Volledige versie bekijken : Golden Time : Live from... (4eKwartaal 2014)
MarcusW
1 oktober 2014, 07:18
Is Svetlana inmiddels weer terug van "vakantie"?
Picasso 1
4 oktober 2014, 18:04
Na een dramatisch bezoek gisteren aan Magnum, club die ondertussen enorm geroemeeniseerd is en waar het virus van Living Room lijkt te zijn overgewaaid (Living Room virus----> bar vol met Roemeense dames en maar enkele geinteresseerde klanten die als een kind zo blij ertussen rond lopen) vandaag in Golden Time beland. De Souza vroeg me nog wat ik vandaag in GT deed waarop een ander ijsbeer treffend voor mij antwoordde dat ik de Roemeense nasmaak van Magnum in GT kwam wegspoelen :biggrin:
Gelukkig hier wel een aantrekkelijke diverse line up wat een positief effect heeft op een grote groep geinteresseerde klanten en dus geen half lege of lege toestanden a la Living Room, Happy Garden en inmiddels ook steeds vaker Magnum.
Er zijn zo'n 70 dames aanwezig waaronder (mede met dank aan De Souza) Henrietta, Daisy, Ebru, Rosa, Shayenne, Dana, Lara, Lisa, Mona, Electra, Meggy, Bea, Allya, Georgiana, Adela, Amira, Angelina, Jessica, Alice, Jennifer, Tina, Mimi, Arielle, Evelina, Helena, Save the Whale, Kira, Michaela, Svetlana, Davina, Ellie, Lavinia, Maggy, Liliette, Mirela, Lilian, Andrea,Paula, Sissi, Jana, Lola, Megan, Kathy, Lolly en een hele hoop waar ik de naam niet van ken.
Aanwezige ijsberen: Ketserr, De Sousa, Van Dattum.
Het was de hele dag mooi weer, mensen zijn verspreid en dan is het in GT met zijn grote tuin en uitgebreide diverse line up een aangenaam verblijf ondanks de drukte.
Badslippers
4 oktober 2014, 20:17
(Living Room virus----> bar vol met Roemeense dames en maar enkele geinteresseerde klanten die als een kind zo blij ertussen rond lopen) vandaag in Golden Time beland.
Ja ja, als n kind zo blij vooral als CASEY live aan het pijpen is in het zitgedeelte. Aantal dames in LR. 66. (Navraag gedaan bij theke). Jammie, jammie.
amigo70
4 oktober 2014, 20:55
Living Room virus----> bar vol met Roemeense dames en maar enkele geinteresseerde klanten die als een kind zo blij ertussen rond lopen) vandaag in Golden Time beland
Geen idee hoe "Magnum" is, ben daar nog nooit geweest, maar weet wel het verschil tussen GT en LR: in Golden Time is het een tamme boel in de bar kwa meiden ambiance, in Living Room zijn de meeste dames nogal "pro-actief" alvorens de kamer op te gaan.
Picasso 1
4 oktober 2014, 22:37
in Golden Time is het een tamme boel in de bar
Er werd een uur geleden een hete paaldansshow gegeven door een Duitse dame op rock muziek waarbij aanvullend een klant werd uitgenodigd en met kaarsvet en een zweep werd bewerkt en ze daarbij haar lichaam en poes tegen zijn mond aanwreef op de ritme van de muziek. Is toch wel wat opwindender dan manele muziek waarbij de dans van de dames meer de indruk maakt dat je op hun schoolfeestje in Roemenie bent uitgenodigd in plaats van dat je je in een geile hoerenclub begeeft.
rob45
4 oktober 2014, 22:51
Er werd een uur geleden een hete paaldansshow gegeven door een Duitse dame op rock muziek waarbij aanvullend een klant werd uitgenodigd en met kaarsvet en een zweep werd bewerkt en ze daarbij haar lichaam en poes tegen zijn mond aanwreef op de ritme van de muziek. Is toch wel wat opwindender dan manele muziek waarbij de dans van de dames meer de indruk maakt dat je op hun schoolfeestje in Roemenie bent uitgenodigd in plaats van dat je je in een geile hoerenclub begeeft.
Hierover zijn de meningen toch wel enorm verdeeld.Ik weet niet of de Duitse dame een "Profi"van buiten is maar de meeste beren vinden het geiler als een van de beschikbare dames een showtje weggeeft.Nationaliteit is niet zo belangrijk zolang het maar een geil showtje is door een beschikbare dame.
In LR dansen ze achter de bar en dat heeft ook wel wat want als je aan de bar zit kijk je ze tegen de ♤♡♢♧☆ aan.
In GT dansen zowel profies of een van de dames zelf.
Picasso 1
4 oktober 2014, 23:44
Ik weet niet of de Duitse dame een "Profi"van buiten is maar de meeste beren vinden het geiler als een van de beschikbare dames een showtje weggeeft.Nationaliteit is niet zo belangrijk zolang het maar een geil showtje is door een beschikbare dame.
Dame was gewoon beschikbaar en kreeg het na de show meteen druk.
Voordat de show begon sprak ze joepie en mij aan of we met haar mee wilden doen maar dat hebben we beide afgewezen want als het moet hou ik liever zelf het zweepje in de hand dan dat ik hem voel. :smile2:
amigo70
5 oktober 2014, 03:36
Dan moet ik toch zo snel mogelijk terug naar GT want een dergelijke "show" heb ik nog niet mee mogen maken in de zaal van Golden Time.
Thanks
MiniME
5 oktober 2014, 08:12
Als Picasso1 nu zelfs gt al prima alternatief vindt, gaat het wel heel erg snel bergafwaarts met de Duitse clubs....
Picasso 1
5 oktober 2014, 09:06
Als Picasso1 nu zelfs gt al prima alternatief vindt, gaat het wel heel erg snel bergafwaarts met de Duitse clubs....
Dat moge inderdaad helder zijn ja.
Theodor Adorno
5 oktober 2014, 19:12
IIs zo'n paaldansshow standaard op de zaterdag, zal toch niet met openbare sex zijn? Wel eens in GT geweest maar daar toen niets van gezien maar dat was dacht ik op een vrijdag. Verder een hele mooi club met een goede line-up vond ik. Binnen wel wat benauwd maar je kon ook in een grote tent buiten zitten.
GT is zeker een topclub die zich kan meten met de beste clubs in duitsland, wat meer parkeerplaatsen zou wel fijn zijn trouwens.
popey01
5 oktober 2014, 19:19
De afgelopen paar zaterdagen is er deze act wel geweest maar zoveel stelt het nou ook weer niet voor.
Picasso 1
5 oktober 2014, 19:21
Is zo'n paaldansshow standaard op de zaterdag, zal toch niet met openbare sex zijn? Wel eens in GT geweest maar daar toen niets van gezien maar dat was dacht ik op een vrijdag. Verder een hele mooi club met een goede line-up vond ik. Binnen wel wat benauwd maar je kon ook in een grote tent buiten zitten.
Je doet me bijna aan 'kees roeiboot' denken.
db2
5 oktober 2014, 21:47
Line up vandaag, Alice, Cassandra, Aliya, Raissa, Dia, Elli, Electra, Barbie, Nes, Kira, Paula, Svetlana, Dalina , Elly en nog zon 60 andere.
Tegen 4 uur werd het aardig druk met ijsberen :( de kamer wacgtijden namen wat toe, tegen 18:30 werd dit langzaam wat minder! De nieuwe openings tijden, daar is nog weinig over te zeggen, de dames die in gt sliepen waren er! Voor de rest kwam het pas na 13:00 op gang!
joepie
6 oktober 2014, 11:32
nee dat kaarsevet stond me niet aan had ze me met heinekes willen besproeien was het geen probleem geweest , maar picasso achteraf was ik ook blij dat ik me niet heb laten overhalen om te doen met paaldanseres.
bergm550
8 oktober 2014, 11:11
8 oktober, live uit GT:
Reis: ik was vandaag met een vriend uit Zandvoort meegereden en had een dagje vrijgenomen van het werk. De A2 was wat druk bij Amstelveen, maar daarna reed het goed door. We reden rond 11:00 de parkeerplaats van GT op.
Deurbeleid: we werden meteen al geconfronteerd met het deurbeleid. Het was na 11:00 uur en we vroegen ons af waarom twee gasten voor de deur stonden te wachten. Het kon geen feestdag zijn, want GT is nu altijd om 11:00 open. Maar ik zei tegen mijn vriend dat ze er waarschijnlijk niet in mochten. Wij belden aan en de deur ging voor ons open, maar de deur werd snel weer dicht gedaan.
Weer: het is koud vandaag, 14 graden, het regent nu vrij hard.
IJsberen line up: nog geen voor mij bekende beren gezien
Vrouwen line up: electra wild, shiva, joanna, olga, lin, lulu, emma, amalia en helaas kom ik niet verder zonder de hulp van andere beren.
Sfeer: het is niet druk, lekker rustig, wel is het erg donker binnen, je kunt de gezichten bijna niet zien. Zowel de Wifi als het T-Mobile bereik is in de barruimte zeer slecht. Dus ik schrijf dit berichtje vanuit de tent.
bergm550
8 oktober 2014, 12:28
2de update: nancy en lisa zijn ook aanwezig. Ook lopen er twee zwarte dames rond, die wellicht voor ijsbeer Mr Pussy interessant zouden zijn. IJsbeer "de souza" is ook zojuist binnengekomen. De muziek is ietwat apart. Het is niet te begrijpen dat dit lied ooit populair is geweest.
http://youtu.be/AMT698ArSfQ
Ze draaien nu trouwens dit lied. Dit is toch iets voor mijn tijd.
http://youtu.be/Ygb0F-VCTPI
De vrouwen line up is redelijk, maar echt een harde krijg ik er nog niet van.
bergm550
8 oktober 2014, 14:31
3de update: jammer dat criss en shayenne er niet zijn. Georgiana is er wel, maar vreemd genoeg heb ik nog geen erectie. Ik wacht nog even met een kamergang. Wellicht komen er nog wat dames binnen om 16:00.
bergm550
8 oktober 2014, 17:43
4de update: ik was op de kamer met Emma. Altijd een goede meid. De muziek wordt nu wat meer party-achtig en het is gezellig. Kathy en Lolly hebben met hun aanwezigheid de line up ook versterkt.
bert82
8 oktober 2014, 18:13
Vandaag gekamerd met Duitse knappe milfachtige 29 jarige, cup D/E (silo's), lang donker haar. Neuspiercing en hield zich ip bij de kino. Iemand weet haar naam??
Cupido
8 oktober 2014, 19:23
Eucalypta?
bergm550
8 oktober 2014, 20:09
5de update: Carmen en Cassandra zijn ook aanwezig. Ik was op de kamer met Georgiana. Voor het avondeten had ik friet met kiprollade. Daarnaast een lekker kopje lofsoep met gehaktvlees. Het is nu wat rustiger geworden. Rond 18:00 was het even spitsuur.
bert82
8 oktober 2014, 20:22
Eucalypta?
Ik dacht dat ze Sandra zei maar vindt haar naam nergens! Voor mij de bom vd zaak :)
chefkok
10 oktober 2014, 00:15
werkt shayenne terug in de GT?
Van Dattum
11 oktober 2014, 13:06
werkt shayenne terug in de GT?
Jazeker. Laatste tijd was ze met grote regelmaat op zaterdag aanwezig.
bergm550
11 oktober 2014, 18:08
11 oktober, live uit GT:
Weer: regenachtig met 19 graden
IJsberen line up: ketserr, pistol pete, jacky pakutra en "de souza"
Vrouwen line up: shiva, lulu, ebru, shayenne, rachel, jess, georgiana, emma, electra wild, lola, rima, megan, kira, sandy, paula, tina, michaela, aileen, mia, cassandra, carmen, bea, amalia en nog zo'n 80 meiden.
Stemming: het is druk. De DJ is ook aanwezig. Ik heb net heerlijk samen gegeten bij kaarslicht met ketserr, pistol pete en jacky pakutra. Ik maakte me alleen zorgen over de zitbank. Toen pistol pete plaatsnam, zakte de bank tot de grond. Maar hij is dan ook letterlijk en figuurlijk een zwaargewicht. Ik was voor het eten met shayenne op de kamer en ketserr met haar look-a-like "aileen".
bergm550
11 oktober 2014, 19:41
2de update: het is gezellig in de tent. Er is sport op het grote TV-scherm. De kachels staan aan en ik zit met mijn slippers lekker bij de kachel. De DJ speelt binnen, maar het is niet veel soeps. Ze kunnen net zo goed Real Player op Shuffle Mode zetten. Ik ga nu even in de sauna. Ik liet daarnet trouwens een enorme scheet. Komt op dat moment net een meisje langs, die me een zoen gaf, ik zag haar neusvleugels op en neer gaan, dus ze zal het wel geroken hebben.
bergm550
11 oktober 2014, 21:23
3de update: ik was zojuist op de kamer met Bea. Top sessie met een top meid. Aliya is er ook.
bergm550
11 oktober 2014, 22:23
4de update: om 22:00 was het vreselijk druk in de bar. Als strontvliegen kwam men op de pizza af, die totaal geen smaak heeft. Ik wacht altijd tot 24:00 als de gehaktballen en kipnuggets worden geserveerd. Er zat iets tussen mijn tanden, dus vroeg ik ketserr of er ook tandenstokers in GT waren. Als expert weet hij alles en hij zei dat er een glas met tandenstokers in de tent staat naast het bestek. Het is nu wat rustiger. De muziek is afgrijselijk.
geert5
12 oktober 2014, 08:46
wordt er na de pizza nog wat geserveerd in GT.
Ik dacht altijd dat de pizza de afsluiting was wat eten betreft.
bergm550
12 oktober 2014, 10:06
Zondag 12 oktober, live uit GT:
Ik ben net binnen. De tent gaat nu op zondag om 11:00 uur open. Het is nog uitgestorven. Er stonden welgeteld drie gasten voor de deur. Ik ga me nu even uitkleden.
Cupido
12 oktober 2014, 10:25
wordt er na de pizza nog wat geserveerd in GT.
Ik dacht altijd dat de pizza de afsluiting was wat eten betreft.
Iig in het weekend niet. Dan komt er rond 12 uur nog gehaktballen en kipschnitzels.
bergm550
12 oktober 2014, 11:16
GT op zondag, 2de update:
Weer: 13 graden, mooi, zonnig weer met wat mist
IJsberen line up: nog geen voor mij bekende ijsberen gezien
Vrouwen line up: ebru, amalia, kira, bea, patricia, jana, maar verder is het nog erg rustig qua dames.
Stemming: het is nog rustig. Zeer rustig. Nauwelijks gasten, maar wellicht moeten de gasten nog bekend worden met de nieuwe openingstijden.
bergm550
12 oktober 2014, 12:45
3de update: het is nu ietsje drukker geworden. Langzaam druppelen meer dames en gasten binnen. Georgiana en Shayenne zijn ook aanwezig. De keuken staat op de stand "Haute Cuisine". Ze hebben heerlijke rosbief en deftige varkensmedaillons bij het ontbijt. Ook liggen er makreel- en zalmfilets. Het ziet er echt geweldig uit. De muziek is redelijk en niet storend.
Magic50
15 oktober 2014, 18:45
Hat jemand Nicole nochmal gesehen?
marty01234
16 oktober 2014, 15:39
Vraagje: als je er morgen (vrijdag 17 oktober) bent, kan je aangeven wie er zijn ?
( wil graag komen als bv Olga (zwarte haren) er is). en ik ben morgen in de buurt.
gignnl
16 oktober 2014, 16:00
Beste Marty,ik denk dat het gros van de dames resp hun planners nog niet weten wie er morgen aanwezig is.....
rob45
21 oktober 2014, 15:16
Een dik uurtje geleden aangekomen in GT,en wat een pokkeweer was het onderweg ,de eerste herfststorm van dit jaar.
Zo te zien een goede line up,voor ieder wat wils.Ook een nieuwe donkere meid aanwezig Die ik nog nader aan de tand ga voelen.Nog even met Gignnl bijgebabbeld en al gauw had LULU mij in de houdgreep.Het vlees was weer zwak en zodoende mijn eerste schot gelost bij LULU.
Buiten regent het nog op zijn best,even wat vocht bij gaan tanken want het zaagsel moet vochtig worden gehouden.
Net komt Hongaarse ELIZA die ik ken van Yin Yang nog even bij me zitten die in het kader van een uitwisselingsprogramma al een weekje in GT werkt.
Eten vandaag ook prima in orde,Gyros met frietjes en een tatzikisaus.
De buks heeft zich weer gevuld,de jacht is weer geopend.
Magic50
22 oktober 2014, 14:18
Weiß jemand ob Lola oder Nicole heute anwesend sind?
Stief
22 oktober 2014, 15:55
Dorina, Leona, Lisa, Pim, Tina, Ariella, Emma, Annie, Lulu, Gabriella, Melli, Selena, Samya, Lolita, Shaira, Sabrina, Meggie, Irina, Helena, Joya, Jane, Rosa, Leonie, Klara.....
Stief
22 oktober 2014, 16:23
Ebru, Eliza...
Megaboob
23 oktober 2014, 17:45
Vandaag ben ik wat vroeger aangekomen in gt zodat ik de meiden ook weer eens bij daglicht kon bekijken. Binnen 5 minuten was ik reeds door 3 mokkels benaderd voor een kamergang dus dat deden we nog maar even niet.
Nadat ik even zat en tot rust kwam, kwam moldavische helena zich aanbieden. Ondanks de gemiddelde sessie van vorige week toch maarceven een gesprekje aangeknoopt waarbij zij mijn handen strategisch op haar grote pluspunten legde. Na enkele zoenen en ca 20 min voorspel dan toch overstag en naar de kamer gegaan. Deze keer was stukken beter. Geen haast en stress. Goed tongzoenen en heerlijk tepels likken. Daarna een prima pijpbeurt die ik omturnde tot een 69 sessie. Fris kutje!!
Mijn handen aan haar borsten en zij mij zalig pijpend, kwam ik in rustig doch gestaag tempo heerlijk in haar mondje klaar. Zo moet dat beste helena! Een half uur was dik voorbij dus hebben we er een uur van gemaakt waarbij ze me even masseerde en ik daarna uitgebreid haar tepels en borsten bewonderde en likte. Heerlijke en goede afsluiting. Ik ben echt positief verrast deze keer.
Netjes het standaard tarief van 75 plus 25 afgerekend dus dat klopte ook allemaal. Ze heeft zich goed gerevancheerd en het herhalingsgevaar is nu zeker met haar figuur en tieten, levensgroot.
