PDA

Volledige versie bekijken : Welke club bezoek je meestal?

099
28 december 2006, 19:06
Nadat ik wilde weten welke je eerste club was, wil ik nu wel eens weten naar welke club je meestal gaat.

Willi69
28 december 2006, 19:38
wil ik nu wel eens weten naar welke club je meestal gaat.
Zu 98,5% Pretty Hot Girls! :wink:

Azrael
28 december 2006, 20:53
Meestal nu naar GT. Maar dat pas sinds begin dit jaar. Vorig jaar vooral naar PHG.

Babbel
28 december 2006, 21:41
Op dit moment de PHG. Gewoon beter verzorgd.

Babbel :wink:

Caveman
28 december 2006, 21:54
Vroeger PHG, toen GT en nu de Flamingo.

:wink:

liefhebber
28 december 2006, 22:32
Ik ga momenteel liefst naar de meissies bij Ome Bernd's maar omdat ik meestal een paar dagen achter elkaar plan.... wordt het vaak een tournee door meerdere clubs.

Dus na een start in Hennef (evt. met een dag verlenging) volgt dan wat afwisseling in de vorm van Living Room, GT, PHG, Samya, etc. etc.

GRTZ Liefhebber :wink:

Stiffmaster
29 december 2006, 09:22
Eigenlijk bijna altijd naar GT, met af en toe een ander uitstapje, maar nergens zoveel dames gezien als in GT :freu: :freu: .

Big30
29 december 2006, 10:06
Dit is eigenlijk toch net weer een andere vraag dan "wat is je favoriete club/vind je de beste club in Duitsland en waarom" ;).

De reden dat we allemaal zo veel Gt, PHG, PSW, Freude etc. frekwenteren is vaak ook een hele praktische, tis gewoon lekker dichtbij voor de meesten van ons of althans relatief het dichtste bij ;)!

Nog een ander potentieel enquette topic "wat heeft jouw voorkeur: een typische NRW-Sauna club of een Hessische FKK?"

Oja, het meest ben ik dit jaar in de Oase geweest behalve in de maand December toen ben ik meer in PHG geweest, had vandaag een gelijkspel op kunnen leveren maar dat is door omstandigheden niet mogelijk :o!

Groet,
big30

Befke
29 december 2006, 10:30
Een paar keer per jaar ga ik naar Ome Bernd - de rest van het jaar zit ik voornamelijk tussen de roomblanke dijen van een of andere leuke jonge meid bij Aspasia in Limburg aan een sappig pruimpje te likken....

Wat een leven...

De Cock
29 december 2006, 18:59
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen!

Maar Mij mag je in OOM BERNDS opsluiten :freu: vind ik geen straf :thefinger kom er graag!

Groeten,

De Cock.

Sphinx
29 december 2006, 23:03
Tsja, tot een jaar geleden kon ik mijn stem neerzetten bij "Ik wissel steeds", maar inmiddels heb ik een behoorlijke zwak gekregen voor "die gribustent" zoals de kersverse Verkiezingsbeer eens meende te moeten opmerken over Oom Bernds :thefinger

Dus ik sluit me graag bij De Cock aan :D

Befke
30 december 2006, 09:53
... "die gribustent" ...
:D :D :D

Mij mogen ze - als ze me dan toch opsluiten - ook daar opsluiten

little diablo
30 december 2006, 10:16
welke zou dat toch zijn:D

Jansen
30 december 2006, 13:31
Na ongeveer al een jaar of 5 in PHG te komen moet ik wel zeggen dat GT dit jaar ook een favoriete plaats is geworden.
Nu de laatste maanden zit ik weer wat meer in PHG maar dit heeft dan ook te maken door de aanwezigheid van een leuke meid.

Ook de Theke vrouwen (Spontaner ) en het eten is veel beter dan bij GT.

Mijn stem keuze is dan ook PHG .

little diablo
30 december 2006, 14:40
Na ongeveer al een jaar of 5 in PHG te komen moet ik wel zeggen dat GT dit jaar ook een favoriete plaats is geworden.
Nu de laatste maanden zit ik weer wat meer in PHG maar dit heeft dan ook te maken door de aanwezigheid van een leuke meid.

Ook de Theke vrouwen (Spontaner ) en het eten is veel beter dan bij GT.

Mijn stem keuze is dan ook PHG .
Inderdaad het eten want dat was gisteren weer om te:heul: in GT en er zitten wel lievertjes tussen de theke frauen Rebbeca,maria en de liefste is Carolien:smkiss:

Saluti L Diablo

Big30
30 december 2006, 16:13
"Inderdaad het eten want dat was gisteren weer om te:heul: in GT "

Saluti L Diablo

Off-topic ok, maar mijn lijst met Michelin sterren wil ook graag verdelen op het einde van het jaar ;)!

1. Palace :smkiss: :smkiss: :smkiss:
2. PHG :smkiss: :smkiss:
3. YY :smkiss: :smkiss:

Een berisping deel ik uit aan de Oase kok, daar stuur ik volgend jaar de smaak politie op af, maar er is beterschap beloofd :p!

