PDA

Volledige versie bekijken : Cindy (Hongaarse) - Haarlem, Het Poortje

bergm550
3 december 2015, 10:17
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/hungary.gif

Cindy (Hongaarse)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:GeenLichaamsdeel:
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, PMC, Tongzoenen, GFE, Beffen, Körperbesamung
Extra info:Ze doet ook PZC tegen extra betaling. Maar ik had niet naar de kosten gevraagd, maar zal wel ergens tussen de 20 en 50 EUR extra zijn. Ik had 100 EUR voor 30 minuten betaald en dan was tongzoenen ook mogelijk. Ik had niet om beffen gevraagd, maar dit liet ze ook toe. En ik mocht ook over haar borsten klaarkomen.

Het pijpen ging met condoom. Het is echt een geweldige meid met een super service. Ze kijkt niet op de tijd. Het gaat allemaal zeer naturel. Het is een meid met saunaclub-service achter de ramen. Ze werkt nu sinds kort in Haarlem en daarvoor werkte ze in Doetinchem. In Het Poortje in Haarlem staat ze in het eerste raam links met een bordje "Cindy" op haar raam.

bergm550
18 december 2015, 10:50
Gister was ik weer bij Cindy. Ik had 100 EUR betaald voor een half uurtje en ik vroeg of ze ook aan PZC deed. Dat was geen probleem en ze deed dat ook voortreffelijk. Ik hoefde ook niet extra te betalen. De vorige keer pijpte ze met, maar ik denk dat dit een misverstand was. Ik kan me herinneren dat ze zei "Blasen mit?" Ik zei toen ja, omdat ik haar niet goed verstaan had.

Maar ze pijpt dus ook zonder, als je het aangeeft. Ze gaat zondag op vakantie terug naar Hongarije en is dan 12 januari weer terug in Nederland. Ze is echt een aanwinst voor het Poortje in Haarlem. Eindelijk weer eens een meid met saunaclub-service achter de ramen. Dat is alweer een lange tijd geleden. Ik hoop dat ze nog lang blijft, want het is echt een beeldschone meid.

bergm550
9 januari 2016, 21:10
Cindy is weer terug. Ik was vandaag bij haar naar binnen geweest.

bergm550
3 april 2016, 21:26
Cindy is op vakantie en schijnt rond 12 april weer terug te komen. Ze werkt dinsdag, donderdag, vrijdag en zaterdag tussen rond 12:00 en 22:00.

bergm550
16 april 2016, 15:56
Cindy is weer terug van vakantie. Ik was gister bij haar naar binnen geweest voor een heet half uur.

bergm550
8 augustus 2016, 16:14
Cindy is nu op vakantie en zal rond 10 september weer terugkomen.