Nulnulzeseneenhalf
18 september 2015, 23:03
De laatste keer dat ik in YY was liep ik laat in de middag weer eens door de bar. Eigenlijk wilde ik op mijn gemak wat drinken. Ik ging aan de bar zitten en bestelde wat. Toen voelde ik iets door mijn haar "kroelen". Dat kan 2 dingen betekenen: of er komt een spin naar beneden, of er is een dame mij van achteren aan het besluipen. Een beetje pesterig keek ik expres de andere kant uit. Daarop lachte ze, houdt dus van humor. Het is eigenlijk niet helemaal mijn type: makeup iets te zwaar/donker. Maar in de loop der jaren heb ik geleerd dat ik mij daar niks van aan moet trekken, net als van tatoeages. Er ontspon zich een aangename conversatie. Na een kwartier of zoiets besloten we die voort te zetten in de beslotenheid van een kamer. Melissa is een dame van 24 of 25 jaar oud. Ze heeft lang, krullend bruinblond haar. Is ongeveer 165 lang. Nadat we allebei wat onnodig textiel verwijderd hadden, hebben we ons op bed neergelegd. Begonnen met wat geknuffel ging ze omlaag om kleine nulnul te verwennen. Na enige tijd richt ze zich op en zegt: don't finish in my mouth. Geen probleem, ben ik normaal gesproken toch geen fan van. Vrij kort daarna moest ik haar al waarschuwen dat het zover was. Dubbele verassing: voelde zij hem aankomen? en hoewel het reeds mijn derde kamergang was stond ik er zelf van te kijken dat het al zover was. Na wat opruimwerkzaamheden heeft ze nog een sigaretje gerookt. Zolang er niet naar mij toe geblazen wordt heb ik daar geen probleem mee, ookal rook ik zelf niet. We hebben ondertussen nog wat nagepraat. Al met al vond ik het wel een GFE. Ik kan me niet meer herinneren of dat we gekust hebben, maar denk van wel.
Herhalingsgevaar is best wel groot
Herhalingsgevaar is best wel groot