerste gezicht geen draadje heeft en al een 8tal maanden hier actief is.
The Saint
14 september 2008, 23:31
Na een wat tegenvallende zaterdagavond in de VV (zowel kwalitatief als kwantitatief: gelukkig heel veel bekende ijsberen) keerde ik om middernacht terug naar Brugge (was slechts 50€ kwijt: vrijkaart + één matige sessie) en had nog 120€ in de pocket toen ik op de autosnelweg tussen Eindhoven en
Antwerpen plots een drang kreeg om toch nog wat zaad te verschieten en dan lag het SKW op de goede weg. Het was ook al heel lang geleden dat ik er nog geweest was. Na een wat welles-nietes-overleg met mezelf,
besloot ik een bezoekje te brengen aan het SKW. Het eerste wat me opviel, is dat alle ramen er heel netjes uitzagen (dat is ooit wel s anders geweest). Het was ong. 01u35 toen ik de Schippersstraat binnenstapte en ik
moest dringend ... plassen: vlug even een peepshow binnen en de toiletten
opgezocht (die zijn nog altijd even vies als vroeger :mad:) dan toch niet kunnen weerstaan om even 2€ in de gleuf te stoppen om een liveshow van een minuut mee te pikken en het was nog mooi ook (ik dacht gniffelend terug aan mijn prille 20'er-periode :baby2: toen ik hier mn eerste stapjes zette) en dan werd het tijd om een eerste wandeling te doen: in de VT waren er al vele ramen dicht maar in de omliggende straten was het nog erg druk.
Er waren echter niet veel dames met een 'hoog optickfick'-gehalte, er was één meisje met halflang bruin haar die me wel bijbleef na de eerste ronde en die bevestiging kreeg na een 2de wandeling. Eventjes kwam het verstand me zeggen:"het is al laat, het is een goedkope dag geweest, vergooi nu die 50€ niet aan iemand die deze dag mss helemaal slecht maakt". Toen ik een laatste (3de) ronde deed, was ze druk in gesprek met 2 vriendinnen en besloot ik toch maar naar mijn auto te gaan. Echter, toen ik bijna de Schipperstraat (richting Falconplein) uit was, viel me een heel mooi meisje op met lange zwarte haren met een 'lieve' lach op haar gezicht. Ik wandelde wat trager, liep het raam half voorbij en keerde op mijn stappen terug en toen ik wat dichterbij kwam, wilde ik toch even kennismaken. Engels was de voertaal, 50€ voor een sessie. Ze wekte mijn interesse wel op maar voor ik toehapte, wilde ik weten waar ze vandaan kwam("Roemeense-meisjes-no-go-complex" van de saunaclubs zit er duidelijk goed ingebakken :teuflisch) en ze zei: half-italiaans half Albanees.
Grappig, een ex van mij had net dezelfde roots en ze lijken zelfs wat op mekaar maar dit meisje was wel een stuk mooier en voller van boezem.
Toen ze zich uitkleedde, ging er een :inlove: door me heen: wat een mooi lichaam+lange zwarte haren, mooi gezicht en prachtige donkere ogen, een paar tattoos wel maar niet storend en een prachtig stel natuurlijke borsten (kleine c-cup). Echt alles aan haar leek heel mooi en natuurlijk. Ze vroeg of ik aan sport deed-dat vragen ze me dus allemaal- ik ga nochtans nooit naar fitnesscentra maar ik ski wel en doe aan atletiek en wat zaalvoetbal op caféniveau. Ze schatte me 6 jaar jonger en ik haar ook: ze is er 31.(ze dacht dus dat we even oud waren ). Toen ik op het bed plaatsnam (met spiegels aan de muur van het hoofdeinde) zag ze dat ik intiem geschoren was wat haar enorm verheugde (Het SKW-cliënteel blijkbaar eerder niet). Ik legde mij op mijn rug neer, ze kwam half over mij liggen terwijl we mekaars lichaam streelden en nog wat inleidende koetjes-en kalfjesgesprekken voerden: ze heette Annabel maar meestal zegt ze gewoon
Anna en werkt hier al een 8tal maanden (vroeger werkte ze in bars).
Daarna was het tijd voor wat actie: ze begon mijn borstkas te kussen en zakte geleidelijk naar beneden en begon met veel enthousiasme aan "Eierlecken" wat ze heel goed deed, daarna PMC (was ff vergeten dat dat hier de gewoonte was :hammer:) en daarna weer naar mijn tepels: ze kust heel zacht en ondertussen kneedt ze zachtjes met haar handen je lichaam.
Ik mocht wel niet kussen en niet vingeren maar haar mooie lichaam dat ik mocht strelen en liefkozen compenseerde dit ruimschoots. Alles gebeurde
heel rustig maar toch passievol. Dan werd het tijd voor wat standjes
en in cowgirl weet ze echt wel van aanpakken: zelden zo genoten van deze
positie als bij haar (zij volgde ook alles in de spiegel en vond het best opwindend) en ik had voortdurend haar donkere ogen in het vizier: dan overgeschakeld op doggy wat ook heel lekker was bij haar en nu volgden we
beiden mekaar in de spiegels: ze werd ook alsmaar geiler. Ik eindigde
in "missie" wat eigenlijk het minste standje was mss doordat ik te veel bezig was met in haar ogen te kijken en zo het sexspel letterlijk en figuurlijk
verslapte: ik voelde(en zij ook) dat het niet ging lukken op die manier en dat was het ff profi bij haar (maar verstaanbaar):" als je nu nog verder wil, moet je bijbetalen of ik kan het nu afmaken door af te trekken."
Zo wou ik niet eindigen bij haar en besloot ik maar de sessie te verdubbelen: Het pijpen deed ze nog langer en beter dan de 1ste maal,
het cowgirlstandje was nog intenser (ik kwam al bijna klaar)
en heb het uiteindelijk in doggystyle afgemaakt.
Nog wat bijgepraat achteraf en ze zei lachend " de meesten houden het niet
lang uit bij mij voor ze 'komen' ". Ik vond haar echt top en kom zeker nog eens terug. (1 à 2/maand saunaclubs en eens Annabel ertussen of Jansens favorietje eens als afwisseling). Een volgende keer zal ik wel vragen wat ze tegen meerprijs eventueel nog doet of met vaste klanten misschien meer doet voor dezelfde prijs (bv: tongzoenen)
Ik heb niet gelet op het exacte huisnummer: ik schat tussen nr 37 en 43(Schipperstraat) Vreemd dat deze dame geen draadje heeft.
Ze werkt 6/7 en enkel 's avonds vanaf 18u (of was het nu 20u) tot 03u 's nachts.
Jansen
17 september 2008, 16:27
Na een wat tegenvallende zaterdagavond in de VV (zowel kwalitatief als kwantitatief: gelukkig heel veel bekende ijsberen)
en heb het uiteindelijk in doggystyle afgemaakt.
Nog wat bijgepraat achteraf en ze zei lachend " de meesten houden het niet
lang uit bij mij voor ze 'komen' ". Ik vond haar echt top en kom zeker nog eens terug. (1 à 2/maand saunaclubs en eens Annabel ertussen of Jansens favorietje eens als afwisseling). Een volgende keer zal ik wel vragen wat ze tegen meerprijs eventueel nog doet of met vaste klanten misschien meer doet voor dezelfde prijs (bv: tongzoenen)
Ik heb niet gelet op het exacte huisnummer: ik schat tussen nr 37 en 43(Schipperstraat) Vreemd dat deze dame geen draadje heeft.
Ze werkt 6/7 en enkel 's avonds vanaf 18u (of was het nu 20u) tot 03u 's nachts.
Ik heb deze dame zien zitten en na een rondje lopen was ze bezet afgelopen zondag, vandaar dat ik met Vallerie een trio heb gemaakt.
Ja dit was zeker ook een mooie dame maar heb haar gisteren niet gezien.
Ik dacht dat ze zit op nr 37
Deze week kom ik in het weekend daar nog en zal weer eens kijken Nancy is op vakentie maar Valerie is er en dat is een aanrader zie mijn uitvoerig verhaal van gisteren.
The Saint
18 september 2008, 11:59
Ik dacht dat ze zit op nr 37
Deze week kom ik in het weekend daar nog en zal weer eens kijken Nancy is op vakentie maar Valerie is er en dat is een aanrader zie mijn uitvoerig verhaal van gisteren.
Je moet niet meer zoeken. Toen ik gisterenavond terugkwam van de GT, ging
ik haar nog even goeiedag zeggen en ondertussen dan het exacte nummer
onthouden: ik was aan het kijken bij raam 37 en 39: niemand van de dames was bezet maar zij was er niet. Op 39/3 stond er een meisje dat er wel wat op leek, dus vroeg ik haar wie ze was. Niet Annabel dus, gelukkig kent zij haar maar minder leuk was
toen die me vertelde dat Annabel gestopt is met werken: ze was een redelijk goede vriendin en heeft haar wel niets gezegd over het waarom: er moet blijkbaar iets ernstig zijn want het was niet gepland volgens hen. En ook zaterdag, toen ik bij haar was, zei ze nog dat ze zich hier opperbest voelde: want ik zei: jij zou goed aan je trekken komen in een saunaclub (maar wel minder verdienen zo zei ze me)
Spijtig dat ik deze dame slechts 1x ontmoet heb (had ze, achteraf gezien,
mss beter niet ontmoet). Is er hier echt geen ervaren SKW-bezoeker die deze
dame kent/kende?
Redbull
18 september 2008, 15:03
.... ik
moest dringend ... plassen: vlug even een peepshow binnen en de toiletten
opgezocht (die zijn nog altijd even vies als vroeger :mad:)
Je gaat het niet geloven, gisteren heeft die kerel de muren van zijn toilet geschilderd ! (niet dat het er nu veel beter op geworden is, maar toch)
Verder is de andere peepshow ook terug open. Gisteren nog zonder dames.
Jansen
18 september 2008, 23:07
Verder is de andere peepshow ook terug open. Gisteren nog zonder dames.
Wat heb jij dan gedaan in de cabine :eek: als er nog geen dames ronddraaien.
In de andere peepshow was ik zondag nog even maar de dames die daar ronddraaide op het podum daar kreeg ik spontaan kotsnijgingen van.
Gelukkig stond er een kotsemmer en lag er papier. :kotz: :kotz:
Jansen
18 september 2008, 23:25
Wat mij opvalt is dat er weinig geschreven wordt hier achter de ramen.
Zijn jullie allemaal stille lezers,rukkers of mannen met hun handen in de zak van een regenjas.
Nu gaat het mij niet om genomineerd te worden maar ik voel me wel (samen met de Saint )een van de weinige schrijvers.
He Belgen reageer eens, in Duitsland heb ik na een bericht al meteen reacties maar hier is het een dood gebeuren:sleep:
Ook de ijsberen van de Duitse clubs lezen hier niet.
:loud: wakker worden
The Saint
18 september 2008, 23:29
Wat mij opvalt is dat er weinig geschreven wordt hier achter de ramen.
Zijn jullie allemaal stille lezers,rukkers of mannen met hun handen in de zak van een regenjas.
Nu gaat het mij niet om genomineerd te worden maar ik voel me wel (samen met de Saint )een van de weinige schrijvers.
He Belgen reageer eens, in Duitsland heb ik na een bericht al meteen reacties maar hier is het een dood gebeuren:sleep:
Ook de ijsberen van de Duitse clubs lezen hier niet.
:loud: wakker worden
Ik zal eens in mijn zondagsmis een oproep doen aan mijn landgenoten met de
slogan: "Vene, vidi, fukki" in SKW :D
Jansen
18 september 2008, 23:35
Ik zal eens in mijn zondagsmis een oproep doen aan mijn landgenoten met de
slogan: "Vene, vidi, fukki" in SKW :D
Ja dit is een snelle reactie en nu hopen dat de zondagsmis de mensen tot inkeer brengt en gaan schrijven.
Veel Vlamingen gaan op zondag samen met hun vrouw door het SKW heen onder het mom van "erg he " :eek:
Dat hij dan meteen verteld dat hij door de week daar regelmatig naar binnen gaat ( de viezerik ):thefinger
quitje
19 september 2008, 12:19
Een maand of twee geleden eens gestopt in het skw bij de terugweg van Freude, maar spijtig genoeg kwam zowel het aanbod als de service (dito prijssetting) op ons af als een koude douche voor mijn reisgezel als mezelf... :eek: Tja, en hoe je het rondzwervende publiek op dat moment moet benoemen ...:kotz:
Redbull
19 september 2008, 12:28
Wat heb jij dan gedaan in de cabine :eek: als er nog geen dames ronddraaien.
In de andere peepshow was ik zondag nog even maar de dames die daar ronddraaide op het podum daar kreeg ik spontaan kotsnijgingen van.
Gelukkig stond er een kotsemmer en lag er papier. :kotz: :kotz:
Niks, het is zeer triestig gesteld op dit moment in de Antwerpse peepshows...
Sub
19 september 2008, 15:40
Een maand of twee geleden eens gestopt in het skw bij de terugweg van Freude, maar spijtig genoeg kwam zowel het aanbod als de service (dito prijssetting) op ons af als een koude douche voor mijn reisgezel als mezelf... :eek: Tja, en hoe je het rondzwervende publiek op dat moment moet benoemen ...:kotz:
Je moet wel op het juiste moment naar Skw gaan. Uit je beschrijving maak ik op dat je er ergens midden in de nacht geweest bent. Je moet overdag tussen 15.00u en 18.00u of in de avond tussen 21.30u en middernacht gaan. Dan zitten er de meeste en mooiste. Dan zijn er voldoende Dames die zowel qua uiterlijk als qua service de Dames uit de saunaclubs de baas kunnen.
Grz Sub
rplover
19 september 2008, 18:29
Je moet wel op het juiste moment naar Skw gaan. Uit je beschrijving maak ik op dat je er ergens midden in de nacht geweest bent. Je moet overdag tussen 15.00u en 18.00u of in de avond tussen 21.30u en middernacht gaan. Dan zitten er de meeste en mooiste. Dan zijn er voldoende Dames die zowel qua uiterlijk als qua service de Dames uit de saunaclubs de baas kunnen.
Grz Sub
Voila, eindelijk. Ik dacht al dat jullie jullie gingen laten afmaken.
Als skw-lover :teuflisch, zou ik het onterecht vinden te stellen dat er geen kwaliteit zit.
Integendeel, als saunaclub-lover moet ik toegeven dat er kwalitatief zeker zo'n goede Meiden in het skw zitten.
Al is het gewoon een andere beleving, een dagje skw'en of en dagje saunaclubbeb. Twee totaal verschillende werelden, met uiteindelijk dezelfde afloop, met een lege zak (lees: zak) :D naar huis gaan ;)
Ik treed je volledig bij, sub, maar hoe weet jij dat? Je hebt nog geen saunaclub van binnen gezien :teuflisch
Sub
20 september 2008, 09:05
Voila, eindelijk. Ik dacht al dat jullie jullie gingen laten afmaken.
