Volledige versie bekijken : Wat is je status
little diablo
7 januari 2007, 19:09
Ze zeggen altijd dat de meeste beren getrouwd zijn:rolleyes: Maar volgens mij hebben ze het mis. Laten we eens een enquete houden;)
+ Getrouwd
+ Gescheiden en nu de vrijbuiter
+ Vaste relatie
+ Vaste relatie achter de rug en nu vrijbuiter
+ Lat relatie
+ Altijd al Vrijbuiter
Saluti L Diablo
kidman
7 januari 2007, 22:36
Ik ben 2X getrouwd en 2X gescheiden, 2X een vaste relatie en nu voor altijd een vrijbuiter!
stano
7 januari 2007, 23:08
ook al 2 X getrouwd en 2 X gescheiden. Ben nu volop op zoek van mijn 3de vrouw, maar tot nu toe heeft nog geen FKK dame met mij willen trouwen ;)
Gustomass
7 januari 2007, 23:21
Ben 22 jaar getrouwd geweest en ook onderwijl meerdere malen verliefd geweest, cq mogen zijn. Sinds een jaartje vrijbuiter maar met gemengde gevoelens.
Verliefd lukt nog steeds, dat werkt nog, en hoe...
Tot trouwen komt het niet meer,over goede voornemens gesproken, maar een maatje om verder mee te gaan en om naast sex ook al die andere dingen in het leven samen te doen, die het leven juist zo mooi kunnen maken.
Dat sluit ik niet uit.
Maar een voorwaarde is wel heel belangrijk, het moet wel net die vrouw zijn, die net zo voor mij wil gaan als ik voor haar.
Mocht deze dame mijn pad kruisen moet het hele Golden Time Circus het zonder Gustmass stellen. Al die mooie sex is leuk, lekker en spannend, dat zeker, maar wat is er mooier dan het echt samen mogen zijn met een vrouw en alles delen en beleven...
Maar tot die tijd hoop ik nog regelmatig als circusartiest in GT en dergelijke te mogen genieten van de soms acrobatische kunstjes waarmee onze acrobaatjes me toch vaak weer mee weten te fascineren...
even mijmeren, lekker toch....
Gustomass
099
8 januari 2007, 06:17
Gelukkig getrouwd en 6 schatten van kinderen, allemaal meisjes, waarvan de eerste binnenkort 18 wordt :teuflisch !
little diablo
8 januari 2007, 08:15
Ook ik was een hele poos getrouwd(kids)maar in al die jaren al een :teuflisch . Die grote snoepzak was voor mij elke keer weer te aantrekkelijk:rolleyes: Niet in clubs,want dat is eigenlijk pas begonnen toen ik GT ondekte. De forumberen hadden me nog gewaarschuwd in het begin;) maar helaas me gedaante wisseling als ijsbeer had al plaatsgevonden .Nu ben ik een behoorlijke vrijbuiter en de :teuflisch himzelf. Voor vlindertjes heb ik een aardig zwak:luvlove: maar om :heul: bij het andere ego te mijden,waarschuw ik ze maar tijdig na het :fuck: :D Ik geniet nu van de specifieke kwaliteiten van een dame. En dat is bij elke dame weer anders:rolleyes: Met de een kan je lekker:fuck: de ander :love2: en de ander weer :essen: Zo geniet ik maximaal uit die grote snoepzak. Maar een ding is duidelijk L.D zal :angryfire in de hel:smile2:
Befke
8 januari 2007, 11:08
Ik mis een 'tut tut' smilie en een 'Overig (graag toelichten)' optie in deze enquete.
En zo is het - mijn status is die van uitgeprocedeerde azielzoeker/spijtoptant en die staat niet in het lijstje!
EDIT: ik kan de optie natuurlijk zelf even toevoegen aan de enquete...
Zie je wel?
Stiffmaster
9 januari 2007, 11:31
Ben 2 keer getrouwd geweest, de eerste keer bijna 15 jaar en de tweede keer 6 jaar na eerst 5 jaar te hebben samengewoond. Ben nu ruim twee jaar singel en moet zeggen dat bevalt me wel van tijd tot tijd, daarom blijf ik maar een beetje een vrijbuiter tot de juiste voorbij komt :D , want altijd blijven wandelen zie ik ook niet zitten. :hammer: :hammer:
Jorah Mormont
9 januari 2007, 13:20
Ik ben 12 jaar geleden gescheiden na een huwelijk van ca. 4 jaar. Sindsdien wat losse vriendinnen en kortdurende relaties. Vooralsnog een lekkere vrijbuiter en NIET op zoek naar vastigheid.
BR, Sonny:wink:
099
9 januari 2007, 13:32
Ik ben 12 jaar geleden gescheiden na een huwelijk van ca. 4 jaar. Sindsdien wat losse vriendinnen en kortdurende relaties. Vooralsnog een lekkere vrijbuiter en NIET op zoek naar vastigheid.
BR, Sonny:wink:
Sinds 12 jaar is hij makkelijk te herkennen!
Volg de kruiwagen!!! :cool: :cool:
Alles Paletti
9 januari 2007, 19:37
2x getrouwd, waarna gescheiden, nu 3e keer getrouwd.
