Volledige versie bekijken : Sandy (Duitse)
de duisburg spesjalist
24 augustus 2015, 07:09
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif
cindy (Duitse)
Leeftijd:26-29 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:LichtblondHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Rug
Piercing:JaLichaamsdeel:Klit, Tong
Cup-maat:DSiliconen:Ja
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:PZC, Tongzoenen, GFE, Beffen, Vingeren
Extra info:dit is geen prof en kom je ma sporadis tegen in de p6
Jef Beffer
28 augustus 2015, 18:56
Zoals in de algemene topic al aangegeven, ook met deze dame gekamerd. Heel goede ervaring. Echt mooie silies ook.
Teiresas
1 februari 2016, 17:07
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif
Sandy (Duitse)
Leeftijd:29 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Rug
Piercing:JaLichaamsdeel:Klit
Cup-maat:CSiliconen:Ja
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Beffen, Aftrekken, Vingeren
Extra info:
SFL
3 februari 2016, 15:05
Komaan gast... Vertel eens wat meer!!!
Teiresas
3 februari 2016, 15:59
Komaan gast... Vertel eens wat meer!!!
Ja, ja, dude, geduld!
Nedlovefkk
3 februari 2016, 16:01
Ze ziet er relatief stijlvol uit imo. En toen ging het verhaal verder bij T.
Teiresas
4 februari 2016, 13:50
Aan de andere kant van de bar stonden twee blondines met elkaar te keuvelen. Aan de manier waarop zag je van afstand al dat dit twee vriendinnen waren. NLFKK sloeg het gade en vroeg me: “wat denk je, Duits of Pools?”. Tsja, wie zal het zeggen, maar vanaf afstand leken dat toch wel de meest voor de hand liggende opties. ”In ieder geval niet Koreaans”, mopperde ik.
NLFKK heeft maar een rare smaak. Hij zat zich te verlekkeren aan één van die twee mokkels. Volgehangen met plakplaatjes, een kont van ten minste twee maal de omvang van het ideale achterwerkje (oké, dat is dan mijn mening en geen objectief feit) en een kapsel waarvan de linkerhelft sterke gelijkenis toonde met dat van Sinead O’Connor in haar gloriedagen. De rechterhelft van het kapsel was in orde. Maar, het moet gezegd, wel een lief snoetje. De andere dame was wat meer mijn smaak. Blond, slank, leuk bekkie en geen overdadige inktinbreng. Zo vanaf afstand dan.
Blijkbaar hadden de ladies het in de smiezen dan we over hen zaten te kleppen, want in een onbewaakt ogenblik stonden ze plots naast ons. Ze stelden zich netjes voor en gingen een alleraardigst gesprekje met ons aan. He was niet je typische saunaclubacquisitiegesprek. Meer een kennismaking zoals je dat in een café of een disco verwacht. Niet opdringerig, niet meteen naar je lul grijpend, zelfs niet met overdreven sexuele innuendo’s. Gewoon leuk en aardig. Een beetje bakvisserig zelfs. Toch wel een verademing vergeleken met de vele jaagsters in YY. De halve Sinead richtte zich wat meer op mijn kompaan en de ander wat meer op mij. Dat hadden ze goed ingeschat. Het bleken inderdaad vriendinnen en voor de gelegenheid hadden ze zich de namen Ashley en Sandy aangemeten. En, inderdaad, Duits... Ashley meldde voor de eerste keer in da house te zijn, Sandy beweerde er voor de tweede keer te zijn. De eerste keer was ergens rond de kerst geweest en vandaag had ze haar vriendin meegebracht. Ik schat Sandy op zo’n 1.75 m, ze zegt 29 jaar oud te zijn, slank, (middel)lange blonde haardos. Grote blauwe ogen die constant in staat van verbazing lijken te zijn (als je haar ziet weet je meteen wat ik bedoel…) en wat tattoo’s verspreid over rug en lendenen. Leuke meid en leuk, normaal kennismakingsgesprekje dus. Ik heb altijd grote interesse in beweegredenen en drijfveren van de dames (dit is geen geintje), dus een voor de hand liggende vraag was waarom Sandy in YY beland was en niet in een Duitse club. Dat is toch dichterbij voor haar, leek me zo, en bovendien wat meer Heimatisch. Mijn vraag werd ruimschoots van respons voorzien. Ik zal haar relaas samenvatten.
Sandy komt ergens uit het Ruhrgebied (vermeende details bekend bij de redactie; en getuige een prominente tekst vlak boven de navel van Ashley was hier geen woord aan gelogen) en heeft een normale baan. Omdat ze in die baan ook op zaterdag werkt heeft ze een doordeweekse dag vrij. Pas een langere relatie achter de rug hebbende, dacht ze eens haar lichtje op te steken in het saunaclubcircuit. Daar had ze zo het één en ander over gehoord en dat leek haar wel spaß nu ze weer single was. Ze kwam naar YY omdat hier weinig Duitsers zouden komen en daarmee de kans op een encounter met een collega van haar dagelijkse job minimaal was, of in ieder geval sterk minder dan in een Duitse club. Ze was erg te spreken over de club YY met haar goede faciliteiten (ze verheugde zich al op de zomer i.v.m. tuin en zwembad) en prima eten, en ik kon haar niet anders dan gelijk geven dienaangaande. Kortom: ze was hier voor de lol, de leut, haar plezier. Nu ben ik niet van gisteren (en zelfs niet van de dag daarvoor, eergisteren zeg maar) dus ik geloofde er geen snars van. Maar ze wist het leuk te brengen, met overtuiging en details die klopten en zo. En het had effect: alleen de gedachte al (hoe onwaarschijnlijk ook) dat ik hier te maken had met een onvervalste hobbyhoer wond me écht op. NLFKK en zijn halve Sinead waren plots verdwenen (ik verdacht hem er sterk van in haar Ruhrpot te zijn gaan roeren) en Sandy en ik zetten ons gesprek voort op het bankje in het midden van de balzaal. En dat was hartstikke leuk. Écht. Ik kan er niets anders van maken. Haar (vermeende) rol van niet-profi-hoer speelde ze echt met verve en gaandeweg werd ik er steeds geiler van. Van het één kwam uiteraard het ander en toen ik dan maar voorstelde om een sleutel te regelen stemde ze daar vol graagte mee in.
Op de kamer bleek het prima. Geen gestress, geen tijdrekkerij, gewoon leuk en relaxed. Haar lichaam was beter dan ik had verwacht. Haar kont mag wel ietsie strakker (ik ben nogal een kniesoor, ik weet het) maar later bleek die kont bij het doggywerk toch wel van alle gemakken voorzien. Sandy heeft voorts heerlijke tieten. Sili C’s, maar dan wel van top kwaliteit. Lekker zacht, geen zichtbare littekens, fijne pronte tepels en lekker meedeinend op het ritme van de liefde. Ik complimenteerde de betreffende chirurg. “Dass hat der Artzt gut gemacht”, zei ik, “kostet was, aber dann hat man auch was”. Ook zij bleek er zeer mee in haar nopjes. Voorheen was ze zo plat geweest als een Pfennig, vertelde ze me. “Kostet dass?” vroeg ik schaamteloos. Het setje bleek 5K euro te hebben gekost. 4.950,00 om precies te zijn. Voorwaar een goede investering als je het mij vraagt. Andere lichamelijke attributen bestonden uit wat tribal tattoo’s op rug, zij en arm (zonder storend te zijn en volledig in het niet vallend bij de versieringen van haar vriendinnetje) én een piercing vlak boven haar clitje. Geil.
Sandy kwam aanvankelijk wat moeizaam op gang. Kussen oké, maar niet vol van passie en hartstocht en het pijpwerk nog wat voorzichtigjes. Desalniettemin zeker niet slecht. Nadat ik haar had voorzien van een uitgebreide orale inspectie van haar (overigens zeer fraaie) Muschi, hetwelk zij zich zeer wel liet bekomen, nam haar passie en inzet echter aanzienlijk toe, bij zowel het kussen als het pijpen. Dit begon ergens op te lijken! Tijd voor het betere stampwerk! Dat was waarlijk uitmuntend te noemen, waarbij ze goed meedeed. Met name in doggy zeer aanbevelenswaardig. Er passeerden diverse standjes, die allen even prettig waren. Ook Sandy deed voorkomen alsof ze er niet onberoerd onder bleef. De gedachte aan de hobbyhoererij dwaalde nog steeds door m’n kop en dat gaf absoluut een kick. Uiteindelijk in mijn favoriete cowgirl positie ontploft. Tot aan het eind bleef ze goed in haar hobby rol. Ik heb slechtere acteurs gezien, me dunkt.
de duisburg spesjalist
4 februari 2016, 15:22
ik heb het strengste vermoeden dat het hier over de zelfde dvp ga als ik mee gekamerdt heb op 24-08-2015 hier even de link https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42608-Cindy-(Duitse) het wordt tijd voor onderzoek mannen toen was ze wel op een zaterdag aanwezig verder kom alles overeen behalfe de cub maat had ik kleine ingeschat :wink2:
Teiresas
4 februari 2016, 15:27
ik heb het strengste vermoeden dat het hier over de zelfde dvp ga als ik mee gekamerdt heb op 24-08-2015 hier even de link https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42608-Cindy-(Duitse) het wordt tijd voor onderzoek mannen toen was ze wel op een zaterdag aanwezig verder kom alles overeen behalfe de cub maat had ik kleine ingeschat :wink2:
Zou zo maar kunnen DS. Deze Sandy had geen tongpiercing, voor de rest komt de omschrijving wel dicht bij elkaar inderdaad.
Maar je verslag mbt Cindy is wat te summier om er een goed oordeel over te kunnen vellen.
de duisburg spesjalist
4 februari 2016, 15:40
Zou zo maar kunnen DS. Deze Sandy had geen tongpiercing, voor de rest komt de omschrijving wel dicht bij elkaar inderdaad.
Maar je verslag mbt Cindy is wat te summier om er een goed oordeel over te kunnen vellen.
ik hou tegenwoordig mijn verslagen summier reden is dat me dames recenties worden gelezen door de damens en die zijn niet altijd zo blij dat ik open en bloot over de kamergang schrijf er zijn dames die me daar door niet meer lief hebben :hammer: ze werk soms op zaterdag in haar gewoone baan ik ben er haast zeker van dat het om de zelfde persoon gaat :rolleyes:
Teiresas
4 februari 2016, 15:42
ik hou tegenwoordig mijn verslagen summier reden is dat me dames recenties worden gelezen door de damens en die zijn niet altijd zo blij dat ik open en bloot over de kamergang schrijf er zijn dames die me daar door niet meer lief hebben :hammer:
Ik ken het gevoel... :frown:
Teiresas
4 februari 2016, 16:25
Big,
DS en ik hebben offline even overleg gevoerd en we kunnen met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat Cindy en Sandy dezelfde persoon zijn.
Svp samenvoegen dus. Haar huidige alias is Sandy.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42608-Cindy-(Duitse)
Thx T
de duisburg spesjalist
4 februari 2016, 16:46
dan sluiten we maar af met dit numer van mix grease https://www.youtube.com/watch?v=7oKPYe53h78
Teiresas
30 maart 2016, 14:24
Iemand deze dame nog gespot recentelijk?