PDA

Volledige versie bekijken : Mia (Russin)

SFL
18 januari 2016, 17:24
:znaika[1]: Paspoort in SFL-stijl:
Naam: Mia
Nationaliteit/Taal : Russisch / Engels
Leeftijd : 25, maar ziet er verdomme 20 uit
Roken: ja, één pak/dag

De uiterlijke kenmerken:
Haarkleur/-lengte : Lichtbruine haren, lang, maar opgestoken
Lengte dame : 1m70
Postuur/Kont/Cupmaat : Perfect lichaam (niet te dik, niet te dun) / mooie volle kont, kleine B-cup tetjes
Tatoeages/Piercings : Niks, op iets onopvallends op haar linker pols
Bijzonderheden betreft uiterlijk: Mooie lichtgebruinde huid

De technische fiche:

De saunaclub standaardservice:
TZ: 1/5
PZC: 2/5
NMC: 1/5

PSE- en/of GFE-gehalte:
PSE: 1/5
GFE: 2/5

Extra dienstverlening bovenop de standaard: Massage (veel te soft)

Prijs : 100/uur
Score op uiterlijk 9/10
Score op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 3/10

De verslaggeving:

Presales:
Ik zag haar verdoken achter het muurtje zitten (waar welness, gangpad naar buiten en de ingang bar samenkomen), lurkend aan een sigaret. Enorm knap wijf en ietwat verlegen. Interessant, dacht ik en ik knoopte een gesprek aan met haar. Ze kwam van Rusland… Nu had ze mijn aandacht, ondanks het feit dat net als bij de eerste Russin ook twijfelde bij haar. Zeker omdat ze beweerde van Siberie te komen. Ik heb al tal van Siberische mokkels gezien en qua uiterlijke kenmerken komt ze niet eens in de buurt. Maar goed, het voordeel van de twijfel gegeven en ik liet haar de sleutel halen. Eerlijkheidshalve had ze toegegeven dat ze zich niet liet beffen en geen TZ als het enkel een halfuur betrof. Dat en nog veel meer zou wel mijn deel worden indien we voor minstens een uur de kamer op gingen.

De betaalde tijd:
Doch, hierover was ze ook niet heel eerlijk, want TZ was zo goed als nihil. Lippen op lippen en dat was het. Heel even het puntje van haar tong gevoeld, maar dat is omdat ik met mijn eigen tong haast haar bakkes moest openbreken. Ze was ook veel te terughoudend en te verlegen… Dat ondervond ik dan weer bij het beffen. Zeker niet aangenaam voor mij. Het beste was pijpen. Een zachte liefdevolle pijpbeurt, dat ging haar wel af… Al moest ik er weer een belediging voor ondergaan (nat doekje) alvorens ze ermee aanving. Het neuken sloeg tegen. Ze had simpelweg de feeling niet en dat ik binnen de 20min klaarkwam, lukte alleen maar door me op haar optische verschijning te concentreren. Na de daad liet ik me nog masseren door haar... Maar die massage was zo slap en slaapverwekkend dat ik haar na 10 min liet kappen. Na een dik half uur al van de kamer en helaas voor een uur moeten betalen. Heb mijn beklag ook bij de theke gedaan. Op zich was ze geen verkeerd mokkel, maar ze kan beter een andere job zoeken. Van erotiek heeft ze geen kaas gegeten.

Aftersales:
Onbestaande, tenzij je een vage en verlegen glimlach mag meerekenen.

Verdere opmerkingen:
Mia is geen aanrader… Tenzij je ook een optick fucker bent met weinig verwachtingen en saunaclubervaring.

Als ik haar volgende week opnieuw tegenkom, hoe groot is dan de kans dat ik met haar herhaal? 0.0 %

13893

Naar SFL’s normen:
Vanaf 9 = topper, vanaf 8.5 = subtopper, vanaf 7.5 = betere middenklasse, vanaf 6 = algemene saunaclubstandaard, vanaf 4.5 = mindere middenklasse, vanaf 2.5 = totaal ondermaats, alles onder 2.5 = barslecht