Inloggen

Volledige versie bekijken : Elly (Bulgaars/Grieks)

Johan35
18 februari 2016, 17:05
Ik zat rustig met een bav op een van de banken in het kleine deel achterin, net voorbij de deur naar het restaurant. Zit ik niet vaak.
Nu lekker rustig het gebeuren bekijkend.
Ze liep met 'baby' op mij af. Zoals je zo vaak wordt benaderd.
Ze deed niet opdringerig, maar ging wel op mijn schoot zitten. Toen ik een 'Oeh, zwaar zeg'- gezicht trok ging ze gauw naast me op de bank zitten met een sorry, maar liet wel haar benen over me heen liggen. Deed ze grappig. Zo was haar hele manier van doen. Vlot keuvelen, in de stijl van: 'Heb je het goed naar je zin?'. Beetje zorgzaam kwam het over.
De Kamervraag kwam in de variant dat ze naar de kino wilde om 'het' te doen.
Nu ben ik niet vies van de kino: naast de oude kamers in SS is de kino bij YY een favoriete plek om het te doen. Nogmaals: als de dame er minimaal geen bezwaar tegen heeft. Elly stelde het zelf voor. Tof!

Elly is een niet al te grote donkerharige dame. Ze heeft inderdaad dat was klassieke profiel wat je baker bij Griekse mensen ziet. Duidelijke neus, ietwat uitstekende jukbeenderen in het gezicht.
Als haar plateaus uitgaan is ze inderdaad zo'n prettig 'opdondertje'. Een vorm van 'lekker ding'.
Haar pijpen was prima, terwijl ik op de bank lag. Het stoorde mij niet dat ze tussendoor nog een andere dame te woord stond. Of een doos tissues ging pakken verderop in de kino omdat we die niet in de buurt hadden. Halverwege het voorstel van een blijkbaar andere Bulgaarse om in te haken zodat ik twee dames kon nemen. Maar geen probleem toen ik Elly genoeg vond op dat moment. Ik dacht ook aan mijn portemonnee.
Ze vroeg me nog of ik in haar mond wilde komen. Nee, ik wilde graag n**ken. OK, het CD gepakt.
Doggy was prima. Net als Kelly in DV deed ze haar benen bij elkaar, en kon ik ook bij haar lekker stoten....:tongue:

Even naliggen. Ze stond op en wilde wel richting lockers... maar deed dat vlot, met een 'natuurlijk', beetje tempo zonder dat het stoorde.

Dit was een goede wip. Op een favoriete plek van me.
Met een dame waar ik een goed gevoel bij had.

herhalingsgevaar: zou zo maar kunnen :cool:

Johan

Agronymus1
24 maart 2016, 20:38
Een aangename afsluiting met Elly

Toen ik een vrijkaartje gewonnen had via “beste recensie” hoefde ik me niet lang te bedenken over de keuze van de club. Ik was al eerder bij Ying Yang geweest en dat was goed bevallen.
Ik arriveerde rond het middaguur. Het vrijkaartje werd zonder problemen geaccepteerd.
Het was nog vrij rustig in de club, zowel qua dames als qua ijsberen. Ik besloot eerst even te relaxen in het natte gedeelte. Na een douche, waarbij er geen zeep aanwezig was om zo te voorkomen dat de vloer glad werd (aldus een ter plaatse opgehangen mededeling) trok in enkele baantjes in het zwembad gevolgd door een relaxperiode in de whirlpool. Na een korte sessie in de stoomsauna was een douche met zeep op zijn plaats. Dit gebeurde in de douche op weg naar het restaurant. Na het nuttigen van een lichte maaltijd nam ik plaats in een van de bankjes voor de rookruimte. Al snel kwam er een zwartharige schone naar mij toe. Ze stelde zich voor als Elly. Mijn eten moest nog zakken dus ik gaf aan dat ik nog even geen zin had.
Ik besloot om even uit te rusten in de kino. Al snel kwam de Russische blondine Nikki mij gezelschap houden. Omdat ik aangaf dat ik een zwak heb voor zwartharige dames was zij meteen vertrokken. In de bar ontmoette ik weer Elly. Ze bleek van Bulgaars-Griekse afkomst te zijn. Mijn woorden “moya malka sladka Elly” (mijn kleine, lieve, Elly) leidde tot een gesprek over haar afkomst. Dit werd voortgezet op de kamer. In 30 minuten passeerden vele zaken de revue waaronder ook haar toekomstdroom. Deze verschilt niet van de doorsnee dames uit Nederland van dezelfde leeftijd. Ik heb haar gemasseerd en gebeft. Mijn vingers moesten echter “buiten blijven”. In missionarispositie hebben we uiteindelijk de liefde bedreven. Elly is van het type “buurmeisje”: geen overdadige make-up, geen tattoos, geen piercings, geen fel gekleurde nagels. Hier houd ik van en het zal dan ook niet de laatste keer geweest zijn.

P.S. Bij een eerder bezoek in de zomer van 2015 aan YY liepen er twee dames rond met het kapsel van Mariska Veres. Een van hen bleek uit Roemenië te komen en heette Kim. Bij mijn laatste bezoek was er nog maar een aanwezig. Dit was niet Kim. Kan mij iemand vertellen hoe zij heet? Tijdens mijn laatste bezoek was ze trouwens geruime tijd bezet. Dit maakt me extra nieuwsgierig naar haar service en prestaties (in dit geval zal ik evt. tattoos en piercings voor lief nemen).

sofaking
24 maart 2016, 21:26
Een aangename afsluiting met Elly

P.S. Bij een eerder bezoek in de zomer van 2015 aan YY liepen er twee dames rond met het kapsel van Mariska Veres. Een van hen bleek uit Roemenië te komen en heette Kim. Bij mijn laatste bezoek was er nog maar een aanwezig. Dit was niet Kim. Kan mij iemand vertellen hoe zij heet? Tijdens mijn laatste bezoek was ze trouwens geruime tijd bezet. Dit maakt me extra nieuwsgierig naar haar service en prestaties (in dit geval zal ik evt. tattoos en piercings voor lief nemen).

Hmmmm... misschien is dit een lead.

De afgelopen maanden lopen er (vanaf de vroege middag) drie, wat ik zou noemen, "Mariska Veres" types rond in Yin Yang. Dus, met lang zwart haar en een mooie froe froe (pony), lange wimpers en mooi gelaat. Een optik waar ik erg op kick. In het verleden heb ik al kennis gemaakt met Roemeense Kim en Roemeense Sandra. De derde is (volgens mij) een paar jaar ouder dan de andere twee, en is geen jagertje. Ze was altijd in gezelschap en ik kon haar dus niet te pakken krijgen. Vandaag zag ik haar dan op haar eentje op een bank zitten. Alleen was ik nog niet lang terug van een slopende sessie met Dominicaanse Bianca. Maar als ik nu zou uitrusten wist ik dat ik haar weer kwijt zou zijn. Dus, what the heck, gaan kennis maken.

Bovenstaande komt uit de rec. van Carla : https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42540-Carla-%28Roemeense%29 Carla zit er altijd heel kalm bij. Leek me geen jagertje.

De genoemde Sandra heeft hier ook een rec. en is nog heel recent gesignaleerd in het algemene vragenbakje en had goede commentaren. Sandra heeft redelijk flinke siliconenbazoomba's en is dikwijls topless op jacht. https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42417-Sandra-%28Roemeense%29

Kim zelf heeft hier trouwens ook al een recensie. https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?41262-Kim-%28Roemeense%29

Hopelijk heb je hier wat aan.

PS, misschien moet deze info verplaatst worden naar een geschikter topic.

Brad Clitt
25 maart 2016, 11:51
Sandra uit het moldavische gedeelte van het Roemse land heb ik jl. maandag nog gesproken, ze is er nog tot 7-8 april.
Na het korte gesprekje stuurde ze me weg (in YY mag je niet te lang kleppen met de dames en ze merkte dat ik niet direct op een kamergang uit was), ik ben haar nu nog dankbaar want ik liep recht in de armen van Rachel uit Tsjechie.
Sandra zit vaak bij de danspaal en altijd topless, dus je kunt haar niet missen.

Agronymus1
26 maart 2016, 13:36
Beste Brad,

Bedankt voor de informatie. Ik heb al vaker een meisje gezien dat topless rondloopt en bij de danspaal staat. De laatste keer had zij zeker geen zwart haar. Als zodanig valt zij af.

Brad Clitt
26 maart 2016, 17:24
Of ze vroeger zwart haar had en een froe froe weet ik niet (en of de Sandra die nu in YY is dezelfde is ook niet), want ik ken haar pas sinds vorige week maandag.

Brad Clitt
31 maart 2016, 18:34
Gisteren was het zwartharige froe froe promotie-team aanwezig, namen heb ik maar niet gevraagd omdat dat meteen opgevat zou worden als interesse voor een kamergang
(zeker gezien het overweldigende damesoverschot omstreeks 16.30).
Overigens heb ik de dame over wie dit draadje eigenlijk gaat ook ontmoet, Elly is inderdaad een heel leuke, aardige en knappe dame en als ik niet pas van het 1e kamertje terug was had ik zeker ingestemd met een nadere kennismaking. Wie weet een volgende keer, maar er zijn zoveel leuke en knappe dames daar niet normaal.

Agronymus1
10 juni 2016, 21:09
FKK in Yin Yang?

Na uitstapjes naar Babylon in Elsdorf en Pauschalclub Bochum was het weer tijd geworden om mijn vaste club Yin Yang te bezoeken.

Volgens de weersvoorspellingen zou het na deze week gedaan zijn met het mooie weer. Ik besloot daarom om afgelopen donderdag af te reizen naar Roermond.

Voordat ik vertrok had ik telefonisch bij Yin Yang gecheckt of mijn “huisvriendin” aanwezig was. Dit bleek het geval dus niks kon meer een prettige middag in de weg staan.

Doordat er nu vanaf Urmond ook 130 km gereden mag worden en het meeviel met de verkeersdrukte was ik ruim op tijd in Roermond. De parkeerplaats stond al vol met auto’s waaronder ook diverse bolides van DVP’s.

Na het aantrekken van de krijgsuitrusting betrad ik de bar die vrij leeg was. Het terras was echter helemaal vol met dames en ijsberen. Ik waande mij even in een FKK club toen ik zag hoeveel meisjes er helemaal bloot aan het zonnen waren bij het zwembad. Enkele waagden zelfs een kort verblijf in het water dat voor mij echter nog te koud was.

Al snel kwam ik mijn “lieveling” tegen. Ik gaf haar aan dat ik eerst iets wilde eten. Helaas had ik iets te lang gewacht want toen ik mijn bordje wilde vullen bleek mijn vast keuze zijnde een spiegelei niet meer voorhanden te zijn. Gebakken aardappelblokjes, een kruidig worstje en een salade bleken echter een prima vervanger te zijn.

Een rondgang bracht mij in de kino. Het bleek dat mijn vaste DVP deze plek op dat moment gebruikte als afwerkruimte. Kijken naar de handelingen van iemand waar je het liefste op dat moment zelf mee zou willen spelen c.q. neuken heeft echter iets speciaals.
Elli, want daar heb ik het over, bleek goed haar werk te doen want al snel ging ze op zoek naar een kamer. Ik kreeg gezelschap van de Russische Nikki. Zij had mij ook bij een van de vorige bezoeken benaderd in de kino. Blijkbaar was ze vergeten dat ik toen had aangegeven dat ik val op zwartharigen en zij maagdelijk blond is.

Na een tijdje in de zon te hebben gelegen ging ik op zoek naar Elli. Ik gokte erop dat ze weer naar de kino zou komen. Dit gebeurde niet maar ze bleek wel iemand gestrikt te hebben om plezier te maken in een kamertje dat grenst aan de kino. Naast mij was inmiddels Rosita komen liggen.
Zij bleek goed Nederlands te spreken. Ik gaf aan dat ik niet in was voor een kamer omdat ik gekomen was voor iemand anders. Dit begreep zij. Rosita bleek oorspronkelijk uit Cuba te komen maar al langer in Nederland te wonen. Haar gezelschap beviel me wel en ik besloot haar een massage aan te bieden. Dit kon ze wel waarderen. Als tegenprestatie bood zij aan om mij te pijpen. Ik gaf echter aan dat ik mijn diensten geheel onbaatzuchtig had aangeboden en geen tegenprestatie hoefde.

Boven gekomen trof ik Elli aan. We zochten een tafeltje in de schaduw op. De laatste keer had ik na onze kamergang geen afscheid van haar kunnen nemen. Dit was me zwaar tegen gevallen. Het bleek nu dat ze indertijd direct na het opfrissen weer iemand aan de haak had geslagen waardoor ze pas veel later weer in de bar was terug gekomen en ik toen al naar huis was gegaan.

Zoals ik al in eerdere recensies geschreven heb is Elli meer het type girl-next-door. Ze heeft geen tattoos en ook geen ijzerwinkel. Elli zit vol humor. Ze kan echter ook scherp uit de hoek komen. In het begin noemde ik haar “moya sladka malka printsesa ” (mijn lieve, kleine prinses) maar nu is het al vaker “ moya sladka malka veshtitsa (mijn, lieve, kleine heks).

Ik weet inmiddels dat Elli 32 jaar is en niet 27 jaar zoals eerder aangegeven. Bij de vorige kamergang met Elli, die ik niet met het forum gedeeld heb, hebben we allebei de grootste lol gehad. We waren net twee verliefde tieners. Elli bleek ook diverse vieze woordjes in het Nederlands te kunnen zeggen. Haar vocabulaire is na vandaag weer uitgebreid met enkele woordjes.

Over het samenzijn met Elli kan ik kort zijn. Beide waren we na het liefdesspel uitgeput. Na een prima voorspel waarbij haar liefdesgrotje al erg vochtig was volgde de paringsdaad in missionarispositie waarna ik haar met mijn tong tot een hoogtepunt bracht.

