Ace2
3 oktober 2015, 07:40
Naomi (Etiopische)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Engels (goed), Nederland (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.50 m - 1.55 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:125 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, FT, GFE, PSE, Beffen, Aftrekken
Extra info:
Ace2
3 oktober 2015, 07:43
Zwarte Afrikaanse meisjes zijn niet echt mijn ding. Toch heb ik ergens de naam dat ik van zwarte meisjes hou. Ik ben daar niet verbaasd over en ik snap ook wel waar het vandaan komt. Toch ga ik zelden of nooit met zwarte meisjes naar de kamer en als ik ga valt het vaak tegen. Niet dat de dames slecht zijn, maar om de een of andere manier sexen wij vaak langs elkaar heen. Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik Naomi zag zitten. Knap, zwart, slank (Pistle Pete-niveau) en strakke kaaklijnen. Bij navraag bleek ze een mix uit Ethiopische en Keniaanse ouders te zijn dat in Belgie terecht is gekomen. Haar vlaamse accent maakt het wel extra geil.
Het toeval wilde dat ik het zonder mijn favorietjes moest doen en na lang twijfelen besloot ik haar uit te nodigen voor een kamergang. Hand in hand liepen wij naar de tuinhuisjes.
In het tuinhuisje legde Naomi de kussen van het hoofdeind naar het voeteind. Verbaasd keek ik dat tafereel aan, waarna ik mijn schouders ophaalde. “Iedere gek heeft zijn gebrek” zei mijn grootvader op de grote vaart altijd. De een gaat wekelijks naar GT en de ander verplaatst kussens.
Ik deed mijn badjas uit en ging naakt op bed liggen. Naomi deed haar lingerie uit en ging met haar slanke, strakke lijfje naast mij zitten en pakte een flesje zeep. Dat deed ze op haar handen en ook mijn handen werden geschoond. Even was ik bang dat vervolgens mijn piemel een schoonmaakbeurt zou krijgen, waarmee de geilheid uit alles zou worden gehaald. Niets was echter minder waar. Na het schoonmaken van de handen ging Naomi op mij zitten en gleed over mijn harde penis. Na wat op en neer te zijn gegaan boog ze voorover en even leek het erop dat ze mij ging zoenen. Dat was waarschijnlijk teveel gevraagd, want toen ze vlak bij mijn tuitende mond was veranderde ze de richting en likte in mijn nek. Ook lekker. Ik was wel een beetje teleurgesteld. Ik vreesde dat er niet veel van zoenen terecht zou komen. Naomi was ondertussen al likkend naar beneden gegaan en likte mijn hele penis en ballen schoon. “Dat is beter dan die stomme wet tissues” dacht ik tevreden. Voorzichtig ging haar mond over mijn eikel heen, waarna ze weer ging likken. “Dat lijkt mij geen pijpen?” mokte ik. Naomi keek mij aan en kwam naar mij toe. Ik pakte haar gezicht en zoende haar voorzichtig. Ik werd echter overvallen door haar gulzige natte tongzoen. Ze bekte mij compleet af. Dit was echt tongzoenen. Alle hormonen schoten als een dolle door mijn lijf en snel legde ik haar op haar buik. Nu kon ik haar heerlijke strakke slanke lijfje masseren en dat liet ze zich gewillig welgevallen. Vaak zie je bij zwarte meisjes een beschadigde huid. Persoonlijk vind ik dat niet mooi, maar bij Naomi was daar geen sprake van. Ik kneedde en streelde dat lekkere lijfje van haar en met mijn tong gleed ik over haar zwarte huid. Ik merkte dat ze daar wel opgewonden van werd. Haar poesje was nat en ze spoorde mij aan om verder te gaan. Ik wilde eerst nog wat zoenen en weer deed ze dat gulzig. Na een korte vervolgmassage draaide ik haar om en spreidde haar benen. Ik ging er tussen liggen en stootte met mijn harde penis tegen haar venusheuvel aan. Onderwijl zoenden wij elkaar gulzig. Na dat zoenen trok ik likkend naar beneden om met beffen te beginnen.
Dat beffen deed ik rustig en ik duwde voorzichtig mijn tong in haar poesje, waarna ik haar klitje weer likte. Dat wisselde ik steeds vaker af door mijn lange tong in en uit haar poesje te steken. Naomi spoorde mij aan om dat dieper en vaker te doen en dat probeerde ik ook. Het was echter ook vermoeiend, maar daar had Naomi geen boodschap aan en ze greep mijn hoofd die ze tegen haar aan drukte. Ik pakte de onderkant van haar ronde stevige billen vast en ik duwde mijn tong dieper haar poesje in, waarbij er allerlei borrelende geluidjes uit haar kutje kwamen. Ineens kwam ze omhoog, pakte mijn hoofd steviger vast (ik kon geen adem meer halen), waardoor allerlei kutvocht tegen mijn mond kwam en zij zuchtend klaar kwam. Samen ploften wij uitgeput en hijgend naast elkaar neer. Ze kroop in mijn armen en na een paar minuten begon ze mij intens te zoenen, om vervolgens haar ogen te sluiten en naast mij te blijven liggen met haar hoofd op mijn borst. Na een paar minuten kwam Naomi in beweging en begon mij te pijpen. Eerst was het vooral likken, waar langzaam maar zeker werd het pijpen en pijpen kan Naomi zeer goed. Zo goed dat ik haar maar weg trok om haar te neuken. Naomi pakte uit haar tasje een condoom en deed die om mijn keiharde lul die letterlijk stond te steigeren. Het lukte niet zo goed en dus inspecteerde ze de hele tijd of het condoom wel goed om mijn lul zat.
Eerst ging ze op mij zitten, maar om de een of andere manier was dit voor ons beiden geen prettig standje. Daarom legde ik haar maar op haar rug en neukte haar in missionarishouding. Dat was een heerlijk gevoel om haar strakke kutje te penetreren. Ze trok mij naar haar toe en zoende uitbundig, waarbij onze tongen in elkaar verstrikt raakten. Dit was zo geil dat ik het sperma voelde op komen en snel trok ik mijn lul uit haar poesje. Ik zette haar op haar knietjes en keek tegen 2 schitterend strakke, slanke billen aan. “Die ga ik uitwonen” dacht ik grommend. Ik legde mijn lul tegen haar natte poesje aan en duwde hem naar binnen. Ik mag dan wel een grote mond hebben, maar wilde sex was even geen optie. Anders zou ik direct klaar komen. Dus stootte ik rustig in en uit Naomi. Dat ging een paar minuten goed en ik liet een vinger langs haar aarsje glijden. Het viel op dat dat haar wel opwond.
Ik merkte dat een hand van Naomi naar achteren ging. Ik veronderstelde dat ze wilde controleren of het condoom nog goed zag, maar ik voelde aan mijn penis geen hand. Haar hand bleef echter maar bij haar poesje. Toen viel bij mij het kwartje. Ze was niets aan het controleren, ze was zichzelf aan het vingeren. Ik pakte haar billen steviger vast en voerde het tempo automatisch op. Naomi begon mij nu aan te sporen, waarbij ze vooral wilde dat ik haar billen stevig vast pakte en wat naar beneden zou duwen. Het klinkt nu misschien als een soort circus-act toen was het geil. Ik hoorde allemaal klots geluidjes uit het strakke (ze was echt strak) kutje van Naomi komen. Dit was veel te opwindend voor mij, maar Naomi spoorde mij, met haar geile vlaamse stemmetje, aan om door te gaan. De borrel- en klotsgeluidjes werden steeds heviger en ik hield het niet meer. Ik wilde mijn penis eruit halen om niet klaar te komen en ineens leek het wel alsof mijn piemel uit haar kutje werd geduwd. Ik hoorde iets van “splatsch” en flinke hoeveelheid vocht spoot uit het kutje van Naomi. Met grote ogen keek ik naar de natte plek op het laken. Naomi liet zich nu zuchtend voorover zakken en keek mij glimlachend aan. Ondertussen rolde ik het condoom van mijn penis en ging naast haar liggen. Zoenend lagen wij zo even, waarna zij op haar knietjes ging zitten om mij te pijpen. Ze slurpte mijn lul helemaal naar binnen, waarbij ik een flinke lading sperma naar binnen spoot. Kokhalzend spuwde ze het uit en mij nog half spuitende lul viel op mijn buik. “Het is teveel” giechelde ze geil.
Kort samengevat was deze sessie geweldig. Tijdens de sessie had ze gezegd dat ze dit werk maar af en toe doet en dit keer kwam het geloofwaardig over. Er zat in haar vrijen echte passie. Dergelijke sessies maken de reisjes naar Duitsland/GT de moeite waard. Soms moet je een tijdje wachten, maar ze blijven voor komen.
Naomi vertelde mij dat ze zondag 11 oktober weer present is. Dat zou een goede reden zijn om de heilige zondagsrust aan de wilgen te hangen……………………………………………