Megaboob
Megaboob
23 oktober 2014, 20:59
En sessie twee is een feit! Ik had een vriendin voor een uur. Echt. Niets op aan te merken. Perfecte gfe illusie. Om de spanning wat op te voeren noem ik nog geen naam. Uiteraard een dame met siliconen. Uitvoerig en innig tongzoenend. Ze kreeg er geen genoeg van. Ik ook niet uiteraard! Fraai figuur. Lang zwart haar. Volle zwoele kuslippen. Na de tongzoensessie van zeker 15 minuten doorgegaan in 69. Heerlijk frìs kutje. En zij kent me ook goed en weet hoe ik het lekker vind. Heerlijk is het dan. Echte sex zoals het goed voelt. Ik likte haar ook lekker en ook zij gaf aan het heerlijk te vinden. Oprecht. Dat maakt het extra lekker. Ondanks dat het zo goed voelde toch even sex met haar on top maar ik verlangde alweer terug naar die heerlijke 69 sex dus daar weer naar teruggeggaan waarbij we elkaar langzaam maar zeker tot het zalige hoogtepunt brachten. Echt het beste orgasme sind enkele maanden. Het voelde goed, het voelde echt. Na de daad weer geen stress lekker look nagenieten en weer tongzoenen (na de noodzakelijke mondwas uiteraard). Weer die girlfriend ervaring. Ik kan hier eeuwig mee doorgaan maar dat gaat helaas niet. Het uur is al voorbij maar we kletsen nog even bij. In haar tijd geeft ze netjes aan. Gewoon omdat ze me leuk vind. Dat doet een mens ook goed. Ik ben toch meer dan een wandelend 50 euro biljet voor haar. Geen vriendje dat dan niet maarr de illusie was perfect. En daar draaide het om.
Nee het was niet lola want zij is drie weken op vakantie helaas. Maar bulgaarse leona kan er wat van. Ze komt dit jaar met stip binnen in mijn persoonlijke top 3. Zeker na deze ervaring. Ik ga zeker op herhaling met "mij vriendinnetje voor een uurtje" ik hoop dat ze nog lang in gt te bewonderen zal zijn!
:) megaboob
Megaboob
23 oktober 2014, 22:15
Er zijn vandaag ca 100 meiden in gt. Een overschot. Naar mijn idee een prima line up met vele jonge mooie slanke meiden. Maar smaken verschillen nu eenmaal.
Ik spotte:
Leona, helena, lisa, milis, gulia, dorina, sabina, suzi, anny. En nog vele vele dames.
Ik miste:
Sonja, gulcan, lola, lolly, nicole van de oude garde.
Megaboob
harrie1111
23 oktober 2014, 23:37
Woensdag was Sonja er ook niet maar heb dat kattengejank niet gemist!
bergm550
24 oktober 2014, 07:22
Woensdag was Sonja er ook niet maar heb dat kattengejank niet gemist!
Naast GT werkt ze ook in Magnum. Ik ben Sonja op zaterdag nog weleens in Magnum tegengekomen.
KanariePiet
24 oktober 2014, 10:15
Vandaag nog eens in GT beland. Stipt om 11u aangekomen. Samen met 5 Fransen binnen gegaan.
Nu ff een ontbijtje in de tent eten: ik als enige man, samen met 11 vrouwen, waarvan ik enkel Roemeense Bea ken.
Ik heb vandaag niet veel tijd, dus een eerste kamergang zal (hopelijk) niet lang uitblijven:cool:
KanariePiet
24 oktober 2014, 17:18
Wegens andere verplichtingen op naar België. Gekamerd met Michaela, Melli en Lavinia. Melli viel zwaar tegen. Michaela en Lavinia waren, net als de vorige keren, uitstekend.
Line-up en sfeer vielen vandaag tegen in GT, maar bon, ik heb me toch weer geamuseerd.
Volgende week toch maar weer eens in Samya gaan kijken.
Ace2
25 oktober 2014, 11:00
Er zijn vandaag ca 100 meiden in gt. Een overschot. Naar mijn idee een prima line up met vele jonge mooie slanke meiden. Maar smaken verschillen nu eenmaal.
Ik spotte:
Leona, helena, lisa, milis, gulia, dorina, sabina, suzi, anny. En nog vele vele dames.
Megaboob
Zelf was ik afgelopen donderdagmiddag ook in GT (al werd ik wel naar LR gelokt ;)). Door een speling der natuur heb ik MegaBoob gemist. Jammer
Ik vond, subjectief als ik ben, de line up voldoende. Of het er 100 waren weet ik niet. Optellen is niet mijn sterkste kant, i.t.t. aftrekken.
In aanvulling op het lisjtje van MegaBoob kan ik vermelden: Alycia, Aylia, Christina, Claudia, Cora, Ebru, Eda, Esmarelda, Evy, Francis, Georgina, Henriette, Jana, Katja, Klara, Lakeisha, Lavina, Leona, Lizet, Maggy (ch.), Mona, Patrizia, Simona, Sina, Vanessa
Ik begon met weerstand te bieden aan de lokroep van Lakeisha. Dat lekkere ding komt later wel" dacht ik. Daarvoor in de plaats kreeg ik een stomende sessie met Braziliaanse Sina. WAUW.
Wellicht omdat dat anderhalf uurtje mij te zeer had uitgeput dat ik daarna niet echt meer een keus kon maken. Er liepen geen favorietjes van mij meer rond en lakeisha was nergens te bekennen toen ik haar nodig had. Typisch vrouwen.
Even overwoog ik mij te laten aanranden door Klara. Dat Bulgaarse ding beklom mij op de bank en gleed met haar heerlijke lijfje over mij heen. Ze zoende, ondanks mijn weerstand heerlijk. Ik heb haar al een keer geha dop de kamer en toen viel mij de service, in relatie tot haar presales en mijn verwachtingen, tegen. Ik dacht dat het zo wel goed was.
Het viel mij trouwens op dat er best wel wat oudgedienden terug waren.
Ik vertrok noodgedwongen vroeg. De volgende keer beter.
Magic50
25 oktober 2014, 11:30
Hallo, iemand te presenteren die de huidige line-up zal het zeggen?
bergm550
25 oktober 2014, 16:48
Zaterdag 25 oktober, live uit GT:
Weer: regenachtig en bewolkt met 14 graden
IJsberen line up: "de souza", van dattum, ketserr, envert, rex
Vrouwen line up: Maria, adelina, michaela, helena, rachel, aliya, sabrina, kira, georgiana, bea, dia, amira, amelia, meli, rosa, marijke, daisy, jana, henrietta, patricia, cassandra, ebru en nog zo'n 70 meiden. Samengesteld met hulp van envert.
Sfeer: gezellig, niet overdreven druk.
Muziek: top 40
Liefhebberrob24
26 oktober 2014, 15:08
Weet iemand misschien of dat de Roemeense Andrea er vandaag ook is het is
die van 34 jaar oud en klein van stuk.
Liefhebberrob24
26 oktober 2014, 16:49
Ik bedoel eigenlijk of dat het bekent is of dat ze Zondag's meestal aanwezig is weet wel dat ze er Zaterdag's meestal is,ik vraag dit omdat ik 16-11 naar GT wil komen en zou haar graag weer terug zien.
Ben met haar op 21/10 naar de kamer geweest en het was helemaal top (dit was trouwens voor mij de derde keer met haar)ze wou me haar telefoonnr geven maar heb dit niet aangenomen waarvan nu spijt.
Badslippers
27 oktober 2014, 18:33
Klote wifi, maar de rest is perfect. Overal lekkere wijven. Megabpob zou zijn vingers aflikken zoveel dikke tieten. SFL liet zich verschalken door Lulu. De dwaas. Kinkybull ging voor n jonge slet met killer body en zo jong dat ze net haar eerste maandstonden heeft gehad. Robbie ging voor Maggy en ik voor Roemeense Elena met dikke siliconen tieten. Supersessie. Alles erop en eraan. Vreten goed muziek goed. Waarom was ik hier zolang niet. Sfeer heerlijk relaxt. De groeten.
Badslippers
27 oktober 2014, 19:27
En in 1 keer is de keet leeg en kreeg ik Aurora op mijn schoot geworpen. Lekker wijf met silies maar helaas voor haar vroeg ze na 56 seconden de sleutel. In de bar mu 10 wijven. SFL vergrijpt zich aan een crackbitch. Toen hij klaarkwam zoog ze zijn sperma zo door de neus naarbinnen.
joepie
27 oktober 2014, 19:53
Badslupper ik zit in de buurt is het de moeite waard om nog ff binnen te wippen. Of word er winterslaap gehouden op dit tijdstip.
Badslippers
27 oktober 2014, 22:37
Blijf maar thuis Joepie, de Heinekes is op. Proost.
Wel een boel lekkere wijven maar nu loopt het af.
De MasterBull heeft er nog 2 aan zijn lans geprikt. Een of andere Poolse die zijn lul nog niet met een hijskraan omhoog kreeg en daarna nog met een Duitse met tepelpiercing. En hij maar likken als Lassie aan die tepels. Hij zit nu nog te tongworstelen.
En die Kinky-Bull is ook een viespeuk want hij stortte zich op allerlei minderjarige grietjes. Zelf heb ik nog met Michelle seks gehad. Zij bood een pakket aan wat je normaal alleen bij de Gamma vindt. We kwamen op de kamer en ze bood aan: rukken, neuken, pijpen, FT, schlucken, anaal, rimmen, vinger in de kont bij haar/mij en gorgelen met sperma. Ik zeg: "Meid, doe je best begin maar bij het begin". Begint ze me toch te "Upsellen". Ik zeg: "Dan doe mij maar een half uur pijpen want ik betaal alleen de standaardtarieven". Dus dat mondje effe afgevuld.
Rob45 moest natuurlijk alleen donkere wijven dus die heeft Maggy genomen en daarna nog een paar totdat zijn kitspuit nog alleen maar droge lucht spoot. Toen moesten we hem reanimeren. Kortom, we hebben ons als beesten gedragen maar de Masterbull blijft de OpperBull want die heeft er vier versleten. Robbie de Robster en de Kinky-Bull hebben drie chicks gestengeld en ik kwam als rode lantaarndrager met 2 als laatste binnen.
Mooie dag in "GT" gehad. Geen wachttijden, goed vreten en zuipen en een boel lekkere wijven. Wat wil je nog meer. Nu gaan we naar huis.
BSesamstraat
27 oktober 2014, 22:38
En in 1 keer is de keet leeg en kreeg ik Aurora op mijn schoot geworpen. Lekker wijf met silies maar helaas voor haar vroeg ze na 56 seconden de sleutel. In de bar mu 10 wijven. SFL vergrijpt zich aan een crackbitch. Toen hij klaarkwam zoog ze zijn sperma zo door de neus naarbinnen.
Welke crackbitch? klinkt kinky hahaha
Badslippers
28 oktober 2014, 13:10
Volgens mij was dat een Poolse blonde maar SFL kennende zal hij wel rapporteren.
Magic50
28 oktober 2014, 15:36
Hallo, wie is nu in GT en kan op een line up het geven?
SFL
29 oktober 2014, 17:23
Live is het niet echt meer, zo 2 dagen na datum... Maar even "rapporteren" zoals mijn nederige wingman aankondigd.
Het verslag volgt later... Zo ook pasportjes!
In de late namiddag viel het goed mee qua drukte. Voldoende ijsberen en heel wat mokkels.
Later op de avond waren heel veel beren naar huis en zullen niet meer dan 20 mokkels gebleven zijn. Over het algemeen allemaal wel knap te noemen.
Het eten viel mee en de salitos gingen er vlot in.
Nog eens 4 Bulls te samen op een etappe van Rob zijn mega-leegmelkerij tour.
Van Badslippers even geschrokken onder de douche. Die smeerlap stond zijn pik te schrobben, nadat hij waarschijnlijk één of andere zigeunerin met sili's bareback gestengeld had, en ik schrok me te pletter. Die vent heeft best wel een grote lul. 5cm is hij van de Killer-Bull verwijderd. KinkyBull had ik onderweg in de wagen al eens in zijn kont geneukt... Ik was anders te geil en zou me in de GT niet kunnen beheersen. Dus om te voorkomen dat ik binnen ging en direct 3u de kamer op zou gaan zoals met Ella een paar weken terug... Leek het me aangewezen om mijn maat in zijn harige reet te pakken.
Betreft de Rob: hij was de Master-Bull in GT, want het was zijn tour. Misschien mij niet overtroffen in aantal, maar vergeet niet dat die geile sodemieter al 2 weken de ziel uit zijn lijf neukt... En rustdagen kent hij niet, want wanneer hij niet in de club is, is hij wel ergens muren aan het witten of gootstenen aan het ontstoppen bij alleenstaande oudere vrouwen.
Crackbitchen hou ik alleen voor mijn perverse uitspattingen in YY (inside joke voor de Bulls en de aandachtige lezers onder jullie).
Maar ik had idd wel een cokehoer aan de haak geslaan... Namelijk de Russische Meis/May uit Moskou... Die was helemaal van de planeet en wat had ik een pret met haar. Anderzijds was de seks en service ondermaats met haar (voor een Russische). Simpelweg een middenklasser, mondiaal genomen in Duitse saunaclubs.
Ik was natuurlijk begonnen met de Thaise Lulu. De reden waarom ik toch aandrong om naar GT te gaan. En ook een beetje voor de zekerheid qua aanwezig neukvee.
Lulu is altijd super. Lekkere B2B-massage, die overgaat in seks en dan weer wat massage... Om tot slot nog een tweede keer te wippen. Heerlijk wijf, ook al is ze niet de knapste. Ideaal om te ontstressen en om rustig aan een dag van erotiek te beginnen. En dat allemaal op een Thais deuntje.
Na Lulu en de Coke-slet, liet ik me in de val lokken door een Nederlands sprekende Poolse. OK, hoe vingerdik zij het er allemaal zat op te smeren in haar presales, in andere omstandigheden zou ik haar omzeilen. Juist omdat ze een Poolse was (en die meestal OK zijn), gaf ik het toch een kans. Ze kreeg me niet stijf. Dan heb ik me vervolgen maar halfstijf laten afrukken.
Eerlijk gezegd dacht ik dat het na de Poolse Ada gedaan was met mij, maar toen kwam de Duitse Tina met een "offer-I-can't-resist". Alleen van haar gezelschap met die trashy tatoes, dat op en top Duitse bakkes en dan die tepelpiercings als kers op de taart bij haar charmante tieten... Ook met haar dan maar gegaan. Wegens omstandigheden slechts een halfuur. Kort, krachtig doch passioneel. De volgende keer opteer ik voor een langere periode bij haar.
palimo
29 oktober 2014, 20:56
SFL
"Namelijk de Russische Meis/May uit Moskou".
De naam is volgens mij Maes. Heb 2 weken terug paspoortje van haar aangemaakt.
Ze deed toen heel normaal, volgens mij was ze toen cokeloos, praat wel veel. Service volgens GT norm goed.
ilovethaigirls
30 oktober 2014, 08:25
Namelijk de Russische Meis/May uit Moskou... Die was helemaal van de planeet en wat had ik een pret met haar. Anderzijds was de seks en service ondermaats met haar (voor een Russische.
Misschien omdat ze niet Russisch is maar Bulgaars :)
Ik ken haar als May uit Bulgarije. Heeft vroeger nog al in GT gewerkt. Is drager van het ILTG high quality label ;)
Admin
30 oktober 2014, 14:13
Misschien omdat ze niet Russisch is maar Bulgaars :)
Ik ken haar als May uit Bulgarije. Heeft vroeger nog al in GT gewerkt. Is drager van het ILTG high quality label ;)
Dus volgens jou is de Russische Maes/May dezelfde dame als de Bulgaarse May, of veronderstel je dat SFL niet met de Russische dame was maar met de Bulgaarse. In het eerste geval zullen de paspoorten worden samengevoegd en blijft de vraag wat de nationaliteit is.
ilovethaigirls
30 oktober 2014, 19:57
Dus volgens jou is de Russische Maes/May dezelfde dame als de Bulgaarse May, of veronderstel je dat SFL niet met de Russische dame was maar met de Bulgaarse. In het eerste geval zullen de paspoorten worden samengevoegd en blijft de vraag wat de nationaliteit is.
Ja is een en dezelfde dame, heb het ook al aangegeven in haar topic.
Laten we zeggen dat ik 100 procent zeker ben dat ze Bulgaars is en dat het om dezelfde dame gaat waar SFL mee geweest is.
Ik ben er vrij vaak mee op de kamer geweest en laatste keer dat ik haar zag (had haar toen bijna een jaar niet meer gezien) zei ze me dat haar naam nu "Mais" was maar dan op zn Engels uitgesproken.
Magic50
1 november 2014, 14:36
Hallo, wie is nu in de GT en kan op een line up het geven?
gignnl
1 november 2014, 16:00
Annabel,Annika,Annita,Bernadette,Claudia,Dianielle ,Esther,Fernanda,Guilia,Henrietta,Isa,Jovanna,Krin a,Lara,Monica,Nadine,Oscara,Patty,Ramona,Savanna,T anja,Victoria,Wilhelmina,Zara en nog een paar
Banana Boi
1 november 2014, 16:53
gignnl, thank you for confirming Nadine (De) is still at GT. I have not seen her on my last 5 visits.
Magic50
2 november 2014, 11:27
Hoi, Ik overweeg deze middag opnieuw gaan in de GT. Wie kan mij geven, want door de line-up van vandaag? Bijvoorbeeld, Lola, Emma, Nicole Lolita of zijn er? Veel dank
Iamlonely
2 november 2014, 12:52
Magic50 is dat je nickname voor 50 keer dezelfde vraag?
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
joepie
2 november 2014, 13:07
Volgens mij wel haha
db2
3 november 2014, 00:15
Line up van zondag, Lisa, Lolita, Cassandra, Tina, Alice, Andra, Raissa, Adelina, Gabriella en nog vele andere! Tegen vieren zag het binnen al weer aardig wit. Heb me laten vertellen dat er vorige week zondag heel wat meer dames waren! Het eten was super!
Het gesprek van de dag was het feest op 8 november, wat ik zo hoorde, was er zowel van de dames als heren weinig behoefte aan zon party.
MarcusW
3 november 2014, 08:06
zowel van de dames als heren weinig behoefte aan zon party.
Het is al zo druk op een zaterdag, wat is de meerwaarde om een feest op een zaterdag te houden?
pistoleeke
3 november 2014, 09:26
Geen meerwaarde daarom ga ik ook op zondag (9/11)!
le_belge
3 november 2014, 14:55
Voor mij ook liever niet op zaterdag of zondag...
gignnl
3 november 2014, 17:25
Magic50 is dat je nickname voor 50 keer dezelfde vraag:freu:
Een hele upgrade van zijn vorige naam waarin hij maar 3 keer de vraag kon stellen :gruebel:
Jack42
3 november 2014, 17:38
Magic50 is dat je nickname voor 50 keer dezelfde vraag:freu:
Een hele upgrade van zijn vorige naam waarin hij maar 3 keer de vraag kon stellen :gruebel:
Yep ;)
rob45
3 november 2014, 20:31
Was vandaag rond half vier binnen en het was vrij rustig in GT. Kwaliteit dames en beren,verhouding lag verder wel goed.Kreeg geen tijd om een drankje naar binnen te slurpen want LULU was vol in de aanval gegaan en zat terwijl ik braaf aan de bar zat ze mijn lul te sjorren en mijn ballen te aaien.
Al vlug kreeg ze concurrentie van Chinese MEGGY en zaten ze me met z'n tweeën in mijn berekruis te betasten.
Mijn lul stak al gauw het kopje omhoog en stond recht terwijl MEGGY enthousiast verder bleef zwengelen.
LULU haakte af terwijl MEGGY niet van ophouden wist en mij nog de Thaise SOI wou aanbevelen voor een trio.
Gelukkig storte daar zich een andere beer op dus kon ik op herhaling voor een vol uur met MEGGY.
Ze was weer als een ware Chinese Tycoon met volle inzet en heeft me ook weer een onvergetelijke massage gegeven.Als dank heb ik haar vochtspuwende grotje schoon uitgelikt wat in goede aarde viel getuige haar felle kreetjes.Zelf zij ze,Het is nu Mushi time terwijl ze met haar sterretje boven me hing Later hebben we gezellig samen gegeten in de eettent en zei ze dat het eten in GT haar niet kon bekoren.Ze hield meer van Aziatisch eten,heel begrijpelijk.
De volgende keer neem ik een Hot Chilli voor haar mee want daar word ze "Extra Hot" van,we zullen zien.........
Ace2
6 november 2014, 21:53
Vanmiddag op bezoek geweest in GT, al waar men al druk bezig was met de opbouw van het komende feest op zaterdag. In de tuin werd een grote party-tent opgebouwd, waar zaterdag shows worden gegeven. Een meisje probeerde mij duidelijk te maken wat voor acts ze verwachtte en ze wees naar een t.v.. Op de t.v. was een goochelaar met een show te zien. “Ahah, ich verstehe” zei ik “ du willst dass ich aus eine tarte spring?” Uiteraard werd er flink gewerft om bezoekers te krijgen. Veel meisjes gaven aan dat ze kwamen, ook al is het niet gebruikelijk dat ze normaal gesproken op zaterdag aanwezig zijn. Toen ik opmerkte dat de leiding daar wel enige druk/dwang op uit oefende begonnen sommige meisjes te giechelen.
Ik ben een paar uur geweest, waar ik mij goed heb vermaakt met een vriend die niet actief op dit forum is. Ik heb nog even gewacht op mijn neefje Seqoya om hem te wijzen op de nieuwe Braziliaanse Sina. Qua uiterlijk was hij niet gelijk enthousiast, maar na enig aan dringen ging hij toch met haar naar de kamer. Als een blij neefje kwam hij met 2 duimen omhoog van de kamer: “ze heeft gesquird” riep hij opgetogen. Bij het sluiten van de markt trof ik nog MegaBoob die mij toevertrouwde dat hij mijn verhaaltjes mistte.
Wie ik niet hebben moeten missen zijn: Alycia, Anny, Bella, Christina, Claudia, Dorina, Ela, Electra, Emma, Gabriella, Gulia, Jana, Jasmin, JayJay, Lara, Lisa, Lizet, Lolita, Lulu, May, Nes, Pim, Rosana, Sabrina, Sina, Simona, Suzzy, Tanja (dld), Valeria,
Het was gezellig druk met een levendige sfeer in de middag. Leuke line up en gezellige ijsberen. Het was goed toeven in mijn stamkroeg.
Hunziker
7 november 2014, 12:22
Bij GT zoekt men nog een goede handdoeken en badjassen leverancier..iemand?
Na tientallen keren wassen..is het zachte van de badstof er wel af. De handdoeken, badjassen van de nieuwe club, die zijn zoooooo zacht :)
Tip voor GT; waar tal van beren zich de afgelopen jaren en vooral 's winters mateloos aan ergerden en ook deze winter zal het weer geschreven worden; GT doe eens iets meer licht aan in de barruimte. Bijvoorbeeld waar de dames op de rij krukken zitten etc. .
Bij Oceans ergeren zich NU AL bezoekers aan het feit dat je de dames niet kan zien in de grote ruimte....zelfde fenomeen als bij GT. Waarom zo donker dat je alleen de contouren van een dame kan zien.
Er komt een tijd dat ik een zaklamp mee ga nemen. Hopelijk bereikt dit ooit eens GT...en zien zij het licht in de wintermaanden.
Ik zeg GT wat LED je(s)?
Ricardo Banana
7 november 2014, 15:04
Bij GT zoekt men nog een goede handdoeken en badjassen leverancier..iemand?
Na tientallen keren wassen..is het zachte van de badstof er wel af. De handdoeken, badjassen van de nieuwe club, die zijn zoooooo zacht :)
Tip voor GT; waar tal van beren zich de afgelopen jaren en vooral 's winters mateloos aan ergerden en ook deze winter zal het weer geschreven worden; GT doe eens iets meer licht aan in de barruimte. Bijvoorbeeld waar de dames op de rij krukken zitten etc. .
Bij Oceans ergeren zich NU AL bezoekers aan het feit dat je de dames niet kan zien in de grote ruimte....zelfde fenomeen als bij GT. Waarom zo donker dat je alleen de contouren van een dame kan zien.
Er komt een tijd dat ik een zaklamp mee ga nemen. Hopelijk bereikt dit ooit eens GT...en zien zij het licht in de wintermaanden.
Ik zeg GT wat LED je(s)?
In het donker zien de dames er mooier uit. Bij Led verlichting zal het bezoekersaantal snel gaan teruglopen verwacht ik.
Daarom is het in een kroeg of disco ook altijd donker.
Willi69
7 november 2014, 15:09
Bij Led verlichting zal het bezoekersaantal snel gaan teruglopen verwacht ik.
Ja, weil man Dich dann besser erkennt... :rolleyes:
wayne r
10 november 2014, 20:22
Vandaag samen met tientallen landgenoten de brug gemaakt in Brüggen.
De naweeën van de zaterdagparty waren nog duidelijk merkbaar. De line-up was mager (werd iets beter na 14u), enkele werkmannen hebben de hele middag bezig geweest om een tent af te breken in de tuin en bij aankomst waren ze zelfs de barkasten een kuisbeurt aan het geven. Later op de dag hoorde ik dat er zaterdag maar liefst 150 dames en 600! beren aanwezig waren met als gevolg wachttijden tot wel 2 uur. Lijkt me toch wat overdreven. Kan iemand dit misschien bevestigen?
Heb me vandaag vermaakt met Bulgaritas Emma en Leona. Voor de goede orde, niet tezamen want het is nog steeds koude oorlog tussen die twee. Ten opzichte van een jaar geleden hebben ze echter nog niets aan kwaliteit ingeboet.
Nog een mager tussendoortje met de Duits/Turkse Sierra (denk toch dat ze zo heette maar vind nergens een draadje terug). Mooie dame, maar iets te opdringerig en wil het te veel op haar eigen manier doen. Bovendien houdt ze er aparte prijzen op na. Vroeg 100€ voor een uur (dat maakt elke dame voor zichzelf uit uiteraard. Sommigen zijn het waard, sommigen niet), maar voor FT vroeg ze 50€!! extra. Toen ik aangaf dat 25€ hier de gewoonte was, deed ze nog alsof ze uit de lucht viel. Tja, dit feit heeft me toch aangezet om de sessie zo snel mogelijk af te werken (zonder FT uiteraard)
Jansen
10 november 2014, 21:34
Nog een mager tussendoortje met de Duits/Turkse Sierra (denk toch dat ze zo heette maar vind nergens een draadje terug). Mooie dame, maar iets te opdringerig en wil het te veel op haar eigen manier doen. Bovendien houdt ze er aparte prijzen op na. Vroeg 100€ voor een uur (dat maakt elke dame voor zichzelf uit uiteraard. Sommigen zijn het waard, sommigen niet), maar voor FT vroeg ze 50€!! extra. Toen ik aangaf dat 25€ hier de gewoonte was, deed ze nog alsof ze uit de lucht viel. Tja, dit feit heeft me toch aangezet om de sessie zo snel mogelijk af te werken (zonder FT uiteraard)
Nou ze durven dus tegenwoordig best wat te vragen E.150 euro voor een beetje sex van 1 uurtje met een Turk ?
Kan er niet meer onderhandelt worden dat doen ze toch ook in alle Turkse badplaatsen.
Ook de Turken die als bezoeker in PHG komen willen vaak met de dames naar de kamer voor E.30,- en verwachten dan dat ze alles mogen waaronder hun anaal huisbezoek.:biggrin:
Willi69
10 november 2014, 21:42
Ook de Turken die als bezoeker in PHG komen willen vaak met de dames naar de kamer voor E.30,- en verwachten dan dat ze alles mogen waaronder hun anaal huisbezoek.:biggrin:
Ach, deswegen verkleidest Du Dich immer als Türke? :cool:
http://us.123rf.com/450wm/emirsimsek/emirsimsek1304/emirsimsek130400044/19275015-comic-menschen.jpg
pistoleeke
10 november 2014, 21:44
2 uur wachten op een sleutel!! Klopt inderdaad en is me bevestigd zondag door Rima en Jana!😁
Line up zondag was overigens best ok.
Vandaag samen met tientallen landgenoten de brug gemaakt in Brüggen.
De naweeën van de zaterdagparty waren nog duidelijk merkbaar. De line-up was mager (werd iets beter na 14u), enkele werkmannen hebben de hele middag bezig geweest om een tent af te breken in de tuin en bij aankomst waren ze zelfs de barkasten een kuisbeurt aan het geven. Later op de dag hoorde ik dat er zaterdag maar liefst 150 dames en 600! beren aanwezig waren met als gevolg wachttijden tot wel 2 uur. Lijkt me toch wat overdreven. Kan iemand dit misschien bevestigen?
