PDA

Volledige versie bekijken : Golden Time : Live from... (3eKwartaal 2014)

Pagina's : 1 [2]

bergm550
27 september 2014, 17:32
27 september, live uit GT, die Qual der Wahl, zoals de Duitsers dat zeggen:

Weer: 20 graden, zonnig met mooie witte wolken, het voelt zomers aan en dat voor einde september.

IJsberen line up: quads, rex, ketserr, "de souza" en van dattum.

Vrouwen line up: de oude tijden herrijzen. Wat een line up. Mijn favoriete dames zijn aanwezig: shayenne, criss, georgiana, aliya en bea. En ik heb maar geld voor drie kamers. Dus dat wordt afstrepen. Met hulp van ketserr zijn ook aanwezig:

Amanda, jayjay, rosa, olivia, lavinia, rachel, andrea, ayleen, daisy, michelle, mirella, amelia, lulu, alice, marianna, angelina, megan, minell, adela, mona, lisa, victoria, cassandra, sabrina, jennifer, lea, arielle, lexi, lola, mea, carla, dia, jessica, michaela, helena, klara, elly, mimi, veronica, patricia en nog een fiks aantal meiden. Waar komen die meiden ineens allemaal vandaan? Echt geweldig.

Muziek: er wordt techno house gedraaid.

Stemming: het is niet overdreven druk. Een gemiddelde zaterdag drukte. Iedereen ligt lekker buiten. Ik was op de kamer met Criss. Ze was 2 jaar niet in GT geweest. De sessie was wild, vurig en heet. Ik had dat hete gevoel weer veroorzaakt door haar lange afwezigheid.

Ik ga vanavond zeker nog twee keer op de kamer. Maar eerst ga ik even wat eten. The night is nog young and so are we.

bergm550
27 september 2014, 21:26
2de update: Henrietta is ook aanwezig. Ik was zojuist op de kamer met Aliya. Ik vind haar bloedmooi en ik heb altijd hartstochtelijke sex met haar, maar vandaag kwam ik niet klaar. Ze was verbaasd, maar de sessie met Criss was nog te kort geleden. Er moet toch wel 2 uur tussen zitten. Of misschien ben ik gewoon voldaan na de sessie met Criss.

Ik heb Shayenne ook geschaakt voor na middernacht. Ik had een afspraak met haar gemaakt. Ik ga zo even douchen. Ik zit nu een soepje te eten. Het is gezellig in de tent. IJsbeer Quads heeft lichtstaafjes uitgedeeld en ik heb er ook een om mijn pols. Dat staat toch wel cool. Dan lijkt het in de barruimte op een Sensation White Party.

bergm550
28 september 2014, 00:45
3de update: ik was zojuist op de kamer met shayenne. We waren in kamer 26. Deze kamer heeft een make-over gekregen. Het heeft een soort barok stijl met een vleugje Miami Vice door de spiegels met rode ledlicht strips. De borsten van shayenne zagen er geweldig uit in dit rode licht. De dag loopt op zijn eind en we gaan zo het licht uitdoen.

BSesamstraat
28 september 2014, 09:17
Als je de Russische bedoelt , die werkt niet meer.. tenminste niet in een club

Maybe it's best to send Ketserr a personal message to find out, if there is someone who knows this it's him ...:smile2:

MongerWarrior
28 september 2014, 12:50
Als je de Russische bedoelt , die werkt niet meer.. tenminste niet in een club

Yes, the Russian with Auburn hair who grew up in Germany with blue eyes. Is this Arielle not her? Different Arielle? Please help.

bergm550
28 september 2014, 13:55
28 september, live uit GT:

Weer: 20 graden, zonnig

IJsberen line up: hedostar en gignnl is onderweg

Vrouwen line up: rachel, lisa, lin, carmen, cassandra, amalia, shayenne, aliya, criss, henrietta, bea, georgiana en nog zo'n 30 meiden.

Muziek: lounge-achtig

Stemming: het is nog rustig. Relaxte sfeer.

gignnl
28 september 2014, 17:12
Wat een verademing,parkeren voor de deur en geen wachttijden nergens.publiek is idd heerlijk relaxed,weer een echte zondag.
Kwam uiteraard voor de hardware en de line up is goed.
Waar ik vroeger ook voor de optick fick ging ben ik nu verwend en probeervde gfe pareltjes eruit te vissen.een hele opgave als je nog maar weinig komt en er zoveel nieuwe gezichten zijn.
Maar opgave is gelukt en wel met een leuke braziliaanse milf Roseanne.werkt er al langer maar vandaag was de primeur,heerlijk stomende sex gehad top service.
Goed gedineerd en nu ff uitbuiken voor een dessertje mmmm.

gignnl
28 september 2014, 17:26
Op gezag van Bergm550 wiens i phone 6 is kromgebogen moet ik melden dat Olga aanwezig is ps er is nog parkeerruimte voor je tractor

WA
28 september 2014, 21:01
Er is inderdaad plek zat om te parkeren. Voor mijn eerste GT bezoek is er mooi een plekje gereserveerd.

Sfeer vandaag uiterst relaxed, goed toeven in de tuin, lekker eten en...... voormalig talent uit Duisburg ontdekt, en dan niet Megan of Meli....

BSesamstraat
29 september 2014, 10:07
Er is inderdaad plek zat om te parkeren. Voor mijn eerste GT bezoek is er mooi een plekje gereserveerd.

Sfeer vandaag uiterst relaxed, goed toeven in de tuin, lekker eten en...... voormalig talent uit Duisburg ontdekt, en dan niet Megan of Meli....

zijn er meerdere maar oa Shiva en die was daar ook actief als meesteres

WA
29 september 2014, 15:10
zijn er meerdere maar oa Shiva en die was daar ook actief als meesteres
jij..., mag nooit meer raden:smoke:

bij binnenkomst had ik al meteen zoiets van "jouw ken ik...." die vleugels op haar rug maken haar een echte engel, in vele gedaantes als ik haar recensie topic lees. Bij voldoende inspiratie binnenkort meer over mijn GT debuut.

de duisburg spesjalist
29 september 2014, 16:42

Sfeer vandaag uiterst relaxed, goed toeven in de tuin, lekker eten en...... voormalig talent uit Duisburg ontdekt, en dan niet Megan of Meli.... ik heb al welles vaker gezegt dat de vulkaan de leerschool is voor de dames van gt :biggrin:

BSesamstraat
29 september 2014, 16:57
ik ken Shiva van binnen en van buiten;), van 1 op 1 tot orgie;)... alleen de sm sessies niet haha. Ja spanken maar dan bij haar;)

jij..., mag nooit meer raden:smoke:

bij binnenkomst had ik al meteen zoiets van "jouw ken ik...." die vleugels op haar rug maken haar een echte engel, in vele gedaantes als ik haar recensie topic lees. Bij voldoende inspiratie binnenkort meer over mijn GT debuut.