PDA

Volledige versie bekijken : Rotterdam, Ashley

mr big
14 januari 2016, 06:23
http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/84348-Hindoestaans-toppertje-ontvangt-in-Rottedam/default.aspx
Gisteren ben ik voor drie uurtjes bij deze lekkere hindoestaanse geweest. Na dat ik mijn lul had gewassen begon ashley met een striptease. Waar mijn lul al vrij snel stijf van werd ze kwam richtig het bed. Waar we lekker zijn gaan tongzoenen en we gingen in 69. Ashley haar kutje was erg lekker om te beffen. En ze kan ook heel erg goed pijpen. Ze kwam gehurkt boven mijn lul zitten en ze liet zich over mijn lul heen glijden. Wat heeft dit jonge meisje een heerlijk klein kutje. Mijn eerste keer klaarkomen ging dan ook vrij snel. Even mijn lul gaan wassen en ik ging weer op bed bij haar. Mijn lul was nog lekker stijf dus ashley kon weer verder gaan. Een nieuw condoom er om heen en ashley ging op mijn verzoek op haar buik liggen. Ik stopten mijn lul in haar kutje en ik begon haar hard te neuken. Mijn heupen kletsten tegen haar heerlijke bruine hindoestaanse kontje op. Na een tijdje voelden ik dat ik ging klaarkomen. Ik trok het condoom van mijn lul af en ik spuiten haar rug flink onder. We zijn daarna onder de douche gegaan waar ze nog twee keer in mijn mond heeft geplast. Toen we weer schoon waren zijn we weer naar bed gegaan. Ashley had mijn lul al weer vrij snel stijf gemaakt. Op nieuw een condoom er om heen en ze ging op haar rug liggen. Ik stopten mijn lul in haar kutje en ik deed haar benen om mijn armen heen zo dat ik goed diep bij ashley naar binnen kon. Haar lekker hard kunnen neuken terwijl we lekker aan het tongzoenen waren. Toen ik voelden dat ik ging klaarkomen. Trok ik het condoom van mijn lul af en spuiten ik haar buik vol met sperma. Nog een tijdje door blijven rukken tot er echt niks meer uit kwam. Daarna onder de douche met haar en ik ging met een goed gevoel weer naar huis toe.

mr big
17 juli 2016, 12:30
Gisteren weer eens bij deze hindoestaanse langs geweest voor alleen voetfetish. Toen we op haar kamer waren had ik al snel mijn kleren uit. Ashley zag er zo als altijd weer lekker geil uit. We gingen op bed liggen en ashley kwam met haar pumps mijn kant op. Ik trok eerst de pump van haar linker voetje af.

Er kwam een heerlijke geur vanaf waar mijn lul zo hard als beton van werd. Eerst lekker aan ashley's voetzool gelikt en aan haar mooie teentjes gesabbeld. Daarna trok ik haar pump van haar rechter voetje af. Ik ging lekker met mijn tong tussen haar teentjes in de smaak was weer perfect. Terwijl ze me heerlijk aan het rukken was.

Lag ik aan haar beide pumps te ruiken. Mijn neus zat er diep in man o man wat ruikten ze lekker. Ik voelde dat ik ging klaarkomen en daar kwam het al. Ashley's hand zat vol met mijn sperma ze bleef lekker door gaan met rukken. Ik pakte haar voetjes vast en begon aan haar teen heerlijke teentjes te likken en te sabbelen.

Ashley trok me nog een keer heerlijk klaar. Toen mijn lul slap werd ben ik ashley haar hand en haar vingers gaan schoon likken. Er zat flink wat sperma op toen ze schoon waren even een pauze. Ik lag lekker met haar voetjes/teentjes te spelen. En mijn lul werd al weer vrij snel stijf. Ik pakte ashley haar pumps om er weer lekker aan te gaan ruiken.

Ashley kneep me zachtjes in mijn ballen terwijl ze aan mijn lul trok. Ze ging tussen mijn benen in zitten en ze ging met haar beide voetzolen over mijn gezicht heen. Mijn ballen waren weer snel vol Ashley stopten vijf teentjes in mijn mond. En met de voetzool van haar andere voetje ging ze over mijn gezicht heen.

Ze was me weer lekker aan het rukken ik voelden weer snel dat ik ging komen. Toen mijn lul begon te spuiten bleef ze net zo lang door gaan met rukken. Tot er niks meer uit kwam en mijn lul weer slap werd. Daarna ashley haar hand en vingers schoongelikt. En de tijd zat er tot mijn grote spijt al weer op.

Ashley was weer top voor mr big.

mr big
1 augustus 2016, 19:48
Net bij ashley geweest ik had ZO’N trek in voetjes/teentjes vandaag. Toen ik binnen kwam zat ze al op me te wachten. Ik had gebeld dat ik er zo aan zou komen.

We zijn voor 1’5 uur naar de mooiste kamer van het huis gegaan. Snel onze kleren uit gedaan en we gingen op bed liggen. Ashley wist waar voor ik kwam ze gaf me haar kleine poppen voetjes aan.

Mijn ballen waren zo VOL toen ik haar voetgeur rook begon mijn lul spontaan te spuiten. Ashley ging er goed voor liggen zo dat ik goed met mijn tong bij haar voetjes/teentjes kon komen.

Eerst lekker haar voetzolen gelikt en met mijn neus tussen haar teentjes liggen ruiken. Ashley was me ERG LEKKER aan het rukken. Ze had me al vrij snel twee keer achterelkaar laten klaarkomen.

Ik vroeg haar of ze me haar schoentjes wou aan geven. Mijn lul was nog lekker stijf terwijl ik met mijn neus haar beiden schoentjes in ging. Voelde ik dat mijn ballen al weer vol op in productie waren.

Wat ruiken je schoentjes toch lekker ashley kreunde ik. Ze stopten even met rukken om me KEIHARD in mijn ballen te knijpen. Daar werd ik zo geil van dat er spontaan sperma uit mijn lul spoot.

Ik weet dat je dat lekker vind lachten ze. Even pauze zei ik tegen ashley ze ging rustig met haar voetzolen over mijn gezicht heen. Mijn tong glee tussen haar tien heerlijke teentjes door.

Door de smaak van haar zweet wat er tussen zat werd mijn lul weer zo hard als STAAL. Ik vroeg ashley om me helemaal gek te rukken en me niet te laten klaarkomen. Ik vroeg haar ook om de tel bij te houden voor me toen ze op 24 keer zat.

Ik keek naar mijn lul die was zo ROOD als een tomaat geworden. Ashley zag dat ik het niet nog langer kon vol houden. De zweetgeur van ashley’s kleine voetjes/teentjes was echt zo erg lekker vandaag.

Toen ik zei dat ze me achterelkaar kon gaan leeg rukken. Ging ze er goed voor liggen ze stopten haar teentjes in mijn mond. En het leeg melken kon gaan beginnen zo veel als vandaag ben ik nog NOOIT achterelkaar klaargekomen.

Ik werd licht in mijn hoofd en het werd zwart voor mijn ogen. Toen eindelijk mijn lul slap werd zat ashley haar hand echt flink onder met sperma. Ik pakten haar hand vast en ik ben hem lekker rustig gaan schoon likken.

De rest van de tijd heb ik aan haar schoentjes en haar voetjes/teentjes liggen ruiken. Hoe lekker de zweet lucht van haar voetjes ook was mijn lul wou niet meer stijf worden. Ik zei tegen ashley dat ze goed haar best had gedaan.

Toen ik mijn lul en ballen ging wassen zat er totaal geen gevoel meer in. Je heb me GESLOPT lachten ik.

Ashley is een echte hindoestaanse TOP MEID.