Voor de duidelijkheid, het gaat hier om het eten he! Niet om de sfeer, de dames etc. dan ziet het lijstje er evident anders uit :p!

Groet,
big30

little diablo
30 december 2006, 16:59
Gt staat daarin gewoon onderaan,diverse malen aangekaart maar geen verbetering zichtbaar:o

Saluti L Diablo

De Cock
30 december 2006, 17:01
Off-topic ok, maar mijn lijst met Michelin sterren wil ook graag verdelen op het einde van het jaar ;)!

1. Palace :smkiss: :smkiss: :smkiss:
2. PHG :smkiss: :smkiss:
3. YY :smkiss: :smkiss:

Een berisping deel ik uit aan de Oase kok, daar stuur ik volgend jaar de smaak politie op af, maar er is beterschap beloofd :p!

Groet,
big30

He collega,

Ik val van mijn Kruk zo op mijn hoofd :wand: ik snap het niet meer :nee:

Jij bent van je geloof, maar goed dat jij nog niet met mij naar mijn duffe, suffe K-tent bent geweest.

Ik ben er :plapper: (stillll) van,

Groetn,

De Cock.

PS> ik kom niet voor het eten, maar is altijd mooi meegenomen als het GOED is.

Rex
31 december 2006, 16:35
Nadat ik wilde weten welke je eerste club was, wil ik nu wel eens weten naar welke club je meestal gaat.

Voor mij zijn er maar twee clubs in Duitsland en dat zijn PHG en GT.

PHG vind ik persoonlijk wat klassieker en is beter verzorgd, maar GT daarentegen is wilder en ruiger...........

Jorah Mormont
1 januari 2007, 11:39
Ik heb "ik wissel steeds af" gestemd.
Ik ben begonnen in PHG, waar ik me thuis voelde. Ben regelmatig in andere clubs geweest en heb daardoor ook het typisch Hessense FKK gebeuren ontdekt. Ik heb niet echt een voorkeur omdat iedere club wel zijn goede en slechte dagen heeft. Het vaakst kom ik in GT, maandelijks een keertje naar Ome Bernds en verder om de zoveel tijd naar Hessen, al ben ik bang dat het laatste toch vaker gaat gebeuren.

Ik denk maar zo, ik wissel ook steeds van dame, dus waarom ook niet van "plaats van delict" wisselen.

BR, Sonny:wink:

The Big Boss
1 januari 2007, 14:15
Als eerste Duitse club kwam ik terecht in FKK Grimbergen. Na vele bezoeken aan de ramen in Amsterdam en Antwerpen een echte verbetering qua niveau van de dames. Daarna nog een bezoek gebracht aan een FKK in Herne, maar omdat dat allemaal zo ver weg is, het iets dichterbij huis gezocht en uitgekomen bij PSW. Daar was het lekker relaxed. Niet te druk, mooie vrouwen en een goeie service. Hier ben ik een beetje blijven hangen. Ben ook nog wel in PHG geweest, maar dat vond ik te druk op een te kleine ruimte.
Verder ben ik ook in Heavensgate geweest. Veel te ver weg en de service die ik daar kreeg was ver beneden peil.
In Keulen ben ik in de FKK club van Pascha geweest. Ook een hele aardige club, maar ook weer veel rood en stukken duurder, dan een PSW, GT of PHG. Maar als je voor iemand speciaal gaat, dan heb je dat er voor over. (Liefde maakt blind?)
In GT was het ook aangenaam vertoeven, dus ik denk dat ik GT als nummer 2 op mijn lijstje kan zetten.
Dis voor mij is PSW de onbetwiste nummer 1. Daar kom ik nu al zo'n 4 jaar en dat bevalt me nog steeds. De persoonlijke aandacht en de vele mooie vrouwen en goede service bevallen mij daar het meest. Alleen zijn het aantal bezoeken het laatste jaar aan PSW en ook andere clubs drastisch verminderd wegens (leuke) privé omstandigheden.

F

Mauriceyep
1 januari 2007, 14:30
De eerste duitse club die ik begin 2004 bezocht heb was Sneeuwitchen. Een leuk locale club in Viersen waar de eerste keer een vrouwenaanbod was om U tegen te zeggen. Ze hebben een whirlpool en een sauna, niet erg bijzonder, maar voor een op dat moment nog niet verwende hollander, heel bijzonder. Mijn daar op volgende bezoekjes waren minder, tot ik via "hookers" halverwege 2004 in Wildenrath terecht kwam, de dames waren ontzettend mooi maar er gebeurde zo weinig. Eind 2004 ben ik de eerste keer naar Goldentime gegaan en toen was ik verkocht: de eerste weken ging ik 3x per week naar GT (hoe zo werken?) en dit kreeg ik gelukkig na enkele maanden weer onder controle. GT staat tot op heden voor mij op 1, alhoewel ik moet zeggen dat de bezoekjes aan Freude de laatste maanden ook de nodige indruk hebben gemaakt. Iedere sessie daar is top!

MiniME
3 januari 2007, 12:34
Kijkend naar aantal bezoeken, dan staat GT veruit bovenaan.

Gaat het om sfeer, dan is dit ook de belangrijkste reden om GT bovenaan te zetten.

Gaat om de kwaliteit dames en de aangeboden service dan is dit in 2006 drastisch teruggelopen en zou ik Freude (Paradise) in Bochum bovenaan zetten. Is van hetzelfde nivo als Bernds, maar (voor mij) een stuk dichterbij en net zover als GT.

In 2007 moet er maar eens een club komen waar de dames het nivo hebben van Bernds/Freude, de sfeer van GT, het eten en entourage van YY en dan het liefst op 15 minuten rijden van midden NL! :D

Hollandmale
18 maart 2007, 08:45
.....deze enquete weer worden geopend en de clublijst aangepast ?
Want er zijn verschuivingen kwa clubbestemming van de beertjes :smile2:.

Big30
18 maart 2007, 10:07
.....deze enquete weer worden geopend en de clublijst aangepast ?
Want er zijn verschuivingen kwa clubbestemming van de beertjes :smile2:.

Ik denk dat de verschuivingen zoals dat heet vrij marginaal zijn. Enquete was trouwens niet gesloten.
Onder het motto U vraagt wij draaien LR, Van Goch en Queenies toegevoegd ;).

Overall beeld zal ook weinig veranderen, 1 en 2 zijn en blijven GT en PHG.
Wat je wel ziet is dat een aantal diehard fans van deze clubs recent wat tekenen van club ontrouwheid beginnen te vertonen :p!

Women Lover
18 maart 2007, 18:26
Ik denk dat de verschuivingen zoals dat heet vrij marginaal zijn. Enquete was trouwens niet gesloten.
Onder het motto U vraagt wij draaien LR, Van Goch en Queenies toegevoegd ;).

Wat je wel ziet is dat een aantal diehard fans van deze clubs recent wat tekenen van club ontrouwheid beginnen te vertonen :p!

LR stond er al tussen met 2 stemmen.

Na een bepaalde periode is de spanning van een andere omgeving een verademing. Een ontdekkingstocht vol avontuur en verrassingen;).

Jack42
18 maart 2007, 19:17

Dat van die ontrouw klopt wel.
Ik ben de laatste tijd wat vaker in GT te vinden ipv PHG. Dit komt vooral
omdat er een paar leuke dames voor mij in GT zijn op dit moment.
Maar naar alle waarschijnlijkheid komende week weer eens naar PHG voor een leuke dame.

Jack42

TT Man
19 maart 2007, 10:46
Ik vind de service in GT persoonlijk steeds verder wegzakken. De kans op een flop is steeds groter en de TA's zijn vaak en meestal lang bezet. Afgelopen donderdag is dit weer eens bevestigd. Dus voorlopig geen GT meer voor mij maar enkel nog dat duister zaakje (qua lichtinval dan) direct aan de afslag van de snelweg.

blauwebeer
19 maart 2007, 11:15
De kans op een flop is steeds groter en de TA's zijn vaak en meestal lang bezet. Dus voorlopig geen GT meer voor mij maar enkel nog dat duister zaakje (qua lichtinval dan) direct aan de afslag van de snelweg.

Volledig mee eens, voorlopig GT enkel nog bij zonnig weder ... :roll: :roll: :roll:

thesickboy
19 maart 2007, 12:19
Voorlopig blijft GT met voorsprong mijn favoriete tent. Sickboy is echter ruimdenkend en onder invloed van Krimson worden komende weken PSW, Paradiso en PT Selm aan een kritisch onderzoek onderworpen.

Wordt vervolgd...

seksenfun
27 juni 2008, 20:48
Sindskort het mooie weer zijn intrede deed in onze contreien PHG, YY op de tweede plek. Als het geen zomerweertje is mogen LR en YY met mekaar op de vuist gaan :hammer_2:

bergm550
27 juni 2008, 21:07
Goldentime en Palace.

quitje
28 juni 2008, 11:06
Voor mij staat Bernd's op de nr 1. Ik kom er toch maandelijks 1 * (zelfs geregeld 2*). De afstand (365km) doet er niet toe, ik geef toe : ik ben verslaafd. :love2::love2: . Alhoewel Freude ook zeker niet moet onderdoen qua service. :freu:.

rplover
28 juni 2008, 13:06
....zouden we beter opnieuw opstarten.
intussen is er heel wat veranderd in het "clublandschap", en ik denk dat de verhoudingen nu wat anders liggen.
Misschien een ideetje voor Willem2 ;)

seksenfun
28 juni 2008, 20:01
Misschien eens kijken welke club de nummer 1 haalt? Welke club krijgt de meeste stemmen?

louischris
28 juni 2008, 20:58
Voor mij is Bernd's (Schieferhof) the place to be.

Willem2
28 juni 2008, 21:04
Misschien eens kijken welke club de nummer 1 haalt? Welke club krijgt de meeste stemmen?

Dat maakt niet uit in iedere club heb jij GFE ;)
Ik zal een nieuwe enquete aanmaken

Jansen
28 juni 2008, 21:56

Het is net hetzelfde als het kiezen van een dame voor de top 5

Een club die namelijk veel meer bezoekers krijgt zoals GT wint altijd.
Agnieska uit Oase heeft in 2007 niet gewonnen maar werd wel nr 2 dacht ik.
In Oase komen maar wenig schrijvende ijsberen ik denk rond de 6 nederlanders en weet ook wie ;)
Maar als deze dame in Gt had gewerkt dan was ze zeker met kop en nek nr 1 geworden.

Ikzelf heb dan ook een probleem met kiezen wat de beste club is.

PHG vind ik wat dames betreft iets meer klasse hebben en het beste eten.

GT vind ik de spannenste altijd weer iets nieuws en ook de kino vind ik wel
praktisch.

V.Vertigo is voor mij de mooiste club maar mooie dames vind ik er teweinig.

L.Room vind ik net te ver rijden dus daar kom ik veel minder wel af en toe
mooie dames.

YY. mooie zaak maar fout publiek ik kom daar alleen voor een dame.

Oase. voor mij ook te ver rijden wel goede ervaringen daar.

Babylon. matig wat dames betreft en te ver rijden ik rijdt dan clubs voorbij
waar ik me beter thuis voel.

Dus wat is nu voor mij de beste club :o:o:o:o PHG en GT omdat ik toch voor de dames kom.

De Cock
29 juni 2008, 00:26
Ha, voor mij eigenlijk maar een CLUB en dat is gewoon:

Het Hof van Lichtenberg :bowlol:.

Bevalt me daar prima :freu:.

Vind die van jansen wel een goede mbt YY: Fout publiek en de zo foute muziek :), veels te hard!!!!

Verder, och wat zou het :).

Befke
16 juli 2008, 09:36
Een paar keer per jaar ga ik naar Ome Bernd - de rest van het jaar zit ik voornamelijk tussen de roomblanke dijen van een of andere leuke jonge meid bij Aspasia in Limburg aan een sappig pruimpje te likken....

Wat een leven...

En zo treedt er af en toe verschuiving op...

Aspasia: even niet - aanbod is tegenwoordig niet meer wat het was; toppers vertrokken, nieuw meiden errug jong en een echt lekker sexbeest heb ik er de laatste maanden niet aangetroffen.

Blue Note: ja, lekker...

dupke
22 juli 2008, 16:34
In den beginne was ik een GT wandelaar tot die verschrikkelijk hete zomer een jaar of 2 geleden me heeft doen zoeken naar een saunaclub met zwembad.

Na was surfen op de welbekende fora ben ik eens een kijkje gaan nemen bij YY. Leuk maar nog niet echt overtuigend...

Gaandeweg meer en meer naar YY tot door omstandigheden het vaste kliekje uiteen viel. Ben toen maar wat gaan zwerven naar PHG, VV, LR, Zazen, Sans Sousis, Babylon, ome Bernds enz.

Op dit moment laat ik me leiden door het meeting point en eventueel de faciliteiten van een bepaalde club die al dan niet beter aansluiten bij de heersende weersomstandigheden.

Stiffmaster
23 juli 2008, 09:58
Was GT in 2006 nog mijn meest favoriete club :D, de kentering kwam in het voorjaar van 2007 in de vorm van YY, het was er niet zo hectisch en je kon er ook nog eens goed eten, iets dat GT dus echt niet heeft. Na YY kwam ook LR vaker in beeld, maar dat had zo zijn redenen voor wat betreft enkele favoriete dames die daar vertoefden :luvlove:.

Voor wat betreft YY heb ik steeds meer gemengde gevoelens, en voel ik me steeds minder prettig, LR is nog steeds oke, maar einde van deze maand ga ik toch weer eens in GT kijken en wie weet is de cirkel dan wel rond, zoniet dan zal Stiffie bij zichzelf ten rade moeten gaan of hij het eigenlijk nog wel leuk vindt om clubs te bezoeken :eek:, zal het dan toch te maken hebben met dat Stiffie een wel erg leuk ding heeft leren kennen, de tijd zal het leren :cool::cool:

Randy
23 juli 2008, 11:27
Ik kan het me goed indenken, Stiffie.

Ik merk zelf ook dat ik het minder leuk / spannend vind in de bekende clubs dan zeg 1-2 jaar geleden. Wel is het nog heel gezellig met de beertjes en ook wel met de dames. Maar de hele spannende sex, ja dat is toch wat minder, maar nog steeds wel aangenaam natuurlijk.

Misschien tijd voor een lange :sleep:pauze...

Willem2
23 juli 2008, 11:54
Misschien tijd voor een lange :sleep:pauze...

