Volledige versie bekijken : Nikola (Poolse)
Nedlovefkk
6 september 2015, 13:04
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/poland.gif
Nikola (Poolse)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Duits (matig), Engels (matig)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.75 m - 1.80 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:GroenHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, Aftrekken
Extra info:
Nedlovefkk
6 september 2015, 13:05
Tijdens mijn laatste bezoek aan GT had ik kennis gemaakt met Poolse Nikola. Een blonde Poolse met een normaal postuur en aardig wat lengte. Toen 2x even kort met haar gepraat maar ik durfde het toch niet gelijk aan. Ik trof haar bij dit nieuwe bezoek bij de opening van de kino en het leek wel alsof ze de schade van de vorige keer direct in wilde halen. In redelijk Engels kwam de zin "you want me?" en tijdens een klein contactmomentje bleek dat mijn onderstel heftig op haar reageerde. 1e kamergang aldus met haar en na wat wachten (niet al te lang voor zover ik me kan herinneren) trokken we de kamer op. Dame heeft geen tattoo's en heeft leuke ietwat puntige borsten (volle B?, kleine C?). Ze heeft een leuke uitstraling maar kan ook wat nors over komen als je haar zo van een afstandje bekijkt. Dat heeft misschien wat met haar gezicht te maken wat je als typisch Oost-europees zou kunnen bestempelen. Ik viel er voor deze keer wel op moet ik zeggen. Het was een goede kamergang waarbij (tong)zoenen ook aan de orde bleek. Oraal was als zeer goed te bestempelen, intiem voelde ook heerlijk aan. Al met al geslaagd, en in de categorie GFE te stempelen. Nachtje goed slapen doet me terug denken en haar aldus toch nog wat hoger in te schalen. Voor GT-begrippen toch echt wel bovengemiddelde ervaring. Misschien niet de grootste optick-fick die er in GT rond loopt maar ze heeft zoals gezegd een prachtig figuur en was vriendelijk. Haar de 100 EUR gegeven bij de lockers. Kamergang hadden we best wel een klik maar die had ik kunnen vergroten door wat meer te presalen. Aan de andere kant naderden we al middernacht en wilde ik gewoonweg snel op de kamer.