PDA

Volledige versie bekijken : Jessy (Tsjechische)

topplayah
27 juli 2015, 11:31
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/CzechRepublic.gif

Jessy (Tsjechische)
Leeftijd:29 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:1 uur minuten
Service:NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Beffen, Aftrekken, Vingeren, Slikken
Extra info:

topplayah
27 juli 2015, 11:31
Geweldige service

lekkersfan
28 juli 2015, 16:15
Beetje anders dan gemiddeld type, maar ziet er mooi en lekker uit, heeft heel vriendelijke uitstraling maar is ook gewoon geil en heel servicegericht. Is mijns inziens terecht (heel) veel naar de kamer. :)

robglover
5 augustus 2015, 08:43
Heb met deze dame gekamerd maar er val niets op of aan te merken aan deze dame zeer actief op de kamer lekker zoenen likken van onder tot boven zowel ik bij haar en zij bij mij en er zit ook nog een koppie op met verstand je kun er ook zeer goed met haar babbelen! van mij krijgt deze dame een 10 met een griffel

gostoso
10 augustus 2015, 16:59
Laatste keer heb ik ze steeds misgelopen. keer daarvoor met Jessy erg veel plezier gehad. Lieve en geile meid. Hoop dat ze woensdag aanwezig is. Voor mij is dit meisje 1 van mijn zekerheidjes.

robglover
11 augustus 2015, 04:06
Laatste keer heb ik ze steeds misgelopen. keer daarvoor met Jessy erg veel plezier gehad. Lieve en geile meid. Hoop dat ze woensdag aanwezig is. Voor mij is dit meisje 1 van mijn zekerheidjes.

Ben afgelopen vrijdag ook weer met Jessy en aantal malen naar de kamer geweest. Maar dan ben ik bij haar wel bevooroordeeld want ze komt elke keer gelijk naar mij toe lopen, ik heb haar nog nooit misgelopen! Wederom waren de kamer sessies weer helemaal top! Jessy is één van de betere toppers van de GT

lekkersfan
11 augustus 2015, 22:29
Dat naar je toe lopen is leuk aan haar, mij begroet ze ook altijd spontaan , maar zonder dat ze er dan vanuit gaat dat je dus ook naar de kamer gaat. Topdame :)

Kapitein Knut
14 augustus 2015, 18:52
Voor mij ook altijd een vaste topper in GT.
Bijzonder vriendelijke dame en de sex met haar is gewoon kneiters lekkerrrrrrr :tongue:

robglover
15 augustus 2015, 22:11
Dit is Jessy met beeld en info!!

http://sexdo.com/privates_modell/49830/brueggen-41379-jessy.html

lekkersfan
16 augustus 2015, 23:14
Wel goed dat er inmiddels steeds meer foto's van meiden in GT zijn, maar deze foto's van Jessy doen haar, vind ik, geen volledig recht, ik vind haar in het echt echt veel mooier en veel aantrekkelijker. Haar sympathieke uitstraling en mooie innemende glimlach zijn een belangrijk onderdeel van haar verschijning. Ik begrijp dat dat allemaal niet op de foto kan. Topmeisje, heerlijk :)

robglover
17 augustus 2015, 00:33
Wel goed dat er inmiddels steeds meer foto's van meiden in GT zijn, maar deze foto's van Jessy doen haar, vind ik, geen volledig recht, ik vind haar in het echt echt veel mooier en veel aantrekkelijker. Haar sympathieke uitstraling en mooie innemende glimlach zijn een belangrijk onderdeel van haar verschijning. Ik begrijp dat dat allemaal niet op de foto kan. Topmeisje, heerlijk :)

Als ze voor haar eigen goede reclame wil maken moet ze zelf beter voor de camera poseren!! Dat is bij Flora puur beter gelukt, je kunt op de foto's goed zien dat het een hele mooie sexy vrouw is, en dan met goede recencies er bij weet je genoeg:freu:

GT-lover
18 augustus 2015, 20:41
Vandaag heerlijk mogen genieten van deze mooie girl next door dame. Echt geweldige kamergang pure gfe ervaring.
HHG 100%

franske
28 oktober 2015, 21:22
Hoi Jessy-fans !
Weten jullie de achternaam van haar al ?
JESSY SUPERSESSIE........hihi !
Deze dame is, als er n klik is, werkelijk super.
Voor mij de meest verschrikkelijk verslaving..........(weet er iemand n afkick kliniek?)

Defenderxxx
26 februari 2016, 08:27
Na een mega-ervaring met Lola, gevallen voor een totaal ander uiterlijk. Eindelijk eens gekozen voor het mini-cupje waar Jessy mee gezegend is. Een beslissing die ik me nooit zal beklagen. Ze gaf me alles waarnaar ik verlangde. Intense tongzoenen, en fris kutje en kontje die ze zonder morren uitgebreid liet bewerken. Een glijmiddel had ze achteraf niet nodig. Enkele standjes, begeleid van nog steeds tonnen tongzoenen, maar uiteindelijk wilde ik mijn zaadjes tegen haar verhemelte plakken. 1,5 uur totaal genot, die zo voorbij zijn gevlogen.
In het algemeen zijn mijn ervaringen in GT steeds zeer positief, maar dit oversteeg bijna alles. Wordt zeker herhaald. Ik ben fan.

Partycrasher
13 december 2019, 11:07
Jessy is weer terug, en ze zal minimaal tot de zomer blijven. Qua service en hygiëne is alles hetzelfde gebleven, dus perfect. Haar uiterlijk is ook hetzelfde gebleven, op één ding na: zij heeft nu een B-cup met siliconen.

george101
13 december 2019, 17:28
Nondeju! Had me al he-le-maal verheugd op een weerzien met dit adembenemende natuurtalent met haar méér dan prachtige A-tjes, heeft ze er door een of andere Tjechische plastische knoeierd aan laten sleutelen...:ranting2: jammerjammerjammerjammer......
Maar het blijft natuurlijk wel onveranderlijk een hele geile lieverd!:luvlove:

goolfy69
11 januari 2020, 21:43
Super sessie met jessy, gelukkig bij het begin van de middag haar geschaakt, later niet meer gezien.super UUR!

Sir fuck-a-lot
15 februari 2020, 02:46
Jessy is a honest girl. Tommorow I'll enter the club once more after 4 years. She has still small titties?

Player
15 februari 2020, 13:38
Jessy is a honest girl. Tommorow I'll enter the club once more after 4 years. She has still small titties?

Yesterday I had a session in the room with here. She has small silicon boobies now. A bit a shame, but service compensates everything.

Birillo2010
13 april 2020, 10:10
Frequento il gt dal 2004. Jessy è top. Fantastiche sessioni. Spero di incontrarla presto

Player
13 april 2020, 19:19
Frequento il gt dal 2004. Jessy è top. Fantastiche sessioni. Spero di incontrarla prestoSperlo anche, però aveva voglia di fermarsi dopo l'estate. Non è certo di vederla ancora al GT.

Robertje07
14 april 2020, 20:36
Hopelijk komt ze terug na de corona crisis. Heeft iemand nog contact met haar?

Birillo2010
17 april 2020, 11:03
Area Dusseldorf. Se hai il numero di telefono potrebbe accettare un incontro.

Robertje07
12 juli 2020, 12:03
Weet iemand of Jessy alweer ergens aan het werk is.