7x verloofd geweest.
Mocht ik weer gaan scheiden, heeft mijn broertje (Koos56) belooft, dat hij verder voor mijn vrouw gaat zorgen.:lostit: :lostit: :baeh:
Stiffmaster
10 januari 2007, 11:14
Je weet het : Je mag me altijd bellen voor een broederdienst :teuflisch :teuflisch
2x getrouwd, waarna gescheiden, nu 3e keer getrouwd.
7x verloofd geweest.
Mocht ik weer gaan scheiden, heeft mijn broertje (Koos56) belooft, dat hij verder voor mijn vrouw gaat zorgen.:lostit: :lostit: :baeh:
Azrael
10 januari 2007, 23:45
Sinds een aantal weken getrouwd, dus zeg maar newlyweds... :D
liefhebber
11 januari 2007, 09:27
Ben de laatste bijna 17 jaar in een vaste relatie (samenwonend, niet getrouwd, geen kinderen) met een mooie vrouw die de realiteit onder ogen ziet dat een man niet altijd alleen maar biefstuk wil eten maar ook wel eens zin heeft in een kippetje?!.
(daar zijn MOOIE boeken over die aangeven dat het allemaal de schuld is van hormonen en dat de man er ZELF niets aan kan doen!
-indien u die boeken OOK op de koffietafel wilt laten slingeren kan ik de ISBNnrs doorgeven!)
Daarom mag ik een aantal malen per jaar legaal naar de clubs (lief he!)
(maar soms is de lust zo groot dat ik af en toe stiekum......)
Haar begrip heeft een positieve uitwerking op onze relatie
- ik toon nu ook meer begrip voor sommige van haar hobbies... (uweetwel; kleding, tassen, schoenen, etc.etc.)
EN
verandering van spijs doet (thuis ook) meer eten... (je moet er WEL wat voor DOEN! hahaha!)
GRTZ :wink: , Liefhebber
Stiffmaster
11 januari 2007, 13:06
@ Liefhebber
Je had beter als nickname geluksvogel kunnen nemen als naam in plaats van liefhebber. :smile2: :smile2:
.357 magnum
11 januari 2007, 21:42
Ik ben een rasechte vrijgezel.
Geen gezeur over hoofdpijn, of wat dan ook.
Maar er kleven ook nadelen.
zo af en toe raak je de weg kwijt.
Of heeft de dame geen lust.
Eigenlijk is dat hetzelfde als hoofdpijn hebben.:D
.357 magnum:wink:
Jansen
14 januari 2007, 20:56
+ Ben al heel lang getrouwd.
+ Heb hier ook een vaste relatie naast. ( uit een club )
+ Kom ook al heel lang in o.a.de Duitse clubs en heb daar leuke vriendinnen.
+ Raak soms de weg kwijt zowel in de clubs als daarna als ik weer terug rijdt.
+ Roep ieder jaar dat ik ga minderen,maar het is alleen maar erger geworden.
+ Ik ben niet Cuup.
+ O Ja ik kom ruim 4 weken niet meer in de clubs dat komt door punt 2
Rex
14 januari 2007, 21:48
We hadden de 5e toch een nieuwjaarsreceptie in GT:confused:
Randy
14 januari 2007, 23:55
+ Ik ben niet Cuup.
Jaja dat zeggen er wel meer... :teuflisch
Ik ook niet, hoor ;)
Wel gescheiden, en nu relatieloos. Bevalt goed. Wat er gebeurt als ik ooit weer aan een relatie begin? Ik vrees met grote vreze dat ik toch moeilijk de lieve dames in GT en elders los kan laten. Misschien wel tijdelijk, maar definitief? Nou ja, zien we tegen die tijd dan wel weer...
little diablo
15 januari 2007, 09:11
+ Heb hier ook een vaste relatie naast. ( uit een club )
Die relatie,s zijn bij mij net elastiekjes,ik noem ze altijd me elastiek relatie,s:rolleyes:
+ Kom ook al heel lang in o.a.de Duitse clubs en heb daar leuke vriendinnen.
Het enige nadeel is dat die vriendinnen zo jaloers kunnen zijn,mij geloven al niet meer:trust_me[ En ze vertellen alles door:rolleyes:
+ Raak soms de weg kwijt zowel in de clubs als daarna als ik weer terug rijdt.
Navigatie is een geweldige uitvinding. Ik heb alleen problemen met al die verschillende huis sleutels aan me sleutelbos:D
+ Roep ieder jaar dat ik ga minderen,maar het is alleen maar erger geworden.
Ik zeg het gewoon niet meer;)
En de start gaat nu in:aola:
TT Man
15 januari 2007, 19:09
10 jaar huwelijk, zonder kinderen en nu vaste relatie van alweer tien jaar. Ben niet geboren voor één vrouw dus dan kun je op de versiertour gaan (veel stress en op het einde dezelfde problemen als in je vaste relatie) of de hort op. Kost wat maar dan heb je er ook wat voor terug. :D
Fair is het niet, maar dat is het leven nu eenmaal. Spijt? Soms, meestal niet. Vaak kom ik met een goed gevoel thuis dus iedereen blij.
