Volledige versie bekijken : "Villa Vertigo 2.0"
ijsbeer11
8 februari 2016, 08:35
Binnenkort onder de rook van Eindhoven, opening van VIP Villa Vertigo!
Bluebear
8 februari 2016, 16:39
Binnenkort onder de rook van Eindhoven, opening van VIP Villa Vertigo!
Vertel eens wat meer. Grapjesijsbeer. :rolleyes: :tongue: :biggrin:
Nedlovefkk
8 februari 2016, 16:41
Niks voor mij, VIP.. of kom je hier ook binnen als je niet bij RTL, de Tweede Kamer, top van het bedrijfsleven, top van het criminele circuit, etc.. werkt :)
We zien de info wel verschijnen, laten ze eerst maar VV in Grefath op orde krijgen.
Big30
8 februari 2016, 23:14
NB de vorige uitbater van Villa Vertigo is inderdaad voornemens om niet zo ver van Eindhoven een club te gaan openen. Er staat nog geen opening gepland, maar als alles eenmaal in kannen en kruiken is (vergunningen, verbouwingen etc.) dan berichten we dat uiteraard meteen.
Als alles volgens plan gaat zou dat inderdaad binnenkort kunnen zijn.
Kwa exclusiviteit zal het niet onderdoen voor de oude Villa in Grefrath, maar hoe groot de club zal worden, concept, prijzen etc. dat is nu nog iets te vroeg om al wat over te gaan zeggen.
Nog even geduld dus aub!
Bubbelbader
18 februari 2016, 09:59
Komt deze club in Nederland of weer net over de grens bij onze Belgenvrienden?
Willem2
18 februari 2016, 10:43
Komt deze club in Nederland of weer net over de grens bij onze Belgenvrienden?
In Nederland.... Beek en Donk ...afwachten ....
Piet Plezier
18 februari 2016, 11:09
In Nederland.... Beek en Donk ...afwachten ....
waar nu die parenclub zit
Als dat zo is dan kunnen er niet veel beren binnen
Is maar een klein pandje
Ricardo Banana
18 februari 2016, 11:11
Dan zouden ze dus Swingersclub Temptation moeten overnemen?
Is dat niet wat klein? Ben er zelf nooit geweest namelijk.
Verder zie ik bij de gemeente Laarbeek verder nergens een aanvraag voor een locatie met erotische vergunning en bij mijn weten er is verder geen andere locatie met erotische vergunning in die gemeente.
Conclusie: Dus het is of bovengenoemde parenclub of het gaat nog een hele tijd duren
Piet Plezier
18 februari 2016, 13:07
dat pand is veel te klein voor een saunaclub.
Sauna en douches lockers ruimte en de bar.
Dan is er geen plaats meer over.
Bubbelbader
18 februari 2016, 16:45
Ahh Temptation De ballentent.
:biggrin:https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27914-Beek-en-Donk-Swingersclub-Temptation&p=450041#post450041
;)
Het was te voorzien maar het gaat dan VIP Vertigo heten. Dat zal dan betekenen dat er per vierkante cm een godsvermogen neergelapt zal moeten worden of er moet uitgebreid worden.
Bluebear
18 februari 2016, 17:16
Ik wist het ook allang. We zullen zien. Ik ken de tent wel. Veel gaten in de muur viel me op, dat is niet goed voor de stevigheid. Dat noemden ze heel sjiek "Piepgaten en Glory Holes". Zo kan ik een kapotte muur ook noemen. Ze snappen er niks van daar. Bouwkundig echt slecht. Wat heb je toch domme mensen. Tjonge jonge!!! :rolleyes:
14189
Mentholbear
7 juli 2018, 01:59
Was deze club eigenlijk ooit van de grond gekomen? Misschien onder een andere naam of is het nog steeds een swinger club?
Was deze club eigenlijk ooit van de grond gekomen? Misschien onder een andere naam of is het nog steeds een swinger club?
Ja dat was dus Haus Erika geworden, wat inmiddels ook helaas gesloten is.
Mentholbear
7 juli 2018, 07:46
Ja dat was dus Haus Erika geworden, wat inmiddels ook helaas gesloten is.
Ah ok... hopelijk komt daar een nieuwe in die t wel succesvol krijgt.
Maar ik dacht dat het in beek en donk zou komen en niet in Duitsland.
The Joker
7 juli 2018, 14:12
Dat Haus Erika staan al een aantal maanden nieuwe neon reclame letters op het dak.
Alleen geen idee wat er nu in zit, heb niets online kunnen vinden.
Dat Haus Erika staan al een aantal maanden nieuwe neon reclame letters op het dak.
Alleen geen idee wat er nu in zit, heb niets online kunnen vinden.
Ga er eens langs als he naar of van Villa gaat. :biggrin:
Flipper
7 juli 2018, 23:29
Staan wel altijd auto's valt me wel op.. Dan denk ik altijd wie zou daar nu heengaan.
Partycrasher
8 juli 2018, 01:53
Staan wel altijd auto's valt me wel op.. Dan denk ik altijd wie zou daar nu heengaan.
Afgestudeerde Nederlandse meisjes die carpoolen om een fatsoenlijk salaris te verdienen?
Of ben ik weer aan het
dromen :redface:?
Waarom neem je eens geen kijkje?
Willem2
8 juli 2018, 11:02
Waarom neem je eens geen kijkje?
Dat is lastig voor Flipper. Die heeft een auto waarbij de deuren slechts bij bepaalde adressen opengaat :rolleyes:
Flipper
8 juli 2018, 12:02
Ik ben er vroeger eens geweest maar toen zaten er 3 dames en ik betwijfel dat die voor sex betaald werden zo lelijk waren ze..
Eddy_V
8 juli 2018, 13:51
Kan je dat zien vanaf de snelweg?
schoolmeester
8 juli 2018, 20:47
Flipper gaat niet over de snelweg, maar door het water.....
Groet, schoolmeester.
Flipper
8 juli 2018, 21:37
Ja in de zomer is het wat lastiger maar normaal wel