Deze kleine opdonder blijkt niet alleen sterke spieren in haar vagina te hebben maar ook in haar dijbenen. Ik ben blij dat ik niet gestikt ben en mijn schedel ook niet gekraakt is onder haar geweld.

Aan alle goede dingen komt helaas een einde. Na een kort afscheid was het weer tijd om haar te verlaten. Een vervolg zal zeker komen.

Elli weet hoe men een man moet behagen. Goede dames moet men prijzen. Het gevolg kan zijn dat (nog) meer ijsberen met Elli willen kameren. Ik moet dan misschien een keer iets langer wachten. Voor Elli betekent het echter meer inkomsten. Dit zal haar alleen maar blijer maken. Een blije Elli is ook goed voor mij.

Overigens heeft ze me verteld waarom dat ze dit werk doet. Meer geld voor Elli betekent ook meer geld voor diegene die van haar afhankelijk zijn. Het mes snijdt dus aan meerdere kanten.

P.S. Ondanks dat mijn aandacht vooral gericht is op Elli verlies ik de rest van de dames niet uit het oog. Vergeleken met de vorige bezoeken aan Yin Yang is het aantal echte stunners duidelijk minder. Er zijn veel “middle-of-the-road” meisjes. Opvallen is het relatief grote aantal dames met een iets groter achterwerk en het grotere aantal rijpere/oudere dames. Ook waren er deze keren meer gekleurde dames dan anders. Voor de eerste keer heb ik ook een Thaise dame (sawasdee khrap) gespot.

Johan35
9 juli 2016, 19:30
Zondag de 3e van de 7e op herhaling met Elly. Jawel, ze 'veroverde' me met een 'Wie geht's' in de kino, maar E. heeft het prettige van je professioneel verleidelijk aankijken. Je mag rustig even de tijd nemen om Elly 'op je in te laten werken'. Zo'n beetje what you see is what you get. En hebben het ook daar gedaan. We hoefden dus niet te lopen.
Gewoon lekker op de kino bank gelegen. Elly pijpte me goed. Toen hij goed stijf was, het CD erom, en Elly lekker van voren genomen. Tijdens het n**ken bleven we tongzoenen. Hmmmm. Dat ging haar redelijk goed af, alhoewel ik een beetje op moest passen dat ik niet te hard ging stoten. Ik kwam goed klaar, een bekend kleurtje.
Ik begreep dat het goed was geweest.

Deze dame is een fijne sessie waard, daar doe je je best voor.
Elly bedankt.

Agronymus1
10 juli 2016, 10:26
Ik kan me volledig aansluiten bij de woorden van Johan35. Er lopen zeker knappere meiden rond in YY maar Elli stelt je nooit teleur.

phoenix
25 september 2016, 12:21
Tweede ronde was pas op 21.00 in de avond toen de bushaltes weer aardig volstonden met hijgerige voornamelijk frans talige sudlanders en oude Nederlandse mannetjes met een favorietje, ik zocht weer de Kino op en ging voor bijl, de recensie over Elly en mijn gesprek met haar eerder op de dag had de doorslag gegeven, bovendien was de glimlachende Crisssy voortdurend op de kamer ...dus werd het Elly, ze nam me mee in de kamer tegenover de Bios waar je toch vrij snel kunt wippen zonder dat je in de bushokjes moet plaatsnemen en een nummertje moet trekken zoals bij de slager...Elly is inderdaad een doorsnee type en met een goed gevulde BH en mooie ronde billen, het pijpen werd een afknapper, voorzichtige likjes met haar tong over de eikel, met de rug naar me toe.....grrr, dan maar neuken, ik pakte de condooms die ik had meegebracht en deed deze om, trok haar op mijn pik , nadat ik haar heerlijke kutje nat had gelikt ...nog glijmiddel vooruit dan maar en rijden met mijn banaan...ze neukte flink stevig afwisselend en even later nam ik haar van achteren, ook hier niets te klagen over het uitzicht, mooi volle ronde kont dus. Elly is koel en wat teruggetrokken en het kusje wat je krijgt is minimaal..., ik kwam nog niet klaar dus begon ze te trekken wat ze zeker niet slecht deed, , nog even bovenop en uiteindelijk schoot ik het rubbertje vol. pfffff ook toen het klaar was voor haar geen uitbundige knuffel...met moeite kreeg ik haar dicht tegen me aan...het voelde alsof ik ene middelmatige wip had gehad met ene dame uit PTXanten waar ik jaren geleden met eenzaam voelde op een matras vol met neukende mensen...

Agronymus1
10 december 2018, 15:07
De Bulgaars-Griekse Elly/Elli van dit draadje werkt sinds anderhalve maand in PSR. Na haar vertrek uit YY heeft ze ook nog in PHG haar kunsten vertoond.