PDA

Volledige versie bekijken : Sylvie/Sylvia (Duitse)

SFL
18 januari 2016, 17:03
:znaika[1]: Paspoort in SFL-stijl:
Naam: Sylvie
Nationaliteit/Taal : Duitse /Engels
Leeftijd : 25-30
Roken: Ja

De uiterlijke kenmerken:
Haarkleur/-lengte : Lange blonde haren
Lengte dame : 1m70
Postuur/Kont/Cupmaat : Slank en strak, behalve haar tieten/ volle kont / slappe D-tieten
Bijzonderheden betreft uiterlijk: Zonnebank gebruind… In combi met het blonde haar leek ze meer op een Zweedse dan op een Duitse

De technische fiche:

De saunaclub standaardservice:
TZ: 0/5
PZC: 2/5
NMC: 3/5

PSE- en/of GFE-gehalte:
PSE: 2.5/5
GFE: 0/5

Extra dienstverlening bovenop de standaard: NIETS

Prijs : 50/halfuur
Score op uiterlijk 7.5/10
Score op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 5.8/10

De verslaggeving:

Presales:
Vriendelijke dame die zich niet al te opdringerig komt voorstellen. Ik bezweek al van naar haar innemende snoet te kijken en op de tieten na, wat haar algehele lichaam wel op orde

De betaalde tijd:
Ik had van een Duitse veel meer verwacht. Op het eerste zicht rekende ik bij haar toch op meer GFE. Een PSE dan maar, dacht ik. Maar ook dat was niet zo zeer uitgesproken. Dit was voor mij duidelijk het niveau van de betere raamprostituee. Al heb ik er in vroeger tijden zelfs daar al beter gehad. Afijn, TZ deed ze sowieso niet… Het pijpen was wel zonder rubber, maar ze nam hem zo weerzinwekkend in haar bek dat het was alsof ik er rattenvergif had opgesmeerd. Het neuken was wel OK. Doggy en zij op mij. Net binnen het half uur klaar gekomen. Had ik voor een uur moeten afdokken, dan zou ik er spijt van gehad hebben.

Aftersales:
Zoals de trend in GT: noppes, nada, nichts

Verdere opmerkingen:
Misschien nog een aanrader voor de optick fuckers onder jullie, maar hou in gedachte dat je geen saunaclubservice moet verwachten. Dit is vitrine service!

Als ik haar volgende week opnieuw tegenkom, hoe groot is dan de kans dat ik met haar herhaal? 2%

Naar SFL’s normen:
Vanaf 9 = topper, vanaf 8.5 = subtopper, vanaf 7.5 = betere middenklasse, vanaf 6 = algemene saunaclubstandaard, vanaf 4.5 = mindere middenklasse, vanaf 2.5 = totaal ondermaats, alles onder 2.5 = barslecht