Dat zegt Big30 ook iedere keer :rolleyes: of was het nu RAUL7 ;)

Local Hero
3 augustus 2008, 19:33
Ik heb Ying Yang een jaar geleden leren kennen, het was tot voor kort mijn eerste en enige club. Ik ga eigenlijk maar 1x per maand, dus zo erg is mijn verslaving niet. Via Yvonne (:luvlove:) ben ik nu in VV beland. De Villa is voor mijn vaste wandelpartner echt super, het is bijna volledig op zijn maat gesneden. Hij is erg lovend over de accomodaties, de dvp vallen voorlopig goed mee, dus we zullen nog wel een tijdje blijven in VV. Intussen volgen we nog altijd met veel interesse het nieuws uit YY => veel dank aan alle ijsberen voor de (redelijk) hoopvolle berichtjes uit YY. Misschien doen we deze winter nog wel eens een beleefdheidsbezoekje aan Ying Yang

Siffie wrote
maar einde van deze maand ga ik toch weer eens in GT kijken en wie weet is de cirkel dan wel rond, zoniet dan zal Stiffie bij zichzelf ten rade moeten gaan of hij het eigenlijk nog wel leuk vindt om clubs te bezoeken , zal het dan toch te maken hebben met dat Stiffie een wel erg leuk ding heeft leren kennen, de tijd zal het leren
wel Stiffie good luck to you, ik heb je nooit ontmoet (ik moet bekennen dat ik van de bekende ijsberen enkel Johnny 99 en José Bové ooit in levende lijven heb gezien) maar toch vielen dank voor alle mooie berichtjes en ervaringen :wink:

bergm550
3 augustus 2008, 19:40
Ik bezoek meestal Goldentime en af en toe Palace.

Toppie
3 augustus 2008, 19:44
Tja wat zal ik ingevuld hebben....... :)

rplover
3 augustus 2008, 19:53
Tja wat zal ik ingevuld hebben....... :)
De neukfabriek? :teuflisch;)

Jansen
3 augustus 2008, 23:21
De neukfabriek? :teuflisch;)

Thuis :eek::eek::eek:

Snoepveter
3 augustus 2008, 23:30
Voor mijn gevoel is de service over het algemeen in clubs 'verder Duitsland in' beter dan 'net over de grens'. En de vrouwen zijn bijna 'allemaal nieuw' da's ook geinig...

Daarom heb ik gestemd op 'telkens een andere club'.

Ben wel nu een paar keer geweest in Samya, Finca Erotica en Freude39. Ook in FKK Sylt (Neurenberg), FKK World, FKK Oase, en ga binnenkort naar Artemis (Berlijn). Maar GT en PHG zijn ook leuk. LR was mijn favorieten club (vanwege mijn grote liefde, de Poolse Martha), maar na haar vertrek ben ik er niet meer geweest...:wink:

bergm550
4 augustus 2008, 07:51
en ga binnenkort naar Artemis (Berlijn).

Hallo Snoepveter,

Artemis zal je zeker bevallen. Ik ben hier drie keer geweest. Het is een mooie club, en het interieur doet aan Palace denken. De vrouwen zijn er niet mooier als in Goldentime of Palace, maar Artemis is zeker een bezoek waard. Veel vrouwen komen uit Polen. De prijzen zijn anders, 30 minuten 60 EUR, 1 uur 120 EUR.

Ik had de trein van Amsterdam naar Berlijn genomen. Dit is een rechtstreekse verbinding en kostte maar 58 EUR voor een retour. De treinreis duurt 6 uur. Het Centraal Station van Berlijn ziet er schitterend uit.

Door de langere reistijd was ik twee dagen in Artemis. In de buurt van Artemis liggen genoeg hotels, zoals een IBIS Hotel, en er is een Mercure Hotel aan de Invalidenstrasse bij het Centraal Station, die in het weekend 69 EUR per nacht kost.

Bergm550

feelc
11 augustus 2008, 20:45
Ik heb Artemis ook bezocht. Eerlijk gezegd vind ik de club niet zo ontzettend goed dat daar speciaal voor naar Berlijn moet: aanbod van dames haalt het niet bij bijv. Freude of GT, terwijl ik ook de entreeprijs, gecombineerd met het feit dat je voor bier of sterk een fiche van 10 euro (per consumptie) moet kopen, in feite te hoog vind (al is het begrijpelijk dat de exploitant zijn investeringen terug moet verdienen, die naar verluidt in de miljoenen hebben gelopen). Ook de tarieven van de dames op de kamer zijn substantiëel hoger maar daar heb ik altijd wat minder moeite mee).

Dat gezegd zijnde: Berlijn is een geweldige stad om naar toe te gaan, dus om een Artemisbezoekje in een stedentrip te vlechten is goed te doen.

Goedemorgenallemaal
13 augustus 2008, 19:19
Maar da's wel ver weg en alleen doordeweeks open.
Het wordt dus meestal GT of YY, of BB als ik echt naast de deur wil blijven..

Jansen
30 augustus 2008, 20:17
Nadat ik hier weer even tegenaan liep is mijn menig dat ik toch echt wel kies voor de afwisseling.
Ik heb de laatste maanden toch weer 4 verschillende clubs bezocht waar ik bij alle vier regelmatig terug kom en de ramen van het SKW heb ik ook weer zeer vaak ( wekelijks) gezien.

Voorkeur ? nee in elke club zit wel een favoriet.:green_smi

Picasso 1
30 augustus 2008, 21:23
Ook geen voorkeur. Uiteindelijk blijkt het allemaal één pot nat. Mijn top tien dames zitten niet allemaal in één en dezelfde club maar verspreid.
Daarnaast is het leuk om zo nu en dan een compleet nieuwe groep dames aan te treffen en dat lukt aardig door te varieren in de clubs die je bezoekt.

foots
21 oktober 2008, 22:32
Heren, beren,

Mijn voorkeur tja ik ben nog niet overal geweest, maar toch heb ik een duidelijke mening:

1. PHG; Top, veel dames, leuke sfeer, goed eten, traditioneel Duits
2. VV of YY, beide luxer dan PHG, wisselende kwaliteit dames, beide erg goed van eten en erg mooi met mooi weer, groot mooi terras met zwembad etc.
3. .... in Ettlingen onder Karlsruhe, mooi, groot, veel dames, rustig en mijn eerste ervaring met saunaclubs. Te ver voor mij.
4. GT, de neukfabriek, veeeeeeel dames, heel druk bezocht wel erg veel jagende dames, echt geile sfeer. Vergeet het eten, beste benaming kotsfreet van Jack42. Gewoon voor veel te doppen !
5. SS en Babylon, vind ik vergelijkbaar qwa grootte, hoeveelheid dames, maar die in SS zijn duidelijk assertiever, bij beide geen dame geprobeerd, maar ik heb mijn mening gevormd door heel goed te luisteren.
*) Laatst FG. Mooie club, tot laat open, vreselijk vervelende thekefrau, ik kom er nooit meer zolang deze de tent runnen.

BB, LR, ZZ nooit geweest, geen idee of mening

Groet, Foots :wink:

seksenfun
22 oktober 2008, 21:01
Sindskort het mooie weer zijn intrede deed in onze contreien PHG, YY op de tweede plek. Als het geen zomerweertje is mogen LR en YY met mekaar op de vuist gaan :hammer_2:

Even een updateke, vanwege 2 nieuwe clubs in Nederland:

Sans Soucis is dé mooiste club, Sans Soucis is de gezelligste club waar je je écht thuisvoelt. Het eten is lekker, doch minder uitgebreid dan in grotere clubs, maar da's ook normaal voor een kleinere club. Het eten staat zo goed als 24/24 voor je klaar en is vers. Je eet er in een échte leefkeuken. Jammer dat je in de zomer niet buiten kan. De binnenfaciliteiten zijn het meest uitgebreid van alle clubs: Finse sauna, Turks stoombad, infraroodsauna, bioscoop en een grote HWP. De 'koppeltjesactiviteit' is groot. Bij Sans Soucis lopen geen twintig dames rond maar zijn de meiden vrolijk, blijgezind en open. Er werken verhoudingsgewijs veel Nederlandse dames, wat op sociaal vlak (moedertaal) voor mij een pluspunt van formaat betekent. In de kino wordt hier ook wel aan seks gedaan. De kamers moeten niet onderdoen voor een duurdere hotelkamer. Hier is ook een sm-room.

Yin Yang heeft een prachtig aangekleed interieur, volgens een speciale stijl en het natte gedeelte is een waar suptropisch paradijs. Yin Yang heeft écht alles om top te zijn. Zowel in de zomer als in de winter. In de zomer heb je een mooi zwembad en grote tuin. BBQ-en doen ze echter onregelmatig en onvoorspelbaar. Self grillen is een 'lekker' pluspunt. Enkel na 22.00 uur en tussen 15.00 en 17.00 uur kan je niet eten in het restaurant. Een koudwaterbad, sauna en twee 'verscholen' HWP's maken de man of vrouw. De minderheid van de dames vervoegen zich bij de mannen in de HWP. Gemiddeld paraderen er 30 tot 45 dames. Als je er van uit gaat dat een perfecte line up betekent dat er allemaal slanke twintigsterkes of jonger rond moeten lopen ga je hier bedrogen uitkomen. In de kino komt het meestal niet veel verder dan verleiding. Alle kamers zijn groot, inclusief douche of bad.

Planet Happy Garden is qua aankleding maar gewoontjes. De 'terrastuin' is erg prachtig en heel gezellig aangelegd. De sfeer in de zomer aan het zwembad kan in geen enkele club geëvenaard worden. Er is altijd volop ambiance. Alles wordt gedaan om een 'vakantiesfeertje' te creëren. In de zomer wordt er gegarandeerd geBBQd als het geen pijpestelen regent. In de winter valt het ontbreken van een kino en HWP wel op. Na het BBQ-seizoen wordt het avondeten maar rond acht uur geserveerd en is lekker. De definitie vasthoudend van hierboven van wat een perfecte line up moet zijn, komt Planet Happy Garden dicht bij de perfectie. Damesaantal varieert om en bij de 30 met uitschieters langs boven op drukke dagen. Als het 's avonds nog druk is verlaat men de sluitingstijd van 01.00 uur. Planet Happy Garden is een grotere club met 2 bars. Eentje met bediening en een self service café. De kamers laten geen speciale indruk na.

Living Room heeft een eerder kleine tuin en geen zwembad. Wel een bio-sauna. Vanbinnen straalt de club niets speciaals uit. Het natte gedeelte is verbluffend. Een grote HWP waar het niet alleen bruist van de bubbels maar ook bruist van 'koppeltjesactiviteit'. Menig ijsbeer wordt daar 'keihard' verleid tot een kamerbezoekje. Een Finse sauna behoort ook nog tot de faciliteiten van het natte gedeelte. Het eten is erg lekker, het avondeten gewoner. Het komt van dezelfde catering als bij Golden Time maar smaakt beter door de manier van presentatie en het feit dat je zelf kan opscheppen. Om zes uur is het avondeten, tot het op is. Om 23.00 uur pizza-time! Het is de enige club waar ook seks plaatsvindt in de sauna's en vooral dan in de bio-sauna, vooral wanneer het wachten is op een kamer. Ook in de kino wordt duchtig en (soms) luidruchtig gesekst. Living Room is tot 03.00 uur geopend. De kamers zijn niet veel meer dan een vierkante kamer met bed.

Freude heb ik nog maar één keer bezocht. Mijn indruk (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=93243&postcount=464) was voorzichtig positief. Er wordt geen alcohol geschonken.

Golden Time is een club met een héle grote mooie tuin maar zonder zwembad, tenzij een plonsbadje, belachelijk. De club vanbinnen is klein, zeker in vergelijking met het aantal meiden en beren dat er dagelijks over de farbrieksvloeren komt. Damesaantallen van boven de 70 zijn geen uitzondering, nog wat meer beren ook niet. Luchtgebrek en smokealarm zijn er dan ook bijna-dagelijkse kost. De vrouwen scharrelen daar continue naar eieren en meer. De dames komen allemaal van dezelfde procucent, zo lijkt het wel: nep-borsten, veel schmink, nep-wimpers, uiterst slank en liefst onder de twintig jaar. Overdreven gehuld in piercings en tatoes. In de kino wordt je verkracht. Er is ook een HWP waar de dames bang van zijn en een sauna. Allebei temidden een doorgangsplaats. Het eten is lekker overdag, 's avonds lijkt het wel een voedselbedeling in Ethiopië, compleet met de wachtrij van een halfuur. Om 22.00 uur zelfde taferelen voor de lekkere pizza's. Snel zijn is de boodschap of je komt met een lege tas thuis. De kamers zijn basic.

Villa Vertigo is een uitermate chique club. Een beetje de V.I.P's onder de clubs mag je wel stellen. Hiermee ging zeker en vast tot voor kort samen dat ook de dames precies een meubilairstuk waren en het dus totaal ontbrak aan activiteit, spontaniteit etc. (professioneel) Dit zou nu halsoverkop van het management uit omgeslagen zijn? Het eten is er het beste. De damesaantallen variëren heel erg, ook de dames zelf wisselen voortdurend. Er is geen vast damesbestand. Villa Vertigo heeft 2 'onbruikbare' HWP's en een sauna'tje die gemiddeld minder heet is dan in ander clubs. De tuin straalt weeral V.I.P.-klasse uit met een zwembad. Het is een grote club met 2 bars. Sommige kamers zijn klasse, met douche, andere sober. Voor de liefhebbers staat er buiten een kot waar aan sm wordt gedaan.

ZaZen is een héle kleine club, zonder echte bar waar een 5-tal dames de crew uitmaken. De dames die er werken, werken er bijna vast. Zo goed als geen mogelijkheid om buiten te vertoeven, op een piepklein terrasje na. Het natte gedeelte is apart en mooi. Een heel groot broebelbad en een kleine sauna. Het is een FKK maar de dames nemen dat niet zó letterlijk. Ze lopen wel allemaal topless. Het eten is beperkt qua omvang maar wel lekker en mooi gepresenteerd. Het eten wordt aan tafel gebracht. Hoewel het een zeer kleine club is, wordt je er hélemaal geen familiale sfeer gewaar, integendeel, vrij strakjes. De kamers zijn heel mooi en allemaal met douche. In het weekend gesloten. Het is er moeilijk om er een hele dag te vertoeven.

Een top drie?

In de winter:
1) SS, YY en LR op een gedeelde eerste plaats
2) PHG
3) zou louter indicatief zijn

In de zomer?
1) PHG
2) YY
3) SS

Ik wacht nog steeds op die eerste Belgische club die het rijtje opnieuw door mekaar kan gooien :hammer:.

Jünther
23 oktober 2008, 02:27
De verhoudingen liggen nu zeker anders.

Ik hou van middelgrote clubs. Met name Acapulco heeft in een zeer kort tijdsbestek erg veel naam gemaakt en zieltjes gewonnen.
Terecht.

Daarnaast kom ik graag in Heavensgate te Dorsten en in Castrop Rauxel

Toppie
23 oktober 2008, 15:34
[Golden Time is een club met een héle grote mooie tuin maar zonder zwembad, tenzij een plonsbadje, belachelijk. De club vanbinnen is klein, zeker in vergelijking met het aantal meiden en beren dat er dagelijks over de farbrieksvloeren komt. Damesaantallen van boven de 70 zijn geen uitzondering, nog wat meer beren ook niet. Luchtgebrek en smokealarm zijn er dan ook bijna-dagelijkse kost. De vrouwen scharrelen daar continue naar eieren en meer. De dames komen allemaal van dezelfde procucent, zo lijkt het wel: nep-borsten, veel schmink, nep-wimpers, uiterst slank en liefst onder de twintig jaar. Overdreven gehuld in piercings en tatoes. In de kino wordt je verkracht.

