Volledige versie bekijken : Kitty (Russische)
Rudiw
20 september 2015, 22:00
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Russia.gif
Kitty (Russische)
Leeftijd:21 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Zij
Piercing:JaLichaamsdeel:Bovenlip
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, Beffen, Massage, Aftrekken, Rimmen bij haar
Extra info:
Rudiw
20 september 2015, 22:50
Vrijdagnamiddag naar yy gereden, om mezelf eens lekker te verwennen:freu: wat me opviel , weinig ijsberen en de dames waren zeer onrustig. De eerste kamergang was met Isabelle, niet super maar ok. Nu was ik zelf ook wat rustiger geworden en heb me aan de bar gezet. Na een paar drankjes afgedaald naar de kino, er was niemand anders aanwezig in de filmzaal. Me languit neergelegt om wat energie en inspiratie op te doen. De rust was van korte duur, ( niet erg trouwens ):hah:. Komt er een leuke verschijning bij me liggen en vraagt of alles ok is. Tegelijkertijd controleerd ze of dat ik een mannetjes beer ben. Ik zet me iets rechter om te kijken met wie ik te doen heb, blijkt een heel jong en goedlachs meisje te zijn. Ik ben in weze niet zo voor dat heel jong, val eerder op het milf type. Ze is zo spontaan en goedlachs dat ik overweldigd ben en ja zeg op de kamervraag. We gaan tegenover de kino het kleine kamertje in, ze maakt het bed klaar en kleed zich uit. Ze doet teken dat ik op bed mag gaan liggen, heel voorzichtig begint ze te zoenen. Ik neem haar vast en druk haar tegen me aan, lekker knuffelen. Ze praat ondertussen over zich zelf en stelt aan mij wat standaard vragen. Ze wil me eens goed verwennen en laat me weten dat daar zeker een uur voor nodig is. Ik ga daar op in en zeg tegen haar dat ik een goede service wil, ze beweerd dat ik die ook ga krijgen.we beginnen terug te knuffelen en een beetje te zoenen, ik verken haar lichaam en in notime ben ik aan haar sleufje aant likken :plapper:. Naar een paar minuten komen wat sapjes vrij en begint het klitje op te zwellen. Na een kleine tien minuten geeft ze de indruk dat ze klaarkomt. Nu is het mijn beurt om oraal verwent te worden, na een zeer goede sabbel beurt krijg piemelmans een rode jas aan. Deze wordt met het mondje aangebracht! Ze laat zich zakken op de cervela, en doet op en neer gaande bewegingen. Na een paar minuten wisselen we van positie en doen een paar standjes. Na al dat geturn leg ik me neer en ze haalt de condoom er af en begint me te rukken. Ze voorziet piemelmans regelmatig van speeksel, het duurt niet lang voordat de ladien er uit komt. Ze maakt hem proper met een paar doekjes. Ze komt nog even bij me liggen en vraagt of alles ok was. En het was ok, heb zelden zo lekkere sex gehad. Dit laat me inzien dat vooroordelen kwa leetijd en gestalte niet nodig zijn. Merci leuke hobby :luvlove: