PDA

Volledige versie bekijken : Nikole / Gigi, Hongaarse, Leeuwarden (esperanza 120)

dappie
27 augustus 2015, 23:41
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/hungary.gif

gigi (Hongaarse)
Leeftijd:26-29 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed), Nederlands (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Zoenen, Beffen, Vingeren, Rimmen bij haar
Extra info:voorheen doubletstraat den haag

dappie
27 augustus 2015, 23:42
zit hier tijdelijk samen met haar buurvrouw ook uit den haag kamer 11 weet niet haar naam

dappie
28 augustus 2015, 23:34
wil je nog van haar genieten maandag is ze weg voor 2 weken ze weet niet zeker als ze weer terug komt in lwd

biker pc
17 september 2015, 18:59
wil je nog van haar genieten maandag is ze weg voor 2 weken ze weet niet zeker als ze weer terug komt in lwd

Is ze alweer aanwezig?

Moontanner
18 september 2015, 06:01
Biker PC (en alle anderen natuurlijk),
Ik adviseer je om voor dames die je 'kwijt' bent onze lijst 'aanwezig/afwezig' te blijven volgen. Deze is zeer betrouwbaar. De lijst wordt nl. regelmatig ge-update en was trouwens ook nog geen 24 uur geleden helemaal ge-update toen jij je vraag stelde.
Gigi is nog niet in onze aanwezigheid/afwezigheids-lijst vermeld, omdat ze gekomen is maar ook weer vertrokken tussen twee van die updates.
Ik hoop voor je dat ze binnenkort weer opduikt, maar mijn voorgevoel zegt dat ze voor Leeuwarden een eendagsvlieg is geweest.

En misschien overbodig om te vragen: Mocht ze worden gesignaleerd door een van jullie, meld het dan even.

Moontanner
23 september 2015, 11:05
Biker PC (en alle anderen natuurlijk),
Ik adviseer je om voor dames die je 'kwijt' bent onze lijst 'aanwezig/afwezig' te blijven volgen. Deze is zeer betrouwbaar. De lijst wordt nl. regelmatig ge-update en was trouwens ook nog geen 24 uur geleden helemaal ge-update toen jij je vraag stelde.
Gigi is nog niet in onze aanwezigheid/afwezigheids-lijst vermeld, omdat ze gekomen is maar ook weer vertrokken tussen twee van die updates.
Ik hoop voor je dat ze binnenkort weer opduikt, maar mijn voorgevoel zegt dat ze voor Leeuwarden een eendagsvlieg is geweest.

En misschien overbodig om te vragen: Mocht ze worden gesignaleerd door een van jullie, meld het dan even.

NB Ze is in zoverre een eendagsvlieg geweest dat ze nu terug is onder de naam Nikole met een K. Zie de Leeuwarden lijst update 3 dagen geleden. Waarom ze van naam veranderd is, is mij een raadsel. Maar goed Biker PC je kunt weer los!

biker pc
27 september 2015, 09:34
Gisteren voor haar naar de weaze geweest.Maar helaas haar kamertje was leeg.Toch een eendagsvlieg of werkt ze in het weekend niet?

Moontanner
27 september 2015, 09:48
Gisteren voor haar naar de weaze geweest.Maar helaas haar kamertje was leeg.Toch een eendagsvlieg of werkt ze in het weekend niet?

Ja, ik zag het gisteren ook. En het bordje 'Nikole' was ook weg.

biker pc
19 februari 2016, 13:41
Werkt nu op moulin rouge 13. Herkende haar aan de tatoeages. Ik vind dat ze in positieve zin is veranderd

dappie
8 april 2016, 00:04
gigi werkt allen vrijdag avond en zaterdag de hele dag en zondag alleen overdag

Duitslandfan
8 april 2016, 09:06
Haar buurvrouw Nicole komt ook uit de Doubletstraat (Den Haag). Wordt hiermee de Tjechisch/Slowaakse bedoeld? Een vrij lange brildragende dame. Zie haar af en toe in de doubletstraat maar niet achter het raam. Vroeger in de doublet liepen ze altijd samen. Is Nicole momenteel werkzaam vlakbij vriendin Gigi? Bvd

biker pc
13 mei 2016, 21:55
Gigi is verhuist naar kamer 120 in esperanza. Vandaag ff met haar gebabbeld en ze gaf aan dat ze eind van de maand stopt!!��. Ze wil graag een normaal leven opbouwen in Nederland en laat waarschijnlijk haar Kids danoverkomen.Ik hoop voor haar dat het gaat lukken!! Al zullen we haar missen