Volledige versie bekijken : Sandy (Duitse) ex LR
Alfijojo
2 november 2015, 14:33
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif
Sandy (Duitse)
Leeftijd:27 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:AndersHaarlengte:Lang
Lengte:1.75 m - 1.80 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Rug
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:DSiliconen:Ja
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/2sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, Zoenen
Extra info:Rossige dame met rood/lichtblond haar
Alfijojo
2 november 2015, 14:34
Door overweldigend overschot aan schoonheden met wespentailles maar waarbij onduidelijk
of zij het gewenste serviceniveau kunnen leveren mij maar neergeploft in rokersgedeelte.
Het toeval wilde dat dit naast een langbenige dame was met een paar fier voor uitstaande punten
betrof. Uit beleefdheid maar een gesprekje aangeknoopt en het bleek om een Duitse volbloed te gaan.
En als het om Duitse dames gaat is het ruk of fuck dus tja…..dubio.
Toch leuk gesprek gehad met deze rossige dame en haar door oplopende kamer tijden maar de sleutelvraag gesteld.
Toen ze opstond bleek haar kontje iets minder welgevorm dan ik had verwacht bij rest van haar figuur.
Maar tja wie A zegt moet ook B zeggen. Dus toen ze terug kwam met sleutel v.d. spiegelkamer, haal maar gevolgd en onderweg vastgesteld dat dame boven mij uit toornde terwijl ik ook bijna de 1.90 cm aantik.
Hier aangekomen ons ontdaan van kledij en plaats genomen op bed. Zoenen viel beetje tegen en was dus niet iets waar ze in uitblonk. Verder naar het orale gedeelte waarin haar onschuldige en frisse studente look ook tot uiting kwam in haar pijptechniek…..maar ondanks deze onervarenheid kwam
Ik tot point of no return een eindigde het in een niet geestelijk maar alleen lichamelijk orgasme.
Hierop het halve uur nog gevuld met wat leuk chitchat en de kamer verlaten.
Ascari
24 april 2016, 23:19
Blijkbaar nu in Oceans:
Ff kleine round up van Oceans.
De Duitse dikke Boobies clan uit LR lijkt definitief te zijn neergestreken in Oceans. Zag vorige week die mooie blonde (Anelie???) en vandaag ook haar wat steviger en grotere vriendin met rossig tot bruin haar. Daarnaast is ook Margaritha uit LR in Oceans neergestreken. Geen aanwinst voor Oceans, geen verlies voor LR.
Gisteren toch weer in LR gespot. Zonder zus Anelie. Helaas niet de kans gehad te vragen of ze wisselt tussen Oceans en LR.
Badslippers
4 mei 2016, 12:50
Gisteren toch weer in LR gespot. Zonder zus Anelie. Helaas niet de kans gehad te vragen of ze wisselt tussen Oceans en LR.
Is dit die typisch rossige Duitse met blanke huid en heel lichte sproetjes ? Zandloperfiguur, stevige kont, lang (zeker 1.80), draagt meestal een bikini waaruit haar fors getunede borsten puilen, heeft altijd (zwarte) panty's aan tot op het dijbeen, rookt.
Dan zag ik haar afgelopen zaterdagavond. Dit keer zonder Duitse clan.
Ascari
1 september 2016, 01:05
naar YY.
de duisburg spesjalist
1 september 2016, 16:57
naar YY.
dan wordt het tijd dat ik is na ying yang ga :rolleyes: