PDA

Volledige versie bekijken : Linda (Cubanita)

SFL
19 januari 2016, 15:47
:znaika[1]: Paspoort in SFL-stijl:
Naam: Linda
Nationaliteit/Taal : Cubaanse /Engels
Leeftijd : 25 of zo??
Roken: Ja, maar niet veel

De uiterlijke kenmerken:
Haarkleur/-lengte : halflange zwarte haren
Lengte dame : 1m65
Postuur/Kont/Cupmaat : Slank / Charmante Latina kont / B-cup
Tatoeages/Piercings : Nope… Dacht het niet
Bijzonderheden betreft uiterlijk: Vrolijke meid, steeds in het gezelschap van 2 andere latina’s

De technische fiche:

De saunaclub standaardservice:
TZ: 2/5
PZC: 2/5
NMC: 3/5

PSE- en/of GFE-gehalte:
PSE: 1/5
GFE: 3/5

Extra dienstverlening bovenop de standaard: Beffen, droogneuken

Prijs : 50€/halfuur
Score op uiterlijk 7/10
Score op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 6/10

De verslaggeving:

Presales:
Mijn eerste indruk: een jagertje… Ze kwam zich aanprijzen terwijl ik me verdomme nog stond af te drogen na een douche. Maar daar bleef het ook bij. Voor de rest heb ik qua opdringen geen last van haar gehad. Ik ben nadien zelf naar haar toe moeten stappen om tot een kamergang te komen. Ze is aangenaam in omgang en grappig met al haar latina-maniertjes!

De betaalde tijd:
Allemaal wel wat gehaast en met weinig intro, maar ze is een leuke chica en tamelijk goed. Eerst wat beffen, me een blowjob laten welgevallen en dan neuken. Dit allemaal aan elkaar gezet met strelen, knuffelen en zoenen. Doch net niet primerend genoeg om van een optimale GFE te spreken. Neuken in gewone missio-modus en naderhand op mijn aanvraag het ultieme SFL-standje. Cowgirl reverse. Het had niet veel tijd nodig om toch te spuiten.

Aftersales:
Op wat beleefdheden na, zo goed als nihil.

Verdere opmerkingen:
Een aanrader voor latin-liefhebbers zoals daar zijn Ace2 en Rob45. Algemeen genomen zag de doorsnee GT-ganger haar service wel als ruim voldoende ervaren (tenzij ze de Thaise Lulu gewend zijn)

Als ik haar volgende week opnieuw tegenkom, hoe groot is dan de kans dat ik met haar herhaal? 35%

Naar SFL’s normen:
Vanaf 9 = topper, vanaf 8.5 = subtopper, vanaf 7.5 = betere middenklasse, vanaf 6 = algemene saunaclubstandaard, vanaf 4.5 = mindere middenklasse, vanaf 2.5 = totaal ondermaats, alles onder 2.5 = barslecht