Volledige versie bekijken : Karla (Moldavische)
langlekker
19 januari 2016, 12:54
Ik kan nog geen topic vinden over Karla dus er maar eentje geopend.
Mocht er al wel een zijn dan laat ik aan de mods over om dit samen te voegen.
Gisteren mijn vuurdoop in YY gehad en na een uitstekende kamergang met Kim kreeg ik een leuke blonde Karla in het vizier. Na een korte kennismaking en een paar korte vragen aan haar vond ik mezelf al snel achter haar aan lopend naar de receptie terug.
Op de kamer een korte opfrisbeurt en vervolgens over op een uitgebreide orale verkenning. ze heeft een lekker lichaam en, maar dat maakt mij niets uit, een paar kleine borstjes. Haar pijpkunsten waren meer dan goed en ik kreeg ook al snel een lekker poesje op mijn tong geserveerd:):biggrin:
Na een uitgebreide orale verkenning werd er een rubbertje bij gepakt en was het intiem ook een feestje.
Er was nog iets tijd over van het uurtje wat ik in gedachten had en die is meer dan prima gevuld met lekkere knuffelsex en een gezellig praatje.
Ik geef ze een dikke voldoende alhoewel net niet zo dik als de afspraak van het uurtje ervoor:betrunken:
Oftewel een prima uurtje en voor herhaling vatbaar.
Tony M
5 februari 2016, 02:14
Gister met deze Karla op de kamer beland.... Mooie verschijning maar op de kamer tijd trekken.... Eerst roken, toen weer op de telefoon, dan weer naar het toilet etc. Ik zeg "ik stop ermee" en pakte mijn badjas...toen schrok ze en wilde absolut niet dat ik mijn beklacht ging doen.
Uiteindelijk weer verder gegaan maar mijn zin was eigenlijk over, toen bleek dat ze ook nog niet wilde zoenen en vingeren was voor mij de maat vol, ik heb ze 50 euro gegeven en toen ik naar huis ging vroeg de dame achter de balie nog hoe het was geweest...toen heb ik ze verteld van dit voorval. Deze meid voor mij absolut te mijden!
@lekker lang, mocht jij wel tongzoenen en vingeren...lees er bij jou nl ook niets over?
Verder nog 2 uitstekende sessie gehad...met een ruschische waar ik de naam niet meer van weet en met Christina uit CZ, deze laatse is een echt lekker geil ding!
Zultbroek81
5 februari 2016, 02:33
@ Tony M
Tony wat jij hier omschrijft kan ik bevestigen.
In m'n verslag dat ik zojuist heb geplaatst omschrijf ik Karla ook.
Ben met haar ook naar de kamer geweest en ook voor mij was het een matige sessie.
Niet kussen, en tijd rekken deed ze ook bij mij.
Heel jammer aangezien ze eigenlijk best een mooie dame is.
Service valt tegen en ook ik kan haar zeker niet aanraden.
Voor mijn absoluut geen herhalings gevaar,ze zo toch moeten weten dat ze beter achter een raam kan gaan staan gezien het service niveau.
Daar hoort zon dame wat mij betreft toch zeker thuis.
Daar kom je voor een snelle wip sauna club bezoek je voor de service.
Maar ze gaat zich zelf zeker tegen komen want hier red ze het niet lang mee.
Heren,doe met dit advies uw voordeel!
Groet ,
Spank!!!
langlekker
5 februari 2016, 08:18
@lekker lang, mocht jij wel tongzoenen en vingeren...lees er bij jou nl ook niets over?
Tongzoenen was prima, vingeren heb ik niet geprobeerd want daar heb ik mijn tong voor ingezet:biggrin:
Tijdrekken heb ik geen last van gehad en we hebben het uurtje prima afgesloten door in elkaars armen te liggen kletsen.
Kortom ik stapte tevreden de kamer af en de algehele indruk was goed maar het gelukzalige gevoel wat ik het uurtje daarvoor had beleefd met Kimmie ontbrak wel:cool:
Ik zal ze als ik ze de volgende keer tegenkom niet mijden maar ook niet speciaal naar haar op zoek gaan.
Zultbroek81
5 februari 2016, 11:40
@ langlekker
Waarschijnlijk had jij een klik met de dame of vond ze jou aantrekkelijker dan mij en Tony M.
Maar dan nog is het niet professioneel te noemen.
Een prostituee is de laatste die zou moeten oordelen over je uiterlijk, haar service moet gelijk zijn aan iedereen die haar boekt.
Zij levert haar diensten en jij betaald daarvoor , het is een zakelijke transactie.
Zo lang je maar hygiënisch en fris bent.
Zij is er om haar werk te doen en afspraken na te komen!
"A prostitute is someone who loves you
No matter who you are, or what you look like.
That's not why you pay a prostitute, No, you don't pay her to stay, you pay her to leave afterwards.
That's why I praise the lord for prostitutes!"
Nulnulzeseneenhalf
5 februari 2016, 12:17
@Spankooow @ Tony M
Juist in deze branche is de persoonlijke benadering heel belangrijk. Met sommige mensen heb je een klik, met anderen niet. Ik beoefen deze hobby al lang genoeg om te weten, dat het niet altijd goed uitpakt. En dat hoeft echt niet alleen maar te zijn dat je adem stinkt. Een heleboel dames die ik heb leren kennen werden leuker naarmate je er vaker kwam, en dat was echt niet alleen maar omdat ze een vaste klant dachten te hebben. Dus jullie hebben een mindere ervaring gehad. Misschien was het haar dag niet, misschien had ze net een vervelende ervaring achter de rug, misschien was jij wel niet helemaal op je allerbest.
Persoonlijk heb ik heel wat dames leren kennen die van het "voor wat hoort wat type" waren. Naarmate jij "investeert" in de relatie, doen zij dat ook. Misschien was je te voorzichtig.
Kom op jongens, accepteer dat je eens een foute keuze hebt gemaakt en ga verder. Het is niet nodig om op basis van een ervaring een dame helemaal de grond in te boren.
Tony M
5 februari 2016, 17:23
@006,5
Een klik heeft niets te maken met afspraken niet nakomen en ik loop al lang genoeg mee om goed te kunnen oordelen of ze me willen "besodemieteren" of niet....zoiets hoort niet in de YY thuis
Het is precies zo zoals Spankooow in zijn 2 de bericht schrijft en verder moeten we er niet meer te veel woorden aan vuil maken....dat is ze echt niet waard.
"EEN GEWAARSCHUWD MENS TELT VOOR TWEE"