Vrijbuiter forever (zo lang hij het blijft doen).
Dickydik
16 januari 2007, 10:23
2 x getrouwd, 1 x gescheiden, thans al bijna 25 jaar getrouwd met als resultaat 2 prachtige dochters in de leeftijden van de meiden waar ik nu af en toe fitness mee bedrijf........ Het moet niet gekker worden.....
30 jaar geleden vond ik meiden tussen de 20 en 30 al onweerstaanbaar en dat vind ik eigenlijk nog steeds.....
Azrael
16 januari 2007, 12:20
Nu 2x getrouwd en 1x gescheiden.. Lijkt wel op meerdere ijsberen hier.. :D
Mijn eerste huwelijk eindigde na 9 jaar en thans weer opnieuw begonnen met een nieuw huwelijk.. Ik had me voorgenomen om na mijn eerste mislukte huwelijk nooit meer te trouwen, maar ja, het leven kan soms rare wendingen maken...
De Cock
18 januari 2007, 23:44
Ik ben nu bijna 5 jaar getrouwd en wandel bijna 3 jaar PUUR LEGAAL en mijn vrouw is mijn prive Club-Chauffeur verder zeg ik niks :thefinger .
Groeten,
De getrouwde Cock.
Steven_69
19 januari 2007, 01:43
Voor het moment een vaste relatie van een half jaar en het lijkt wel alsof ik dan nog meer wandel als anders...:fuck: Komt vooral door het feit dat ik van veel variatie hou...;)
Anvers
19 januari 2007, 02:26
Voor het moment een vaste relatie van een half jaar en het lijkt wel alsof ik dan nog meer wandel als anders...:fuck: Komt vooral door het feit dat ik van veel variatie hou...;)
Een vaste relatie, en dan NOG MEER wandelen, dan schort er toch wel iets aan die relatie hoor! :baeh:
Anvers :wink:
rplover
19 januari 2007, 02:40
Een vaste relatie, en dan NOG MEER wandelen, dan schort er toch wel iets aan die relatie hoor! :baeh:
Anvers :wink: Bwah Anvers, ik kan begrijpen dat er sommigen in een sleur zitten, of nog bij mekaar zijn voor de kids, en om dure echtscheidingen te voorkomen, en dergelijke meer. Dat die ijsberen, tot daar nog aan toe. Niet meer dan begrijpelijk.
Maar ik kan totaal niet begrijpen dat je een goede relatie hebt en dan nog meer wandelt dan zonder.
Volgens mij heb je dan geen relatie, en dan speelt de volgende vraag door mijn hoofd. Wat indien je 'lief' dan vreemd gaat??? Dan vergaat de wereld waarschijnlijk, en komen de traantje bij tuiten...
of dan voelen ze zich bedrogen tot en met... .
Neen, als ik iemand in mijn leven heb, dan zie ik die persoon ook graag, en kan geen andere vrouw, hoe mooi ook, lust opwekken bij me. En kunnen ze het wel, dan kap ik maar met mijn relatie.
Onder het motto 'doe een ander niet aan wat je zelf niet wil aangedaan worden'
neukie
19 januari 2007, 14:23
Ik mis een 'tut tut' smilie en een 'Overig (graag toelichten)' optie in deze enquete.
Hoe Befke een "overig" optie in deze enquete. Reden is, dat ik geen twee puntjes aantoetsen kan............:D
Jansen
19 januari 2007, 19:56
We hadden de 5e toch een nieuwjaarsreceptie in GT:confused:
Ja klopt toch ik kom vanaf 6 jan. 4 weken niet meer:teuflisch lezen;)
Jansen
19 januari 2007, 19:59
Het enige nadeel is dat die vriendinnen zo jaloers kunnen zijn,mij geloven al niet meer:trust_me[ En ze vertellen alles door:rolleyes:
Ja klopt L.Diablo ze vertellen mij alles over jouw (misterieuse man toch);) ;)
blauwebeer
19 januari 2007, 20:44
Dat vraagt Blauwebeer zich ook vaak af, en als hij dan op onderzoek gaat ziet hij : hij STAAT DUS!
Blauwebeer :hammer:
Azrael
1 februari 2007, 09:43
Maar ik kan totaal niet begrijpen dat je een goede relatie hebt en dan nog meer wandelt dan zonder.
Volgens mij heb je dan geen relatie, en dan speelt de volgende vraag door mijn hoofd. Wat indien je 'lief' dan vreemd gaat??? Dan vergaat de wereld waarschijnlijk, en komen de traantje bij tuiten...
of dan voelen ze zich bedrogen tot en met... .
Neen, als ik iemand in mijn leven heb, dan zie ik die persoon ook graag, en kan geen andere vrouw, hoe mooi ook, lust opwekken bij me. En kunnen ze het wel, dan kap ik maar met mijn relatie.
Onder het motto 'doe een ander niet aan wat je zelf niet wil aangedaan worden'
Rplover, ik ben het volkomen met je eens.... Vandaar dat mijn ijsberenvel ook in de kast blijft hangen. :wink: