Inloggen

Volledige versie bekijken : De eerste sauna club ervaring bij Ying Yang 2012

Spikey73
20 februari 2016, 22:25
Aller aller,. eerste (Sauna Club) ervaring
Was Sauna Club Ying Yang in het jaar 2012

Dus mijn eerste bezoek bij "Ying Yang" is dan ook voor mij onvergetenlijk.

Ik had in het verleden nog tot heden geen enkele interesse in een gewone Sauna.
Dus ik wist uit eerste instantie dus ook niet wat ik na eerste bezoek nu dus wel weet.

Ging er dan ook van uit in hey begin van gesprek, dat het een gewone sauna bezoek zou zijn. Ik hoorde hem dan ook vertellen dat er ook vrouwen waaren. Dus ik dacht Okey gemixte sauna. Verder hoorde ik dan optie tot sex. Ik dacht Okey;)

Ik wist me dus ook helemaal niet wat me te wachten zou staan.

Ik dacht dan ook ja ach ga gewoon mee. Ben ook hiervoor met hem ook naar Duisburg geweest.

Op weg na Sauna Club Ying Yang.
Ik geloof dat we de eerste keer via afslag kelper oerle, richting roermond, heinsbergerweg zijn gereden.

(PARKEER GELEGENHEID)
Voldoende parkeer gelegenheid ook hier niks aan op te merken.

(ALGEMENE INDRUK)

Locatie ideaal.
Inderdaad zoals ik had vernomen vrijstaand en mooie ligging.
Het pand met de daar aan gelegen blokgebouwen ook wel de kamers!! zag er dan ook modern uit.

(ONTVANGST)

Onvangst was voor mij alleen dan nieuw

Ik liep naar binnen.
Na afrekenen kreeg ik ijsbeerpakje, een badjas, handoek en een polsbandje met sleutel. En liepen richting kleedkamer.

(OMKLEED GEDEELTE)

Ik liep daar binnen en zag al meteen van die heerlijk lekkere meiden zich aldaar omkleden. had aan 2 ogen te kort.
Ondanks ik niet vrouw vreemd ben, werd ik toch nog wel nerveus.
Om zoveel schoone lekkere strakke meiden te zien omkleden in aantal.

Tijdens het omkleden kwamen de meiden dan ook lachend voorbij. en weer een ander zei how are you.
Ik voelde me overdonderd van al dat schoon spul.
Ik kon mijn jonge heer dan ook echt niet meer in bedwang houden.*

Eenmaal bij de bar zelf om een bak koffie gevraagd.*En keek ook voordurend om me heen.zelfs een lekkere blondine, medewerker van Sauna Club zelf achter de bar

(SFEER&INRICHTING)

De bar centraal in het midden, ook twee zit banken er om heen. Uitkijk over het terras en het zwembad en sauna hutten door de ramen zag er goed uit.

(SAUNA GEDEELTE)

De sauna gedeelte is leuk maar erg gevaarlijk, je moet echt uitkijken. Gladde vloer. Twee jacuzzi

De kamers zijn erg leuk. Alleen irritatie punt is toch wel de tempratuur van het water als je gaat douche.

RESTAURANT GEDEELTE

Voor Restaurant moest je trap omhoog en zag er goed uit. Ontbijt en middag buffet was niks op aan te merken.

(DE DAMES)

Je had ruime keuze uit nationaliteiten.
Ook mooie dames..

Mijn leukste ervaring was met zoals ze me vertelde een half hongaars/italiaanse meid van 22. Ik zag haar binnen komen bij het bar gedeelte. En we keken elkaar even aan. Ze ging op de twee persoombank zittten vlak bij gok automaat. en ik dacht ga er meteen op af.

Ze kwam erg relaxed over tot me.
En we waren lekker klef op de bank bezig. Al met al bijna een uur liggen babbelen en kroellen. Toen zijn we gaan kameren. Ik zeg een half uurtje, ja zegt ze. Ze ging een sleutel halen.en waren in plaats van half uur toch een uur bezig met elkaar. Maar ze zei dat het geen probleem was voor haar.
Maar goed heb haar toch wat extra gegeven. Ze liep naar ik haar had betaald naar haar locker. en kwam weer terug bij mij. Ze zegt kom we gaan weer na bar.

Weer op een twee zits bankje. En ze bleef nog is een goeie uur lekker klef en kroellen met mij op de bank.
Ze was dan ook helemaal niet aan het jagen, of dat ze dacht aan een klanten aantal. Ze bood uit het gesprek zelfs aan dat ik haar terug naar haar thuisplaats wilde brengen en bij haar een weekend mocht blijven. Ze gaf ook haar nummer, en hotmail account.

Alleen is het er voor mij niet van gekomen dat ik haar dan terug zou brengen. Ook al zou ik het vertrouwen dan nog kon ik niet.

Uiteindelijk met telefoon nummer en hotmail account toch maar kort contact gehouden. Achteraf zeldzaam dat deze dames dat zouden doen tot een klant.

Of het lag aan mij dat je zoiets mee maakt, of ze was zelf zo apart.*of dat ze rustig aan wilde doen.

Heb nog veel meer te vertellen maar dan kan ik hier wel een boek gaan schrijven.

Dus heb nooit geen spijt gehad van mijn aller eerste bezoek aan een sauna club, of duisburg of thailand sinds toen. betaald sex was voorheen voor niet nodig. Ja nu eigenlijk ook niet, maar zolang ik geen vaste relatie heb en enkel alleen lat relatie. en of scharreltje ga ik toch als het kan na een sauna clubs.

Na eerste keer bij Sauna Club Ying Yang ging ik naar huis en dach die gaan mij daar weer zeker terug zien komen.

Eerste keer had ik 2 x gekamerd
Tweede derde en vierde keer elk 4 x gekamerd.*Hierna is het steeds op 2 x gebleven.

Maar naar een paar jaar nu inmiddels vind ik toch bij mijn laatste bezoek toch minder geworden.

De twee zit banken zijn in de laatste jaren vervangen voor een bank van ene wand tot andere want ofwel hoekbank.
Alleen bij ingang nieuwe restaurant gedeelte nog enkele bankjes.

De keuze uit nationaliteiten was tegen voor laatste bezoek echt achter uit gegaan.

Wat wel vooruit is gegaan is de nieuwe restaurant gedeelte nu beneden. Alleen wel wat aan de kleine kant;)

Buiten terras zag er beter uit..

Maar ja elke bezoeker heeft wel wat op te merken.

Ying Yang blijft toch wel mijn sauna club. En adviseer t dan ook tot andere die nog niet van hun bestaan weten.

Grt Spikey73

Kapitein Knut
21 februari 2016, 13:35
Fantastisch op welke manier jij je eerste bezoek aan YY beschrijft. Precies zo beleefde ik mijn eerste bezoek aan Golden Time.:annieengel: