Inloggen

Volledige versie bekijken : Viki (Roemeense)

Kwakje
30 juli 2015, 14:29
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Viki (Roemeense)
Leeftijd:28 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:DSiliconen:Onbekend
Kleur ogen:Herhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg

Prijs:50/100 euroTijdsduur:30/60 minuten
Service:NMC, PZC, Zoenen
Extra info:Zouden siliconen kunnen zijn want waren wel heel stevig

Kwakje
30 juli 2015, 14:31
Ik was voor de eerste keer in YingYang en dat merken de dames natuurlijk. Ze komen dan allemaal eens polsen en kijken hoe hun kansen voor de dag zijn. Ik was nog niet zolang binnen en Roemeense Viki kwam haar even voorstellen. Mooie dame met een goed gevulde stevige boezem. Praatje ging wel vlot en heb dan maar ook even haar kontje gecheckt en haar wat dichter bij getrokken. Minder dan 5 minuutjes later zijn we op weg naar de kamer. Schietgraag die mee gereisd was kon zijn ogen niet geloven omdat ik normaal een uurtje of 2 moet climatiseren.
Op de kamer was Viki ook vlot en we hadden zeker een leuk half uurtje. Zoenen maar de tong was beperkt, dan de blowjob, geen FT zei ze, doet ze niet, ook geen anaal.
Blowjob was prima en een paar minuutjes langer en ze kon me zo wel klaar krijgen.
Cowboy en missio volgden. Een zacht gekreun maar zeker niet storend. Kijkend in haar knikkers heb ik dan ook een mooie lading achtergelaten. Er waren nog maar 20 minuten om en hebben de resterende tijd volgemaakt met een praatje en een sigaretje langs haar zijde.
Prima sessie om de dag mee te beginnen.
Ik vond nog geen draadje van deze dame maar ze zou toch al zo een jaartje in YingYang komen.

MichelJ
30 juli 2015, 17:16
Ik vond nog geen draadje van deze dame maar ze zou toch al zo een jaartje in YingYang komen.

Ik vermoed, ondanks het verschil in de aangegeven leeftijd, dat het deze Vicky (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?38769-Vicky-%28Roemeense%29) is...

Kwakje
30 juli 2015, 17:38
Best mogelijk, ze schreef haar naam als Viki aan de receptie en ze vertelde mij 28 te zijn.
Heeft voordien ook in Spanje en Italie gewerkt en ik ken nog wat andere details maarja ik probeer het wat op de ruwe feiten te houden want de wind komt ook elke dag uit een andere richting.
Roemeens klopt volgens mij in ieder geval wel :)

satanic surfer
31 juli 2015, 08:07
@ MichelJ: neen, is een andere Vicky die van dit draadje was 20 en had zwart haar en zeer lichte huidskleur. De door Kwakje vermeldde dame is erg zonnebruingebrand...Biedt syndicaal te verantwoorden service zonder hoogte- of dieptepunten etc. doch zeker niet betreffende Zitrone-mokkel in uw verwijzing vermeld...

Nulnulzeseneenhalf
9 september 2015, 23:18
Viki. Ik denk dat Viki een hele leuke dame is waar je veel lol mee kan hebben. De eerste maal zat ik op een bankje in de bar en zij liep naar de uitgang. Ze lachte en zwaaide naar mij, en ik beantwoordde dat. Ze zei dat ik wat zuur keek, en ik zei dat dat mijn gezicht in ruststand is. Ik krijg deze opmerking wel vaker te horen overigens. We praatten wat met elkaar en ik zei dat ik naar de bios wilde gaan. Dat doe je dan maar zonder mij as het antwoord. Ze zij dat ze niet naar de bios gaat, en daar ook zeker niks doet. Toch naar beneden gegaan en aan 5 minuten alweer boven. Waar ik haar tegenkwam en zij, er was niks aan. Komt omdat je daar alleen zat en niemand met je speelde. Naar een kamer gegaan en een leuk half uurtje gehad.
De tweede maal, een paar weken later kwam ik de trap opgelopen en zag haar zitten. Ze barstte meteen in lachen uit. Wist dus nog van de vorige keer dat ik er alleen niks aan vond in de bios. Na een praatje naar de kamer gegaan en een redelijk half uurtje gehad, kleien nulnul had er wat moeite mee. Waarschijnlijk te weinig rust gehad.
De derde maal verliep het allemaal wat minder. En sindsdien laat ze me eigenlijk links liggen. Ik vind het niet erg. Misschien wordt het in de toekomst nog wel eens wat.