PDA

Volledige versie bekijken : Vraag

bullmate
11 november 2015, 10:11
Ik ga regelmatig naar Golden Time. Doch deze keer zal ik er op Maandagochtend om 1100 reeds zijn.
Welke line Up van DVP mag ik dan verwachten ? Of juist niet ? Kan iemand me inlichten ?

satanic surfer
11 november 2015, 10:16
In verhouding zal de line-up erg Poolsgetint zijn kortstondig gezien de Poetspolen en Thekepoolsen doch dit terzijde, misschien dat dit Pic1 over de streep kan trekken...Doch in alle ernst als je een regelmatige bezoeker bent van GT en al meer dan 8 jaar aangemeld bent kan men toch veronderstellen dat u weet dat maandag niet de allerbeste dag numeriek gezien is en dat het rondom 11 uur s´morgens een 20-tal dames ofzo zal betreffen, het gros of inslapend en/of behorend tot het clubmeubilair plus wat junge Kükens vielleicht...Indien je echt zeker wil zijn kan je om 11 uur bellen naar GT en vragen om een sfeerschets te geven en/of damesopsomming enzo...

palimo
11 november 2015, 11:06
Op maandagochtend is het in GT net zo druk, als Albert Heijn op maandagochtend in vergelijking met andere dagen. Niet druk dus! Daarom doe ik immer op maandagochtend de boodschappen.
Veel succes!

Ik ga regelmatig naar Golden Time. Doch deze keer zal ik er op Maandagochtend om 1100 reeds zijn.
Welke line Up van DVP mag ik dan verwachten ? Of juist niet ? Kan iemand me inlichten ?

sukehashi
11 november 2015, 15:34
Maandagen zijn echt af te raden. Ben 3 keer op een maandag geweest in verschillende periodes en telkens teleurstellend.Het drukke weekend is dan net voorbij denk ik en de meeste meiden nemen dan toch een dagje rust denk ik.
Beer/meid verhouding zat nooit goed op maandag. Er waren ook eens van die thema-feesten op maandag, daar blijf je ook beter weg, want het is dan zo druk dat je amper aan neuken toe komt wegens wachttijden.

HenryIII
11 november 2015, 18:43
Iemand heeft me gezegd dat er een site met alle de fotos van de vrouwen van GT is. Kan iemand het address van dit internet site geven AUB ?

Nedlovefkk
11 november 2015, 18:50
Denk dat men doelt op 6profis.de

Daar kun je goldentime opzoeken en idd van vrij veel dames foto's zien. Echter zul je er niet iedere dame op aan treffen.

SAS
11 november 2015, 22:22
Voor de meeste clubs geld dat de maandag en dinsdag er minder dames aanwezig zijn!
PHG/GT/VV/LR/VG/VM dat zijn de grens clubs.
De dames hebben meestal vanaf woensdag t/m zondag zeer veel gewerkt en gaan dan de maandag naar huis en komen dan woensdag weer terug om te werken.
je hebt een hoeveelheid dames die juist de maandag en dinsdag blijven om te werken.
Als je wat vaker in de diverse clubs komt zal je dit zelf opvallen.
Succes met je bezoek.;)

Dalton
13 november 2015, 11:50
De dames die een adres in duitsland hebben en daar wonen zie je in het begin van de week nooit maar de dames die in de club wonen en geen adres in duitsland hebben zijn altijd aanwezig tot vervelens toe en dan hebben we nog een ander soort dames die iedere dag thuis op de kinderen moeten passen die komen nooit in een club.