PDA

Volledige versie bekijken : Debby - Rotterdam

mr big
30 januari 2016, 11:10
http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/534580-Hete-milf/default.aspx
Gisteren ben ik naar debby toe geweest. In een woord een echte hindoestaanse godin. Debby is een super mooie MILF de 35 jaar die op haar profile staat dat klopt wel. Ze heeft een heerlijk licht bruin lichaam. Na dat ik mijn lul had gewassen konden we beginen. We begonen in 69 de smaak van debby haar kutje en haar anus waren heerlijk. Ze was me vrij diep en nat aan het pijpen waar door ik bijna al klaar kwam. Ik moest haar stopen anders ging het goed FOUT. Debby ging op haar rug liggen en ik deed een condoom om. Ik stopten mijn lul in haar en ik voelden dat ze nog steeds strak was. Ik deed haar benen om mijn armen heen zo dat ik goed diep kan gaan bij haar. Ik begon haar lekker hard te neuken mijn heupen kletsten tegen haar kontje op. Maar dat hield ik niet lang vol ik voelden al dat ik ging klaarkomen. Ik trok het condoom van mijn lul af en ik ging boven haar buik zitten. En ik spuiten haar borsten onder met sperma. Er kwam ook nog wat sperma in debby’s haar terecht dat had ik haar maar niet verteld. Nog even lekker door blijven rukken tot er niks meer uit kwam spuiten. We gingen ons even wassen en we gingen weer naar bed toe.We gingen lekker liggen en ik begon haar lekker te vingeren. Debby begon vrij snel te soppen maar wat ik wou gebeurde niet squirten. Mijn lul was niet meer stijf maar debby had hem zo weer stijf gepijpt. Op mijn verzoek ging ze op haar buik liggen. Ik deed een nieuw condoom om mijn lul heen en ik stopten hem in haar heerlijke kutje. Ik ging boven op debby liggen en ik begon haar heel rustig aan te neuken. Ik kusten haar zachtjes in haar nek en dat bleek haar plekje te zijn. Ze begon zachtjes te kreunen maar dat werd steeds harder. Debby haar kutje begon goed nat te worden. Ik neukten haar vol uit mijn heupen kletsten tegen haar licht bruine hindoestaanse kontje op. Ik werd geiler en geiler tot ik het niet meer vol hield. Ik trok het condoom van mijn lul af en ik ging boven haar kont zitten. En ik trok me zelf twee keer achterelkaar leeg. De eerste paar dikke sperma stralen spuiten ik in debby’s haar. En de rest spuiten ik over haar rug heen.Nog even door blijven rukken tot ik leeg was. Het blijft er toch mooi uit zien dat dikke witte sperma over zo’n mooi licht bruin hindoestaans huidje heen. Ik heb daarna debby haar rug even gewassen. Dat er ook nog sperma in debby’s haar zat heb ik haar niet verteld. Na dat ik mijn lul had gewassen mijn kleding weer aan gedaan. En ik ging weer met een lekker gevoel bij debby de deur uit. Ze gaat me nog wel eens meer zien.

mr big
2 mei 2016, 05:43
Gisterenavond heb ik deze milf weer eens gebeld. Ik ga vandaag bij haar langs voor vier uurtjes. Ik en mijn volle ballen hebben er weer erg veel zin in.

Ik laat jullie natuurlijk weer weten hoe ik het heb gehad bij haar.

mr big
2 mei 2016, 17:40
Ik belden debby nog even op dat ik er in 15 minuten kon zijn. Ze vertelden me dat ze alleen nog geen tijd had gehad om haar oksels en schaamstreek te scheren. Geen probleem zei ik dan scheer ik je straks wel.

Toen ik bij debby in de straat was haar gebeld dat ik er was en ze deed de deur open. Ze zag er erg lekker uit we gingen naar haar slaapkamer toe. Ik vroeg haar om zich nog niet uit te kleden.

Ik trok zelf snel mijn kleding uit en debby kwam voor me staan. Ik begon met haar truitje toen ze haar armen omhoog deed kon ik goed haar mooie zwart harige oksels zien.
Ik kusten en likten haar heerlijke licht bruine oksels. Daarna trok ik haar schoenen en sokken uit. Toen was het tijd voor haar broek en slipje.

Toen ik haar broek uit had kon ik pas goed zien hoe veel schaamhaar debby had. Het kwam van alle kanten haar slipje uit. HEEEEERLIJK zeg zei ik tegen haar en ik trok haar slipje van haar kontje af.

Debby heeft mooi dik zwart schaamhaar wat heerlijk ruikten. Ze ging lang uit op bed liggen met haar armen naar achteren en haar benen goed uit elkaar.
Ik begon bij haar harige oksels en ging daarna langzaam via haar dikke tepels richting haar navel richting haar harige kutje.

Ik had mijn lul al stijf gerukt en ik vroeg debby of ik een paar keer in haar schaamhaar kon klaarkomen.

Wacht heel even zei debby ze ging naar de badkamer om een tampon in te doen. Ze ging weer op bed liggen en ze lachten dan kan er echt niks fout gaan. Ik begon me zelf flink te rukken en mijn eerste orgasme kwam er aan.

Ik ging met mijn eikel richting haar schaamhaar en spoot er twee keer achterelkaar een creamspoeling in. Wat zag dat er geil uit zeg dat dikke witte sperma in dat zwarten schaamhaar.

Ik ging tussen haar benen in liggen om haar te beffen. Terwijl ik mijn sperma uit haar schaamhaar likten ging ik met mijn tong over haar clitje heen.
Debby begon te kreunen en ze pakten mijn hoofd vast.

Ze drukten mijn gezicht goed tegen haar sperma schaamhaar aan. En ze kreunden dat ik haar moest klaar likken.

