PDA

Volledige versie bekijken : Gina (Jamaicaanse)



bertje600
13 september 2015, 10:53
Gina (Jamaicaanse)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Stevig
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Piercing:JaLichaamsdeel:Bovenlip, Onderlip
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs:90 euroTijdsduur:20 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken
Extra info:Is onder erg nauw en gebruikt daarom glijmiddel

bertje600
14 september 2015, 08:10
Gina, een rasechte Jamaicaanse met een heerlijk lichaam. Mooie C-cup, alleen mag je niet aan haar nippeltjes komen. Daar kan ze niet tegen. Wel heeft ze een heel strak kutje dat voor een grootgeschapene zoals ik voor haar in eerste instantie pijnlijk was. Na een kleine behandeling met een glijmiddel konden we lekker van elkaar genieten en tot een hoogtepunt komen.

Kloothommel
25 mei 2016, 22:43
Gina is een goedlachse meid en omdat ze Engels spreekt is het een van de weinige meiden in deze club waar je een echt gesprek mee kan hebben. Ook wel eens leuk. Ik geef toe dat ze niet de knapste is of het mooiste lichaam heeft, maar persoonlijkheid en plezier maken is ook wat waard. Ik heb me in ieder geval twee keer goed met haar vermaakt tijdens mijn laatste bezoek.

wayson
7 juni 2016, 20:30
Ik heb al enkele keren van Gina kunnen genieten in deze club. Ze is wat mij betreft een van de gezelligere dames.
PZC is geen probleem voor haar.
Ik lees in een vorige comment dat ze een nauw poesje heeft, dat is ook zo en ze vertelde mij dat ze daar wel wat last mee heeft (is wel eentje die veel op de kamer gaat).

Heb er ooit wel eens een stevige massage van gehad.

Telkens als ik er kwam was zij er ook steeds maar ze neemt het liefst vrij op zondag.
Ze staat overigens niet tussen de girls, wellicht eigen keuze, maar zeker de moeite waard!

Piet Rodebaard
3 augustus 2016, 09:31
I met this black Jamaïca-big girl. We spoke in english.
Despite I didn't f.. her, we spoke in room (she was happy to "get" a room).
She told me she lived in Italy, and now she called "Gina-Bébé".
Very "big" and large girl, loud voice, not my style, but she's nice...