Volledige versie bekijken : Kelly (Roemeense)
Kwakje
30 juli 2015, 14:38
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Kelly (Roemeense)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Enkel, Zij
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Zoenen, Beffen
Extra info:Zeer lieve glimlach
Kwakje
30 juli 2015, 14:43
Ik val op zwart haar en daar zat een mooie slanke dame met lang zwart haar op een bankje. Terwijl de meeste dames aan het presalen waren bleef zij een beetje stilletjes zitten. Stille waters diepe gronden denk ik altijd, maar het kan natuurlijk ook zijn dat ze een aantal talen niet zo goed machtig is. Ik ben zelf niet zo een grote prater maar heb toch graag een basis conversatie. Haar Engels is matig maar een basis conversatie lukt prima.
En daar zit ze dan nog steeds, ik kijk haar aan en ze tovert een vriendelijke open en beetje onschuldige glimlach te voorschijn. Damn dat is mijn weak spot.
Ik was tegen Schietgraag over haar bezig en deze bekeek haar ook even aandachtig en even later komt ze rond de nek van schietgraag hangen en deze dirigeert haar hoffelijk als ie is mijn richting uit.
Dan maar direct richting kamer.
Op de kamer is Kelly ook een beetje verlegen GFE. Ze zou zowat 2 weekjes in YingYang zijn.
Kussen alleen op de lippen. Blowjob deed ze prima haar best maar is toch nog wat bijscholing nodig. Poesje smaakte heerlijk. En de sex was ook prima. Telkens met die lieve lach, ze ziet er oprecht en nog onschuldig uit zo.
Zeker herhalingsgevaar voor mij. Als ik aan die lieve lach denk wil ik alweer terug.
ftchietgraag
31 juli 2015, 09:58
Was ik dan maar wat minder hoffelijk geweest...:hammer:
satanic surfer
13 oktober 2015, 10:14
yup, mooi meisje, qua looks in YY toch behoorlijk weit vorne gister...Qua aantal kamergangen niet overigens en dat doet ss logischerwijs richting onraad speuren. Té meer aangezien ze me vertelde dat ze voorheen in Aphrodisia in Zürich werkte, en verhip nog aan toe klopt dat als men haar foto´s daar ziet en dat ze zich bovendien ook daar van de alias Kelly bedient...Ze spreekt prima Duits, Engels matig en ss was weinig opgezet met de melding dat in Aphrodisia dixit haar nog louter Roemeense dames werken. Er voor een 4/5-tal jaren wel ns geweest en toen was dat nog compleet anders. Leuke babbels en het is een fraaie dame, geklets over la Suisse en het vergelijk hier en maar ns gepolst wat er te verwachten mocht worden op een eventueel geboekte kamer. Fransösich Ohne und Verkehr, na toll. Zungeküssen 50E extra, na noch viel toller...De reden was wel komisch, wegens haar "gezondheid"...ss opperde dat ze voor 100E haar "gezondheid" wél wou op het spel zetten, ja dat was zo, oh Mann...ss zat in dubio uiteraard of hij haar binnen no time zou laten zitten of een knudde sessie für die opticks only zou overwegen. Naja, gezien het feit dat upselling uiteraard kut met gestoofde peren is was die anderhalve seconde dubio alras klaro en haar veel succes gewenst, ook met haar gezondheid datbetreffend. Nadien gekeuveld met 2 heren die met haar het genoegen hadden, beiden hadden het over erg handondersteund anblasen en Verkehr zonder inventiviteit of Nähe, naja kein Wunder. 1 had voor het Zungeküssenpakket geopteerd en dataangaand werd meedegedeeld dat het tongpuntgewauwel was dat geen naam waardig mag zijn. Fazit: upselling is spreading like a disease...schaadt de gezondheid aanzienlijk net als de sigaretjes die ze rookt en verhip nog aan toe in gezelschap van ss doorgaans doch that was that, ik ben toch niet compleet op m´n kop gevallen...ss voelt bovendien mee met de stammies van Aphrodisia die daarvoor 280 Zwitserse Franken dienen neer te leggen voor een halfuur en 500 voor een uur...