Na dat ze een paar keer door mijn tong was klaargekomen. Begon ik mijn lul weer stijf te rukken en ik ging richting debby’s linker oksel. Terwijl ik met mijn vingers door haar schaamhaar heen ging.

Werd ik geiler en geiler ik voelden dat ik ging klaarkomen. Ik ging er goed voor zitten en ik spoot haar oksel onder met mijn sperma. Nog een tijdje blijven door rukken tot er niks meer uit kwam.

Daarna ging ik op mijn buik liggen en heb ik haar oksel weer schoongelikt. Debby moest lachen wat kan je altijd veel spuiten zeg. Gelukig wel lachte ik en daar ben ik ook erg blij mee zei ik.
Ik heb er weer een nieuwe fetish bij denk ik harige oksels en poesjes met erg veel schaamhaar. Ik ging lang uit liggen en debby kwam in 69 over me heen zitten. Terwijl ik haar harige kutje aan het likken was begon ze me weer stijf te rukken met heel erg veel speeksel op haar hand.

Haar zwarte haar glom nog van de creamspoeling die ik er in had gespoten. Wat heb je toch een heerlijke harige KUT kreunden ik. Debby voelden dat ik bijna ging klaarkomen.
Ze kwam met haar benen over me heen met haar kutje richting mijn lul.

Ze zei ruk je zelf maar helemaal leeg in mijn schaamhaar. En dat heb ik ook heerlijk gedaan ze zat weer flink onder.

Ik was toe aan pauze en ik zei zal ik je oksels en kutje even scheren debby. Ze ging naar de badkamer en ze kwam terug met scheerschuim een mesje en een schaar om haar schaamhaar kort te knippen.

Ik zei je bent een bak met water vergeten. Na dat ze die ook had gepakt ging ze lang uit op bed liggen met haar armen naar achteren. Ik begon met haar oksels ik knipten het haar vrij kort en ik deed er scheerschuim op.

Terwijl ik haar aan het scheren was lag ze te genieten. Na dat haar beiden oksels lekker glad waren. Begon ik aan haar schaamhaar dat duurden wel wat langer voor dat dat goed kort was geknipt.

Flink wat schuim er op gedaan en ik kon beginnen met het scheren van debby’s kutje. Beetje bij beetje begon ze steeds gladder te worden. Na een tijdje had ze er echt geen haartje meer op zitten.

Ik vroeg haar of ze nivea creme had in de badkamer zei ze. Ik zei tegen debby blijf jij maar lekker liggen. Ik kwam terug met de creme en heb eerst haar oksels ingesmeerd er me.
En daarna heb ik haar kutje er goed mee ingesmeerd. Debby begon geil te worden en ze begon mijn lul stijf te rukken.

Toen hij er klaar voor was condoom er om heen gedaan.Debby’s benen om mijn armen heen gedaan en ik heb haar een flinke tijd hard en diep liggen neuken.
Elke keer voelden ik dat ik bijna ging klaarkomen even gestopt. Om daarna weer verder te gaan toen ik het echt niet meer vol hield.

Trok ik het condoom er af en heb ik haar twee keer achterelkaar onder gespoten. Debby zat er echt onder mee het was zelfs in debby’s haar gekomen. Nog even door blijven rukken tot hij slap werd.

Ik viel naast debby neer op bed WAT WAS DIT HEERLIJK gilden ik. Dat geloof ik graag lachten ze daarna heb ik haar schoongelikt. Tot er echt geen sperma meer op haar lichaam zat.
We hadden na de pauze nog 1’5 uur over. Ik vroeg haar of ze me wou leeg rukken terwijl ik vast lag op bed. Hmm kinky lachten debby na dat ik met mijn handen en enkels vast was gemaakt door haar.

Ging debby met haar lange haar over mijn ballen heen en mijn lul werd echt KEIHARD. Daarna deed ze een flinke klodder met nivea op haar hand. En ze begon me te rukken ik werd geiler en geiler.

Elke keer als ik bijna ging klaarkomen stopten ze. Dit heeft ze bijna de hele 1’5 uur gedaan bij me. Debby zag hoe geil ik was geworden ze deed een verse klodder met nivea op haar hand.

Ze begon heel erg geil te lachen en ze zei ben je er klaar voor. JA kreunden ik debby kneep me heel erg hard in mijn volle ballen. Nu mag je van mij klaar gaan komen zei debby. En dat heb ik dan ook flink gedaan ook.

Elke keer als ik klaar kwam kneep ze in mijn ballen en zei ze dat er nog meer uit moest spuiten. Hoe veel ik ben klaargekomen weet ik niet meer maar het was wel flink veel.
Debby was zo lief om me 30 minuten te laten bijkomen van dit alles.

Ze kwam naast me liggen en ze zei zo veel als jij kan klaarkomen is echt niet normaal meer lachten ze.Ik weet het debby maar het is gewoon ZO ERG LEKKER. Dat ik er van kan blijven genieten van dit heerlijke gevoel. Dat ik straks en morgen geen gevoel meer in mijn ballen heb dat neem ik wel op de koop toe.

We zijn gaan douchen en tijdens het aan kleden bedankten ze me voor het goed glad scheren van haar oksels en kutje. Zo glad als nu ben ik nog nooit geweest zei ze.
Ik zei als je weer eens goed vol zit met oksel en schaamhaar.

Dan scheer ik je met alle plezier weer net zo glad als nu. Daar hou ik je aan lachten ze ik liep echt verot maar met een heerlijk gevoel weer terug naar mijn auto.
Bij de eerste de beste benzinepomp even flink wat gaan eten en twee grote red bull’s en ik kwam weer tot leven.

Om te worden leeg gemolken door deze super mooie hindoestaanse milf is echt geen STRAF hoor.

Debby is een echte KILLER milf.