Als skw-lover :teuflisch, zou ik het onterecht vinden te stellen dat er geen kwaliteit zit.
Integendeel, als saunaclub-lover moet ik toegeven dat er kwalitatief zeker zo'n goede Meiden in het skw zitten.
Al is het gewoon een andere beleving, een dagje skw'en of en dagje saunaclubbeb. Twee totaal verschillende werelden, met uiteindelijk dezelfde afloop, met een lege zak (lees: zak) :D naar huis gaan ;)
Ik treed je volledig bij, sub, maar hoe weet jij dat? Je hebt nog geen saunaclub van binnen gezien :teuflisch
Klopt dat ik er nog geen van binnen gezien heb. Heb door omstandigheden mijn eerste bezoekje ook nog uit moeten stellen ook. Maar ik heb een goede informatiebron.:teuflisch;):D
Grz Sub
rplover
20 september 2008, 11:09
Klopt dat ik er nog geen van binnen gezien heb. Heb door omstandigheden mijn eerste bezoekje ook nog uit moeten stellen ook. Maar ik heb een goede informatiebron.:teuflisch;):D
Grz Sub
Alweer VOLLEDIG akkoord. En WIE is die informatiebron dan wel, want sommigen zijn gewoon NIET te vertrouwen :hammer::D;)
Ow, wanneer ga jij je vrijkaartje inruilen voor een dagje hemels genot? :teuflisch
Jansen
20 september 2008, 11:23
De service is natuurlijk niet hetzelfde als in Duitsland waar je voor een half uurtje gewoon binnenste buiten wordt gedraaid en geheel wordt leeggezogen met of zonder rubber. en :fuck::fuck::fuck:
Dat je ook niet moe wordt van het wandelen met je handen in de zak om je leuter warm te houden wanneer je plots naar binnen gaat en dan met een koude leuter in een warm gat moet boren.
Gelukkig warmen ze hem met condoom eerst met de mond wat op om dat later de 38 graden celsius spelonk te mogen binnenkomen.
Zeiknat van de regen worden of in een portiek moeten schuilen waar een dikke negerin aan de overkant constant tegen het raam aan tikt of je binnen wil komen terwijl je leuter zo klein wordt van dat getik dat je hoopt in een peepshow hem weer wat groter te krijgen tussen je koude en natte vingers.
Moet je wel losse euro,s hebben om deze in een automaten spleet te stoppen zodat het luik openklapt en je meteen schrikt, niet vanweg de euro die gevallen is in de automaat :eek::eek: maar omdat er op het ronddraaiend bed een natte spons ligt die zich voortbeweegt met een hand aan haar verlebberde borst en de andere tussen haar bos haar waar geen scheermes meer door heen komt.
Ja dan vlug je broek maar dicht en maken dat je weg komt.
Ik kan me voorstellen dat je dan buiten komt en zelfs een trans mooi vind en daar naar binnen gaat.
Dat penisje in de strakke leren slip is dan zelfs nog niet zo,n lelijk gezicht dan dat bos onkuid in de peepshow.
Maar ik heb dan wel weer een rondje nodig als ik zo geschrokken ben om toch naar een van de dames te gaan.
Daardoor wil ik dan ook meteen een trio zodat ik weet dat er dan geen bos onkruid of een trans me van achteren aan kan vallen maar gewoon aan twee kanten een mooie dame.:p
Maar nu de keerzijde van deze medaile:
Voor de ramen op de middag of in de avond tot ongeveer 22.00 u staan hele mooie dames tussen.
Ze zijn vaak heel sexy aangekleed met mooi strakke blouse, minirok, netkouzen en hoge hakken of laarzen.
Ja daar val ik voor een mooie vrouw die er goed gekleed en met een lieve lach bij staat/zit.
Dan gewoon een rondje lopen en kijken welke dat het wordt,
na mijn keuze ga ik naar binnen ( niet vragen wat het kost dat doet iedere rukker :D ) sorry Wankelot:cool:
Maar gewoon lief lachen en ze vraagt hoe lang ik wil blijven.
Mijn antwoord is dat ik niet kan overnachten maar even lekker relaxen voor
E.50,- lijkt me wel wat.
Ook wil ik omdat ik dan toch geen entree hoef te betalen ( Duitsland E.50,- ) er meestal een meisje bij want er zitten meer mooie dames in deze straten.
Omdat ik vaak twijfel welke ik zal nemen pak ik er dus meteen twee.:rofl:
De tweede dame wordt er bij gehaald en we gaan naar boven of naar achteren waar we uitkleden en het feest kan beginnen ( zie Vallerie of Nancy SKW )
Ik heb dan ook gekozen voor de mooiste dames met de mooiste figuren en deze mogen dan ook van mij hun kouzen en schoenen aanhouden zodat ze dan in lengte even groot zijn als ik ( ik val op mooie grote dames) denk aan Franceska PHG of aan Vallerie SKW enz enz.
Omdat ik meestal wel van een beetje flauwe humor houdt ( net als hier :D) heb ik dan ook altijd wel de dames mee om pas na een half uur naar buiten te gaan voor de prijs van 20 minuten.
Ik zal dan ook tegen spreken dat de dames in het SKW minder zijn maar de gezelligheid van een club die mis ik omdat je daar meer en langer contact heb met de dame voor of na de kamer.
Ik ga dus vandaag en/of morgen weer even naar het SKW en volgende week weer een hele avond naar PHG,VV of GT
Ik geniet binnen, waar andere buiten voorbij lopen.:green_smi:green_smi:gree
Jansen
21 september 2008, 23:45
Ik ben vandaag toch maar even geweest dit kwam omdat ik weer dicht in de buurt moest zijn.
Helaas eerst lang moeten zoeken naar een parkeerplaats maar later met Maria Bulgaars 20 jaar Schipperstr.15 L een fijne middag gehad.
Is er niet een manier om andere ijsberen van het forum te herkennen wanneer je aan het wandelen bent ?
Bijvoorbeeld : Je lul uit je broek :rofl:
Een Cap dragen met de uitspraak (Red de ijsberen).
Ik geloof zeker dat er wandelaars zijn van dit forum die je dan kan aanspreken.
Iets voor de reclame moderator Het laten maken van een cap met de uitspraak Red de ijsbeer :rofl:
thesickboy
22 september 2008, 07:57
....
Iets voor de reclame moderator Het laten maken van een cap met de uitspraak Red de ijsbeer :rofl:
Als we een sponsor kunnen vinden...;)
WWF? (http://www.wwf.be/nl/)
Redbull
22 september 2008, 17:11
niet een manier om andere ijsberen van het forum te herkennen wanneer je aan het wandelen bent ?
3X raden wat ik altijd in m'n handjes heb :-)
rplover
22 september 2008, 22:01
Je lul? :moon:
De borsten van Stefanieke? :thefinger
De kont van Paola? :teuflisch
Heb ik gewonnen Pol??? ;)
Picasso 1
22 september 2008, 22:28
Olé, als het zwart is, dan wil ik er best met mijn doekje mee dollen :D
Redbull
23 september 2008, 09:14
Olé, als het zwart is, dan wil ik er best met mijn doekje mee dollen :D
???????????
Picasso 1
23 september 2008, 22:40
???????????
Als het rood is dan drink je het op maar indien zwart dan...
354
Redbull
2 oktober 2008, 12:14
Maandag was Stefanieke terug op post,...
Verder, de Peepshow op de Verversrui heeft terug dames in dienst (Gelukkig)
De peepshow in de Vingerling heeft dan weer nieuwe tv schermen opgehangen.
De Peepshow aan het station mag Amber terug verwelkomen voor een 14tal dagen
(Russische roodharige milf met veel hout voor de deur die een prima service geeft!)
En ook meisje numero 3 kan ik aanraden, Burlesque type die een prima prive show geeft.
Dan maar terug naar het SKW, Nieuwe??(3maand)thaise dame op Vingerling 15/1.
Werkt op maandag en woensdag, maar het was gene vette.
En ook ff binnegewipt op 15/3 een dame uit Laos, vrouw of post-op, ben ik nog niet uit, maar wel een vrij goeie en lange sessie voor 50 €.
Ook nog eens een triooke gedaan met de 2 transjes van vingerling 17/1 en 17/4 wat weer perfect in orde was :-) De eerste is een zeer actief type en de andere meer passief maar sensueel, the best of both worlds dus en ideaal voor een gevarieerd triooke...
owja, ik ben opzoek naar een nieuwe kapper, en ik heb deze week de ideale gevonden denk ik. Meisje van een jaar of 25, niet onknap, met een stevige voorgevel en diep uitgesneden decolte. Nu hadden ze niet van die verende stoeltjes, dus moest ik met mijn hoofd tussen haar balkon gaan hangen zodat ze goed overal bijkon :-))
Na het knippen moest het haar nog ff weggeblazen worden waarbij ze vooral mijn schoot niet vergat????? ;-)
En bij het afrekenen moest ze nog snel ff helemaal van onder in het bureau een kaartje met de openingsuren nemen, zodat ik een mooie inkijk had.
Ne mens zou bijna denken dat ze het er voor doen ! Enfin, ze zien me daar zeker nog terug.
Willem2
2 oktober 2008, 12:20
Enfin, ze zien me daar zeker nog terug.
Ja over 6-8 weken want dan is je haar weer te lang :D ;)
In Den Haag had en heb je van die chinese kapsters met bijverdiensten.
In Villa Vertigo was/is ook een kapster.
Redbull
2 oktober 2008, 12:48
Hahaha, nee binnen de maand, want ik kreeg een kortingbonnetje voor het volgende bezoek :-)
sofaking
2 oktober 2008, 15:04
De peepshow in de Vingerling heeft dan weer nieuwe tv schermen opgehangen.
(Russische roodharige milf met veel hout voor de deur die een prima service geeft!)
Wat raar dat je dat net vandaag schrijft....
Zo van 2000 tot 2005 ging ik nu en dan eens naar de peepshow in de A.Max laan te Brussel, en Amber was voor mij de top. De knapste vrouw ter wereld naar mijn mening. Ze werkt dus nog steeds, hmmmm.......
Maar wat zo bizar is, is dat ik net vandaag, voor het eerst sinds drie jaar dus, nog eens die peepshow ben binnengewandeld, en daar getracteerd werd op een supergeile show van een Duits/Engels/Nederlandstalige zwartharige MILF, Vanessa genaamd. Het was de eerste maal dat ik in een peepshow iemand zag die haar poesje kon laten spuiten. Dus voor de liefhebbers.... ze is er nog tot eind volgende week. Ik weet het, het heeft niets met Antwerpen te maken, maar nu heb ik heel de dag aan Amber lopen denken, en bij thuiskomst lees ik over haar. Dat kan toch geen toeval meer zijn ? :eek::teuflisch
Redbull
3 oktober 2008, 11:47
Dat is omdat ze deze week pas terug opgedoken is na jaren afwezigheid :-)
Vanessa ? Die ken ik niet direct.. Grote borsten ? Volslank? Beetje oosters uitziend ?
sofaking
3 oktober 2008, 12:21
Dat is omdat ze deze week pas terug opgedoken is na jaren afwezigheid :-)
Vanessa ? Die ken ik niet direct.. Grote borsten ? Volslank? Beetje oosters uitziend ?
Zeker niet volslank. Slank, redelijk groot, al is de lengte op zo'n podium moeilijk te schatten vind ik. Europees gelaat, met lang pikzwart haar. Een goed gevulde c-cup puur natuur. Wel al eind in de 30 of misschien al een veertiger ? Echt wel de moeite om voor haar eens binnen te wippen als je in de A.Max laan passeert denk ik. Wist mij toch ongelofelijk op te geilen. Ik was helemaal niet van plan om privé te gaan vooraf, maar na haar showtje kon ik nog moeilijk anders.
Anvers
13 oktober 2008, 17:46
Ik ben vandaag toch maar even geweest dit kwam omdat ik weer dicht in de buurt moest zijn.
En sindsdien er niet meer geweest Jansen? :confused: :confused:
Natuurlijk vandaag ook even een uurtje bij haar geweest met na alle standjes met ook 69.Heeft ze me daarna nog een heerlijke rugmassage gegeven. Kosten E.50,- totaal (vriendenprijsje) ;)
Na de honderden dames in Duitsland hoort Nancy in mijn Top 5 en dit al na twee ervaringen met haar.
Anvers
13 oktober 2008, 17:54
Natuurlijk vandaag ook even een uurtje bij haar geweest met na alle standjes met ook 69.Heeft ze me daarna nog een heerlijke rugmassage gegeven. Kosten E.50,- totaal (vriendenprijsje) ;)
Na de honderden dames in Duitsland hoort Nancy in mijn Top 5 en dit al na twee ervaringen met haar.
De laatste tijd dat ik er geweest ben en ook afgelopen weekend heb ik haar nog steeds niet terug gezien.
Vraag eens aan haar welke dagen en tijden zij aanwezig is ? en doe haar de groeten van de Hollander (je weet wel ) enz zij ook ;)
En Jansen, onze Tracy wacht op U !
wico
Redbull
3 november 2008, 23:32
Veel volk op de been dezen avond, veel schoon volk achter de ramen ook trouwens.(behalve in de gouden hoek, die was duister leeg)
Enfin, 1 van de peepshow dames kwam rond mijne nek gevlogen toen ze me zag, dus geen wipke, maar een trekske voor bibi om de avond af te sluiten.
Amber zit trouwens in de peepshow van de verversrui.
Jansen
13 november 2008, 23:09
En Jansen, onze Tracy wacht op U
wico
Zou ze me nog kennen vraag het eens aan haar zie I.M.
Welke dagen is ze er en welke dagdelen ik ga een keer voor haar kijken
Jansen
13 november 2008, 23:16
Ik dacht aan schaamluis maar het schijnt dat deze niet meer voorkomt. :teuflisch
Je handtas :o
Dan zou het de lul van rplover kunnen zijn maar die komt daar ook al niet meer :teuflisch
Blijft er over een transeksueel die samen met jouw een rondje loopt.:thefinger
Anvers
22 november 2008, 18:21
Bij een actie van de Antwerpse politie in het Schipperskwartier zijn gisteravond vrijdag, 13 vrouwen opgepakt. Ze verbleven illegaal in ons land.
De actie kwam er op vraag van de Dienst Vreemdelingenzaken. De dienst beschikte over aanwijzingen dat de opgepakte vrouwen mogelijk het slachtoffer zijn van mensenhandel, betrokken zijn bij schijnhuwelijken of bij louche familieherenigingen.
De vrouwen zijn allemaal overgebracht naar een gesloten centrum voor verder onderzoek van de cel Mensenhandel.
Bij vorige gelijkaardige acties werden al meer dan honderd illegaal in ons land verblijvende prostituees aangetroffen.
