PDA

Volledige versie bekijken : Rotterdam, Rosa

mr big
27 januari 2016, 09:11
http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/549950-Lief-zachtaardige-dame-vanaf-60-euro/default.aspx
Ik had eigenlijk een afspraak met haar voor vrijdag. Maar ik was te geil om daar op te wachten dus ben ik gisteren naar haar toe geweest. Toen we in haar slaapkamer waren had ik al snel mijn kleren uit. Even mijn lul gaan wassen en rosa begon met een striptease op mijn verzoek. Mijn lul werd stijver en stijver daarna kwam ze bij me op bed en zijn we in 69 gegaan. Terwijl ik haar kutje en haar anus aan het likken was. Was rosa me heerlijk nat en best diep aan het pijpen. Daarna ging ze op de rand van het bed doggy voor me zitten. Ik deed een condoom om mijn lul heen en ik stopten hem bij haar naar binnen. Rosa haar kutje was erg strak waar door ik al snel klaar kwam. Ik trok het condoom van mijn lul af en ik spuiten haar kont onder met sperma. Daarna had ik even haar kont schoongemaakt en ben ik mijn lul gaan wassen. Toen ik weer bij haar op bed kwam zijn we lekker gaan tongzoenen. Mijn lul werd al weer vrij snel stijf ik deed een nieuw condoom om. Rosa ging deze keer op haar rug liggen ik stopten mijn lul in haar kutje. Ik deed haar benen om mijn armen heen zo dat ik lekker diep kon gaan bij haar. Ik wou zo lang als het maar kon genieten van haar heerlijke strake kutje. Ik heb rosa best lang liggen neuken maar aan alles komt een eind. Ik trok het condoom van mijn lul af en ik spuiten haar lichaam twee keer achterelkaar vol met sperma. Nog even door blijven rukken tot er echt niks meer uit kwam spuiten. Even mijn lul gaan wassen en rosa haar lichaam. Ik deed mijn kleding weer aan en ik ging als een blij mens weer naar huis toe.

mr big
1 maart 2016, 07:48
Gisterenavond ben ik weer bij rosa geweest voor drie uurtjes. Na dat ik mijn lul had gewassen kreeg ik van rosa een super mooie striptease. Toen ze haar slipje uit trok ging ze er mee over mijn gezicht heen. Door de geur van haar kutje werd mijn lul nog stijver dan hij al was. Na een heerlijke tongzoen gingen we in 69 ik trok haar kutje open zo dat ik goed aan haar neuk gaatje kon likken. Rosa lag me heerlijk diep en nat te pijpen waar door het moeilijk was om niet te gaan klaarkomen. Tijden het beffen trok ik haar billen uit elkaar om rosa te gaan rimmen. De smaak van haar anus was weer heerlijk kan ik zeggen. Rosa vroeg me of ik haar weer goed hard in doggy wou neuken. Rosa ging op de rand van het bed doggy zitten ik deed een condoom om mijn lul heen. En ik drukten mijn grote dikke lul bij haar naar binnen toe. Ik pakte haar kleine kontje vast en ik begon haar vol uit te neuken. Rosa begon vrij snel goed nat te worden ze was hard aan het kreunen. Na een tijdje hield ik het niet meer vol ik trok mijn lul uit rosa. Ik trok het condoom van mijn lul af en ik spuiten haar rug onder met sperma. Het was zelfs in rosa’s haar gekomen maar dat heb ik haar maar niet verteld. We gingen ons even wassen rosa vroeg me om haar rug even te wassen. Daarna ging ik mijn lul even wassen en we gingen weer terug naar bed. Tijdens het tongzoenen ging ik het twee vingers diep haar kutje in rosa was nog lekker nat. Ik voelde dat haar g-spot was opgezwollen mijn vinger tempo ging flink omhaag. Rosa begon te soppen er kwam wel wat vocht uit maar ze was niet echt aan het squirten. Ik likten mijn vingers schoon de smaak van rosa haar vocht was heerlijk. We gingen weer in 69 terwijl ze me weer heerlijk begon te pijpen. Begon ik rosa haar anus te rimmen mijn lul werd stijver en stijver in haar mond. Ik vroeg haar om op haar buik te gaan liggen. Ik deed een condoom om mijn lul heen en ik stopte hem in rosa haar lekkere strakke kutje. Ik begon eerst rustig en ging daarna harder en dieper. Mijn heupen kletste tegen rosa haar kontje op van dit geluid werd ik super geil. Ze was weer flink geil aan het kreunen terwijl ik haar vol uit lag te neuken. Rosa’s haar lag er klaar voor om een lekkere creamspoeling te krijgen van me. Ik voelde bij dit idee al snel dat ik ging klaar komen. Ik trok mijn lul uit rosa haar natte kutje en ik trok het condoom van mijn lul af. Ik ga lekker je kleine kontje vol spuiten zei ik rosa moest lachen en zei laat maar komen. De eerste sperma straal ging ook inderdaad over haar kleine kontje heen. De rest spuiten ik twee keer achterelkaar rosa’s haar in. Ik viel naast rosa neer op bed ik was kapot was het lekker zei ze. HEERLIJK rosa lachte ik (Ze moest eens weten dat ze een flinke creamspoeling had gekregen). We gingen ons even wassen en daarna gingen we weer naar bed. Even pauze rosa zei ik tegen haar na 20 min werd mijn lul al weer stijf gepijpt mevrouw had er weer zin in. Ze wou deze keer boven op me komen zitten ik deed een condoom om en ik hield mijn lul vast. Rosa kwam gehurkt boven mijn lul zitten en ze liet zich er over heen glijden. Ik wou nu voor de volle 100% gaan genieten van haar heerlijke strakke natte kutje. Ze heeft me echt GEK GENEUKT elke keer als ik bijna klaar ging komen stopte ze. Dit heeft ze een aantal keer gedaan bij me en toen zei rosa NU mag je klaarkomen. Wat was dat een heerlijk gevoel zeg rosa bleef nog een tijdje door gaan tot mijn lul slap uit haar kutje glee. Rosa je word nog eens mijn DOOD lachte ik ik hoop het niet lachte ook rosa. We gingen ons wassen en tijdens het aan kleden zei ik dat ik weer snel bij haar langs zou komen. Toen ik terug liep naar mijn auto had ik echt geen gevoel meer in mijn ballen.