PDA

Volledige versie bekijken : Monika (Pools), ex PHG



Horny_one
27 oktober 2005, 20:15
haarkleur/lengte: blond/schouderlang haar (glad)
lengte: 1.70 m
herkomst/taal: Pools/Duits
service: sterk wisselend, FT, PZC, NMC, Beffen
bijzonderheden: een bijzonder mooie kont....

15 augustus 2003

De Poolse Monica was de derde die Horny_one reeds in de bar wist te verleiden tot een gang naar de kamer. Al snel viel het codewoord "Schlussel" ten teken dat de koopovereenkomst gesloten kan worden.

Ik kan mij wel vinden in het commentaar van de vorige recencenten.... Monika ziet er prachtig uit. Ze had een leren bh en slip aan waarbij haar jongens prachtig omhoog werden gedrukt.

Om de kamer had de zwaartekracht duidelijk invloed maar dat kun je verwachten met puur natuur en een behoorlijke cupmaat...

Het zoenen was aarzelend en ze begon mij stevig te pijpen.... toen ik vroeg om haar ook te verwennen, zette ze zich over mij heen zodat ik een lekker uitzicht had op haar gleufie.. Natuurlijk even lekker gebeft terwijl ze mij stevig (=hard) pijpte.

Mijn idee was om hierna wat te neuken en het af te maken met Frans Totaal.

Het neuken ging prima, alleen wilde ze eerst doggy styl genomen worden en daarna was ze bereid om als cowgirl mij te ontvangen. Maar alles nog geheel volgens mijn verwachtingen.

Het pijpen daarna was een ramp.... gewoon hard pijpen, monotoon ritme totdat ik het lekker begon te vinden en dan hield ze weer op. Het leek of ze het helemaal verleerd had en ze zat er ook wel mee dat het niet lukte.

Omdat ik al lekker met haar geneukt had vond ik het niet zo'n ramp om er al mee te stoppen... mijn derde hoogtepunt die avond zou niet meer bij haar zijn.

Advies voor andere wandelaars:
Monica is een prima meid om te neuken, maar je laten klaarpijpen door haar is niet het beste idee.

15 juni 2004

Dinsdagavond 15 juni. Duitsland heeft zojuist gescoord en het spel van Nederland is klote!. Ik verlaat het nachtcafe, met een verwijtende blik van Willem (zoiets van hoe kun je onze jongens nu de rug toe keren) en een glimlach van Willi69 (voor de gelegenheid getooid in een Oranje shirt) en volg Caveman naar de bar. In de bar was het vrij rustig... niet raar met nederland - duitsland op de tv. Maar toch enkele dames in het oranje gekleed. Niet van Dietschen bloed maar puur Pools genot. Sabine, SammyII en Monica waren in het oranje gekleed en waren behoorlijk fanatiek met het aanmoedigen van onze jongens tegen de duitsers. Maar mijn aandacht werd vooral getrokken door Monica. Ik had met Monica reeds eerder een kamerbezoek gebracht en dat was niet een geweldig succes, mede door mijn veelvuldig kamerbezoek destijds. Dus voor de herkansing gegaan..

Op de kamer was Monica heel initiatiefrijk... Al vlug lag ik aan haar tepels te zuigen en hadden we al behoorlijk wat getongzoend. Langzaam gaat ze dan naar beneden om het kleine oranjesoldaatje te inspecteren en begint daaraan te zuigen. Ze heeft me lekker klaar gezogen en toen ik weer in het nachtcafe kwam, eerst even een cola gedronken, de gelijkmaker gezien en daarna weer de bar in.

Stond ze daar weer te draaien met die geweldige kont... Ik tik haar aan en zeg, "mal sehen ob wir in die wiederholung auch wieder so viel Spass haben". Ook deze tweede gang was niet verkeerd, het begon hetzelfde maar eindigde in een lange sessie in cowgirl stand.

Conclusie: ze heeft heel veel bijgeleerd sinds de laatste keer en ik was ook beter in vorm. Herhalingsgevaar!

Befke
30 juli 2007, 10:15
Laatste recensie is inmiddels meer dan een jaar geleden geplaatst...
Is bekend of deze mevrouw hier nog werkt?
Dank u wel voor uw berichten!
Befke