PDA

Volledige versie bekijken : The Gallery's in Schilde



Tony M
4 januari 2016, 00:35
Half december 2 keer op een woensdag avond in deze parenclub beland, via afspraakjes op de site terecht gekomen
Met de navigatie makkelijk gevonden en de auto geparkeerd op de grote parking die ook achter het pand ligt, deze stond goed vol dus dat beloofde wat.

Ontvangen door de eigenaar en na de overhandiging van de 50 eurootjes de hoofdzakelijke uitleg gekregen.
Meteen naar boven waar zich de lockers en de douches bevinden, hier staat ook een sauna en er zijn een 4 tal kamers. Mezelf omgekleed en ff gedoucht en toen naar de barruimte, het was er gezellig druk en door de eigenaresse Ilona werd ik al snel op mijn gemak gesteld. De club is niet zo groot maar wel erg gezellig en zeker erg smaakvol ingericht.
Achter in de barruimte als je naar het restaurant loopt heb je nog een mooie rond bed en op woensdag staat er op de dansvloer ook een extra rond bed, je hebt er ook een rokersruimte zodat je niet naar buiten hoeft om te roken.

Bezoek 1
Een klein half uurtje na binnenkomst werd ik al verleid door een 2 tal dames ( die er samen met hun partner waren), beetje dansen en opgeilen en uiteindelijk met de blonde van de 2 vriendinnen op het grote ronde bed op de dansvloer beland….volop TZ en uiteindelijk in standje 69 beland, ik onderop en was haar goed aan het beffen toen ze mijn gehele gezicht onder squirten……..hoe geil ;-)..daarna condoom erom en haar eens goed geneukt in verschillende posities. Deze avond verder niet zo heel veel meer gedaan, nog ff in de kino naar wat actie op het bed zitten kijken terwijl de dame die ik net verwend had me ook weer kwam opzoeken….

Bezoek 2
Bezoek 2 stond een week later op de planning, nu al om 20.15 aanwezig (open van 20 tot 24.00 uur), parking al weer goed vol, omgekleed en gedoucht en meteen in de actie gedoken, boven in contact gekomen met een wat oudere dame Nederlandse dame met silicone tieten…PMC en de click was er niet echt…deze sessie maar afgebroken….ff saunaatje gepakt en bij terugkomst van het douchen een mooie Belgische met zwarte lange haren en een bril tegen het lijf gelopen, meteen werd ik mee getrokken een kamertje in…PZC en ik haar goed vingeren….door de geiligheid was de druk zo groot dat ik al na 5 minuten kwam…..geen enkel probleem…..alles netjes in het mondje achter gelaten :-)
Deze zelfde dame liep ik een klein uurtje later weer tegen het lijf, toen zijn we naar een grotere kamer gegaan waar een alleen gaande vrouw zich gruwelijk liet pakken door een man of 4 a 5…ik was constant afgeleid….wat ging deze dame tekeer zeg.

Aan de bar in contact gekomen met een koppel uit Limburg waar ik later op de avond nog mee naar boven ben geweest, samen met haar man en een ander bezoeker hebben we ze nog een uurtje goed aangepakt tot dat een van de personeelsleden kwam zeggen dat het 24.00 uur was geweest…da kwam goed uit want ik had me helemaal leeg geneukt en de andere 2 konden en wilde me niet meer aflossen…had het wel gevraagd ;-)

Al met al een leuke club waar je als alleen gaande man eigenlijk op elke dag welkom bent, op de website kun je zien welke dag het beste bij jou past: http://www.galleryclub.be/2014/

Groeten Tony

pret
4 januari 2016, 06:28
Zou je ook de hoofdzakelijke punten kunnen benoemen?

goolfy69
4 januari 2016, 21:11
Iemand ervaring op een donderdagavond?
Thks

Tony M
4 januari 2016, 22:58
@pret,
Hoofdzakelijke punten:
-Free Style parenclub voor paren, singel vrouw en singel man.
-Alle dagen singel mannen welkom, kijk op site want de prijzen en thema's verschillen per dag.
-all incl., dus drank, buffet, handdoeken, condooms, sauna etc.
-overzichtelijke gezellige en mooi ingerichte club.
-Ben zelf alleen op woensdag avond geweest en dan mogen actieve koppels en vrouwen gratis binnen.....dus volop actie.
-Publiek qua leeftijd erg verschillend, van twintigers tot vijftigers.
-Als je de fotocollage op de site bekijkt (48 foto's) krijg je een goed beeld van de club.
-Eigenaars zijn een tof koppel en Ilona (eigenaresse) is ook nog eens een lekker wijf :-)

pret
5 januari 2016, 06:48
@pret,
Hoofdzakelijke punten:
-Free Style parenclub voor paren, singel vrouw en singel man.
-Alle dagen singel mannen welkom, kijk op site want de prijzen en thema's verschillen per dag.
-all incl., dus drank, buffet, handdoeken, condooms, sauna etc.
-overzichtelijke gezellige en mooi ingerichte club.
-Ben zelf alleen op woensdag avond geweest en dan mogen actieve koppels en vrouwen gratis binnen.....dus volop actie.
-Publiek qua leeftijd erg verschillend, van twintigers tot vijftigers.
-Als je de fotocollage op de site bekijkt (48 foto's) krijg je een goed beeld van de club.
-Eigenaars zijn een tof koppel en Ilona (eigenaresse) is ook nog eens een lekker wijf :-)

Thanks. Verwend Ikona ook haar klanten:biggrin:p

Tony M
5 januari 2016, 13:27
Thanks. Verwend Ikona ook haar klanten:biggrin:p

Nee jonguh.....tuurlijk nie.......das de bazin en barvrouw;);)......met veel liefde en plezier kun je van haar een drankje krijgen......maar toch blijft het een lekker wijf om naar te kijken:luvlove:

man
26 mei 2016, 23:42
Wie heeft ervaring met de maandagnamiddag ?
Wat is de verhouding dames/heren ?

vhel
9 juli 2016, 20:15
Ik ben op zoek naar een mede-ijsbeer die maandag, de 11e richting Schilde gaat voor de GB van Alexis FOX.
Graag zou ik meerijden, uiteraard deel ik mee in benzinekosten.

deket
15 juli 2016, 18:43
Voor deze een parenclub werd, nog niet zolang geleden, deed dit pand dienst als gewoon bordeel, eerst Belgische dan Russische dvps.
een 50meter verderop, had je het meer luxueuze Black Panther, van een bekende eigenaresse, en Belgische en een bloedmooie Marokkaanse. Nu een reisbureau

Pietjepik
18 augustus 2016, 17:49
Gisteren met RMJ bij wijze van ludiek avontuur eens een bezoek aan deze club gebracht. Een parenclub was voor ons beiden wat nieuws en enthousiast legden we de 135km af met de grommende 6-cilinder voor de neus. Totaal zonder verwachtingen of prestatiedrift kwamen we aan in het stadje Schilde. We waren een half uur te vroeg en RMJ had honger. We zagen een Belgisch Frietkot, "traiteur Jan". Het was aangenaam weer en enkele aantrekkelijke meiden op het terras lonkten naar ons. Daar een frietje prikken was onvermijdelijk. 7,50 euro voor twee friet speciaal deed overigens zeker eer aan de pretentieuze tenaamstelling van de zaak.
We reden verder en kwamen keurig om 20.00 aan bij de club. Er waren reeds enkele alleenstaande kerels, dames nog niet.
We gingen naar binnen en werden uiterst vriendelijk ontvangen. Sfeer-impressie; jaren 70 hoerentent. Overal fluweel, tapijt, donkere sfeervolle ruimtes met schemerlicht. Een gezellige bar waar we eerst een biertje deden en om ons heen keken. gaandeweg kwamen er meerdere stelletjes binnen, daarmee dus ook dames. Modellen allerlei, dun, (zeer)dik, lang, klein, oud. Voor ieder wat wils. Ik wilde graag een dame van een jaar of 70 doen, dat ken ik niet. De oudste vrouw die ik ooit neukte was Anja van Panthera, die was toen 50 jaar maar nog steeds heerlijk. Om de lat wat hoger te leggen had ik dus interesse in het bejaarde segment.

Eerst de club verder verkend, we kwamen in gesprek met een vriendelijke neger met een roze zwembroek aan. Later zagen we nog een oudere heer met een soort borat bikini. Leuk dat dat allemaal zo open en zonder schaamte of oordeel kan.
Het eerste uurtje gebeurde er weinig, mensen moesten in de sfeer komen, maar daarna werd er volop publiekelijk geneukt en gepijpt. RMJ raakte in gesprek met een vrouw van een jaar of 70, ik liep weg om eventjes verderop te kijken, toen ik terugkwam had hij aan de bar haar blote tieten vast, zijn stijve pik uit zijn onderbroek en de dame trok hem af en wreef zijn lid tussen haar billen en poesje. Dat werd neuken. De vrouw vraagt haar man mee en loopt met RMJ naar boven. Daar gingen ze van start op een groot matras en al snel stonden er vijf mannen omheen en trokken zich af.
Dat was mijn signaal dat ik eventjes verder moest gaan.

In de kino kwam ik een aardige Griekse kerel tegen die een flinke dame bij zich had. We raakten in gesprek en hij spoorde me aan mijn lul door het glory-hole te drukken zodat ze me kon pijpen. Prima idee en zo voltrok het zich.
Ze zoog er heerlijk aan en ik hoorde haar smakken. na een tijdje wilde ik meer, trek mijn pik uit haar mond en loop om het schot heen. Ik wil je neuken zeg ik. zwijgend knikt ze, trekt haar slip uit en gaat in doggy met wijd opengespreide kont
voor me zitten. Er stonden alweer verschillende kerels bij te kijken, daardoor en ook door het condoom lukte het niet zo. Ze pijpte me wederom zeer verdienstelijk en ondertussen kroop er een andere vent achter op haar en dekte haar flink. Hij was klaar en ik neukte haar nog altijd in haar mondje. Mijn pik was hard zat voor nogmaals een condoom te proberen, dat ging. Ik neukte haar heerlijk in doggy en kwam lekker in haar klaar.

Opgetogen liep ik naar de bar waar ik RMJ zag, vol ondeugende verhalen over zijn avontuur met die oude dame. Hij had haar in de mond gespoten en ze had alles geslikt. :freu:
Later dwaalde ik door de club en kwam zo rond 22.30 een meisje tegen in haar kleding. Ze kwam net binnen en ik raakte in gesprek met haar. Ze was daar want ze wilde sex, stond al lang droog. Erg schuchter en onwennig gedroeg ze zich. Ik inspecteerde haar lichaam in de douche en zag haar later nerveus in de rookruimte.
RMJ en ik gingen tegenover haar zitten en plots leek een lichtelijk gebrek aan assertiviteit van mijn kant evident. Handig gebruik makende van de luwte in mijn alertheid nam RMJ zijn kans waar en kordaat en vastberaden schoot hij op zijn doel af.
Hij vleide naast haar neer, sprak 3 woorden en begon haar te tongen. De dame kon het waarderen en ging er heerlijk in mee. de pik werd ontbloot, er werd gepijpt en gevingerd.
Kut dacht ik, daar zit ik weer zonder wat.
Laat ik maar eens meedoen, dat vind mein bruder toch niet erg, we neukten immers al eerder samen vrouwen. Ik stap erop af en begin haar kutje en tieten te betasten, ze tongt me passioneel en is drijfnat.
Beetje jammer dat ze direct van RMJ zijn pik naar mijn bek ging, maar dat was dan bijkomende schade. Later had RMJ ook het genoegen vice versa :baeh:

We gaan naar boven en komen in de verduisterde ruimte uit. De vrouw is buiten zinnen van geilheid en tongt ons om beurten passioneel. onze vingers zitten om beurten in haar soppende kutje en we storten op bed. ik klungel een condoom om mijn pik en ben er klaar voor. Ze is RMJ aan het pijpen en ik besluit er maar eens achter op te kruipen. Ik neuk haar flink in doggy terwijl ze ijverig pijpt en flink schreeuwt.
Na een tijdje stop ik zodat ze RMJ kan neuken. Die lustte er wel pap van en begon intens met haar te vrijen. De vrouw ging er helemaal in op en ging helemaal los. Bizar geile sex hadden we daar. Na lange tijd kroop ik snel tussendoor weer op die vrouw en neukte haar in missio terwijl ze totaal bezweet tegen RMJ aangekropen lag. Lastig naaien in zo'n kluwen ledematen en lichamen maar ik vond een passende positie. Ik neukte er flink op los en de dame bleef er bijna in, onvoorstelbaar hoe geil ze gilde en kreunde en RMJ tongde terwijl ik aan het beuken was. Eindelijk spoot ik en rolde opzij. RMJ liet zich niet onbetuigd en al snel zat zijn pik weer in haar mond.
Ze neukten en vrijden nog intens door, ondertussen natuurlijk weer allerlei mannen die stonden af te trekken en probeerden op het bed te kruipen.

Ik ging douchen, het was bijna sluitingstijd.
RMJ en zijn date gehaald en we verlieten het pand onder dankzegging aan personeel en eigenaren.

Op de parking nog een innig afscheid tussen RMJ en de dame, dat zal mogelijk nog een vervolg krijgen.

We hebben een leuke avond gehad, heel anders dan een saunaclub maar zeker zo amusant en minstens zo geil, geiler eigenlijk.
Gaan we nog eens terug? jazeker!

:wink2:

quickstep
20 augustus 2016, 12:17
Wat is de kleding/kledingstijl van de mannen en vrouwen aldaar?
Bij een saunaclub is het voor de mannen wat makkelijker schat ik in.

peterp095
26 september 2016, 21:20
Deee tent is inmiddels gesloten.

Sanwiches
24 oktober 2018, 14:37
Is deze club nog steeds gesloten ? Vond het prachtig daarbinnen jammer dat er geen actie meer is .

eikels
17 november 2018, 08:16
Blijkbaar wel zo te merken........