PDA

Volledige versie bekijken : Daima (Libanese)

robglover
5 augustus 2015, 23:31
Deze dame viel mij op door haar brede heupen en exteem smalle taille en haar mooie donkere ogen en een mooie slag in haar haren. Maar op de kamer deed deze dame niet aan tongzoenen en was ook best wel passief, maar ik kon haar ik alle mogelijke standjes goed diep penetreren en dan kijk je uit op zo'n top figuurtje en dan is bij mij het kruit al snel verschoten, tot drie keer achter elkaar. Ik heb tussendoor ook leuk gebabbeld met deze dame en vertelde ondermeer dat ze Daima heet en 23 jaar is! Bijzonder aan deze dame is haar extreem sexy figuur

robglover
23 juli 2016, 23:55
Zag deze dame vanmorgen net voor twaalven weer eens zitten in de lounge ze zei vriendelijk gedag waarop ik ook gedag zei en dacht deze dame laat ik links leggen, omdat voorheen niet deed aan tongzoenen. Maar laat op de avond was is ik aan het bijkomen van de sessies met Leona en later Pamela toen kwam Daima bij me zitten en zei "ken je me niet meer" en we begonnen leuk te teuten, waarop de sleutel vraag kwam en ik vroeg doe nu dan wel aan tongzoenen waarop ze antwoorde met "ja". Ik zei "Dann gehen wir nach die zimmer" en eenmaal op de kamer is deze dame toch wel veranderd in een ware GFE het was een zeer goede sessie. Deze dame heeft een flink maar zeker mooi achterwerk en als ze zo op d'r knietjes voor je zit is je kruit snel verschoten! Het was ver boven verwachting!

M.v.G Robglover.

quickstep
19 oktober 2016, 17:15
Iemand haar nog onlangs gezien?

Saruman
19 oktober 2016, 18:10
Een week of 3 geleden heb ik er een kort praatje mee gemaakt

dennisw
19 oktober 2016, 20:46
Zondag 9 oktober, het begin van de middag, kwam ze me een eerste keer voorbij gelopen zonder me aan te kijken. Ze was druk in gesprek met een Duitse collega.
Met haar vrouwelijk uiterlijk, wat betreft brede heupen, opvallende taille, getinte huidskleur en ontzettend mooi zwart haar, ziet ze er min of meer exotisch uit.
De aanblik maakte me nieuwsgierig.

Nadat ze me een tweede keer voorbij liep, riep ik haar na. Ze draaide zich om en keek me aan.
De uitnodiging, ergens te gaan zitten, werd met een bevestigend antwoord aangenomen.
Het gesprek, zonder enige vorm van aandringen, was ontspannen en ging uitgebreid over haar achtergrond.
Haar open karakter en spontaan voorkomen hielden het gesprek geruime tijd op gang.
Na verloop van tijd stelde ze een subtiele vraag over een potentieel vervolg van het samenzijn, maar dan elders.
Met een glimlach op haar gezicht reageerde op het directe, minder subtiele antwoord.

De wandeling naar buiten werd gestart, met als bestemming hut 17.
Ze informeerde dat haar opties afhankelijk zijn van de tijdsduur van het bezoek.
Extra’s zijn mogelijk (heb ik nog niet uitgeprobeerd).
Een half uur was te kort. Voor een eerste kennismaking, voor mij althans, uitzonderlijk.
Dat geeft aan dat de dame volledig kon overtuigen.
Herhalingsrisico 100%.

Deze mondige, goed opgeleide dame is voor een paar weken uit beeld.
Ze is waarschijnlijk begin november weer in het paradijs van Bruggen te bewonderen.