PDA

Volledige versie bekijken : Leoni (Russische)

sofaking
14 augustus 2015, 20:59
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Russia.gif

Leoni (Russische)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:RoodbruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Rug, Zij
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/2sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Zoenen, Beffen
Extra info:Draagt een bril. Herhalingsgevaar hier aangegeven is zeer subjectief. Heeft meer te maken met beider karakter dan met de service. Serivce op zich was in orde, op zoenen na.

sofaking
14 augustus 2015, 21:03
Ik zag haar in bikini op het terras met haar brilletje en dacht. Hé zou dat Manelle zijn ? Ze had er iets van, maar dan heeft ze haar haar wel rossig geverfd en laten groeien. Op een gegeven moment stond ik naast haar aan de bar, en loerde uit mijn ooghoeken om te proberen uit te maken of zij het kon zijn of niet, maar dat werd wat genant en dus vroeg ik haar maar op de vrouw af of wij elkaar al niet ontmoet hadden. Nogal kortaf en overtuigd zij ze dat dat zeker niet zo was. Nu ja, ik stelde me dan maar voor, en zij zei dat ze Leoni uit Rusland was. Zo in bikini leek ze een girl-next-door type, maar ik dacht, die zou zich in secretaresse outfit moeten steken met losgeknoopte blouse en die maakt alle mannen gek. Toen ze haar bril even afdeed zag ik dat ze (naar mijn idee) een typisch Russisch gelaat had. Rond van vorm (moest op een gegeven moment even denken aan Lena van het duo tAtU, maar dat kan ook door het rossig haar zijn), maar de ogen hadden ook een hint van Tataars/Siberische inbreng in de bloedlijn. Rossig bruin haar tot onder de schouders dus. Slank, evenwichtig geproportioneerd lichaam. (Achteraf bleek dat de tietjes toch wat klein waren) Geen playboy centerfold, maar ze was mooi en naturel.

Ze sprak goed Engels maar de conversatie was wat raar. Het was haar tweede dag in Yin Yang. Ik vroeg wat ze van de club vond. Niet slecht vond ze. De mannen waren wel aardig. In tegenstelling tot andere clubs waar ze niet zo aardig zijn. O jee, maar snel van onderwerp veranderd. Er zijn niet zoveel Russische meisjes hier merkte ik op. Dat interesseerde haar eigenlijk niet. Ze mengde zich niet met andere meisjes en bleef liever op haar ééntje. O jee, redelijk cynisch geval hier. Dan nog maar even over koetjes en kalfjes gepraat. Zij maakte geen aanstalten tot kamervraag, maar zij was zo vroeg de enige die voor mij in aanmerking kwam voor een kamer en ik had geen zin om nog langer te wachten, dus vroeg ik het zelf maar.

Op de kamer geraakten we een beetje op de sukkel. Allebei een beetje introvert, en beiden wachtend op de andere om initiatief te nemen. Uiteindelijk leidde zij min of meer de dans, zoals ik het liefst heb, maar het ging toch niet van een leien dakje. Wat service betreft : zoenen alleen op de lippen. PZC, beffen, NMC in amazone, doggy en missio werden allemaal goed uitgevoerd, en zij reageerde ook goed op mijn orale actie. Ze heeft wat slappe b-cup borstjes, maar tepelhoven en tepels zetten zich direct recht onder kussen en aanraking, en dat vind ik altijd lekker geil. Het poesje werd goed nat en aan haar bewegingen te zien leek de seks haar toch ook wel wat plezier te bezorgen. Maar toch bleef er een afstandelijkheid tussen ons. Het bleef een opvolging van handelingen en geen vloeiende sekspartij. Ik denk dat we beiden een heel gelijkaardig karakter hebben. Wat onzeker misschien, altijd even nadenken van zou ik nu dit doen of misschien beter dat. Dat gaat nooit goed samen. Ik kan dus moeilijk een eindoordeel vellen. Met een wat spontanere klant zou het misschien veel beter zijn. Technisch en louter fysisch was alles op het zoenen na behoorlijk goed, maar door die ietwat stroeve loop van die handelingen zit er voor mij geen herhalingsgevaar in denk ik.

Tatouages, als ik me goed herinner : 2 chinese tekens op de rug en een patroon op de zij.

Nedlovefkk
7 oktober 2015, 11:35
Heb het idee dat deze dame er vandaag is. Net even babbeltje mee gemaakt. Denk er nog over na. Ietsjes introvert kan ik me indenken.

george101
13 oktober 2015, 21:13
Zeg Nedlovefkk, nou weten we nog steeds niet of het wat geworden is tussen Leoni en jou. Maar mocht je toch voor haar wat afstandelijke uitstraling op de loop zijn gegaan dan kan ik je verzekeren dat je iets gemist hebt....
Tenminste als je houdt van tikje saggy kleine B-tjes ( met supergevoelige tepels!! ), en meisjes met een volstrekt naturelle verschijning en performance. ' T duurt allemaal inderdaad eventjes voor ze haar gereserveerdheid loslaat. En ze gaat veel liever naar een blokhutje omdat ze naar eigen zeggen de herrie binnen niet goed verdraagt, en houdt van rust en frisse lucht. Ze was ook niet te spreken over, opnieuw haar woorden, "dicke Biertrinkers ohne respekt" die er volgens haar in veel grotere aantallen aanwezig waren dan gedurende haar eerdere arbeitsperiode in Yinyang.
Maar goed, dat alles terzijde; ik heb met haar een prima uurtje doorgebracht, waarbij ook zij zelf blijk gaf van een bovengemiddeld orgasmerend vermogen...

Nedlovefkk
18 januari 2016, 14:55
Het is niets geworden maar ze was wel intrigerend. Komende week maar eens aftasten of er wel een vonk over slaat.