Volledige versie bekijken : Margarita (Bulgaarse) ex-AcaG/DV
satanic surfer
1 november 2015, 10:01
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif
Margarita (Bulgaarse)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Duits (goed), Engels (matig)
Haarkleur:DonkerbruinHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Schouder(blad)
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:
Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Beffen, Vingeren
Extra info:sinds 3 maanden in AcaGold...voorheen in verscheidene clubs actief...verslag volgt...
satanic surfer
3 november 2015, 19:05
Allez bon, gezien de hoogstuitzonderlijke gang van zaken betreffende mīn sessie met Margarita een omschrijving van het gebeuren. Deze dame is onderhand een 3-tal maanden in AcaGold aanwezig, kort da in het HP-tijdperkje, tussendoor kortelings in PHG en VG als īk het goed begrepen heb van dr want haar Duits is weliswaar geenszins slecht te noemen, doch ietwat onsamenhangend en vraagtekensoproepend is het desalniettemin. Engelsbeheersing solala, ss zīn Spaans is knudde dus daar kan het lieve kind ook niks aan doen. Haar tijdens eerdere bezoekjes bijna uitsluitend semi-werkloos zien rondhangen tussen enkele andere Bulgaarse dames, mooie lachj enzo en af en toe wat oogcontact doch een gesprekje aanknopen had er nog niet ingezeten in de sla me dood hoeveel bezoekjes gedurende haar aankomst in AG. Nou betrof het vorige zaterdag een Halloweensfeestje met een mooie damesbezetting qua numbers en ook aanzienlijk wat bezoekers dus nadat ss had zitten socializen met vooral Duitse Bekannten op het rookterras zocht ie na binnendrentelen des bar rondom 17u30 een zitplekkie om het gebeuren wat gade te slaan en om onduidelijke redenen in de sofa van Margarita gaan zitten naast haar en een collega van dr. Ze deed er niet moeilijk over en alras bleek ze een kwebbelkous van het zuiverste pompwater te zijn die een halve container volzinnen over me uitkieperde zonder dat īk daar zelve om gevraagd had. Zo ongeveer het tegenovergestelde van wat de meeste ijsberen ervaren als ze ss een simpele vraag stellen in een sofa doorgaans :biggrin:. Ik was uiteraard gefascineerd en gaf wat voorzetjes en assist en Margarita maar scoren als ware ze de halfzus van Lewandowski. Tussen al dat gelaber door knalde ze wat info over zichzelf in mīn oorlellen en die ga īk summier meededelen:
leeftijd: zo anfang bis mitte-20, Turks/Bulgaarse mengelmoes qua herkomst, B-cups natuur die nog minuscule melkproductieverschijnselen vertonen wat stellig mocht doen vermoeden dat het hier een MILF betrof( al geruime tijd). Erecte tepels voorts die uitnodigden, neen correctie Pflicht zijn om te worden geliefkoosd. Mooie tepelhoven, slanke taille, mooie billen, halfafgemaakte tattoo op schouderblasd, halflange donkerbruine haren en voorts een guitige lach. Dat nam zo zīn tijd in beslag en ss opperde een sleutelvraag na minutenlang tongzoenen in de sofa tussen al dat gebabbel in. Mejuffer bleek niet ontvankelijk te zijn voor die vraag en maar naar het rookterras want mejuffer rookt ook en daar ging de zoenbabbelbattle gewoon langdurig voort, enkele dames en heren vervoegden ons verlieten ons, vervoegden ons, verlieten ons. Erg onbevattelijk allemaal en dat duurde en duurde en ss maar avances maken en een tweede sleutelvraag enzo en madame maar doorzoenen en kletsen, pfff. Na 45 minuten op terras haar naar binnen gesleurd opdat ze het niet fris zou krijgen enzo doch daar was het simpelweg terug in de sofa gaan hangen en verdermuilen enzo, godbetert...ss wist van geen hout pijlen meer te maken, ze schoof op me en al dat gehannes zorgde voor bewegende lichaamspartikelen doch ook dat en een derde sleutelvraag waren geen indicaties die haar tot sleutelophalen konden bewegen. Onderhand liep de presaletijd al richting 2,5 uur en ik begon me toch zorgen te maken hoe īk dat aan mammie moest uitleggen sīavonds. Noodplan A uit de buideltas gehaald en voorgesteld om tezamen te gaan douchen, een normale mens kan dat toch als laaste horde richting kamergang inschatten enzo...OK, dat vond ze wel een plan en dus na wat gezoen enzo toch in de douche boven terechtgekomen en daar elkaars rugjes ingesopt enzo. Fris en fruitig gewassen verheugde ss zich op de sleutelophaling doch dat was buiten de waard(in) gerekend die er niet beter op vond dan in de sofa boven simpelweg verder te presalen en nogmaals naar beneden alvorens nadien klokslag 22 uur op een kamer te sukkelen, na minstens 4 tot 4,5 uur presalen. Het moet toch allemaal niet gekker worden dunkt me dan...Met haar voor de überhaupt eerste kamer méér en intensiever getongzoend dan met de gecumuleerde laatste 15 kamergangen in GT of YY tezamen :gruebel:, erg vreemd allemaal. Onderwijl hadden minstens 4 heren me gevraagd toen īk ns naar toilet ging of de trap opging of richtint rookterras hoe de kamer met haar wel niet was geweest :rolleyes:, erg bevreemdend allemaal...
