Inloggen

Volledige versie bekijken : Alexa (Thaise), Haus 11/13/15, kamer 109



Patjax
25 oktober 2015, 01:07
Een maat van mij was 3 weken in Thailand geweest en lyrisch over de vrouwtjes. Aangezien ik nog niet het genoegen had gehad om het bed te delen met een Thaise, toch maar eens aan een nadere inspectie onderwerpen. De Thaise dames zijn op 1 hand te tellen en zitten alle in Haus 11/13/15. Mijn eigenlijke doel was Daw, maar zij was er niet, dus gekozen voor Alexa. Zij zal ergens tussen de 35 en 40 zijn. De tand des tijds begint zijn sporen na te laten op deze dame die al lange tijd in Duisburg is.

Je kunt aan alles merken dat ze het werk al heel lang doet, wat er voor zorgt dat het net te profi overkomt en het heilige vuur ontbreekt. Ze wisselt het pijpen af met een penisstimulatie, wat toch zorgt voor een leuke en aangename variatie. Ze deed dit langdurig, waardoor ik al op scherp stond en het in missio afgemaakt heb. Na afloop nog een Thaise massage van een minuut of tien. Opmerkelijk hoeveel kracht eruit die kleine handjes komt.

Leuk om eens meegemaakt te hebben, maar een herhaling zal er voor mij niet snel inzitten. Daarvoor ontbrak toch de chemie.

wooley
1 september 2016, 20:32
Was een van mijn toppers in de vulkaan.. Tijd niet meer gezien. Helaas... Als je haar kent is veel mogelijk ��

Patjax
2 oktober 2016, 11:37
Was gisteren aanwezig op haar oude vertrouwde kamer 109. Voor mij geen HHG, maar blijft altijd even vriendelijk