PDA

Volledige versie bekijken : Maya (Duitse) ex-Bianca GT

satanic surfer
4 oktober 2015, 21:58
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif

Bianca (Duitse)
Leeftijd:28 jaarTaal:Duits (goed), Engels (matig)
Haarkleur:DonkerbruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Enkel, Rug, Schouder(blad)
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Onbekend
Kleur ogen:Herhalingsgevaar:
Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:
Extra info:tattoofanate die pertinent aangeeft niet te tongzoenen...goh...gezellig elders plaatsgenomen

kempie
16 november 2015, 14:10
Ik vond het moeilijk kiezen zaterdag uiteindelijk maar gaan praten met 1 van de nieuwe dames. Dit was de duitse Bianca, 28 jaar, 1,80 lang. Erg veel (iets te veel naar mijn smaak) tatoos. Groot doodshoofd op d'r rug. Een hele arm vol. Nog 1 op d'r andere arm en nog wel meer. Wat doen sommige dames zichzelf aan? Ze had een mooi koppie met d'r donkere haar geil in een superstrakke staart. Naturelle b-cup. Redelijk lekkere kont. Ze komt hier maar weinig. Zo af en toe een weekje. Ze werkt ook in sharks. Ik kon de kans dus niet laten lopen want die zie ik waarschijnlijk niet snel weer. Goed half uurtje op de kamer PZC rustig zeg maar wat voorzichtigjes maar voelde wel lekker. NMC uitstekend.

Ze zei zelf af en toe een weekje hier te werken en ook in sharks te werken. Toen de receptie vroeg met wie ik was geweest en hoe het was en ik haar noemde zei ze dat het haar eerste dag was. Maar zo te lezen had bianca toch gelijk en was deze teke er niet toen Bianca hier eerder was.

Goede sessie maar niet direct herhalingsgevaar.

John mc Snek
6 september 2016, 17:16
--> YY als Maya

Sent from my iPhone using Tapatalk