Hahaha ik zal mijn bivakmuts inruilen voor een zuurstofmasker :) Hoop van je constateringen kloppen, alleen ga je de mist met je waarneming over de scharrelende kipjes. Er loopt idd wel wat porno-materiaal in GT rond, maar het aantal foute vrouwen valt reuze mee, aldus een foute man ;)

seqoya
23 oktober 2008, 15:42
als ik de statistieken zo zie dan is de neukfabriek nog steeds veruit marktleider !!

Toppie
23 oktober 2008, 15:58
Daar wordt ook de meeste reclame voor gemaakt ;)

seqoya
23 oktober 2008, 15:59
:D

seksenfun
23 oktober 2008, 16:18
Hahaha ik zal mijn bivakmuts inruilen voor een zuurstofmasker :) Hoop van je constateringen kloppen, alleen ga je de mist met je waarneming over de scharrelende kipjes. Er loopt idd wel wat porno-materiaal in GT rond, maar het aantal foute vrouwen valt reuze mee, aldus een foute man ;)

En jij die zo voor foute vrouwen gaat... je zit daar dus werkelijk verkeerd :D.

Alle gekheid op een stokje... áls ik er ben, amuseer ik me goed ;).

rplover
23 oktober 2008, 18:26
En jij die zo voor foute vrouwen gaat... je zit daar dus werkelijk verkeerd :D.

Alle gekheid op een stokje... áls ik er ben, amuseer ik me goed ;).
Oei, mijn grote vijand en aartsrivaal Seks&Guns die GT niet enkel een neukfabriek noemt, maar ze al vergelijkt met een "kippenfokkerij", met scharreleieren op de koop toe:teuflisch
Ach, ieder zijn ding, maar ik kan echt wel inkomen in zijn omschrijving van het hele gebeuren, ligt er allemaal een beetje te dik op, zowel de uitstraling, als de siliconen EN de schmink.
Maar ja, het moeten allemaal geen nonnenkloostertjes zijn, ieder zijn gading toch ha ha:D
Laat ze ginder Seks&Guns, want als ze allen tegelijk SS ontdekken, worden we uitgerookt en uitgefokt :lostit:

royke86
20 januari 2009, 21:34
Tot nu toe is Golden Time mijn favorite, maar wil in de toekomst gaan wisselen. Moet wel weten wat er overal te halen valt. En wil ook wel eens een andere groep dames tegen komen.

The Saint
20 januari 2009, 21:57
Golden Time is een club met een héle grote mooie tuin maar zonder zwembad, tenzij een plonsbadje, belachelijk. De club vanbinnen is klein, zeker in vergelijking met het aantal meiden en beren dat er dagelijks over de farbrieksvloeren komt. Damesaantallen van boven de 70 zijn geen uitzondering, nog wat meer beren ook niet. Luchtgebrek en smokealarm zijn er dan ook bijna-dagelijkse kost. De vrouwen scharrelen daar continue naar eieren en meer. De dames komen allemaal van dezelfde procucent, zo lijkt het wel: nep-borsten, veel schmink, nep-wimpers, uiterst slank en liefst onder de twintig jaar. Overdreven gehuld in piercings en tatoes. In de kino wordt je verkracht. Er is ook een HWP waar de dames bang van zijn en een sauna. Allebei temidden een doorgangsplaats. Het eten is lekker overdag, 's avonds lijkt het wel een voedselbedeling in Ethiopië, compleet met de wachtrij van een halfuur. Om 22.00 uur zelfde taferelen voor de lekkere pizza's. Snel zijn is de boodschap of je komt met een lege tas thuis. De kamers zijn basic.

Het eten in de winter wordt nu in een reuzetent opgediend waardoor de ellenlange wachtrijen verdwenen zijn: het eten wordt ook beter alhoewel
de knoflook vaak al te nadrukkelijk aanwezig is.
In de kino stoort me vooral de kwaliteit van de getoonde films en dat 2de scherm maakt dat er te veel licht is nu.
Met de tuin is het idd triestig gesteld: ze hebben een zee van ruimte om er iets moois van te maken met ruimte voor een grote pool. Van die reuzetent zouden ze eigenlijk beter een verlengstuk breien van de bar zodat we dan wat meer ademruimte binnen zouden hebben.
Qua dames blijft dit toch mijn nummer één. De wellness vind ik wel goed geplaatst ; dat dames daar passeren vind ik niet storend; dat sommige dames dit al rokend doen vind ik wel getuigen van weinig smaak

lustman
20 januari 2009, 22:36
De club die ik het meest bezoek is momenteel Gt. Het aanbod en porno gehalte van de dames is zeer groot. De andere reden is dat het voor mij de dichtsgelegen club in Duitsland is , toch nog 1u30 rijden.

Jünther
20 januari 2009, 23:02
Ik ben er nog nooit geweest, in die GT !
En al mijn lichaamssignalen zeggen: neeh Jüntherke, niet doen, dat is jouw sfeertje ook niet.

Waarom staat de Acapulco niet op deze lijst, SeksenGuns?
Stoort mij mateloos. Moet ik ze aanvullen? Zeg het maar.