Bron: VRT / www.deredactie.be
Anvers
22 november 2008, 20:45
Bij een actie van de Antwerpse politie in het Schipperskwartier zijn gisteravond vrijdag, 13 vrouwen opgepakt. Ze verbleven illegaal in ons land. De actie kwam er op vraag van de Dienst Vreemdelingenzaken. De dienst beschikte over aanwijzingen dat de opgepakte vrouwen mogelijk het slachtoffer zijn van mensenhandel, betrokken zijn bij schijnhuwelijken of bij louche familieherenigingen. De vrouwen zijn allemaal overgebracht naar een gesloten centrum voor verder onderzoek van de cel Mensenhandel.Bij vorige gelijkaardige acties werden al meer dan honderd illegaal in ons land verblijvende prostituees aangetroffen.
Zonder hierop vooruit te lopen, veronderstel ik (doch dit is absoluut geen zekerheid!) dat het hier om Afrikaanse dames gaat die zich in en in de omgeving van het Keteltje rond hangen. :confused:
Toen ik gisteravond met Sub in de Malle Babbe was, viel het heel duidelijk op dat er ineens heel wat Afrikaaanse dames voorbij gingen en er aantal in de Malle Babbe binnen kwamen, hetgeen anders bijna nooit gebeurt.
Ook toen we daarna het Keteltje voorbijliepen, en de deur toevallig open was, viel het op dat er nog weinig Afrikaanse dames in de instelling waren.
Redbull
22 november 2008, 22:23
neen kameraad Redbull, gedurende DE NACHT !
Trouwens heb je die Thaise schone op Verversrui 24 al bezocht, dat is toch een goede kennis van jou dacht ik ! :p
Mooi is ze zeker, maar ik ken ze niet echt Wico......
Anvers
22 november 2008, 22:33
Mooi is ze zeker, maar ik ken ze niet echt Wico......
Je MOET die kennen, heb er met Honney enkele maanden nog eens over gesproken, en het is een Thaise schoonheid die enkele jaren geelden ook in het SKW werkte, JIJ moet die zeker kennen.
Redbull
23 november 2008, 00:22
heb nog ff het plannetje erbij genomen, nu maak je me wel echt nieuwschierig ;-)
Ik dacht dat je het had over de dame op Verversrui12 raam 5...
Op nummer 1 van m'n lijstje "uit het SKW maar nog lang niet uit m'n hart" staat een Italiaanse kokkin/basketbalspeelster ;-)
Maar ik heb zo'n vaag vermoeden dat het wel eens nummer 2 of 3 uit mijn lijstje zou kunnen zijn....
Heeft ze een lang kleed aan ? :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Anvers
25 november 2008, 00:47
heb nog ff het plannetje erbij genomen, nu maak je me wel echt nieuwschierig ;-)
Ik dacht dat je het had over de dame op Verversrui12 raam 5...
Op nummer 1 van m'n lijstje "uit het SKW maar nog lang niet uit m'n hart" staat een Italiaanse kokkin/basketbalspeelster ;-)
Maar ik heb zo'n vaag vermoeden dat het wel eens nummer 2 of 3 uit mijn lijstje zou kunnen zijn....
Heeft ze een lang kleed aan ? :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Redbull,
nu herinner ik me inens de naam van de dame, zij heet LI.
Misschien ken je haar nog wel van vroeger? :p
Redbull
25 november 2008, 06:23
Li begot,
Nee, geen idee wie dat is...
Gisteren was ze er in elk geval niet.
Redbull
26 november 2008, 15:55
Er staat al een tijdje een nieuwe(?) dame in de VT in de nachtshift die me wel kan bekoren.. Speciaal typeke blond halflang haar. Niet te jong niet te oud.
Maandag stond ze bv. In het eerste of 2 de raam rechts van te VT te komende uit de schippersstraat.. Iemand die er een naam op kan plakken ? Ik zie ze al een paar weken op wisselende ramen in de VT staan....
Redbull
2 december 2008, 22:48
Nog ff het kwartier aangedaan vannacht, er stonden weer een paar pracht exemplaren in de VT. Nog altijd geen idee hoe de dame noemt van het berichtje hierboven. Nu stond ze recht tegenover de oudere thaise masseuse.
Verder een prachtige vamp op SS 5/4 jong, blond, erg opgemaakt en een sexy outfit. Deze moet ik dringend eens uitchecken. :) Nog altijd geen spoor van Li Trouwens.
Off-topic. Is den Botan in mechelen dicht? Website is weg, en ze doen daar ook ni meer open :(
Jansen
3 december 2008, 23:05
Goed nieuws voor de fans van Lenny SKW.
Ik heb haar gisteren gesproken en het gaat super goed met haar.
Ze is niets verandert en ziet er nog betoverend uit.
Voor mij was het 4 jaar geleden dat ik haar gezien had maar telefonisch nog wel een half jaar geleden gesproken.
Binnenkort gaan we even wat drinken om gezellig weer wat bij te kletsen.
rplover
4 december 2008, 11:11
Goed nieuws voor de fans van Lenny SKW.
Ik heb haar gisteren gesproken en het gaat super goed met haar.
Ze is niets verandert en ziet er nog betoverend uit.
Voor mij was het 4 jaar geleden dat ik haar gezien had maar telefonisch nog wel een half jaar geleden gesproken.
Binnenkort gaan we even wat drinken om gezellig weer wat bij te kletsen.
En wat is het goede nieuws voor de fans? :zauberkis
Dat jij met haar gezellig gaat bijkletsen? :hammer:
Goedemorgenallemaal
4 december 2008, 11:38
Kwam een brochure tegen van de Antwerpse politie. Mooie omschrijving van Villa Tinto...
Daar middenin ligt Villa Tinto, een oud handelspand dat werd verbouwd tot een chique
winkelwandelstraat voor venerisch toerisme
Die onthou ik....
http://www.polfed-fedpol.be/pub/inforevue/inforevue4_05/VillaTinto_nl.pdf
Jan435
4 december 2008, 20:36
Hallo iedereen,
Na lange tijd twijfelen wil ik uiteindelijk de stap wagen en een dame van plezier bezoeken.
Kan iemand mij concrete tips geven hoe ik er een dame kan uitpikken die een iets of wat degelijke service levert?
Ik hou van aparte meiden, liefst niet te groot, slank. Een girl next door type.. aanbevelingen zijn altijd welkom.
Jansen
7 december 2008, 11:26
Hallo iedereen,
Na lange tijd twijfelen wil ik uiteindelijk de stap wagen en een dame van plezier bezoeken.
Kan iemand mij concrete tips geven hoe ik er een dame kan uitpikken die een iets of wat degelijke service levert?
Ik hou van aparte meiden, liefst niet te groot, slank. Een girl next door type.. aanbevelingen zijn altijd welkom.
Kijk maar eens eerst waar je naar toe wilt Duitsland zie dan bij Vila vertigo ,Gt
of PHG met de verhalen die van mij bevoorbeeld om een idee te krijgen.
Of in het SKW ook daar ben ik regelmatig en afgelopen nacht ook nog per ongeluk geweest.
Of kijk eens bij berichten van Jansen,Sonny,rplover,of andere overaktieve beren.
een I.M. kan ook en ook of samen naar een club toe ( dinsdag avond Ying Yang Roermond ) wij Sonny en ik zijn daar ook.
Jansen
7 december 2008, 11:33
En wat is het goede nieuws voor de fans? :zauberkis
Dat jij met haar gezellig gaat bijkletsen? :hammer:
Het goede nieuws voor de fans is dat ze nog wel prive wil ontvangen voor enkele onder ons.
Dus is er voor de fans nog altijd een super dame die bereikbaar is buiten het skw.
quitje
7 december 2008, 14:11
Donderdagmorgen 10u30/11u 'toevallig' eens rondgewippeld in het skw. Eerlijkheid gebied te zeggen dat er werkelijk prachtige dames te pronken stonden.. oogverblindend. In de schipperstraat : prachtexemplaren, tevens in de vingerlingstraat.:freu:Het rondgebeuren was ook wel positief - geen rondslenterende storende exemplaren. Spijtig genoeg was Maria vt 12 niet bespeuren... :luvlove:Met meer tijd kom ik eens terug. 'k Geef dan een seintje aan de kenners ter plekke om mij als gids bij te staan, want ' kon geen keuze maken... please maria
Jansen
7 december 2008, 21:32
Doordat ik gisteren avond in Antwerpen een afspraak had rond 22u00 tot
23u30 ben ik daarna op de vogeltjesmarkt nog even doorgezakt.
Om toch nog even wat van de ramen te zien ben ik even omgereden en in het SKW om even een half uurtje naar binnen gegaan.
Het was bij een meisje ergens rond nummer 30/31 schipperstraat die mij binnen liet.
Ze had een slechte avond en stond op het punt naar huis te gaan maar haar taxi kwam niet opdagen.
Ik wou met haar nog een half uurtje maar ze zei nee omdat ik echt sta te wachten.
We praten wat en ze kwam uit Italie en logeerde bij een vriendin in Merksem.
Ze vroeg wat ik verder ging doen en waar ik naar toe moest ik vertelde dat ik geen echte plannen had en thuis waren ze naar familie in Zwolle.
Na 5 minuten nog geen taxi en stelde ze voor om met haar mee te gaan en dan daar nog een te drinken.
Ik natuurlijk zo van nou vooruit dan en zij haar tassen gepakt haar buurmeisje goedendag gezegt en nog iemand snel gebeld dat ze vertrokken was.
(mooi gezicht ik met twee tassen in de hand en een meisje aan mijn arm door de straat)
Hopende dat ik geen Wico ,Redbull, of een andere krijger tegen kwam anders stond het in de ochtend al in de ijsberenkrant.
Bij haar flatje aangekomen mijn auto geparkeerd met alarm erop en met haar naar boven.
Ook haar vriendin was niet aanwezig en ik klaagde dat ik het koud had.
Zij gaf me een pure Red Label en ging zich even wassen en omkleeden.Ik hoopte dat ze me zou roepen van kan je mijn rug even wassen of van wil je mijn rug even afdrogen maar nee het was stil en ik had het nog steeds koud.
Na 5 minuten kwam ze terug in een rok met blouse en pantoffels van Disney.
Ik zei dat is ook geen combinatie waarop ze lachte en bij me op de bank kwam zitten.
We kletste wat en zij dronk een baccardi cola wat bijna alleen baccardi was.
Ze vroeg of ik ook een baccardi wou en ging deze halen.
Toen vroeg ze waarom ik daar nog zo laat rond liep omdat ik op de thuis reis was.
Ik zei dat ik geil was en nog even een lekkere dame wou :fuck:
Ze lachte en zei dus ik had die dame moeten zijn ik knokte en ze zei oh nou heb ik je avond helemaal verpest.
Ik keek haar aan en zei och gewoon pech deze week en nog steeds koud.
Ze kwam tegen me aan zitten en pakte mijn handen en streelde deze met haar warme handen.
Het was inmiddels bijna 03u00 en zij ik moet dadelijk nog een heel eind terug rijden,waarop zij antwoorde pas maar op met de drank de politie controleerd vaak en zeker op auto,s met een Hollands kenteken.
Je mag hier wel slapen op de bank maar je moet mij niet te vroeg wakker maken omdat ik meestal wil uitslapen tot 12u00.
Ik zei dat is goed en zij pakte een dekbed en verdween naar haar kamer.
Na 10 minuten kwam ze terug (in haar badjas)en zei ik kan niet slapen omdat ik toch een beetje bang ben.
Ik vroeg waarom dan en ze antwoorde ik heb een vreemde binnengehaald en weet echt niet wat me kan gebeuren.
Ik lachte en zei ik begrijp het volkomen dat je je onzeker voelt achter die deur.
Ik grapte mischien kom ik wel binnen en geef je in je slaap wel een beurd wat je heel lekker vind of ik sloop je huis en steen je tv en dvd speler.
Ze lachte en ging weer wat drank halen en riep vanuit haar keuken dan hoop ik op het eerste.
Waarop ik meteen zei toen ze weer terug de kamer in kwam dat zou ik ook wel willen.
Het was even stil en toen pakte ze mijn dekbed en sleepte die weer naar haar slaapkamer.
Ik zat in mijn slip en ze zei zo dat zal nu wel koud en klein zijn.
Dus ik volgde haar en zag dat dit een echte meiden kamer was die normaal ook beslapen werd door haar vriendin.
Er lagen een paar knuffels en nog twee paar pantoffels.
Ik vroeg of haar vriendin geen probleem zou hebben als ik zou blijven ze lachte en zei, ze zou het juist super vinden maar is momenteel voor een paar dagen in Gent.
En weet het al omdat ik haar een sms gestuurd heb en wou weten hoe jij er eruit zag.
Ik ging naast haar liggen en zei kwam meteen naar me toe gekropen.
We hebben niets meer gedaan en zijn in slaap gevallen.:eek:
Vanmorgen rond 11u00 voeld ik een hand langs mijn been naar boven kruipen en hield me stil,helaas had ze door aan mijn pik die meteen reageerde en zeer snel hard langs mijn buik omhoog stond dat ik wakker moest zijn.
Ze kuste me en zei ik heb zin en wil sex met je.
Ik kuste haar terug en zei eerst een douche omdat ik me niet geheel fris voel.
Ze liep mee en we namen samen een douche.
Ze had een mooi lichaam met wel kleine borsten na efgedroogd te hebben kon ik het niet laten om in haar billen te bijten waarop ze zei, zo heb je haast of erge zin.
ik zei ik heb de halve nacht met een stijve pik naast je gelegen dus ben er nu wel aan toe.
Op het bed aangeland dook ik meteen met mijn hoofd tussen haar benen en befte haar of ik het nog nooit gedaan had zo wild was ik.
Maar zij vond het lekker en verkrampte diverse malen en drukte mijn oren bijna kapot.
Na een geweldig orgasme van haar duwde ze weg omdat ze het even niet meer kan hebben aan haar poes.
Ze vroeg even te wachten en zuchte of ze dood ging.
Daarna kwam ze op me en gaf me een PZC waarop ik helemaal door mijn dak ging en haar waarschuwde dat ik ging komen.Ze haald op het laatst mijn pik uit haar mond en spoot het over haar borsten heen.
Ze zei dat ze nooit PZC deed maar nu er gewoon behoefte aan had.
Na een pauze van een paar minuten ging haar hand weer naar mijn iets slappe pik die meteen reageerde en ik vroeg om haar nog een keer te beffen.
Ze ging weer op haar rug liggen en nam een kussen onder haar billen en liet mij weeer mijn gang gaan.Ik likte haar nu heel teder en dat vond ze nu ook prettig alleen wou ze meteen daarna standje 69.
Om het af te maken heb ik haar op zijn :fuck: genomen en daar net vaaoor de makecup spiegel naast haar op het kastje gezet zodat ze mee kon kijken.
Na heerlijk diep en zacht kwam ik voor de tweede maal klaar met een brul die ik nu nog tijdens het schrijven nog hoor.
Na een ontbijtje heb ik mijn laptop gepakt en op het forum ingelogt.
We hebben samen zitten lezen en gelachen en ze zei dat ik een sex monster was toen ze zag dat ik al 2000 berichten had staan.
We hebben afscheid genomen en telefoonnummers uitgewisseld ook heeft ze haar vriendin een sms gestuurd die schreef dat ze mij had willen zien.
Ik heb beloofd om zaterdag middag terug te komen ze verwachte me dan en ik weet zeker dat ik ga.
Ja dit was een onrustige nacht met een pik in mijn hand en aan de andere kant een wild vreemde vrouw die ik :eek: met rust liet.
Ze heeft me gevraagd om alleen haar nickname te gebruiken Daisy
Dit verhaal heb ik geschreven op verzoek van o.a. rplover en andere.
Volgende week geef ik haar juiste adres in de schipperstraat als zijn dit goed vind.
Redbull
7 december 2008, 22:45
Haha, wie zou dat adres nu willen weten ?
Wij willen een half uur sex en dan doei !
Geen dame die onze vettige asem riekt 's morgens of de kopkaas moet weglikken ;) ;)
Redbull
7 december 2008, 22:52
Trouwens, gisteren nog eens op verplaatsing gaan spelen in de Linnenstraat....
Het was koud en druk wegens rommelmarkt aan het station, dus in een mega file eerst alle straatjes door gereden om daarna, toch maar ergens binnen te gaan...
En weer was het niveau hoger dan wat ik gewend ben in het SKW.
Niks haast, lekker P+N, alleen die kamers he, gadver, deze was nog smeriger dan alle andere. Type, jaren 50, en sindsdien niet meer gekuist of geverfd. :(
Local Hero
7 december 2008, 23:00
Na een ontbijtje heb ik mijn laptop gepakt en op het forum ingelogt.
We hebben samen zitten lezen en gelachen en ze zei dat ik een sex monster was toen ze zag dat ik al 2000 berichten had staan.
We hebben afscheid genomen en telefoonnummers uitgewisseld ook heeft ze haar vriendin een sms gestuurd die schreef dat ze mij had willen zien.
Ik heb beloofd om zaterdag middag terug te komen ze verwachte me dan en ik weet zeker dat ik ga.
amai amai jansen, weeral een ongeloofelijk verhaal, bedankt, gij zeit een echte fideele kerel :cool2:
Jansen
7 december 2008, 23:15
amai amai jansen, weeral een ongeloofelijk verhaal, bedankt, gij zeit een echte fideele kerel :cool2:
Ga gerust mee volgende week zaterdag ;)
rplover
7 december 2008, 23:41
Dit verhaal heb ik geschreven op verzoek van o.a. rplover en andere.
Volgende week geef ik haar juiste adres in de schipperstraat als zijn dit goed vind.
Word ik nu helemaal gek? :hammer:
Al duik je nu drie weken tussen haar benen, bespaar het me aub :teuflisch:D
Jansen
7 december 2008, 23:55
Word ik nu helemaal gek? :hammer:
Al duik je nu drie weken tussen haar benen, bespaar het me aub :teuflisch:D
Welterusten rplover ik ga slapen ik ben kapot maar ga weer eens mee in het SKW stappen.
Ik breng haar wel op zaterdagavond naar het SKW na mijn huis bezoek.;)
Kunnen we afspreken daar.;)
Redbull
9 december 2008, 10:00
Maandag nacht, veel volk, weinig soeps, Redbull van tussen mijn pootjes gevrozen, dan maar naar huis zonder te snoepen.....
Picasso 1
9 december 2008, 19:55
Gisteravond was ik in de buurt van Antwerpen en heb dan ook van de gelegenheid gebruik gemaakt om het SKW weer eens te bezoeken. De laatste keer dat ik het SKW had bezocht is ongeveer 7 jaar geleden (écht waar SKW wandelaars, ben er wel eens geweest ;)). In vergelijking met toen ziet het er nu moderner en netter uit. Villa Tinto (binnendoor passage met links en rechts ramen alsook een binnenpleintje waaromheen kamers) is bijvoorbeeld nieuw voor mij. Verder is de straat voorbij café d´anvers linksaf nu afgesloten (jaren geleden liep het aan die kant door).
Verder zijn er twee Peep show´s en verschillende eetgelegenheden in deze wijk. Wat de schoonheid van de dames betreft is het te vergelijken met de bekende ramenbuurten in Nederland (zowel mooie alsook mindere). De sfeer is echter wel een stuk aantrekkelijker; het is gezelliger, netter en moderner ingericht dan die kille ramenbuurten in Nederland. Ik kan me wel voorstellen dat je daar enkele uren kan vertoeven (dames bekijken, eten in een van de grillrooms, drankje nuttigen bij een van de peepshows...).
Behalve dames was er ook een redelijk aantal transkes aanwezig en ik gok dat er vast ook wel travos tussen zaten (ik doe niet eens moeite om te achterhalen wat dat is :thefinger). Het is wel jammer wanneer je een mooi gezicht en lichaam ziet en nog geen tel later een bobbel in de broek opmerkt. Een vermomde vent achter de ramen is nou eenmaal niet mijn ding.
Ben uiteindelijk bij een dame naar binnen geweest met de naam Tianna (Villa Tinto, ongeveer vierde kamer komend vanaf het binnenpleintje naar links, lang blond haar, zwarte strakke korte jurk). Na een paar keer heen en weer gelopen te zijn, kreeg ik zin om even te knallen. Vriendelijke dame, ze heeft me rustig gepijpt en ook de ballen werden niet overgeslagen; verder met haar borsten langs mijn hele lichaam gewreven, een tweetal standjes en lekker klaar gekomen. De sessie duurde ongeveer 20 minuten en de prijs was 50 euro. Op zich niks op aan te merken, mooie vriendelijke dame en lekkere :fuck:, maar ben de afgelopen jaren meer gewend (ben een verwende schilder :D).
Oh ja, ze gaf me nog haar telefoonnummer en nodigde me uit om eens een keer met haar ergens heen te gaan.......of nee, toch niet, want droomrecensies daar mag CarpeDiem zich mee bezig houden en telefoonnummers uitwisselen is meer iets voor Jansen :baeh:.
Het SKW heb ik ervaren als een leukere ramenbuurt dan we in Nederland kennen en zal daar vast nog wel eens komen, maar toch blijft clubbezoek in Duitsland meer mijn ding.
Anvers
9 december 2008, 20:18
Ben uiteindelijk bij een dame naar binnen geweest met de naam Tianna (Villa Tinto, ongeveer vierde kamer komend vanaf het binnenpleintje naar links, lang blond haar, zwarte strakke korte jurk). :wink:
Je bent waarschijnlijk bij Jana geweest, zij zat op VT 16 gisteren, van 20 uur tot ca. 23 uur.
Moet dan wel zeggen dat je goede smaak hebt kameraad, zij is al een tijdje mijn favoriete dame. :freu:
Zij staat onder volgend topic op ijsberen :
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9263
Picasso 1
9 december 2008, 20:25
Je bent waarschijnlijk bij Jana geweest, zij zat op VT 16 gisteren, van 20 uur tot ca. 23 uur.
Moet dan wel zeggen dat je goede smaak hebt kameraad, zij is al een tijdje mijn favoriete dame. :freu:
Heb ik jouw schatje :fuck:? :D
Het nummer was nergens te bekennen bij haar raam. Ze is een jaar of dertig, zei tegen me dat ze engels was maar ik kreeg toch de indruk dat ze duits was...
Anvers
9 december 2008, 20:31
Heb ik jouw schatje :fuck:? :D
Het nummer was nergens te bekennen bij haar raam. Ze is een jaar of dertig, zei tegen me dat ze engels was maar ik kreeg toch de indruk dat ze duits was...
Nou, was zij ZEER slank (1m75)? Jana spreekt wel vloeiend engels, doch is een Belgische.
Want het kan ook Vivian geweest zijn, die zat een tweetal ramen verder, en die heeft ook blond haar en heeft ook ongeveer dezelfde kleding aan, doch die is kleiner en iets minder slank, maar die is wel engelstalig en spreekt m.i. geen Nederlands.
Picasso 1
9 december 2008, 20:38
Nou, was zij ZEER slank (1m75)? Jana spreekt wel vloeiend engels, doch is een Belgische.
Want het kan ook Vivian geweest zijn, die zat een tweetal ramen verder, en die heeft ook blond haar en heeft ook ongeveer dezelfde kleding aan, doch die is kleiner en iets minder slank, maar die is wel engelstalig en spreekt m.i. geen Nederlands.
Zeer slank niet, iets stevigere benen. Haar naam sprak ze uit als "tjana", lengte 1,70. Lang blond stijl haar tot voorbij de schouders. Ze spreekt inderdaad alleen engels.
Goh, heb ik jouw liefje dus toch niet :fuck:.
Anvers
9 december 2008, 20:41
Zeer slank niet, iets stevigere benen. Haar naam sprak ze uit als "tjana", lengte 1,70. Lang blond stijl haar tot voorbij de schouders. Ze spreekt inderdaad alleen engels.
Goh, heb ik jouw liefje dus toch niet :fuck:.
NEEN, dan is het niet Jana, doch wel degelijk Vivian; Jana is nl. 1m75 en ZEER slank; afin toevallig gisteravond dat beide dames vlak bij elkaar zaten.
Tja, en dan heb je inderdaad niet mijn favo dame :fuck:, voor werkelijk iets heel goed, zal je dan toch eens terug naar SKW moeten komen. :freu:
Maar Vivian is ook goed hoor, heeft vroeger nog in Nederland gewerkt en positieve recensies op het andere foum.
Willem2
9 december 2008, 21:49
Het SKW heb ik ervaren als een leukere ramenbuurt dan we in Nederland kennen en zal daar vast nog wel eens komen, maar toch blijft clubbezoek in Duitsland meer mijn ding.
Daarom heb ik jou betrapt in Amsterdam of was het nu andersom :cool:
Picasso 1
9 december 2008, 22:13
Daarom heb ik jou betrapt in Amsterdam of was het nu andersom :cool:
Daarom kan ik die vergelijking maken ;). In Duitsland hebben we elkaar veel vaker en in verschillende clubs betrapt.
Jansen
25 december 2008, 23:50
Hebben jullie Nancy Schipperstraat nog gezien de laatste weken ?
Anvers
26 december 2008, 08:50
Hebben jullie Nancy Schipperstraat nog gezien de laatste weken ?
Vorige week nog! :p
The Saint
26 december 2008, 18:08
ben je er nu al geweest en weet je of ze er nu is dit weekend?
Anvers
27 december 2008, 00:19
ben je er nu al geweest en weet je of ze er nu is dit weekend?
Aan WIE stel je deze vraag eigenlijk? :confused:
Aan Janssen? dan moet HIJ de vraag maar beantwoorden. ;)
In elk geval, ik heb deze schoonheid nog gezien op dit adres enkele dagen geleden. :freu:
Jansen
27 december 2008, 07:46
Gisteren was Nancy er niet.
Maar er zat een dame blank met grote borsten en zwart lang krullend haar tegenover (als je de peepshow uitkomt rechtstegenover het laatste pand rechts,
Als je de straat uitloopt laatate links en linkse raam ?
Wie is dat mooie dame ?
Vingerlingstraat nr.17 raam 2e van links.
Jansen
27 december 2008, 17:54
Ik ben vandaag terug geweest Het is Nr. 15 Debora Bulgaars Frans talig.
Jansen
27 december 2008, 19:11
Zie debora bij de ramen
Anvers
29 december 2008, 16:30
Gisteren was Nancy er niet.
Pech jansen,
Nancy werkt sinds vorige week niet meer in SKW. :rolleyes:
Zij doet enkel aan escort en weldra ontvangt zij ook privé bij haar thuis.
Redbull
19 februari 2009, 16:18
pfff... gaat dat niet schimmelen als dat 2 en een halve maand in de broek blijft zitten ?
Anvers
3 maart 2009, 00:28
Het was een natte dag in Antwerpen een beetje miezerig weer om net nat te worden maar daarna bij een heel nat meisje geweest.
Vanwege haar lange benen en donkere uitstraling ben ik bij haar geweest.
Super Yvonne noemde ze zich uit Napels (IT)
En op WELK adres zat deze mooie dame, gatenvuller? :confused:
Anvers
3 maart 2009, 04:12
Heden getracht ALLES van SKW Antwerpen up-to-date te zetten ! :cool:
thesickboy
3 maart 2009, 07:25
Waarvoor dank!!!
lustman
3 maart 2009, 20:21
Goed gedaan Anvers. Ik kon even niet volgen dat men recensie van gisteren met Mirela verdwenen was , gelukkig vond ik ze terug wat meer onderaan de lijst.
Redbull
12 maart 2009, 23:33
Vandaag, nog eens de tijd gevonden om overdag te gaan wandelen....
Man,man,man wat staan er daar toch ineens zoveel thaise schoonheden... 's nachts nul,noppes,zero.. Overdag niet op 2 handen te tellen :(
Anvers
26 maart 2009, 02:41
Voila,
SKW Antwerpen weeral terug een beetje up-to-date geplaatst ! :p
Redbull
26 maart 2009, 12:46
mercikes !
Redbull
31 maart 2009, 00:52
Is dat geen oude bekende dame op verversrui 4/7 in de nachtschift ? lang/blond/jong en zeer hard te mijden ???
Big30
31 maart 2009, 01:04
Voila,
SKW Antwerpen weeral terug een beetje up-to-date geplaatst ! :p
Op de chat had ik je al een thxs gestuurd. Bij deze nogmaals thxs voor het up-to-date houden van SKW-Antwerpen!
:wink::wink:
Anvers
23 april 2009, 01:32
Voila, SKW Antwerpen weeral eens up-to-date gezet ! :p
Redbull
13 mei 2009, 15:32
Gisterenavond nog eens door't kwartier geslenterd....
Gatverdamme wat zaten er weer mooie exemplaren !
Verversrui 24/1 Spectaculair gewoon !
Verversrui 12/7 idem dito, een blondje om u tegen te zeggen !
Vingerling 7/3 een natte droom !
om er maar enkele op te noemen.
Enfin, de bezetting was weer piekfijn in orde dus.
Fraag je voor de habituees.. gisteren stond er een pracht exemplaar te babbelen met de buurvrouw van stefanie (SS22/3) ik dacht, die komt hier werken, maar haar schift is nog niet bezig, maar dat was dus mis :-( .... Enfin, ik wil die wel eens bezig zien met mij... hoe kan ik de dame best omschrijven koffiemelkske met meshen in haar halflang sluik bruine haren hmmmzzz... spreekt nederlands... en trekt wel wat op Dahlia Grey... iemand een idee ?
Gustomass
6 juni 2009, 03:41
Vandaag was het dan eindelijk zover. Normaal plant Gustomass een bezoek aan erotische zones of clubs of dames zelden tevoren.
Deze keer was het anders, een aantal Belgische Ijsberenforumleden zouden een rondleiding organiseren door het Schipperskwartier in Antwerpen.
En daarvoor hebben we ons al lang geleden voor moeten aanmelden.
Anvers en RPlover hebben de organisatie ter hand genomen, waarvoor mijn oprechte dank heren. Daarnaast waren een aantal andere ijsberen als A Vogel en Lustman bereidwillig de nodige toelichting te geven.
Heb persoonlijk een reeks voor mij nieuwe ijsberen leren kennen als Coco, Lustman en A Vogel. Was een zeer aangename kennismaking , die Belgen zijn best toffe peren, dat is ook nu weer bewezen.
We zijn begonnen met wat indrinken bij Cafe Continental. Enkele Hoegaarden genomen om me zoveel mogelijk aan te passen aan de entourage. Die entourage was mooi hier, de bardame had wat mij betreft zo mee gemogen...dan had de avond voor Gusto althans anders gelopen en had ie nu niet een zo goed idee van wat het SKW eigenlijk wel niet is...
Raul zat al op hete kolen, hij kwam niet om te drinken...hij wilde aan de slag. Om te voorkomen dat de laatst binnengekomen ijsberen met een droge keel naar de dames moesten toch nog enkel rondjes genuttigd. Toen Foots spontaan regaeerde op de vraag van de barman, wat mag het zijn meneer, met een "ik wil neuken...!!!" werd het allengs duidelijk dat we beter zouden aanvangen met de wandeling.
De bardame wenste ons nog veel plezier en lachte en ...was nog even lekker als uurtje tevoren........
Wandelend werden de dames aan een strenge keuring onderworpen. Wij ijsberen plachten namelijk om uren en uren te verbrengen in onze ijsbeerholletjes in het Duitse. Dus ook nu namen we uitgebreid de tijd om de dames te inspecteren. Dat moest echter meestens visueel gebeuren. Lekker babbelen, samen een pintje drinken, even lekker voelen en voorverwarmen zoals we dat in de clubs gewend zijn, is er hier niet bij.
Bij het beoordelen van Annie konden RP en heel even later Foots zich niet meer houden. Ze werden als door een Tsunamie zuigwind de showroom ingezogen door Annie alwaar zich blijkbaar stevige onderhandelingen afspeelden. Resultaat was dat Annie n één op één behandeling voorstond. RP gaf Foots de eer en zou zelf later aan zijn trekken komen.
Annie wist deze beren vakkundig af te werken, zoals dat gebruikelijk placht te zijn in deze erozone...
Enkele ijsberen gaven gelijk aan, vroeger veel hier te hebben gewandeld en te hebben geconsumeerd. Nadat zij eenmaal één keer in n duitse club hadden mogen proeven zijn ze zelden meer in Antwerpen gaan consumeren... De kwaliteit en de service , daarin schijnen de dames in de clubs toch wel hoog uit te steken boven dit SKW.
Zowel Foots als even later RP zouden deze vergelijking ook kunnen maken. Gezien hun reacties is bovenstaande bewering nog zeker staande en mogelijk zelfs nog wat aangesterkt....
Gustomass was nog nooit van zijn leven in het SKW geweest en mocht daar vandaag voor het eerst rondkijken, hoewel we afgelopen herfst toch wel erg dicht in de buurt waren beste Miss A.
Toch als je het objectief bekijkt, ziet het SKW er erg netjes uit.
Het schijnt volgens AVogel en Anvers echter grondig gerenoveerd te zijn zo 10 tot 15 jaar geleden. De oude straatjes en kwartiertjes zijn vervangen door brede straten en wandelpromenades. Ijsberen kunnen hier aardig shoppen. De windows, de showrooms, de ramen zijn mooi ingericht. Grote glasplaten zodat je veel en alles kan zien, misschien wel méér dan er werkelijk te zien is, maar dan ben je je fantasie aan het aanspreken...
De ramen zijn in verschillende architecturen aangebracht. Dan weer een aantal recht naast elkaar, dan weer in een arena vorm wat naar binnen met klein entree stoepje ervoor. Alles van mooi materiaal en wisselend van materiaal en kleuren. Dames zitten netjes op krukken, hoewel ze af en toe een klein rondje liepen om hun spieren wat te strekken...
Het was zeer goed bezet tot een heel eind na middernacht. Wat er zich na 01.35 uur heeft afgespeeld is Gustomass ontgaan.
Maar nu over de dámes, want dáár doen we het allemaal toch voor...
Kan er héél kort over zijn. De ramen zaten vol met mooie en soms zéér mooie dames. Mooi van zichzelf. Dames in aantrekkelijke lingerie, mooie lingerie en vaak in best aparte en uitdagende designs. De dames hebben er echt werk van gemaakt om zich op hun paasbest aan ons te etaleren.
De dames zagen er goed uit, en hadden iha best mooie figuurtjes tot vaak heel mooie figuren.
Natuurlijk was er ook wat voor de liefhebbers van het Rubenstype, maar geen die afzichtelijk te dik of te dun waren.
Aantal dames leverde extra diensten of diensten een beetje weg van het gangbare, zoals SM, masssage of bondage etc. Zij waren dan ook navenant gekleed. Ze hadden er goed werk aan gedaan om het wel heel attractief te maken en om ons 50 euro biljet los te peuteren. Had nooit gedacht hier in een ramenbuurt geconfronteerd te worden met een Duits saunaclubfenomeen... eine richtige Qual der Wahl....werkelijk waar.
Natuurlijk zijn ze allen uit op onze 50 euro biljetjes, dat moge duidelijk zijn.
De dames waren meest vriendelijk en lachten ons toe. Enkelen waren wat strakker in hun gezicht , een beetje nors. Anderen vertrokken geen spier in hun gezicht, maar dat hoorde dan weer bij hun SM image.
In het algemeen kregen we een vrolijke en plezierige indruk van de dames. Gedurende de avond werd dat bij een aantal dames allengs minder , bij hen sloeg de vermoeidheid of de tegenvallende omzet mogelijk toe. Andere dames werden er enkel vrolijker en speelser op, maar mogelijk hebben enkele trekjes aan een speciale cigaret daartoe aanleiding gegeven.
Opvallend was ook het aantal dames dat als shemail, Thai Boy of als travestiet zich stond aan te prijzen. Enkelen wisten wel zo de aandacht te trekken en nog iets meer, dat het moeilijk was van dit anders soort spijs niet eens wat te proeven.....verandering van spijs doet eten, wordt wel eens gezegd. Toch maar netjes nee gezegd en me weer bij de groep gevoegd. De groep die eigenlijk vanaf 20 minuten na aanvang van de wandeling niet meer compleet is geweest. Dan was dié en dan was dié even naar binnen om de aangeprezen koopwaar maar gelijk even uit te testen.
Dames aanwezig in alle soorten,maten, rassen, kleuren en leeftijden. Van heel jong tot heel oud, jazelfs nog ouder dan Gustomass zelve....en dát is oud....
Als broodnodige pauze zouden we nog wat gaan drinken of een belgische friet nuttigen.
Eerst binnen in het Ketelke, waar volgens Anvers veel Afrikaanse dames zouden zijn. Nigeria, Kenia, Sierre Leone, etc ...
Bij binnenkomst zag het inderdaad zwart van de sista's.... Zoveel "bijna Jenny's" nog nooit van mijn leven bij elkaar gezien...let wel, aan één echte Jenny placht Gusto zijn handen al vol te hebben....lol...
Toch besloten om verder te trekken en deels aanbeland in een friettent. Het bakken ging traag dus genoeg tijd voor andere zaken. Een sista was ons gevolgd, maakte een vriendelijk babbeltjes en liet zich iets ontvallen van, You buy me chickenwings..??? what, do you wanne go out flying?? de humor viel slechts matig...nee, dit aanklampen, wellicht normaal hier, paste toch niet zo bij Gusto.
Later heeft Foots haar nog chickewings gevoederd. Toen Gusto even een praatje wilde maken met Foots, kwam er enkel een "You go" uit het mondje van deze eerder zo vrolijke en vriendelijke sista....
Kijk zo zijn die Afrikaansen dan óók weer.
Ben maar wat gaan wandelen, want eten en bakken duurde me te lang. Raul nog even tegen gekomen die weer niet kon begrijpen dat zijn collega's zo veel tijd spendeerden in de bar...dat viel in mijn ogen wel mee overigens.
De keuze was een beetje moeilijk te maken. Zoveel schoons....zoveel van je smaak en ook best veel niet van je directe smaak...maar wél óf heel mooi, of heel mooie gekleedde, of zo lief lachend dat je ze het zo maar zou gunnen....
Even geinformeerd bij onze SKW kenner pur sang, Anvers... Hij wist van aantal dames wel een en ander te vertellen, oa hoeveel keer hij er ongeveer mee geweest was...knap, en dat zonder excell sheetje...neem ik aan.
Gusto is uiteindelijk voor een onverwachte keus gegaan. In het Villa Tinto, of hoe heette dat forum, zaten een aantal oudere dames. MILFS ook wel in de volksmond genoemd. Een aantal andere zag er toch een beetje bitchy uit, en Gusto had gevoel dat ie binnen 10 minuten weer op de keien zou staan bij hen. Anderen weer veel te jong of te lief, nee die doe je dit niet aan...Uitschakelen Gusto dat gevoel...maar dat lukt niet altijd...
Toen toch aangeklopt bij een Franse MILF. Ben haar naam glad vergeten te vragen. Was een niet echt knappe oude vrouw met bril op. Haar kamer lag pal achter de disco die tegen 11 uur geopend was. Onze kamer was één grote klankkast. De lekkere dreunen uit de disco en de goede muziek uit de transistorradio( weet iemand wat dat is??) Er speelde zeer goede muziek, oa Hotel California van ons aller Eagles. Toen was de dame volop bezig me een pijpbeurt te geven. Een Francaise die enen Ollander een pijpbeurt geeft. Maar het rare is dat pijpen, uitgevoerd door een Francaise plotseling niet meer pijpen heet, of blasen of Französich maar heel deftig Fellatio.
Mijn dame deed dit heel goed, nadat ik haar eerst een beetje had mogen verwennen. Voor 50 euro hadden we met elkaar afgesproken om het relexed te doen, zoenen zou kunnen, een goede fellatio, in begin zonder condoom maar op weg naar de finish toch echt wel met. Vingeren mocht en beffen vond ze ook goed, maar ze werd er niet geil van, ook niet gespeeld of zo...Is dat de franse slag of slaat die wéér anders misschien??
De kamers zijn netjes ingericht, met een apart WC ruimte voor de dame, waar ze zich even gaan wassen. Gusto waste zich even aan een fonteintje, warm water en zeep waren aanwezig...
Het bed was goed en breed. het kraakte niet. er was een grote spiegel op het kopeind aangebracht en , héél belangrijk, deze spiegel begint al direct op matrashoogte..Dan kan je tenminste wat zién!!!.
Mijn dame pijpte me, fellatieerde me alsof haar leven ervan afhing. Na enkele minuten voelde Gusto dat ie even iets anders moest verzinnen anders zouden we het door mij gevraagde demi heure, half uurtje en het door haar toegezegde 25 minuten bij lange na niet vol kunnen maken, althans niet met iets wat ik dan zo graag doe. Even zou ik zo maar al komen, nog voor de kerk maar van binnen geinspecteerd te hebben...laat staan een liedje gezongen te hebben.
Gelukkig lukte het en madame pijpte weer heerlijk voort. Toen waren er blijkbaar toch wat voorboden en deed ze er een condoom om. Dat zat, zoals Gusto inmiddels gewend is, best wel strak... even wennen, maar het helpt wel om de druk de kop in te drukken.... zo kon ze lekker door... nadat ik op mijn beste Frans nhad uitgebracht. Cést très bon, continue s'il vous plait....
Daarna toch even sex gehad, even cowgirl gedaan, was meer cowgranny, maar het was waarachtig niet slecht. Toch had Gusto zijn zinnen gezet op pijpen tot het einde... Dat deed ze heel goed en een heerlijk klaarkomen, hoe heet dat op zijn Frans eigenlijk???, kwam als afronding van alle handelingen.
Ze ruimde alles netjes op en masseerde me nog een beetje na..Rustig afbouwen want Gusto heeft altijd enige tijd nodig om te gewennen aan de nieuwe situatie...
Me rustig gewassen en weer aangekleed. Hier toch een heerlijke pijpbeurt etc gehad van een klein halfuurtje en dat voor vergelijkbare kosten als in de clubs. OK, enkel the looks waren minder...maar, die dames die ouder zijn en wat minder goed uitzien...en toch dit werk nog doen...da kan maar één ding zijn, een goede service .... en gelukkig klopte dat in dit geval zeker.
Bij buitenkomst bijna Lustman omver gelopen... Nog even gebabbeld, geconstateerd dat velen al huiswaarts waren gekeerd. Ook Gusto heeft de thuisreis, 130 km aanvaard. Deze ging over belgische snelwegen nadat Gusto uiteindelijk de Ring Antwerpen had mogen vinden. Zijn TomTom lag nog bij zijn schoonzoon, stom stom dus inderdaad Miss A. Dat werd even zoekn, maar tis gelukt. anderhalf uur lekker kunnen nagenieten van een nieuwe ervaring. Bezoek aan Schipperskwartier in Antwerpen.
Ramen bezoek ik zelden, maar enkele goede dames, Brenda in de Doubletstraat in Den Haag,maken toch af en toe, mits in debuurt een raampje te pikken. Zo ook zou dat in het SKW kunnen gaan gebeuren. je gaat er niet speciaal voor naar toe, maar mocht je in de buurt zijn, je ziet zo maar vele 10 tallen mooie tot zeer mooie dames en...ze zijn allemaal zo vriendelijk voor je meneer.....
Met goede muziek op de radio huiswaarts gekeerd, deze keer alleen in de auto zittend. Tja meid en die goede muziek klinkt nog steeds opperbest uit die radio van je .... Muchas Gracias...nog.
Al met al, een heel mooie dag gehad. Een mooie nieuwe ervaring.
Bedankt luitjes, Anvers, Sonny, Jansen, Raul, Coco, RP, Dupke, A Vogel, Lustman, Foots, Sub, Raul7 en Big30. het was mij een waar genoegen.
ps Ik ahd niet gedacht als eerste een recensie over het SKW op het net te hebben. Immers, Sonny bleef zo lang op de kamer... wij dachten al dat ie alvast begonnen was zijn recensie te schrijven...Blijkbaar hebben ze daar gedaan wat Sonnymeisjes doen....
Die recensie die komt wel denk ik zo..
He allemaal heel erg bedankt en Hasta Luego...
Gustomass
Toen toch aangeklopt bij een Franse MILF. Ben haar naam glad vergeten te vragen. Was een niet echt knappe oude vrouw met bril op. Haar kamer lag pal achter de disco die tegen 11 uur geopend was.
He allemaal heel erg bedankt en Hasta Luego...
Gustomass
Was het niet Veronique?
Gustomass
6 juni 2009, 11:46
Was het niet Veronique?
Jawel Big30, ik wist wel dat jullie me goed in de gaten hielden! Klopt helemaal, nu valt me haar naam ook weer binnen.
Veronique, c'est vrai.
Ze was overigens echt Frans.
In Frankrijk kan zoiets niet. Sarcozy heeft een beleid dat tegen prostitutie is...misschien duikt ie wel eens op in een of andere club...
Wat heb je het toch goed als je geen president hoeft te zijn...zoals wij.
Gustomass
Anvers
7 juni 2009, 16:59
Denk dat eenieder die aan deze avondwandeling deelgenomen wel kan beamen dat het werkelijk een succes geweest is ! :freu:
Deelnemers waren, in willekeurige volgorde, als ik tenminste niemand vergeet,
rplover, sub, gustomass, lustoman, Raul 7, big 30, jansen, sonny, foods, dupke, A Vogel en ondergetekende. Coco werd hier hoger ook vermeld, doch was niet aanwezig !
Gustomass was de eerste om zijn wedervaren van deze avond mede te delen, waarvoor dank. Jansen heeft dit ondertussen ook gedaan met de dame die hij bezocht heeft. :roll:
rplover laat weeral op zich wachten en ook Foods, maar deze beide Heren vergeven we wel, aangezien zij dezer dagen in een bepaalde saunaclub in Duitsland zijn. Hoop dat zij echter hun wedervaren zo vlug mogelijk weergeven, nl Foods en rplover over hun bezoek aan Anna van Verversrui 14! :p
Heb ondertussen van rplover vernomen dat hij achteraf door Paris van SS 02/1 geweigerd werd. :mad:
Zou je ondertussen toch al moeten weten rplover, Paris aanvaardt enkel JONGE gasten, en WIE kent haar beter dan jou. :p
Lustoman heeft niet geconsumeerd vrijdagavond, doch hij zou terugkeren zaterdagnamiddag, misschien dan ondertussen een recensie over zijn bezoek van zaterdagnamiddag, als dat doorgegaan is tenminste! :confused:
Sub is nergens binnengeweest, maar tja die is tegenwoordig aan zijn Mirela veknocht en durft nergens anders meer binnengaan. :teuflisch
Sonny, tja die wou absoluut bij een "Sonny"-meisje binnengaan en heeft het ook gedaan. Wachten dan wel op je recensie hé kameraad! :freu:
En Big 30 die moeten we bedanken om als ENIGE mod deel te nemen aan deze wandeling. :cool:
Raul 7 was steeds ongeduldig om lang in café te verblijven, doch m.i. is hij ook nergens binnen geweest.
En dupke en A Vogel, jullie zijn m.i. ook nergens binnen geweest. :teuflisch
Al bij al een geslaagde avond volgens mij, en de afwezigen hadden weeral eens ONGELIJK ! :ranting2:
lustman
7 juni 2009, 17:32
Denk dat eenieder die aan deze avondwandeling deelgenomen wel kan beamen dat het werkelijk een succes geweest is ! :freu:
Zeker Anvers. Het was een gezellige avond. :thefinger
Lustoman Correctie het is : Lustman. :wink:
...heeft niet geconsumeerd vrijdagavond, doch hij zou terugkeren zaterdagnamiddag, misschien dan ondertussen een recensie over zijn bezoek van zaterdagnamiddag, als dat doorgegaan is tenminste! :confused:
Nee , spijtig genoeg niet. Maar er komen zeker in de toekomst nog resensies over het Skw. ;)
Al bij al een geslaagde avond volgens mij, en de afwezigen hadden weeral eens ONGELIJK ! :ranting2:
Ik ben het helemaal met je eens Anvers! Het was een bijzonder geslaagde avond wandeling in het SKW.
Dank aan jou, rp en de Sub voor de rondleiding en de antwoorden op de vele vragen.
Gustomass
7 juni 2009, 18:28
Deelnemers waren, in willekeurige volgorde, als ik tenminste niemand vergeet,
rplover, sub, gustomass, lustoman, Raul 7, big 30, jansen, sonny, foods, dupke, A Vogel en ondergetekende. Coco werd hier hoger ook vermeld, doch was niet aanwezig !
Gustomass was de eerste om zijn wedervaren van deze avond mede te delen, waarvoor dank. Jansen heeft dit ondertussen ook gedaan met de dame die hij bezocht heeft. :roll:
rplover laat weeral op zich wachten en ook Foods, maar deze beide Heren vergeven we wel, aangezien zij dezer dagen in een bepaalde saunaclub in Duitsland zijn. Hoop dat zij echter hun wedervaren zo vlug mogelijk weergeven, nl Foods en rplover over hun bezoek aan Anna van Verversrui 14! :p
Heb ondertussen van rplover vernomen dat hij achteraf door Paris van SS 02/1 geweigerd werd. :mad:
Zou je ondertussen toch al moeten weten rplover, Paris aanvaardt enkel JONGE gasten, en WIE kent haar beter dan jou. :p
Lustoman heeft niet geconsumeerd vrijdagavond, doch hij zou terugkeren zaterdagnamiddag, misschien dan ondertussen een recensie over zijn bezoek van zaterdagnamiddag, als dat doorgegaan is tenminste! :confused:
Sub is nergens binnengeweest, maar tja die is tegenwoordig aan zijn Mirela veknocht en durft nergens anders meer binnengaan. :teuflisch
Sonny, tja die wou absoluut bij een "Sonny"-meisje binnengaan en heeft het ook gedaan. Wachten dan wel op je recensie hé kameraad! :freu:
En Big 30 die moeten we bedanken om als ENIGE mod deel te nemen aan deze wandeling. :cool:
Raul 7 was steeds ongeduldig om lang in café te verblijven, doch m.i. is hij ook nergens binnen geweest.
En dupke en A Vogel, jullie zijn m.i. ook nergens binnen geweest. :teuflisch
Hartelijk Dank Anvers voor je organisatie en voor de tips die je me gaf.
Eigenwijs als Gustomass is, heeft hij een Francaise gekozen die zich er zeker niet met een Franse slag vanaf maakte..;).
Mogen wij als dank jou Anvers een keer uitnodigen om een week-endje Saunaclubland te genieten...
Hier zit wél een groot gevaar aan... Het gaat niet bij één keer blijven...
je blijft maar wederkeren...
Durf je de uitdaging aan?? "Call us, we won't call you" ..
Gustomass die een aantal leuke belgen heeft mogen leren kennen....
Anvers
7 juni 2009, 19:14
Hartelijk Dank Anvers voor je organisatie en voor de tips die je me gaf. Eigenwijs als Gustomass is, heeft hij een Francaise gekozen die zich er zeker niet met een Franse slag vanaf maakte..;).
Mogen wij als dank jou Anvers een keer uitnodigen om een week-endje Saunaclubland te genieten...Hier zit wél een groot gevaar aan... Het gaat niet bij één keer blijven...je blijft maar wederkeren...
Durf je de uitdaging aan?? "Call us, we won't call you" ..
Gustomass die een aantal leuke belgen heeft mogen leren kennen....
Beste Gustomass,
De wandeling in SKW van vrijdagavond werd wel door mij samen georganiseerd, maar was een idee van onze vriend rplover, dus ERE wie ERE toekomt aan rplover !
Ook onze beste dank aan sub, mijn maat, die alles mede in goede banen geleid heeft !:p
Gustomass
7 juni 2009, 19:37
Beste Gustomass,
De wandeling in SKW van vrijdagavond werd wel door mij samen georganiseerd, maar was een idee van onze vriend rplover, dus ERE wie ERE toekomt aan rplover !
Ook onze beste dank aan sub, mijn maat, die alles mede in goede banen geleid heeft !:p
Klopt Anvers, ben niet altijd even volledig.
Wil bij deze Anvers, RP en sub uitnodigen voor een bezoek aan Duitsland....;)
Gustomass
Anvers
7 juni 2009, 19:48
Klopt Anvers, ben niet altijd even volledig.
Wil bij deze Anvers, RP en sub uitnodigen voor een bezoek aan Duitsland....;)
Gustomass
Tja kameraad Gustomas,
dit is wat anders natuurlijk!
Je weet dat ik totaal niet te vinden ben voor een bezoek aan een saunaclub in Duitsland; wat sub betreft, tja daar moet je hem zelf voor contacteren! :cool:
En rplover, tja dat is een regelmatige bezoeker van saunaclubs, dacht trouwens dat hij gisteren tezamen met Foods naar LR Kaarst ging. :p
Anvers
7 juni 2009, 20:37
Ik ben het helemaal met je eens Anvers! Het was een bijzonder geslaagde avond wandeling in het SKW.
Dank aan jou, rp en de Sub voor de rondleiding en de antwoorden op de vele vragen. :wink::wink:
No problem kameraad,
Hoop alleen dat Sonny, rplover en Foods nog een recensie gaan schrijven van de dames die zij bezocht hebben. :p
Audrey
9 juni 2009, 15:54
Hier ben ik nog nieuw omdat ik deze voorheen nog niet kende. Qua lay out doet het me sterk denken aan de andere meer bekende site. Deze zal ik even niet noemen want blijkbaar wordt dit niet op prijs gesteld. Daar hebben ze me tijdelijk even monddood gemaakt. Ik hoop dat de heren moderators toch iets minder kleinzerig zijn.
Zakkenleger
9 juni 2009, 16:38
Vraag eens aan Anvers, die is mod op hookers. :D
Audrey
9 juni 2009, 16:53
Vraag eens aan Anvers, die is mod op hookers. :D
Ik weet niet of Anvers ook tot de gedachtepolitie behoort? ;)
sofaking
12 juni 2009, 16:48
En ook meisje numero 3 kan ik aanraden, Burlesque type die een prima prive show geeft.
Voor de fans : Amber is deze week gespot in de peepshow van de Anspachlaan (Brussel)
Er was verder ook nog een ander rostje met zeker even grote tieten als ons Amber.
Picasso 1
18 juni 2009, 18:33
Ik was gisteren in de buurt en voordat ik het wist begaf mijn auto zich richting SKW :rofl:.
Het was broeierig warm en behoorlijk druk. Het valt op dat in vergelijking met zeven, acht jaar geleden veel nederlandse, belgische en duitse dames hebben plaats gemaakt voor roemeense en bulgaarse.
Ben bij Victoria (bulgaarse) naar binnen geweest aan de schippersstraat ik denk nr 45 (volgens plattegrond). Terwijl ik me aan het uitkleden was pakte ze me spontaan vast en begon me staande overal te kussen; veel tongzoenen erbij :p. Ik was verrast, wist niet dat ze dat ook deden in een ramenbuurt. Tijdens het :fuck: gaf ze aan dat ze van lekker stevig hield en dat was bij Picasso niet aan dovemansoren besteed. Heerlijke intense sessie met veel zoenen van een half uur met deze dame. Na de sessie waste ze ook nog eens kleine picasso bij de wasbak in de doucheruimte en ook hier regelmatig tongzoenen. De service van deze dame deed absoluut niet onder voor de service die we in saunaclubs gewend zijn. Bij het afscheid nemen bij haar deur ontweek ze de afscheidstongkus en deden we het plichtmatig met twee kussen op de wang. Ik vermoed dat ze niet wilde dat het zoenen vanuit de straat gezien werd.
Alvorens me weer richting huis te begeven stak ik een sigaret op en wandelde nog wat. Op de schipperstraat (ik denk nr 25) zag ik Carla (roemeense); die kont van Carla, prachtig, ik was nog maar 10 minuten klaar met neuken en werd zowaar weer opgewonden door deze Carla. Het was al laat en dus besloot ik na nog eens 5 minuten wandelen en paffen bij deze mooie dame naar binnen te gaan. Ook bij Carla was het een heerlijke stevige pornosessie maar hier geen tongzoenen.
Dacht ik even vrijblijvend een wandeling te maken in het SKW en kijken wat voor moois er was, blijk ik twee sessies bijna achter elkaar te :fuck:.
Interessant om zo tussendoor eens hier te gaan kijken :rolleyes:.
Anvers
21 juni 2009, 02:13
Voor de fans : Amber is deze week gespot in de peepshow van de Anspachlaan (Brussel)
Er was verder ook nog een ander rostje met zeker even grote tieten als ons Amber.
Is ZIJ er nog ????
Ben de volgende 2 weken nog in Brussel, zal ik dus eens gaan kijken daar ! :p
sofaking
21 juni 2009, 11:13
Is ZIJ er nog ????
Ben de volgende 2 weken nog in Brussel, zal ik dus eens gaan kijken daar ! :p
Helaas, deze vrijdag was er een nieuwe ploeg. Ze wisselen precies niet meer op maandag. :o
Maar ze zit dus nog wel in't circuit. :freu:
seksenfun
15 juli 2009, 14:06
Vandaag moest ik in Antwerpen zijn. Het is dan ook erg verleidelijk om mits een klein ommetje een ommetje te gaan maken in het SKW. Tussen twaalf uur en half een liep ik daar door de straatjes. Ik vond dat de optick niet zo bijzonder was. Op dit uur ook zowat de helft van de ramen leeg. Er waren wel enkele Aziatische meiden. Een aantal meiden beantwoordden ook aan mijn typetje. De meeste meiden glimlachten, knipoogden en/of deden teken om binnen te komen. Sommige openden hun deur daarvoor, anderen stonden gewoon buiten (vanwege de warmte zeker). Eén leuke slanke dame was aan het dansen op haar kruk op haar knieën om mij te proberen te verleiden. Een dame die in één van de ramen zat teneinde de Schipperstraat zit (rechterkant als je van het Falcolplein afgewandeld komt), daar waar de straat net gesplitst is en je links weer weg kan naar het Falconplein en ingang van Villa Tinto, riep "schatje" en vroeg om binnen te komen. Naast haar raam stond een iets vollere dame. Die lachte wel heel lief. Eerst twijfelde ik. Zij was niet zo direct mijn type. Ik stapte toch op haar af. Nogmaals zei ze om gerust binnen te komen en te gaan zitten in de bruine lederen stoelen. Daar zat trouwens een tweede dame, die ook niet zo direct als "waauuuw" bestempeld kon worden door seksenfun. Ik bleef haperen in de deuropening. De dame die me riep zei dat alles mogelijk was voor 50 euro, de andere dame moest al snel lachen toen ik zei dat ik eerst nog wat wou rondkijken. Toen ik verder op pad wou gaan, pakte de dame die me riep lief mijn hand vast en probeerde ze nogmaals om mij toch binnen te krijgen. Dit is niet gelukt.
Verder was er niet zo veel ambiance en liepen er wel heer erg weinig mannen rond. Voor seksenfun is er net wat meer nodig dan een glimlach om binnen te stappen en te wippen. Aan de andere ingang van Villa Tinto dan die in de Schipperstraat zat een dame in het eerste raam van Villa Tinto als je binnengaat in Villa Tinto langs daar aan de rechterzijde van je. Ze was lang en was geheel in een zwart pak gekleed. Of ze sm deed, daar heb ik niet meer op gelet. Ik lette wel op haar manier van doen toen een man er wou naar binnen gaan en er ook binnenging. Dat sprak me wel aan. Na mijn rondje een kwartiertje later was ze nog steeds bezet. Ik ben dan maar vertrokken naar huis.
Ondanks dat het contact met de meiden hier een stuk lager ligt dan in de saunaclubs heeft het toch wel iets om door het SKW te lopen. Misschien is het omdat het niet alledaags is voor mij maar ondanks het feit dat er niet veel meer gebeurd achter de ramen dan een glimlach en wat verleidelijke beweginkjes had dat toch wel enig effect op mij. Sommige meiden konden mij best een beetje verhitten.
Anvers
22 juli 2009, 00:51
Aangezien het al sinds de avondwandeling van 6 juni ll geleden was, dat ik 's avonds nog in SKW geweest was, deze avond dan uiteindelijk nog maar eens een avondwandeling SKW gedaan met Sub. :tongue:
Moet zeggen dat het tamelijk rustig was, doch het is heden 21 juli, volop verlofperiode natuurlijk. :cool:
In de late avond onze vriend Lustman nog tegengekomen, die op zoek was naar een "goede wip" !:smile:
Na afscheid genomen te hebben van Sub, nog wat rondjes gemaakt met Lustman. :smile:
Ikzelf had mijn zinnen gezet op Sara van SS 06/1 en Maggie van Verversrui 11/5, doch uiteindelijk rond middernacht maar naar huis gegaan. Wat Lustman betreft, tja daar zijn we natuurlijk nieuwsgierig naar bij wie hij nog :dance[1]:binnengeweest is achteraf ! :tongue:
lustman
22 juli 2009, 11:01
Wat Lustman betreft, tja daar zijn we natuurlijk nieuwsgierig naar bij wie hij nog :dance[1]:binnengeweest is achteraf ! :tongue:
Na een rondje heb ik het ook voor bekeken gehouden. :sleep: Tja , de vakantie periode is goed te merken bij de dames. De meesten van men favorieten zijn afwezig. Al bij al toch nog een leuke avond gehad , terrasje gedaan :prost: met Anvers. Volgende keer beter.
Anvers
22 juli 2009, 11:14
Na een rondje heb ik het ook voor bekeken gehouden. :sleep: Tja , de vakantie periode is goed te merken bij de dames. De meesten van men favorieten zijn afwezig. Al bij al toch nog een leuke avond gehad , terrasje gedaan :prost: met Anvers. Volgende keer beter.
Tja Lustman,
En Miauw van SS 31 was er niet, dit hebben we zelf vastgesteld ! :mad:
En toch niet binnengegaan bij de dame van SS 21/1 waar je zin in had? :confused:
Maar tja, ik moet niet veel vertellen wou ook bij Sara (SS 06/1) en Maggie (VVR 11/5) binnengaan, doch heb er uiteindelijk ook niks van gebakken ! :redface:
lustman
22 juli 2009, 11:22
En Miauw van SS 31 was er niet, dit hebben we zelf vastgesteld ! :mad:
En Stefanie was er ook niet.
En toch niet binnengegaan bij de dame van SS 21/1 waar je zin in had? :confused: Deze was ondertussen bezet...:sleep:
...doch heb er uiteindelijk ook niks van gebakken ! :redface:
Volgende maal beter ! :hah:
rplover
15 augustus 2009, 14:05
Eindelijk. Eindelijk, de langverwachte avondwandeling was een feit, en omstreeks 15 uur arriveerde ik in Antwerpen.
Ik was op een missie. Ze noemen me niet voor niet de kannibaal. En Biggies boekenkast vertoonde nog een leegte van 30 bij 40 cm, en die moest netjes aangevuld worden :nixweiss[1]:
Onder luide aanmoedigen van een groot publiek passeerde ik de kassa, ik voelde me net alsof ik Merckx zelf was, en fier als een gieter zette ik mijn wandeling verder. Ik zette de aanval in, en sprintte van iedereen weg. ik zag twee lekkere jonge Marokkaansen me draggen op de Meir, maar ik was op een missie. Niet naar 't cachot, dus liet ik deze onderjaarse sletjes voor wat het was, en zette een nieuwe aanval in.
Halverwege de Meir, op 2,4 km van de eindstreep "tdoeternitoe", kreeg ik een slag in mijn lever en voelde een hand graaien naar mijn achterzak. Gelukkig zat daar enkel een zakje doping, zodat ik ongestoord en snel naar de overwinning kon fietsen.
En wat een overwinning zou het worden. Ik heb zowaar één der leukste avonden uit mijn ijsberenbestaan meegemaakt. Zoniet de allermooiste.
Het weer was heerlijk, en Anvers was er ook al klaar voor.
Het natourcriterium vond plaats op de Verversrui en de Schippersstraat.
Mijn welverdiende bloemen zouden en moesten afegegeven worden aan de een of andere podiumpoes.
Na de middag zat er echt niet veel soeps. Wat Meiden ver boven de pensioengerechtigde leeftijd (en dat is echt 60 jaar). We kamen MichelC tegen, hij rijdt bij het hookersteam, en die had wel zin in een tussensprintje. Hij ging voor de appelblauwzeegroene trui, die van de domste idioot. In plaats van haar spurtte ie naar de verkeerde eindmeet, vond er de witte trui, maar er was duidelijk sprake van doping, dus MichelC terecht gediskwalificeerd.
Daarnaast zat echter een Thaise schone, en de Kannibaal had zin in seks.
Zijn laatste bezoekje aan een saunaclub stond al van begin juli, en zijn laatste bezoek aan het skw, ja ja, de vorige wandeling.
Het natourcriterium werd dus verlengd, maar die Thaise schone beslistte dat we nog enkele rondjes extra zouden afleggen. Zoetemelk (Anvers) plakte in mijn wiel, en zoals we hem kennen, gaf hij me de ene hint naar de andere waar ik moest proberen te ontsnappen.
Ik zag echte de eerste tussensprint waar er geld te rapen viel, ergens ter hoogte van de Verversrui 6, waar vroeger Laura zat met de F-cup :dance00[1]: Volgens mij win ik hiervoor alleen al alle vrijkaartjes van het forum. Sorry Randy, maar Megaboob is ook omkoopbaar :iloveyou:
Ne goeie meter 75 op heel hoge hakken, een halflang donkerbuin coupeke met een heerlijk mooi carréke, een prachtig setje, lekkere heupen, licht getint velletje, meer dan GT-waardig, zo stond ze daar.
Na enkele keren wat te flirten, ja, 't kan tegenwoordig ook in de ramenbuurt, na een kort praatje:
Where do you come from? Bulgaria
What is your name? Why? Do you want to marry me?
besloot ik dan ook mee naar achteren te gaan. Lekker arrogant, iets voor den deze dus.
Heerlijke sessie beleefd, ze pijpt zo lekker met als de meeste in Duitsland zonder, en ze gaf zich volledig. Alleen spijt dat ik Rex niet bij had, want ik raakte weinig kant met mijn kannibalenlulletje.
Het was wel zeer lekker en zal er eerstdaags een kleine recensie over neerpennen.
Toen ik na een kleine 20 minuten terug mijn stalen ros opkroop, had de tegenstand, de laffe tegenstand me op 8 minuten gefietst, wat wil je? Na verdomme 300 km allen in de aanval gefietst te hebben hadden Joop "Anvers' Zoetemelk, Stanneke "Dupke" Okkers, en de "Das" Sub (Cit) geprofiteerd van mijn plasplauze en hadden letterlijk de bloemen in het café aan de aankomst, "tdoeternitoe", in ontvangst genomen.
erpee "kannibaal" had nood aan directe suikers en liet de heerlijke cola uit 't fleske zich welbevallen. De bloemendame van dienst is de wel zeer charmante Kriske, man, wat is dat een prachtwijffie. De kannibaal heeft een nieuwe supportersclub gevonden, namelijk "de schatjes van Kriske".
Hier ga ik nog menig zomeravond vertoeven, niet allen door haar, maar ook door al dat schoons dat die avond in het skw achter de ramen zat.
In de 25 jaar dat ik door het skw slenter, heb ik nog nooit zo een prachtige bezetting bij mekaar gezien. Daar kunnen de vier grenssaunaclubs no een puntje aan zuigen. Dit overtreft de looks van de Meiden werkzaam in de clubs.
De rit van vrijdag ten einde, de laatste rit van het nazomercriterium te Anvers.
Het was inmiddels al over zevenen en één per één strompelden de helden van de clubs en het skw binnen, om gezellig na te keuvelen en er een heerlijke avond van te maken.
In onwillekeurig alfabetische volgorde:
aaaaaerpee "de Kannibaal"
Avogel "Michelleke Pollentier"
Big30 "Roger Kassei"
Dupke "Stanneke"
Jansen "Jan "Jansen" Janssen"
Lustman ""Freddy Maertens, ook wel 'De lip' genoemd"
Pascal "Tommeke Tommeke"
Sub "De Das"
The Saint "den Jempi"
Tiga "Boogerd"
Wico "Zoetemelk"
En wie waren die andere twee ook alweer? Help me help me uit de nood, mijn gheugen laat het compleet afweten.
Alcoholische en niet alcoholische dranken vloeiden rijkelijk, het was immers feest, en het was een gezellige boel. Zoals steeds voerde Jansen steeds het woord, het was de enige die je hoorde in onze nieuwe stamkroeg "de vrienden van het skw en de saunaclubs". Erpee kreeg er geen speld tussen. Tja, je moet respect hebben voor den oudste van de bende :biggrin:
Intussen was het al na negenen, en besloten we te gaan wandelen. Met onze kortingskaart van hookers proberen te betalen, maar daar trapte Kriske niet in. Keihard eiste ze 49,50 euro van ons. Onversaagd stond ze daar, in zwarte sexy outfit, onze nieuwe theke. En geen mens die naar Willem vroeg, die in Mediamarkt een nieuwe ladenkoelkast aan het kopen was voor zijn schatje :biggrin:
Vrijkaartjes? Geen sprake van, zelfs zijn rechterhand Tiga had hij geen centen meegegeven onze braspartij te betalen. We zochten dus ieder 5 euro bij mekaar en voldeden de toegang, zodat we allen als echte helden de straat op mochten.
Het SKW leek het SKW van weleer. Terug balletje balletje ('t is crisis en dan moet er geld afgetroggeld worden, en waar een betere plaats dan het skw, waar de hoerenlopers met gevulde portefeuilles ronddwarrelen).
Maar wat vooral op weleer leek, was een gamma aan schoonheden. Nooit zulke prachtige Meiden bij mekaar gezien. Dit is een topklasse hoerenbuurt, waar zowat iedereen zijn gading moet vinden. Anders ben je ofwel blind, ofwel zie je heel slecht.
Ik noem er enkelen op, die ik bij naam ken (met dank aan Pedro 'Pica' Delgado), die met graagte het werk van coco2 overnam.
Hoe, Pica? Ja, die man verscheen zoals in de Tour van toen veel te laat aan de start, dus achtervolgen geblazen. Het weerzien was echter emotioneel. En zoals we hem allemaal kennen, een klimmer naar mijn hart.
Ik ging er dus enkelen bij naam noemen.
Danielle, VR2O
De tweede knapste, VR20 helemaal rechts
Manar, als Dunya het voor bekeken houdt, de allermooiste vrouw ooit gespot door me.
Elena, Roemeense degelijkheid (waar ben je toch gebleven).
Sofia
Sofia
Sofia
Anna
Jana
Sofia
Sofia
Sofia
Stefanieke
Paris
Tessa
Yulia
Sabrina, het Sonny Meissie
Sofia
Sofia
Mercedes of Eva (ik kan het nooit onthouden, maar weet wel dat ze Hongaars is)
.....
Picasso was ons dus komen vervoegen en we waren met zijn allen op zoek naar Stefanie, DE attractie van dezer dagen.
Stefanieke vergelijk ik graag met Angie (servicegewijs) en Yulia met Ilonka (ook servicegewijs). Beiden niet meer de allerjongsten, ik schat heb beiden vooraan de dertig.
Over Stefke hebben we onze "Lippes" al gelezen, ik ga er ook nog iets proberen aan toe te voegen, ze heeft me getest op doping, en het "poepsnoepje" van Tiga werd genuttigd, en ons lieve lekkere Yulia, die haar 'sjoepap" is compleet kapotgereden door "Jan Janssen"
Het leek wel een Bulgaarse invasie, de ene nog mooier dan de andere, de ene nog zoeter en knapper dan de andere. Er werd hevig gelachen, balletje balletje gekeken en menige ronde werd afgehaspeld.
Stefanie? Ik zag de Jos, en die most het wel weten. Op mijn vraag of Stefanieke kwam, kregen we het droge antwoord: "ze heeft betaald, maar dat wil niks zeggen". Eén ronde later, Pedro Pica was al in de aanval, hij had een bergke geroken en doping gepakt, kwam de verlossende uitspraak van onze Jos. Stefnaieke zat bij Beyoncé,maar even geduld, want er zit ook ne vent in zijnen blote bij. Ik probeerde nog een erehaag te vormen om de Ned-Colombiaanse Angie welkom te heten, maar de doping was alom aanwezig. Dan weer flitste Jansen weg met een splittende demarrage, en onze Roger Big Kassei nam elke gelegenheid te baat om te skimmen (euh demarreren) :biggrin:
The Saint had bewust zijn centen thuisgelaten, dus die was op achtervolgen aangewezen, en moest gedwee van de Kannibaal ieder gat dichten op de eventuele koplopers.
Het was gewoon beregezellig. Meer dan beregezellig. Stefanieke verscheen in haar raam en ik kon echt niet meer wachten. Recensie volgt. Onbewust snoepte ik ze af van Lustman, gelukkig heeft ie ze later keihard kunnen neuken als wraak :wink:
Het hoofdstuk Yulia dan. Wat een Meid, wat een gezelligheid, wat een Klasse. Na twee jaar afwezigheid in 't skw herkende ze me nog, en is nooit weg voor een gezellig babbeltje 'Reclame, you have to make reclame voor mij" schreeuwde ze luid door het skw. ik deed mijn uiterste best, ik noem haar niks voor niks de Ilonka van 't skw.
We hebben wat gedronken in de Malle Babbe, maar niet voordat Jansen, als grote leider de hoofdprijs Yulia ging schieten. Lekker, wat pijpt ze lekker Jansen :iloveyou:
Jansen kwam echter terug, bijna achtervolgd door "madame balletje balletje". Jansen is een echte zakenman, en had de oplichters 350 euro lichter gemaakt. Zo moeten we ze hebben.
Er werd wat geroddeld over Foots en zijn excessen, we dachten even Extince te zien, maar het was den Eddy, de baas van de lokale Tattooshop :exactly[1]::, en op een bankje op 't Falconplein zagen we Zakkenleger needy hangen met een klaploopster, overjaars, maar wel in voor een goed sprookje uit een boek, waar hij uit voorlas, de VV-Bijbel :tricked[1]:
De eersten die het peleton verlieten waren Roger Big Kassei en Jan Jansen Janssen, en het werd er steeds gezelliger op :mad_6:
Korte tijd nadien vertrokken ook Tiga, Lustman en nadien nog Avogel, de sub, anvers, .... .
De drie kwibussen The Saint, Picasso en erpeeke bleven wezenloos achter.
We hebben Kriske nog enkele malen gaan verleiden, en hebben lekker geroddeld over de niet aanwezige beertjes en over diegenen die eerder vertrokken waren.
Pica heeft zijn zaag nog verschoten, op de één of andere prachtvrouw, en the saint is geweldig gezelschap.
iets over vieren in de morgen keerde ook onze schijnheiligaard huiswaarts :slaap:
Pica en ondergetekende deden de deur van saunaclub omstreeks 4.45u in de vroege zaterdagmorgen op slot, en keerden wel zeer tevreden huiswaarts :triotje:
Dit was de allermooiste wandeling door het skw die ik ooit heb mogen meemaken, overtrof gewoon de heel gezellige wandeling van een twee maaanden geleden.
De afwezigen hadden ongelijk, zelfs al is het skw niet uw ding, gewoon ongelijk. Dit was zowat het gezelligste wat ik heb meegemaakt in 't skw, en zeer zeer belangrijk: wat een prachtwijffies.
Picaso heeft een lijstje van 7, ik heb een lijstje van 7.
Ik geef het mijne:
Met stip op 1: Manar
Op 2: Yulia
Op 3: dat lief kind op SS30 rechts
Op 4: Paris
Op 5: Sofia
Op 6: Sofia
Op 7: Sofia
Als uitsmijter. De kannibaal heeft gisteren alweer gewonnen, en die Delgado rijdt geen platte prijs, maar als t op heuveltjes en kontjes beklimmen aankomt, is hij de rapste, de snelste en den heetste.
Aan allen: bedankt dat jullie erbij waren en nu is het echt wel aan Anvers en de Sub-Cit om eens een keertje mee te gaan. Erpee zal zorgvuldig de juiste club voor jullie uitkiezen en in september zijn we weg. Eerder organiseren we geen wandeling meer in 't skw.
erpee :bud[1]:
Tiga
15 augustus 2009, 14:25
Rp heeft een mooi verhaal geschreven waar ik weinig op aan te vullen heb dan mijn persoonlijke ervaring. Ik wilde na jaren van afwezigheid het SKW weer eens met eigen ogen zien en ik moet zeggen, onder invloed van het mooie weer en het prettige gezelschap, is dat zeer goed bevallen! De drankjes vooraf bij Kriske (brr wat een vrouw!) gaven de mogelijkheid om met elkaar bij te kletsen of elkaar te leren kennen. Ja dit was een goed gezelschap, gezellig!
Het SKW ziet er tegenwoordig erg mooi uit, modern, netjes, schoon...maar daar gaat het niet alleen om, ook achter de ramen zaten veel schoons. En natuurlijk is het leuk als je met zo'n groep bent, af en toe stopt bij een raam, de dame eens goed bekijkt, met haar gaat praten en wat lol maakt. Ik denk dat dat voor de dames ook wel leuk is. Ongegeneerd schone vrouwen kijken, elkaar aanlachen, flirten, spelen...en dan toch doorlopen.
Ik ben nergens binnen geweest maar dat gaat de volgende keer toch wel een keer gebeuren lijkt me. Manar, wauw! Duidelijk op 1.... Dan twee dames in de verversrui, iets hogere ramen, een met een zwart/paars corset en lange zwarte haren en de ander brunette met slag erin, lange zwarte handschoenen...gedeeld 2. Dan een Roemeense, schuin tegenover Manar, eerst in zwart jurkje, later in roze bikini....op drie. Verder ga ik niet, voor een shortlist voor de volgende keer is dit werk genoeg :)
We hebben nog even over de IJsberen Night (inmiddels Day) Out gesproken en als we ook maar iets van de sfeer van gisteravond weten te evenaren wordt dit al een succes. Wat ik wil zeggen; ook in een andere omgeving kan het erg gezellig met elkaar zijn.
Ik zeg, snel weer een avondwandeling, vooral met dit mooie weer! Ik ben erbij!
Jansen
15 augustus 2009, 17:06
Heb hier verder niets aan toe te voegen aan her rp verhaal.
Ik heb wel 2x moeten strijden op deze avond :bud[1]:
1x met Julia en een maal tegen 5 mensen bij balletje balletje maar uiteindelijk als grote winnaar uit de bus gekomen dus mensen van gisteren allemaal bedankt voor de gezelligheid en snel weer afspreken ( eind September ?? )
rplover
15 augustus 2009, 18:11
Ik zou ook wel eens naar het SKW willen gaan. Kan ik mijn auto daar veilig parkeren of is het verstandig met het openbaar vervoer te gaan?
Net nog even gecheckt en gezien dat het SKW zich op loopafstand van het Station in Antwerpen bevindt. Wel een mooie wandeling volgens mij.
Sorry maar nog 1 vraag! Kan ik 's nachts redelijk veilig daar rondlopen of is het beter overdag te gaan?
Ik heb wel eens in Den Haag wat gelopen bij de ramen en daar zag ik veel volk rondlopen van dubieus allooi!
Toontje.
Allee, weer ne vragensteller die op ieder topic opspringt.
Ge vervuilt alleen maar den boel, en ik zeg niet eens Audrey, je vervuilt den boel......
... krijg stillekesaan het schijt van die klote eikels zoals den Audrey en vrienden, die hier niks te zoeken hebben, maar die zo proberen hun berichtjes op 10 te krijgen zodat ze ook de chat op kunnen. Sukkels, ga op een ander uwe stoofpot klaarmaken en laat ons hier ons ding doen.
vor de rest heb ik van de vriendjes van (doordenkertje) nog geen enkele positieve bijdrage gelezen, lang leve de inianes, en pif poef paf en gij zijt af :dance00[1]::dance00[1]::dance00[1]:
Toontje, het is nooit veilig voor u, de nachtwacht ken je toch :nixweiss[1]:
Heb gisteren trouwens nog iets zeer raars meegemaakt op 't Falconplein om 5 uur 's nachts. Er stonden daar een bende Polen gekleed in blauw T-shirt met gele letters. Er stond in het groot op hun rug geschreven (16 Poolse ruggen) YOU ARE NOT WELCOME en daaronder heel erg groot HATE.
Ze waren zowat iedere voorbijganger aan 't lastig vallen, en de flikken stonden met zes op tien meter afstand toe te kijken. In plaats van hen op te pakken, op 't flikkenbureel eens goed met de matrak te werken en zo de eerste bus op te zetten richting thuishaven. En dan bedoel ik goed van de matrak, dat ze nooit nog een stap uit hun thuishaven durven te zetten, de vieze vuile fascisten.....
erpee - ga een ander topic vervuilen man :bud[1]:
Big30
15 augustus 2009, 22:21
Juenther en rp: peace on earth :wink:! Ga elkaar niet zo flauw opzoeken.
Paar berichten verwijderd, doe ik met dit bericht ook zo!
Big30
The Saint
17 augustus 2009, 16:13
iets over vieren in de morgen keerde ook onze schijnheiligaard huiswaarts :slaap:
Pica en ondergetekende deden de deur van saunaclub omstreeks 4.45u in de vroege zaterdagmorgen op slot, en keerden wel zeer tevreden huiswaarts :triotje:
Het was 4u35 toen ik vertrok..... erpee was vooral tevreden dat picasso en ondergetekende hem zolang gezelschap hielden omdat onze wielrenner pas naar huis kon rond 06u00 (met de trein) :biggrin:
Maar het was idd heel leuk. En erpee,het moet gezegd, jij was ook uitstekend gezelschap.
pascal
17 augustus 2009, 18:47
hallo,
ben na de avondwandeling van vrijdag nog eens bij 2 meiden geweest.
de eerste was een hongaarse, maar was gewoon heel gewoon,zoals bijna alle meiden in het skw.
de tweede was sarah,een half nederlandse half surinaamse...
ze zat eerst op de verversrui 24,maar sinds een week ofzo zit ze in de schippersstraat 23.
ze was vriendelijk,zoals de meeste.
ze heeft hele dikke prammen!
maar geen tongetje nergens niet,overal afblijven.
ik kom enkel nog in saunaclubs,want ik wil ongeremde sex.
de groeten aan iedereen die er bij was op de avondwandeling!!!
pascal
18 augustus 2009, 19:37
de eerste die ik zondag neukte net voor sarah, was wika.
aangenaam i'm wacko:smile:
Picasso 1
12 september 2009, 10:43
Aangezien bij het vorige SKW bezoek er een aantal dames op mijn "to do" lijstje waren gekomen, heb ik gisteren maar weer eens de stoute schoenen aangetrokken :guilty[1]:. Het is immers de bedoeling dat dat lijstje wordt afgevinkt :cool:.
Ik zag Stefanie vrij en binnen no time ging ik bij haar naar binnen. Lekkere wip maar niet zo super als door velen wordt vermeld. Afgevinkt :rofl:
Eenmaal buiten liep ik Villa Tonto in en zag plots de Sub en Anvers. Het was een hartelijke ontmoeting. Weer leuk gebabbeld met ze en ondertussen mooie dames bekeken. Ze waren met een groepje leden van hookers waar ik dan ook kennis mee maakte; leuke mensen.
Wat later scheidden onze wegen zich en besloot ik nog eentje af te vinken van mijn lijst. Ik zag Manar, Anna..............maar de keuze viel op Miki.
En wie is Miki nu? :biggrin:. Miki zit aan de verversrui op verhoogde ramen schuin tegenover de ingang van Villa Tinto. Jawel Anvers, die ene prachtige fotomodel waar we het over hadden (ook vorige keer met de ijsberen groep keken we langdurig naar deze beauty). Om binnen te komen moet je een klein gangetje in en dan rechts de trap omhoog.
Miki vertelde me dat ze een spaanse was en sprak met mij in vloeiend spaans. Qua gezicht en accent had ik het zo geloofd maar mijn ervaring is dat spaanse dames dit soort werk nauwelijks doen en dat bijna elke 'spaanse' een roemeense is. En ja, ze is dus roemeens :tricked[1]:.
Wat een heerlijke sessie met haar. Deze dame heeft te weinig klanten omdat ze zo mooi is (velen verwachten dan een flop). De service is echter erg goed (ik vond haar beter dan Stefanie) en ze is ook een hele sociale aimabele persoonlijkheid.
Miki is dan ook afgevinkt op mijn lijstje. Blijft over Julia, Anna, Manar..........maar dat komt wel een andere keer :tongue:.
Anvers
13 september 2009, 13:15
Aangezien bij het vorige SKW bezoek er een aantal dames op mijn "to do" lijstje waren gekomen, heb ik gisteren maar weer eens de stoute schoenen aangetrokken :guilty[1]:. Het is immers de bedoeling dat dat lijstje wordt afgevinkt :cool:.
...............................
Wat later scheidden onze wegen zich en besloot ik nog eentje af te vinken van mijn lijst. Ik zag Manar, Anna..............maar de keuze viel op Miki.
En wie is Miki nu? :biggrin:. Miki zit aan de verversrui op verhoogde ramen schuin tegenover de ingang van Villa Tinto. Jawel Anvers, die ene prachtige fotomodel waar we het over hadden (ook vorige keer met de ijsberen groep keken we langdurig naar deze beauty). Om binnen te komen moet je een klein gangetje in en dan rechts de trap omhoog.
Miki vertelde me dat ze een spaanse was en sprak met mij in vloeiend spaans. Qua gezicht en accent had ik het zo geloofd maar mijn ervaring is dat spaanse dames dit soort werk nauwelijks doen en dat bijna elke 'spaanse' een roemeense is. En ja, ze is dus roemeens :tricked[1]:.
Wat een heerlijke sessie met haar. Deze dame heeft te weinig klanten omdat ze zo mooi is (velen verwachten dan een flop). De service is echter erg goed (ik vond haar beter dan Stefanie) en ze is ook een hele sociale aimabele persoonlijkheid...........
Beste Picasso,
Het was inderdaad een genoegen je nog eens te ontmoeten in skw, zij het nu dan nu niet in een gezamelijke wandeling van ijsberen. :tongue:
En die dame op Verversrui 20/4 (waar vroeger Verena zat), die vlg jou Miki heet, tja je weet dat deze als eerste op mijn lijstje staat, hebben we vorige vrijdag trouwens nog over gesproken. :smile:
Mijn plan bestaat om haar maandagavond te bezoeken. Kan je nog wat meer vertellen over je bezoek aan haar vorige vrijdag ? :confused:
Eventueel kan je me de info per PM doorsturen.
Spijtig dat we je achteraf gemist hebben in DOETERNIETTOE, want de gastvrouw Krisje was weeral eens "en forme" !
dank bij voorbaat. :)
tofpeertje
4 oktober 2009, 14:35
Laatst was ik in de schippers straat en ik vond het maar een tamme boel, weinig ijsberen en weinig bekende toppertjes onder de dames.
Picasso 1
4 oktober 2009, 14:41
Laatst was ik in de schippers straat en ik vond het maar een tamme boel, weinig ijsberen en weinig bekende toppertjes onder de dames.
Nog maar 5 berichtjes, tofpeertje. De laatste loodjes wegen het zwaarst maar je kan het, zet hem op :rofl:
The Saint
12 oktober 2009, 09:15
Weet iemand wie volgende dame is en vooral of haar service naar skw-normen welteverstaan goed is? Ze werkt in de weekends in de avondshift en werkt op Verversrui 8 r1: voor alle duidelijkheid, als je voor nr.8 staat, uiterst links: ze heeft halflang zwart haar, heel mooi gezicht.
Anvers
26 oktober 2009, 19:58
Collega's ijsberen,
SKW Antwerpen is ondertussen weeral terug een beetje up-to-date, hoop ik tenminste toch. ;)
Hoop ondertussen toch eens iets te vernemen van collega's ijsberen Picasso1 en RAUL7 die wij onlangs toch eens ontmoet hebben in skw. :tongue:
Tiga
26 oktober 2009, 20:02
Zie Meeting Point: vrijdag 27 november a.s. Wandeling SKW. Aanmelden in Meeting Point aub...
Anvers
26 oktober 2009, 20:16
Is weeral iets nieuws. :rolleyes:
Waarom zijn IK en Sub daar niet van op de hoogte??????????
WIE heeft dit beslist?????
Maar we zullen er zijn.
lustman
26 oktober 2009, 20:28
Maar we zullen er zijn.
Ik waarschijnlijk ook. Net gezien dat ik met de vroege shift werk. Dan kan ik er lekker op tijd zijn.
Anvers
26 oktober 2009, 20:35
@lustman, in de avondshift? :confused:
Dan is Miauw er waarschijnlijk ook wel. :)
seksenfun
26 oktober 2009, 21:08
Waarom verhuizen die meiden in het SKW zo dikwijls?
Anvers
26 oktober 2009, 22:09
Waarom verhuizen die meiden in het SKW zo dikwijls?
Wat is dat nu weer voor een vraag? :rolleyes:
Big30
26 oktober 2009, 22:22
Wat is dat nu weer voor een vraag? :rolleyes:
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de reden! Heeft het met huur te maken of dat men liever een kamer heeft op een meer strategische positie??
Geen idee eigenlijk en begrijp de vraag van S&F goed!