latinalover
27 september 2015, 22:03
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Dominican_Republic.gif
Samira (Dominicaanse)
Leeftijd:24 jaarTaal:Onbekend
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg
Prijs:35 euroTijdsduur:15 minuten
Service:NMC, PMC
Extra info:Leuke jonge Latina, meisjesachtig, mooi lichaam.
latinalover
27 september 2015, 22:20
Weer eens Heerenveen binnen gewipt.
Op de 2e etage kwam ik Samira tegen, deed erg vrolijk, ik zei nog dat ik een beetje ,,timido'' was (verlegen).
Mijn 3 woorden Spaans kwam weer goed van pas, en Samira vondt dat zeer interesant.
Na veel lachen en betovert door haar super mooie slanke meisjes lichaam, de stap maar genomen.
Eenmaal binnen kleertjes uit, en kon ik haar enigzins volle A cupje bewonderen.
Van die jonge meisjes borstjes, en heerlijk zacht.
Natuurlijk plichtmatig naar haar leeftijd gevraagd, en ze zei 24.
Ondertussen was pielemans ook al op oorlogsterkte gekomen, door het aanzien van dit mooie meisje.
Samira zag dit ook en vond hem vrij groot :-) :-) :-)
Streelt dan ook nog even je ego.
Op bed begon Samira met condoom te pijpen, maar dat beheerst ze nog bij lange na niet.
Misschien te onervaren ?
Beffen mag niet evenals kussen.
Dan maar neuken,,eerst missio wat wel weer lekker ging.
Beetje varieren door een been van haar in m'n nek te leggen, en zo konden we beiden van het schouspel in de spiegen genieten.
Pielemans was in een goede stemming gekomen en schoof zonder problemen over de volle lengte in en uit dit meisjes kutje.
Over op doggy,, ook dit is weer een feest op zich, om dit heerlijke Dominicaanse kontje vast te houden.
Kontje is heerlijk zacht en kneedbaar en haast perfect.
Halverwege nog een heel klein beetje glijmiddel,en dat was maar goed ook anders had ik dwars door het condoom geramd.
Vervolgens condoom volgespoten in haar lekkere grotje.
Ondanks haar onervarenheid,matig pijpwerk, geen zoenen en beffen, toch geen spijt van gehad.
Samira is het lekkere buurmeisje wat je eindelijk mag neuken.
Enorm plus punt is haar uiterlijk,, heerlijk lichaam en een zeer vrolijk meid.
Ga denk ik wel weer eens op herhaling, ze zou nog een poosje bliven.