PDA

Volledige versie bekijken : Kathy (Canadese)

BSesamstraat
1 februari 2016, 22:19
Kathy (Canadese)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Duits (matig), Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.75 m - 1.80 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Onbekend
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:
Extra info:Blijft nog een week, ben erg benieuwd naar ervaringen. Woensdag ga ik haar proberen

"de souza"
2 februari 2016, 19:18
Ze heet Kathy (ze spreekt het zelf uit als K-tee), denk overigens dat ze uit de USA komt aan het accent te horen. Service kan op 3 sterren, middle of the road service dus. Twee weken geleden zei ze dat nog maar 1 week zou blijven wellicht hanteert ze een andere kalender? :gruebel:

Nedlovefkk
2 februari 2016, 19:35
Als je graag nationaliteiten/landen afstreept is dit natuurlijk wel JE KANS op het moment. Mrja, is het nu een Yankee of een Canadiaanse.. Hoop dat ze wat reclame maakt in het land van herk.

BSesamstraat
2 februari 2016, 21:03
Ik kan inmiddels bevestigen dat ze uit Canada komt en weet ook waar. Aangezien ik daar op die plek geweest bent kon ze me haar fijn vertellen in wel motel ik heb geslapen;)

Als de klik met haar goed is heb je top tijd. En dan bedoel ik niet alleen knuffelen;)
Ik gaf aan dat ik van dirty en wet blowjob hou... En dat heb ik geweten. Binnen korte tijd heb ze me 2 x klaar gepijpt met als toetje(als je daar van houd) lekker geil swallowing en lekker geil van dr tong laten lopen en weer door gaggen.

Is niet voor niks dat ik op 1 avond 3 x in haar keeltje ben klaargekomen;)..

BSesamstraat
2 februari 2016, 21:05
Even ter update van haar paspoort:

- 2 kleine tattoos
- services alles behalve anaal
- ze is 1.76 lang en borsten zijn lekker maar wel silicone maar van hoge kwaliteit;)

db2
14 februari 2016, 10:02
Afgelopen vrijdag op aanraden van een andere ijsbeer, deze dame maar eens geprobeerd!
Een leuk figuur en een mooie kop, je kon direct horen dat ze van de overkant van de plas komt.
Voor de tijd naar haar dienstverling gevraagd, en mijn wensen stonden op haar to do list.
Eenmaal bezig had ik al snel door dat het een uurtje zou worden, normaal bij nieuwe dames doe ik eerst een half uur en meestal verleng ik dit bij goede service naar een uur.
Ik besloot voor ronde 1 voor een ft te gaan, dit duurde niet lang, het kwam in haar mondje terecht, toen gebeurde er iets aparts, mijn sperma werd geanalyseerd :redface: het leek wel ff of ze wijn aan het proeven was. Toen kwam het analyse rapport, het was iets aan de zoutige kant, ik zou het zoeter kunnen maken door ananas te eten! Ik dacht wat is dit dan weer. Eenmaal thuis gekomen uit nieuwschierigheid toch gaan googlen en inderdaad, je kunt de smaak van sperma aansturen, door zoete vruchten te eten, zoals ananas, kiwi ook veel water drinken maakt het sperma schoner. Er staan zelfs hele eet tabellen op, wat er met je sperma gebeurt als je bepaalde dingen eet. Sommige dingen laten zelfs vaste stofjes achter in je sperma. Ik heb er verder nooit bij stil gestaan, maar voor mij volgende ft ga ik toch eens een special dieet volgen, en kijken of het een keurmeesteres opvalt.!

Nedlovefkk
14 februari 2016, 11:11
Is het een blijvertje of gaat ze op korte termijn weg?

db2
14 februari 2016, 11:44
Eerder heeft ze gezegd dat ze een week zo blijven, bij mij op de kamer werd er zelfs al geen eind datum genoemd, maar ze zou af en toe wel afwezig zijn omdat ze de toerist wou gaan uithangen in duitsland en de omringende landen.

satanic surfer
14 februari 2016, 11:57
Uiteraard zal ze blijven, ze is niet gek. Dixit bekannten solala service, haar 1 maal gezien en toen kamerde er 1 bekende ijsbeer met ´dr, ietwat beteuterde live-recensie en binnen no time ging ie reboundkameren met een andere, deed enig vermoeden richting orgasmeloze serviceskillsbediening opborrelen. Maar ach, not my problem voorts toch misschien wel meldenswaard want het mag toch allemaal nog enig level hebben darf Mann hopen of ist het allemaal Halleluja quelle bordel?

"de souza"
22 maart 2017, 23:22
Vandaag weer aanwezig en 15 kilo had ze ook bij zich....