PDA

Volledige versie bekijken : Gent, Vanderdoncktdoorgang, Nadia ex-SKW



rplover
6 januari 2007, 19:19
Haarkleur/-lengte : donker / lang golvend
Lengte dame : 1.65 m
Postuur/Cupmaat : slank, 70B
Nationaliteit/Taal : Ned-Marokkaans /Nederlands
Leeftijd : 21
Tatoeages/Piercings : ja, op de rug :mad:
Service: PMC/NMC
Voordelen: zeer mooi
Nadelen: haar tatoo
Tijdsduur : 25 min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek:
Dag/Avond: nachtshift

Ben dinsdag bij Sue binnengeweest.
Ik twijfelde, had haar al een jaartje of twee opgemerkt in ons skw, maar telkens tegengehouden door mezelf. Neen, dat wordt nieks, OPTIFUCK.
Nu was Anvers huiswaarts gekeerd, en ik had een rare nieuwe verschijning opgemerkt, maar ja, een mens zit raar in mekaar, en Nadia was vriendelijker dan ze ooit was geweest.
Dus naar haar toegestapt, 50 euro, normale prijs in de ramen.
Heb haar onmiddellijk gezegd, dit wordt niks, te mooi om een goede service te geven. Waarmee het ijs was gebroken. Probeer me maar, in het slechtste geval kost het je 50 euro en zie ik je nooit meer terug. Goed gesproken van Nadia ;)
Wat een figuurtje, lekker bruin gekleurd, perfecte body en borsten, een optifuckje dus. In tegenstelling tot wat ik eerder had gelezen mocht ik wel aan al dat lekkers zitten, terwijl ze me heerlijk pijpte. Zeer goede pijpbeurt.
Na een tijdje overgegaan tot het neukwerk, en ze keek me voortdurend aan.
Nu dacht ik toch dat ze groene ogen had, in elk geval diep doordringende kijkertjes. Ze laat zich ook gewillig doen, en kreunt mee (net ietsje te luid, maar wat geeft het :D).
Neuken goed, maar wel passiever dan mijn favorietjes. Bwah, ze mogen van mij best wel eens HELEMAAL stilliggen ook :teuflisch
Het was geen haastwerk, en haar hakjes heb ik toch maar lekker op mijn buttocks gevoeld.
Echt genoten dus, achteraf het gebruikelijke wasje en nog over koetjes en kalfjes gesproken, ze wil je absoluut niet buiten in de kortst mogelijke tijdspanne.
Enige minpuntje dus de tatoo (wat bezielt hen, waarom doen ze het toch), en dat wil al iets zeggen bij een optifuck Meid.
Nadia ziet me nog wel terug. Nu nog vriendelijk worden tegen onze mascotte, Nadia, en je staat in mijn top 10 :smile2:
Verwacht geen GFE ervaring, maar overall goede performance.

rplover
6 januari 2007, 21:41
Ben dinsdag bij Sue binnengeweest :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
Moet natuurlijk zijn, ben donderdag bij Nadia binnengeweest :D:D:D

Anvers
6 januari 2007, 21:47
Ben dinsdag bij Sue binnengeweest :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
Moet natuurlijk zijn, ben donderdag bij Nadia binnengeweest :D:D:D
Een beetje teveel geïmponeerd door Sue, rp lover? :freu:

Maar jij hebt haar vanavond toch niet gezien, en ik lekker WEL. :baeh: :cool:

Anvers :wink:

rplover
6 januari 2007, 21:51
Een beetje teveel geïmponeerd door Sue, rp lover? :freu:

Maar jij hebt haar vanavond toch niet gezien, en ik lekker WEL. :baeh: :cool:

Anvers :wink:

Neen, Anvers, 't was dat niet, maar ik had net haar paspoort aangemaakt, en als de Dame zelf dan nog eens zegt dat ze een lekker kontje heeft terwijl ik de recensie over Nadia aan het schrijven was.
Tja, dan gebeuren er rare dingen :D

Helaba, me niet jaloers maken hoor, 't zal in ieder geval niet lang duren vooraleer ik ga kijken of haar kontje echt zo lekker is als ze zelf beweert :teuflisch
Trouwens, haar paspoort heb ik aangemaakt voor een speciale reden :baeh:

Anvers
7 januari 2007, 10:04
Neen, Anvers, 't was dat niet, maar ik had net haar paspoort aangemaakt, en als de Dame zelf dan nog eens zegt dat ze een lekker kontje heeft terwijl ik de recensie over Nadia aan het schrijven was.
Tja, dan gebeuren er rare dingen :D

Ben je zeker dat Sue over "kontje" sprak, ik dacht eerder aan "billen" :hah:
en IK kan het weten, en JIJ weet waarom! :hah: :hah:

Anvers :wink:

Anvers
25 maart 2008, 19:09
Nadia bevalt mij MEER en MEER; zij treurt een beetje om rplover. :teuflisch

Denk dat ik haar kortelings toch eens ga bezoeken. :cool:


wico

rplover
20 mei 2008, 17:22
Nadia bevalt mij MEER en MEER; zij treurt een beetje om rplover. :teuflisch

Denk dat ik haar kortelings toch eens ga bezoeken. :cool:


wico
Belofte maakt schuld, Wico :teuflisch;)

:wink:

ilovethaigirls
20 mei 2008, 19:19
Ben in het verleden ook eens bij deze Nadia binnengeweest. Voor mij is dit een ABSOLUUT TE MIJDEN MEID.
Haar aanraken mocht ik nergens. Pijpen ging nog redelijk maar toen ik haar wat aanwijzingen gaf (en ik ben heus niet veeleisend of moeilijk) zei ze gewoon "ik raak geen ballen aan" :eek:.
Tijdens het neuken was ze ook erg passief en vroeg al heel snel of ik toch niet bijna klaarkwam..... Een wonder dat dit laatste toch nog gebeurde.
Als je ze voor haar raam ziet staan, is het een droomvrouw. Heel mooi gezicht, mooie getaande huid, perfecte maten maar dat is het enige positieve dat ik kan vermelden.

Anvers
7 juni 2008, 23:08
Ben in het verleden ook eens bij deze Nadia binnengeweest. Voor mij is dit een ABSOLUUT TE MIJDEN MEID.
Haar aanraken mocht ik nergens. Pijpen ging nog redelijk maar toen ik haar wat aanwijzingen gaf (en ik ben heus niet veeleisend of moeilijk) zei ze gewoon "ik raak geen ballen aan" :eek:.Tijdens het neuken was ze ook erg passief en vroeg al heel snel of ik toch niet bijna klaarkwam..... Een wonder dat dit laatste toch nog gebeurde. Als je ze voor haar raam ziet staan, is het een droomvrouw. Heel mooi gezicht, mooie getaande huid, perfecte maten maar dat is het enige positieve dat ik kan vermelden.
Ben niet 100% akkord met jou, ilovetaigirls,

ik ben enkele weken geleden ook nij Nadia geweest, en alhoewel het NIET subliem was, heb ik toch een goede ervaring met haar gehad. :p
Dit doet er mij trouwens aan denken dat ik de recensie van mijn bezoek aan haar nog moet schrijven.


wico

Anvers
4 juli 2008, 02:22
En onze Nadia wacht nog steeds op rplover.

Maar ondertussen is mijn contact met deze schoonheid beter dan met rplover. :teuflisch

rploverke, je mag onze Nadia vergeten, zij heeft het MEER voor mij dan met jou.


wico

rplover
4 juli 2008, 02:31
En onze Nadia wacht nog steeds op rplover.

Maar ondertussen is mijn contact met deze schoonheid beter dan met rplover. :teuflisch

rploverke, je mag onze Nadia vergeten, zij heeft het MEER voor mij dan met jou.


wico
De volgende keer draaien we de rollen om, en ga ik voor haar venster vertellen dat jij niet wil binnen komen, ha ha :teuflisch
Uw contact met haar beter dan met mij? Laat ons hopen, ze zegen wel dat ik een vies pervert ventje ben he Wico, maar er zijn grenzen he :D;)
Alhoewel, moest je tien jaar jonger zijn :hammer::hammer::hammer:

:wink:

Anvers
4 juli 2008, 02:35
Och rploverke,

je hebt HELEMAAL gedaan bij ons Nadiake; zij heeft het MEER voor MIJ dan voor JOU. :p

Ik zal het U bewijzen de volgende maal dat je nog eens in SKW komt. :cool:


wico

Anvers
3 maart 2009, 01:03
Nadia werkt niet meer in Antwerpen en is naar Gent verhuisd, waar zij in de nacht werkt. :p

Haar juiste adres is sinds enkele weken :

Gent, Vanderdoncktdoorgang 09

Anvers
2 mei 2009, 13:48
Nadia werkt terug op Vingerlingstraat 07/2 te Antwerpen ! :p

Audrey
7 juli 2009, 14:29
Nadia werkt terug op Vingerlingstraat 07/2 te Antwerpen ! :p

Ik denk dat ik de bewuste Nadia ook heb bezocht. Spaans/Marokkaans. Spreekt geen Nederlands, maar wel Engels en Spaans. En ik heb geen tatoo gezien hoor! Zit nu in de Verversrui.

Sub
7 juli 2009, 19:14
Ik denk dat ik de bewuste Nadia ook heb bezocht. Spaans/Marokkaans. Spreekt geen Nederlands, maar wel Engels en Spaans. En ik heb geen tatoo gezien hoor! Zit nu in de Verversrui.

Dit is een andere Nadia. Deze Nadia is (half) nederlandse, en spreekt perfect nederlands.

Anvers
26 oktober 2009, 17:02
Nadia al enkele maanden niet meer gezien op dit of enig ander adres in skw, dus m.i. best naar het archief ! :wink:

dé connaisseur
1 juni 2012, 00:00
Deze dame heet Nadia. Is Marrokaanse van origine en werkt nu in de ramenbuurt van Gent. Ik ben het huisnummer alweer vergeten bij mijn passage maar het was in de Vanderdoncktdoorgang.