PDA

Volledige versie bekijken : Eva (Roemeense)

icesurfer
11 oktober 2015, 21:53
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Eva (Roemeense)
Leeftijd:26 jaarTaal:Duits (matig), Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Schouder(blad)
Piercing:JaLichaamsdeel:Bovenlip, Navel
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Deepthroat, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Aftrekken, Vingeren
Extra info:Volgens eigen zeggen gewerkt in PHG en Samya

icesurfer
11 oktober 2015, 21:56
Eva naast me zitten, zij is eigenlijk iets te lang voor me, maar goed. Het klikte wel en ze beloofde me dat ze aan tongzoenen doet in de kamer, ze wilde geen voorproefje geven aan de bar, dan moet je maar weer afgaan op het woord. Ik vertelde haar dat me dat vaker is verteld maar er uiteindelijk bar weinig van terechtkomt en als zij d'r woord niet nakomt ben ik gelijk weer weg en wordt er niks betaald. (begin langzaam wat meer "lef" te tonen aan de vrouwtjes, verlegen manneke als dat ik ben, jullie verhalen helpen daar mee..thx guys!! Nee, ik houdt me aan mijn woord beloofde ze wederom. Ga de sleutel maar halen dan want er moet wat uitgeklopt worden!.

Op de kamer gelijk getest of ze d'r woord hield, dat was een goedkeuring waard
Van mij hoeft er niet veel gepraat te worden, versta de helft toch nie ) GFE zonder gezeur zeg maar. Die verhalen over het vervelende leven of de staat van familie of whatever ken ik nu wel. (is zeker lullig voor ze maar dadelijk krijg ik medelijden en wordt ik was in de handjes, dat moeten we niet hebben natuurlijk hahaha)
Ze werkte op de juiste manier mee en het was hierdoor een memorabele sessie. Ik weet niet hoe het met jullie zit maar mijn ervaring mbt vingeren is zeer slecht, ik mag bij 99% niet naar binnen en beffen is ook niet altijd gewaardeerd (totdat ze mijn tong voelen jaja, laat me lekker in die waan.... Deze schat echter kreeg daar geen genoeg van en leek er nog oprecht van te genieten, jaja, laat me lekker in die waan. Verder naar een aantal standjes en het leek me wel een goed idee op het verder met haar handjes af te handelen. Ik ben echter besneden, daar wist ze toch geen raad mee blijkbaar, ging droog of de dop heen,, jooooooo das nie handig mop!! zelf maar wat glijzooi op mun handen gedaan en ff een lesje geleerd, ze had het snel door dus ze nam het weer over. Damn, record verspuiten heb ik gebroken
Jah, heerlijk uurtje met 100% hhg.

icesurfer
11 oktober 2015, 21:57
Dit was de eerste keer dat ik binnen afzienbare tijd met dezelfde dvp naar een kamer ben getogen. Is inderdaad toch niet heel erg moet ik zeggen, voelde vertrouwd en ze doet goed haar best om mij te laten geloven dat ze ooh zo blij is om een leuke vent in d'r armen te hebben. Hahahaha laten we dan het komende uur gewoon vriendje en vriendinnetje spelen. Ze ging daar graag op in en het is d'r goed gelukt. Na flink wat knuffelen en tz laat ze mij duidelijk merken dat ze wel gecharmeerd zou zijn van een befbeurt, nou, daar heb ik niet zo heeeel veel moeite mee zeg maar. Vol overgave stort ik me op haar heuvel van plezier. Paar vingers erbij en rossen over die klit. Ze was inmiddels wel erg nat moet ik zeggen, begon te kronkelen als een vis op het droge.
Ineens duwt ze me hard tussen d'r benen uit en roept dat ik moet ophouden, je maakt me knettergek hijgde ze. Hmmm, ik heb genoten, jij ook blijkbaar...mooi.... en nu is het jou beurt! Een prima pzc die nog snel eindigde in een 69.
(Nu heb ik hier op het forum ergens gelezen dat veel dames de condooms eigenlijk niet op de correcte manier omdoen. Dit schiet ineens door m'n hoofd en zal eens opletten, hahahaha ze trekt hem inderdaad open alsof er een olifant in moet.)
Ze kwam bovenop me zitten en heeft mijn zadelknopje goed bereden. Over naar doggy voor een mooi uitzicht, afgemaakt in missio terwijl ik wegzakte in d'r grote bruine ogen. Heerlijk uurtje GFE'!!
De rest van de dag is de aftersales goed van Eva, komt geregeld ff een knuffel en kusje halen...