Volledige versie bekijken : Laura (Roemeense)
KanariePiet
27 december 2015, 11:51
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Laura (Roemeense)
Leeftijd:21 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:LichtbruinHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/2sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Zoenen, PSE, Beffen, Aftrekken, Vingeren
Extra info:
KanariePiet
27 december 2015, 11:55
Ik heb een tijdje terug in YY gekamerd met Roemeense Laura.
Laura is een bloedmooie meid: 21 jaar jong, een heel leuk kopje, stralende bruine ogen en halflang bruin haar. 1,62m groot, een leuke B-cup en een strakke, ronde kont. Geen tattoos, wel een navelpiercing.
Laura probeerde me een eerste keer te verleiden toen ik in de jacuzzi zat. Ik zag haar onmiddellijk zitten, maar toen ik eindelijk gedoucht en neuk klaar was, kon ik haar nergens meer vinden. De 2de keer dat we elkaar tegenkwamen was ik net haar vriendin aan het afwijzen na een vreemd gesprekje. De 3de keer was ik nog maar net terug van een kamergang met Maribelle. Maar de 4de keer was het raak.
Veel pre-salen was er niet meer bij. 10 woorden uitgewisseld, snel een douche gepakt en op naar boven. We hadden nummer 74 en de teller stond op 68, dus we hadden nog even tijd om nader kennis te maken. Dat viel tegen, want veel meer dan voor zich uit staren deed Laura niet.
Gelukkig zou ze zich op kamer goed herpakken. Zoenen beperkte zich weliswaar tot kusjes op de mond, maar de daaropvolgende pijpbeurt was uitstekend. Ik mocht ondertussen ook overvloedig met Laura haar grote schaamlippen en natte poes spelen.
Neuken was lange tijd uitstekend (het was wel grappig hoe Laura zichzelf meermaals in de spiegels bewonderde, of... was ze misschien mij aan het bewonderen :confused::eek::hammer: tot bij de laatste missio. Toen deed haar muschi ineens pijn en deed ze haar benen dicht, zodat ik niet meer echt diep kon doorstoten.
Ik ben toch nog klaargekomen, maar dit einde zette wel een domper op de kamergang. We hebben nog even nageknuffeld en we hebben de kamer verlaten, vlak voor het half uur rond was.
Herhalingsgevaar: klein. Omwille van dat mindere einde. Jammer.