Volledige versie bekijken : Mandy (Duitse)
Nedlovefkk
8 oktober 2015, 18:59
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif
Mandy (Duitse)
Leeftijd:26-29 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:LichtbruinHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Stevig
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Onbekend
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg
Prijs:75 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, Aftrekken
Extra info:Leuk Duits Mädchen met gespreksstof. Spleetje tussen de tanden. Flinke kont, lijf is in verhouding iets minder gezet.
HW1
9 oktober 2015, 08:36
Met deze Mandy afgelopen week een kamer gedeeld. Toen deed ze zonder te vragen PZC. Het is inderdaad een leuke spontane dame die inderdaad nog €75 per uur vraagt. Kleine aanpassing: ze heeft (een beetje) siliconen ingekocht.
Nulnulzeseneenhalf
1 december 2015, 23:20
Leuke dame. Kan door de "sleeve" op de rechterarm en het spleetje in eerste instantie ietwat weerstand opwekken, maar dat is maar schijn. Lacht altijd als je haar blik kruist. Staat erop om eerst wat te keuvelen in de bar, of buiten als het weer het toelaat. Rookt niet als jij ook niet rookt. Beste bewijs dat "blasen" veel beter is als pijpen.
Nedlovefkk
23 januari 2016, 19:04
Nu dus theke? Zie verslag Mynasch in het algemene topic..
mynasch
23 januari 2016, 19:06
denk het niet..... NL talig!
Nibix
9 april 2016, 07:42
Gisteren met deze dame gekamerd. Was aangetrokken door haar sexy lach (spleetje tussen haar tanden) en haar naturelle look.
In de bar eerst een leuk gesprek gehad. Ze is ook helemaal niet opdringerig en ook dat vond ik leuk.
In de kamer uitgebreid onze tijd genomen. Ze heeft me eerst een massage gegeven (was niet slecht maar ook niet wow). Daarna zijn we elkaar beginnen strelen en ze liet ook alles gewillig doen.
Bij mij was het wel PZC ondanks wat hierboven staat en het was zalig.
Na een paar leuke standjes zalig klaargekomen.
Daarna nog wat zitten keuvelen om het halfuur rond te krijgen.
Ben nog maar een paar keer in de YY geweest maar zonder twijfel het beste halfuur die ik al gehad heb. In de kamer was ze helemaal niet afstandelijk. Heeft inderdaad siliconenborsten maar hindert niet.
Zeker voor herhaling vatbaar en volgende keer waarschijnlijk voor een uur.