Heb me vandaag vermaakt met Bulgaritas Emma en Leona. Voor de goede orde, niet tezamen want het is nog steeds koude oorlog tussen die twee. Ten opzichte van een jaar geleden hebben ze echter nog niets aan kwaliteit ingeboet.
countvlad
13 november 2014, 17:14
Ben al een hele tijd niet meer geweest in GT. Zijn Veronica en Liza er nog altijd of zitten die inmiddels in een andere club?
Teiresas
13 november 2014, 17:36
Lisa is er nog, Veronica (NL) is gestopt
Zultbroek81
14 november 2014, 15:51
Daar is hij weer!!
(Dont) count( on) vlad!
Ik hoopte zo dat hij z'n account vaarwel had gezegd.
Volgens mij is hij nog nooit in GT geweest.
Jammer dat ik geen moderator ben in zon geval.
Die kreeg van mij gelijk een ban.
LIKE_BLOND_THAI
15 november 2014, 21:59
Tot mijn verbazing heb ik gisteren Alexandra gezien van World, het was haar eerste week hier en as maandag komt Simone ook naar GT.
Heb uiteraard een sessie met haar gehad, de blonde Roemeense Daniella en de Poolse Joanna. Een andere dame stond gisteren op mijn target, maar toen ik er klaar voor was, was ze nergens meer te bekennen, wie weet hoe ze heet? Ze liep gisteren als enige met een strakke korte jurk rond, ze is blond, rond 165 cm, slank en mooi koppie.
Werd bij vertrek uitgebreid door de lange blonde theke gevraagd over de service van de dames!
Thanks, LBT
Big30
15 november 2014, 22:29
Betreft neem ik aan deze Alexandra:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27987-Alexandra-(Roemeens)&highlight=alexandra
Magic50
16 november 2014, 09:42
Ze liep gisteren als enige met een strakke korte jurk rond, ze is blond, rond 165 cm, slank en mooi koppie.
Ik denk dat het zou kunnen Maggi zijn geweest uit Polen
LIKE_BLOND_THAI
16 november 2014, 12:15
Als dat Maggi uit Polen is geweest, wat heb ik dan ontzettend mijn kans gemist om met deze topper te kameren :hammer:
Ze zag er zoals op het forum is beschreven idd een tikkeltje arrogant uit, schat haar mid 20, maar kreeg hier de indruk dat ze al wat ouder is. Ze liep vrijdag constant met een Turkse dame rond die een grote bruine bril droeg.
Thanks Magic50, ik zal de volgende keer zeker "kamervragen" gaan stellen bij haar:)
countvlad
16 november 2014, 13:00
zeg Spankoow, waar heb ik deze sneer aan te danken. Stel ik 1 vraag het laatste half jaar en krijg ik deze onzin voor de kiezen. Er zijn nu eenmaal mensen die plezier beleven aan het beschrijven van hun avonturen en andere niet. Ik heb me nooit negatief uitgelaten over jou, dus beetje respect graag.
pistoleeke
16 november 2014, 14:04
midden twintig?? Tikkeltje arrogant?? ..en costant met een Turkse rondhuppelen??
Bijna zeker dat dit niet Meggy (Pools) is.
Maar dat ze haar gelijke binnen de GT muren niet kent staat buiten kijf (It is very lonely at the top😃)
Tot binnenkort Meggy
Als dat Maggi uit Polen is geweest!, wat heb ik dan ontzettend mijn kans gemist om met deze topper te kameren :hammer:
Ze zag er zoals op het forum is beschreven idd een tikkeltje arrogant uit, schat haar mid 20, maar kreeg hier de indruk dat ze al wat ouder is. Ze liep vrijdag constant met een Turkse dame rond die een grote bruine bril droeg.
Thanks Magic50, ik zal de volgende keer zeker "kamervragen" gaan stellen bij haar:)
Stief
17 november 2014, 20:28
Leuk dagje vandaag, werd - al dan niet fysisch - vermaakt door oa Aurora, Ramona, Dia, Emma, Ola, Sui, Olga, Cindy, Monique, Lulu, Melli, Shaleen, Chanel, Irina, Sabrina, etc....
marty01234
20 november 2014, 21:42
iemand nog Olga (zwarte haren) gezien de laatste dagen ?
Ben benieuwd of ze nu weer regelmatig werkt..
voor mij is het namelijk zo'n 200KM rijden.
Hendrikdeleuter
20 november 2014, 23:44
Voor Olga zou ik ook meteen weer naar GT afreizen!
Super!!!!!
Ace2
21 november 2014, 12:50
Gisteren heb ik weer eens een bezoekje aan GT gebracht.
Eerlijk is eerlijk er hing een gezellige sfeer en de line up was prima in orde met: Alycia, Bella, Carmen, Christina, Claudia, Cora, Elisabeth, Daniella, Emma, Esmaralda, Francis, Georgina, Gulia,Irena, Isabella, Jana, Janice, Jasmin, July, Katharina, Katja,Klara, Martha, May/Sui, Meggy (ch.), Minell, Lisa, Lolita, Lulu, Patrizia, Sabina, Serin, Simona, Tanja (dld),Vanessa . Ik denk dat ik van een even zo groot aantal de naam niet wist.
Een prima begin sessie met Emma gehad en een uitmuntende sessie met Serin. Ook het eten, zowel lunch als avondeten, was zeer goed.
Met veel meisjes gesproken, maar bekende beren ontbraken voor mij. Daarom werd het ondanks de gezellige sfeer en drukte (genoeg volk, genoeg vrouwen, geen wachttijden) toch ook maar wat hangen in een hoerentent. Waar zijn HP001 en Seqoya als je ze nodig hebt? Ik hoopte dat in de avond nog een vonk zou over slaan zodat ik mij kon op maken voor een derde sessie. Dat zat er echter niet in.
Het kerstfeest is woensdag 3 december. Blijkbaar moet ook GT naar drukkere dagen toe om de feesten vol te krijgen. Ik zal de dag erna de restjes komen oppeuzelen.
albertde2de
21 november 2014, 12:58
Dinsdag maar weer eens naar Maggy (ch) om een uurtje of 2 te genieten....
Even lekker zo voor de feestmaand...wat jullie...
rob45
21 november 2014, 13:17
Dinsdag maar weer eens naar Maggy (ch) om een uurtje of 2 te genieten....
Even lekker zo voor de feestmaand...wat jullie...
Zal Maggy maandag alvast opwarmen voor je.☺
Big30
21 november 2014, 16:45
http://www.goldentime.de/blog/wp-content/08-12-14-Weihnachtsparty-GoldenTime-Saunaclub.jpg
http://www.goldentime.de/blog/
Gman
25 november 2014, 20:51
Word er iets speciaals gedaan de laatste 2 weke van december? Wil eind dit jaar nog eens gaan. Tis al hééél lang gelede :)
Teiresas
25 november 2014, 22:45
Word er iets speciaals gedaan de laatste 2 weke van december? Wil eind dit jaar nog eens gaan. Tis al hééél lang gelede :)
Flesje wijn als je mazzel hebt...
albertde2de
27 november 2014, 05:51
Blitzbesuch dus dan ook maar een Blitzverslag.
Zoals gezegd dinsdag even naar lustoord GT gegaan omdat ik wel even een uurtje of twee met Maggy/Meggy/Mekkie (CH) te relaxen,
Ze zou maandag door Rob45 worden opgewarmd,,,,!
Volgens mij heeft hij haar mee naar huis genomen want ik heb haar dinsdag niet gezien :o)
Dan maar kameren met wat me voor de voeten cq badslippers komt.
Ik zag Veronica, had ik goede ervaring mee voor 2maanden terug DUS hup sluschel en naar de kamer, 2maanden terug was ik zeer enthousiast over haar, nu vond ik het matig en ze kon de puddingbuks niet af laten gaan. Wel was ze heel duidelijk dat er nieuwe prijzen gehanteerd werden, geen 75 maar 100 voor een uurtje., prima
Mooi meisje, maar het GFE was er niet. Geen herhalingsgevaar meer.
Dat was uur 1
Het valt mij op dat als je een rondje loopt, dat de dames bij de kino sneller contact met een ijsbeer maken dan bij de bar, dit terzijde.
Bij de kino werd ik aangesproken door een dvp die ik wel kende van gezicht maar waar ik nog nooit mee naar de kamer ben geweest. DUS!!!
Uur 2 met Shaira, ik hoop dat ik het zo goed schrijf. Werkt al langer in GT ietsje ouder donker haar met lange krullen spreekt goed duits en deswegen denk ich dat ze Duits is ik heb er niet naar gevraagd.
Alles behalve anaal, prima service en en zeer goede massage!!!! Ik heb haar ook een extraatje geven. Gaan we zeker nog een keer mee kameren.
Dat was het blitzbesuch, huppethee op het paard en terug de verkeerschaos in met diverse verkeersinfarcten en een lijk op de A12....
Volgende week maar weer naar GT
Badslippers
27 november 2014, 09:49
Bij de kino werd ik aangesproken door een dvp die ik wel kende van gezicht maar waar ik nog nooit mee naar de kamer ben geweest. DUS!!!
Uur 2 met Shaira, ik hoop dat ik het zo goed schrijf. Werkt al langer in GT ietsje ouder donker haar met lange krullen spreekt goed duits en deswegen denk ich dat ze Duits is ik heb er niet naar gevraagd.