Uiteindelijk dus op de kamer een sensuele start en slome TZbattle alvorens respectievelijke kledijdracht enzo werd weggesmeten...PZC goed tot zeer goed naar mīn idee, uitermate volhoudend, erg nat en variabel bijwijlen, Eierlecken inklusiv...Orale revanche mogelijk en gewenst, vingeren erlaubt enzo, mejuffer is lenig als een kat en een halve spagaat tot tegen het plafond van het linkerbeen terwijl ze aan het pijpen is en jouw hand sime pelweg tot tegen de klit aangepusht enzo, enkel een complete dommerik gaat dan in zīn handen wrijven. NMC: goed tot zeer goed enzo, variabel en closness opzoekend, doggy feestelijk. Uiteindelijk een 2-tal uur op de kamer rondgehangen en zij is er de schuld van dat īk het ganse Halloweenbuffet onaangeroerd heb dienen te laten, een boel bekenden amper of niet heb gesproken en voorts geen flauw idee heb hoe de dag an sich wel is verlopen want ik was ergens wel aanwezig doch grotendeels in haar armen of mond verstopt ofzo...sīzondags bij herwederzien begroette ze me lief en teder, ietwat oogcontact doorheen de dag (waar ik overigens op zondag geen enkele sessie ondernam na clubmoeheid gezien het driedaags karakter) doch in mīn achterhoofd overwon de gedachte dat gelijk welke herhaling an sich niemals de daags voorheen opgedane allroundexperience had kunnen benaderen, laat staan evenaren of overstijgen en dus keurig afstand gehouden.
Fazit Margarita: mooie slanke dame met uitermate goede pre- en aftersales, leuk, geestig en ad rem. Service goed tot zeer goed als ik het tracht objectief in te schatten, gezien de aard van de ontmoeting en het unieke des voorval (sla me dood door welke omstandigheden of misschien wel externe aangelegenheid waar īk niks mee te maken had) kan īk louter over een uitermate bevreemdende kennismaking spreken...Dit meisje had me halfdoodgekust, presalesrecord voor ss anyhowkens en eigenlijk helemaal niet de bedoeling aangezien īk minstens 4 maal een sleutelvraag had gesteld (1 pér uur minstens leek me) doch mejuffer had klaarblijkelijk meer behoefte aan rust en closeness dan aan geld verdienen an sich, erg bevreemdend allemaal...Uiteraard geen garantie voor anderen doch ik kan haar buiten PSE-fans of recht voor de raapse 40E-sessieafficionados wel aanraden in die zin dat het mits ietwat normaal gedrag jegens haar zomaar ns bovenmatig zou kunnen bevallen. Geen performance van heb ik je daar, doch wél een ervaring van heb ik je daar, soms loopt het raar...
biged
3 november 2015, 23:35
Fazit Margarita: mooie slanke dame
Slank wel maar mooi ????? Alhoewel interpretatie van het woord mooi kan verschillen van persoon tot persoon toch vind ik het vreemd dat ss hier het adjectief mooi gebruikt om haar fysiek te duiden.
Bij mij geraakte ze niet door het filter der fysieke aantrekkelijkheid om er beroep op te doen.
Manureva
20 december 2015, 15:38
Visit of December 16th 2015 :
It was my second session with her and unfortunately the last because she should leave the club.…
Service : wonderful session with a good mix gfe-pse as I like it. Very intensive french kisses, blowjob with good variations, deep throat, appreciated cuni followed by an excellent 69. The sex was very intensive without no timeout. She was very active and participative. Finally, pleasant social time on the bed before saying goodbye…
Appreciation : excellent
Johnsonxxx
28 februari 2016, 08:53
Als ik goed ingelicht ben niet meer in AG.
Iemand enig idee waar deze dame nu werkt?
Manureva
28 februari 2016, 13:08
Als ik goed ingelicht ben niet meer in AG.
Iemand enig idee waar deze dame nu werkt?
Back to Bulgaria and I don't kwow if she'll come back. Maybe I can ask her friend Maraya always present in AG.
satanic surfer
28 februari 2016, 19:40
Margarita werkt dixit Bekannten net als voorheen in Spanje in de erotisch getinte sector enzo...
satanic surfer
5 april 2016, 19:15
wieder da...
Johnsonxxx
9 april 2016, 20:59
Vandaag niet gezien :confused:
===> YY
zelfde artiestennaam
annakonda
27 mei 2016, 13:28
Magarita is een echt topwijf, waar alles mee mogelijk is!
satanic surfer
27 juni 2016, 22:03
==> Dolce Vita
satanic surfer
3 augustus 2016, 09:31
==> Babylon, bijna gelijke alias
satanic surfer
11 oktober 2018, 17:47
==> Yin Yang
blauwebeer
17 november 2018, 16:49
Gisteren weer in YY, na haar geluk in Magnum en GT beproefd te hebben. Naar verluidt hopt ze elke week naar een andere stek.
blauwebeer
9 december 2018, 16:01
De ganse dag in de Kino te vinden - heeft mogelijk het geheugen van een goudvis :confused: