Volledige versie bekijken : Nicol (Roemeense)
Davedv
27 juli 2015, 09:14
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Nicol (Roemeense)
Leeftijd:23 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:
Piercing:JaLichaamsdeel:Onderlip, Tong
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:60 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Aftrekken
Extra info:
Davedv
27 juli 2015, 10:12
Uiteindelijk zat ik in één van de zetels naast de deur naar het terras toen Nicol bij mij op schoot sprong. We hadden al eerder wat oogcontact gehad en ze kwam over als een vrolijk type, beetje gek doen en in ieder geval een lach op het gezicht. Nicol is een leuke slanke Roemeense van 23, mooi slank lijf, leuk koppie erop, de nodige tattoos en piercings, maar bovenal klikte het gelijk goed met haar. We hebben een 15 minuten in de stoel gezeten, een beetje zitten kletsen en knuffelen voordat we naar de kamer gingen.
We bezegelden de kamergang met een dare, ze vroeg uiteindelijk naar een kamer en ik zei dat als ze me in de bar een echte zoen op de mond zou geven we naar de kamer zouden gaan. Na een boel gegiechel en wat zenuwachtig om zich heen kijken kreeg ik toch m'n zoen en gingen we naar kamer. Dat blijft iets waar de meerheid van de aanwezige dames geen prijs op stelt, zoenen in het openbaar....stel je voor dat al die mannen dat straks zomaar gaan verwachten van alle dames.
We moesten een paar minuten wachten op een sleutel, ook hier geen afstandelijk gedoe, ze kroop lekker op schoot en al knuffelend en zoenend vliegt de tijd voorbij. Uiteindelijk naar een kamer boven vertrokken voor een bijzonder aangenaam half uurtje. Ik moest haar tongzoentechniek iets bijsturen maar verder helemaal niks aan te merken. PZC was ok, pussy-sliden was uitstekend en NMC ook. In standje drie klaar gekomen, net over het half uur, even gedoucht en afgerekend met een nette fooi voor het hele pakket. Zij blij, ik blij, uitstekende kamer.
HHG : 100%