Alles behalve anaal, prima service en en zeer goede massage!!!! Ik heb haar ook een extraatje geven. Gaan we zeker nog een keer mee kameren.
Dat is deze dame. Notoire trio-jaagster.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27800-Shaira-%28Duits-Tunesisch%29
rob45
27 november 2014, 10:40
Blitzbesuch dus dan ook maar een Blitzverslag.
Zoals gezegd dinsdag even naar lustoord GT gegaan omdat ik wel even een uurtje of twee met Maggy/Meggy/Mekkie (CH) te relaxen,
Ze zou maandag door Rob45 worden opgewarmd,,,,!
Volgens mij heeft hij haar mee naar huis genomen want ik heb haar dinsdag niet
gezien :o)
Dan maar kameren met wat me voor de
Het valt mij op dat als je een rondje loopt, dat de dames bij de kino sneller contact met een ijsbeer maken dan bij de bar, dit terzijde.
Meggy was helaas op vakantie naar haar thuisland China en heb haar ook dus afgelopen maandag niet gezien.
Wie ik wel gezien en opgewarmd heb was de Thaise Soie waar ik een uurtje mee heb gekamerd en wat een redelijke sessie was.
De dames bij de kino maken inderdaad makkelijker contact met de ijsberen want dat zijn de jagertjes die zich voor je werpen als je tracht snel door te lopen.
Soie zat hier trouwens ook,maar ben haar zelf op gaan halen omdat ik haar al eerder op het oog had bij de bar.
Stief
1 december 2014, 21:55
Waren vandaag oa aanwezig: Elisa, Lulu, Siu, Aurora, Dia, Monique, Irina, Annie, Anny, Melli, Leona, Daniella, Gabriella, Maggie, Mandy, Valentina, Monia en nog zo'n 25 mokkels.......................
t3ster
1 december 2014, 23:23
Waren vandaag oa aanwezig: Elisa, Lulu, Siu, Aurora, Dia, Monique, Irina, Annie, Anny, Melli, Leona, Daniella, Gabriella, Maggie, Mandy, Valentina, Monia en nog zo'n 25 mokkels.......................
Melli de jonge Bulgaarse brunette met lange haren? Vorige keer zei die dat haar naam Melli/Melly was, maar kan ook Mary geweest zijn.
Weet trouwens iemand de naam van een blonde Oekrainse, heeft sluike blonde haren, slank, B/C cup (siliconen), supermooi gezicht en een tattoo hoog tussen schouderbladen?
aquarius
2 december 2014, 07:54
Weet trouwens iemand de naam van een blonde Oekrainse, heeft sluike blonde haren, slank, B/C cup (siliconen), supermooi gezicht en een tattoo hoog tussen schouderbladen?
Das müsste Anna sein.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12077-Anna-ex-Nastja-Anastasia-(Oekra%EFnse)-ex-VV
Gruß
aquarius
t3ster
2 december 2014, 14:55
Vielen dank. Beschrijving klopt wel, alleen zei ze tegen mij dat ze 24 was
MarcusW
8 december 2014, 17:48
Zijn er al wachttijden?
chefkok
8 december 2014, 18:11
beter om morgen te gaan. al denk ik wel dat een fors deel van de dames het wel afbolt deze avond/nacht. en dat het morgen een dooie boel gaat zijn.
morgen best maar effe bellen voor ik vertrek.
bierbeer
8 december 2014, 22:35
Er waren al wachttijden om 16hr... Sommige DVP-groepjes hebben daar een mooie oplossing voor! Sleuteltje-doorgeef-aan-mijn-collega. 'K Heb 3 keer gekamerd tussen 16 & 20 hr, niet gewacht. Onderschat hun koopmansgeest niet. De bar zat continue ondergesneeuwd met ijsberen vandaag. De tent ook trouwens !:freu::hammer::mad_6: #nooitmeereenfeestjeingtalleenvoortoeristen
Marpet67
9 december 2014, 08:41
Ik ga vandaag naar GT ben benieuwd wat het zal worden op zo een day after ?
trickyD
11 december 2014, 17:21
Very quiet. The main bar was almost empty after about 2030 and there were about a dozen men watching football in the tent. Many of the girls went home early.
pistoleeke
11 december 2014, 20:25
Iemand interesse om vrijkaartje van Golden Time (inwisselen in december) te ruilen voor ander een vrijkaart van een anderen club?
Laat maar weten via IM!
rob45
11 december 2014, 22:38
Iemand interesse om vrijkaartje van Golden Time (inwisselen in december) te ruilen voor ander een vrijkaart van een anderen club?
Laat maar weten via IM!
Overloper !!!
pistoleeke
11 december 2014, 22:43
Bedoel je niet hoereloper !!! :biggrin:
Overloper !!!
palimo
11 december 2014, 22:48
Misschien had je je niet in moeten schrijven voor de GT tombola?
Of inschrijven voor de club waar je wel naar toe wilt!
Laat maar weten via IM!
pistoleeke
11 december 2014, 22:57
Ja klopt! Onvoorziene omstandigheden.:imsorry[1]:
BlackNight
12 december 2014, 12:38
Hey, iemand in GT ? Hoe is de sfeer en line-up?
Zal rond 17h GT willen bezoeken ... alvast bedankt voor info
WA
14 december 2014, 16:38
whaaa.,..... nondeju, alleen maar lekkere wijven hier in GT, goede beslissing om voor en tweede keer deze club te bezoeken. Als goed edelman (ridder) weer een VIP parkeerplaats vrijwel naast de ingang.
ik merk goed geen regular te zijn hier. Veel aandacht van de vrouwkes doch niet te opdringerig. Als incidenteel bezoeker lijkt het mij dat er nog geen kerst uittocht heeft plaats gevonden. Happy times @ GT
WA
14 december 2014, 18:12
nog andere forum ijsberen in de club? ik doe dadelijk even een bubbelbadje... tot pak m beet 20:00 uur vind je mij daar mocht er behoefte zijn deze maf te ontmoeten
Badslippers
14 december 2014, 20:39
nog andere forum ijsberen in de club? ik doe dadelijk even een bubbelbadje... tot pak m beet 20:00 uur vind je mij daar mocht er behoefte zijn deze maf te ontmoeten
Hij is in ieder geval makkelijk te herkennen:
Een Vulkaanridder die al 4 jaar lang hetzelfde shirtje draagt zowel -s zomers als -s winters . . .
. . . En in het bubbelbad ! ! !
Johan35
14 december 2014, 21:34
Hoe is t samen in bad boys?
WA
14 december 2014, 23:33
zo is het maar net, uniformiteit boven alles
Megaboob
17 december 2014, 17:32
De boobmeister is eindelijk weer eens in gt. Het is behoorlijk druk vandaag. Zelfs ace2 is gesignaleerd!
Direct na het eten wat lekker was heb ik lola geboekt. Wat een heerlijke meid is het toch. Prachtig lijf en schitterende tieten. Ze drukte ze weer heerlijk in mijn mond. Een extatisch genot voor mij. Ik streelde haar kleine kontje en dacht bij mezelf: veel beter word het niet in dit leven! Naar toch een heerlijke pzc later met ft begreep ik dat het nog beter kon. Tijdens het pijpen lekker met haar grote borsten gespeeld. Wat een gevoel om die grote jongens door mijn handen te laten glijden. Aan het begin van de sessie uiteraard getongzoend wat ook lekker is met deze absolute schoonheid. Altijd een heerlijk fris mondje ook.
Lola is en blijft een waar genot en ik hoop nog vaak van haar te kunnen genieten.
Verdere line up
Lisa, lola, sabina, leona, julia. Later nog aan te vullen uiteraard. Meer dan voldoende siliconen in gt momenteel!
Megaboob
Megaboob
17 december 2014, 22:04
Net terug van een uur topsex met eem vandaag begonnen moldavische: dilarya.
Uiteraard uitgerust met 400cc siliconen en dus een d cup op haar slanke 22 jarige lijfje. Zo zie ik het graag. Tepels wijzen iets naar boven. Heerlijk porno dus. Verder lang bruin haar met wat lichtere strengen. Licht opgespoten lippen maar geheel goed voor mij. Birsten en lippen heerlijk zacht en niet gevoelig. Ik kon er heerlijk mee spelen. Ze is 1.65m lang. Bruine ogen. Hoge hakken dus ze lijkt langer. Heerlijk strak lijf en zalig superstrak poesje wat ze graag laat likken. Het begon al goed met de presales. Ca 20 min op een bankje. Heerlijk borsten kneden! Ik begon op de kamer met heerlijk tongzoenen. Lang en uitgebreid. Diep en nat. Mijn oorlellen en tepels werden gelikt en ik likte de hare. Haar tepels werden hard en stijf en ik merkte dat ze nat werd. Ik was ook al zeer opgewonden! Daarna pijpen. Lang nat en diep. Afgewisseld naar 69 positie en dat was echt zalig. Zij genoot ook en kwam ook klaar!!! Ik was er nog niet dus pijpte zij door. Ik was keihard en wilde haar neuken en ze nam gewillig plaats boven op me na het aanbrengen van een rubbertje. Heerlijk nauw en strak!!! Toch wist ik al dat ik met een ft klaar wilde komen en gaf dat aan. Een ft zat er echter niet in naar pijpen tot het einde en dan niet in haar mond komen was goed. Aldus gedaan en toen ik echt op springen stond waarschuwde ik haar natuurlijk. Ik spoot echt zeer enthousiast van alle geilheid en raakte mijn eigen hoofd. We moesten er allebei om lachen. Inmiddels waren er 45 minuten om. Ze bood gewillig aan weer te gaan pijpen om het uur netjes vol te maken maar dat werkt bij mij niet. Dus even gekletst en aan haar zalige tepels gezogen en daarna afgesloten met harstochtelijk tongzoenen. Echt een hele goede ervaring dus met deze enthousiaste schoonheid! 100 euro afgerekend tot ons beider tevredenheid. Herhalingsgevaar: zeker!!! Echt een nieuwe topper.
Line up aanvulling. Sonja, electra wild. Edita.
Ace2 heeft gt alweer verlaten en ik hoor zijn mondharmonica nog in de verte....
Megaboob
Megaboob
17 december 2014, 23:27
En ik heb de laatste sessie van de dag net gehad met bulgaarse leona. Ze is en blijft een heerlijke topper en eindigt hoog in mijn favorieten lijstje van dit jaar. Kernwoord: heerlijk uitgebreid tongzoenen en gfe sex. Een heerlijk vriendinnetje om mee af te sluiten. Voor de liefhebbers blijft ze met de feestdagen in gt!
Als laatste lees ik net het schokkende nieuws dat foots is overleden. Ik wens iedereen die hem kende sterkte. Ik was vandaag in gt dankzij een vrijkaart van foots en dit raakt me dan ook echt persoonlijk. Heel veel sterkte voor het relaxxxboard ook. In dit geval vind ik een verwijzing op zijn plaats.
Megaboob
rob45
23 december 2014, 15:49
Live from GT.......
Ik ben rond twee uur aangekomen in GT en kon mijn auto nog net aan de heg plaatsen.Luttele seconden rammelt het hek open en betreed ik een gezellig en vooral relaxed GT met een goede en variabele dames line up.
Ook aan mij is gedacht want er zitten drie Thaise meiden op een rijtje achter de bar bij de muur.Twee ken ik er van als Meggy en Soi. De derde daar ga ik nog kennis mee maken want die ziet er ook lekker uit.
Geen donkere dames vandaag tot dusver aanwezig maar wel zo 'n 60 aan 70 dames in da house.
Beer/dame verhouding gewoon goed. Ook er komen nog steeds dames bij het laatste uur en voor ieder wils wat.
Even maar weer een rondje doen.........
KanariePiet
30 december 2014, 10:17
Vandaag samen met Vendezz in GT beland (met dank aan de veel te vroeg overleden Foots voor het vrijkaartje!) om ons neukjaar 2014 af te sluiten.
Om 11u waren er al heel wat ijsberen aanwezig. De nood om te neuken ligt blijkbaar hoog na de kerstdagen;).
We gaan starten met een stevig ontbijt en enkele Salito's, en hopen straks uiteraard op enkele stunners die in aanmerking komen voor een kamergang. Vandaag staat voor mij optic fucking voorop:cool:!
t3ster
30 december 2014, 12:46
Hoe is de lineup vandaag?
Ik ben aan het denken om vanavond, of anders vrijdagavond te komen...
KanariePiet
30 december 2014, 13:06
De line-up valt momenteel zwaar tegen. We tellen in de bar al een uur lang dik 40 ijsberen tegenover nog geen 10 meiden. Zitten nu in de tent: 15 mannen, geen enkele vrouw.
We hebben nog geen jeuk in onze piet gekregen van de lust, des te meer jeuk in onze kont van het lange zitten op een kruk...
paul-kuhn
30 december 2014, 13:36
laut telefonischer auskunft, sollen im moment über 50 girls anwesend sein
Ricardo Banana
30 december 2014, 13:43
De line-up valt momenteel zwaar tegen. We tellen in de bar al een uur lang dik 40 ijsberen tegenover nog geen 10 meiden. Zitten nu in de tent: 15 mannen, geen enkele vrouw.
We hebben nog geen jeuk in onze piet gekregen van de lust, des te meer jeuk in onze kont van het lange zitten op een kruk...
Nou heb ik je vorige week al gewaarschuwd en nu stoot je weer aan dezelfde steen. Je lijkt wel een belg
Teiresas
30 december 2014, 13:51
Nou heb ik je vorige week al gewaarschuwd en nu stoot je weer aan dezelfde steen. Je lijkt wel een belg
Ieder jaar hetzelfde liedje.... Vanaf ongeveer de kerst tot diep in Januari is het aantal dames gewoon minder groot vanwege kerstreces van veel meisjes.
En ieder jaar zijn er weer beertjes die verwonderd klagen...
Kanariepiet, je zou toch beter moeten weten....
Mocht je er dan niet uitkomen, dan beveel ik je van harte Leona aan.
Hier mijn belevenissen van vorige week https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34725-Leona-(Bulgaarse)&p=407557#post407557
KanariePiet
30 december 2014, 15:07
Ik klaag niet mannen. Ik stel gewoon vast. Ik weet dat het elk jaar hetzelfde liedje is, maar ik heb deze weken nu eenmaal veel vrije dagen (en voor GT had ik nog een vrijkaart) en van mijn wijf thuis krijg ik niks. Dus ja, wat doe je dan? Dan kijk je toch elders eens rond. Enfin. Ik heb ondertussen door dat ik vandaag niet zal neuken in GT. No prob. Dan probeer ik vrijdag (Samya) gewoon opnieuw. Ik ga zo dadelijk nog eens goed eten en zuipen en ik amuseer mij ook zonder neuken heus wel. Mij hoor je niet klagen:cool:.
de duisburg spesjalist
30 december 2014, 15:20
Ik klaag niet mannen. Ik stel gewoon vast. Ik weet dat het elk jaar hetzelfde liedje is, maar ik heb deze weken nu eenmaal veel vrije dagen (en voor GT had ik nog een vrijkaart) en van mijn wijf thuis krijg ik niks. Dus ja, wat doe je dan? Dan kijk je toch elders eens rond. Enfin. Ik heb ondertussen door dat ik vandaag niet zal neuken in GT. No prob. Dan probeer ik vrijdag (Samya) gewoon opnieuw. Ik ga zo dadelijk nog eens goed eten en zuipen en ik amuseer mij ook zonder neuken heus wel. Mij hoor je niet klagen:cool:.
is leona er niet Bulgaars van afkomst top service en de blonde gabrieela ook bulgaars teiresas is ook aanwezig zoek hem op er loop vast wel wat neukbaars rond in gt
Teiresas
30 december 2014, 15:23
is leona er niet Bulgaars van afkomst top service en de blonde gabrieela ook bulgaars teiresas is ook aanwezig zoek hem op er loop vast wel wat neukbaars rond in gt
Ik ben er niet vandaag. Bovendien ben ik niet neukbaar, althans niet voor de Kanarieman...
t3ster
30 december 2014, 16:32
Is Anna(Oekr), Vera(Roem) of Mery(Bulg) er vandaag? Voor hen zou ik nog de rit overwegen
gignnl
30 december 2014, 17:41
Was er eens een keer op 1 januari,erg rustig en weinig dames maar ja toen kruiste een klein blond pools meisje mijn weg en was ik verkocht.....
Teiresas
30 december 2014, 18:49
Was er eens een keer op 1 januari,erg rustig en weinig dames maar ja toen kruiste een klein blond pools meisje mijn weg en was ik verkocht.....
That must have been your lucky day...
KanariePiet
30 december 2014, 19:35
Leona was er ja. En Rudi_nl en Picasso zijn daar dan ook gretig op gekropen;). Ik ben er niet mee weg geweest. Mijn lust was ver zoeken en zoooo knap vond ik haar nu ook weer niet. Op de tieten na dan.
Enfin. Een GT bezoek zonder poppen... Kan gebeuren. Ik heb me desondanks gelukkig toch goed geamuseerd. Op naar volgend jaar en naar nieuwe kansen om te neuken!
Megaboob
30 december 2014, 20:07
@ Kanariepiet. leona is toch echt bij mij als nr 2 geeindigd in mijn miss ijsbeer lijst. Het is echt een lieverd, en prachtige borsten ook, zoals je beschrijft. Maar nog belangrijker is dat het een dame is met een echt goede service. Voluit tongzoenen, sex in alle standen, geen klokkijkstertje, en ze doet gewoon echt hara best. Dus toch misschien een gemiste kans?!
Megaboob
KanariePiet
30 december 2014, 21:36
laut telefonischer auskunft, sollen im moment über 50 girls anwesend sein
Die zaten om 14u30 dan toch quasi allen op kamer....
gignnl
30 december 2014, 21:38
Dan deden ze zeker allemaal trios met maar 26 kamers:cool:
KanariePiet
30 december 2014, 21:42
@ Kanariepiet. leona is toch echt bij mij als nr 2 geeindigd in mijn miss ijsbeer lijst. Het is echt een lieverd, en prachtige borsten ook, zoals je beschrijft. Maar nog belangrijker is dat het een dame is met een echt goede service. Voluit tongzoenen, sex in alle standen, geen klokkijkstertje, en ze doet gewoon echt hara best. Dus toch misschien een gemiste kans?!
Megaboob
Ach. Ik vond het gewoon te vies mijn piet in een gat te steken, waar Rudi_nl en Picasso 1 niet lang daarvoor ook in gezeten hadden:eek::hammer:
Nee, even serieus: na x uren lang in GT naar voornamelijk witte jassen te hebben zitten staren en na x Salitossen gedronken te hebben, was mijn lust gewoon te ver te zoeken en zat een goede kamergang er gewoon niet meer in, ook niet met Leona. Maar... ze staat sinds vandaag wel degelijk op de to do lijst voor 2015. Ik twijfel er immers geen seconde aan dat dat een stomende kamergang gaat worden!:cool: