sofaking
23 juli 2015, 16:31
Vicky (Onbekend)
Leeftijd:35 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed), Nederland (goed)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Schouder(blad)
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:GrijsHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/1ster.jpg
Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:PMC,NMC,massage,knuffels
Extra info:
sofaking
23 juli 2015, 16:37
Vicky was de eerste kamergang van de dag. Na aankomst om 11 uur ging ik direct op zoek naar een geschikte partner om de druk van de ketel te halen. Er waren al een tiental dames beschikbaar, maar niemand die ik kende, het zou dus sowieso een sprong in het onbekende worden. Alle dames waren gekleed in t-shirt of onderlijfje voor de party, en deze Vicky had er één met een diepe uitsnijding vanwaar een mooie cleavage uitnodigend lonkte. Ik ben even gaan kennis maken en ze sprak Nederlands met een sexy accent. Verder sprak ze ook Engels, Duits en Frans, maar op de vraag waar ze vandaan kwam antwoordde ze alleen met de tegenvraag of het iets uitmaakte ? Nee, eigenlijk niet behalve voor het ijbf paspoortje... Origine blijft dus onbekend.
Het leek me verder wel een sympathieke milf en ik heb haar dus mee naar de kamer genomen. Helaas voor een ondermaatse sessie.
Dat mooi balkon bleek achteraf een stuk kleiner dan ik verwachtte. Ze droeg namelijk een push up beha met flink wat "padding". Zoenen deed ze niet. Tateren daarentegen eens zo veel. Ze begon met een massage. Zonder olie, dus dat beperkte zich tot knijpen en drukken, maar ik voelde toch al snel dat ze wist wat ze deed. Het had een merkelijk deugddoend effect en ze speurde naar spieren die in de knoop lagen om ze terug soepel te maken. Ze had misschien beter masseuse gekozen als beroep. Of misschien worstelaar want na de massage nam ze mij in een soort van liefdevolle houdgreep zodat ik geen kant meer uitkon. Terwijl zij lieve woordjes en complimentjes bleef geven lag ik vastgepind onder haar. Een wat surrealistische toestand en ik besloot dan maar om te onstspannen en haar te laten doen en te zien waar dit ging eindigen.
Ze hield veel van knuffelen zei ze en dus werd er langdurig geknuffeld. Na een tijd begon ze toch aan een PMC, en kort daarna besteeg ze de sofaprins. Eerst in reverse cowboy, daarna gewone amazone. Ze bewoog heel traag. Trager dan slow-motion, maar man wat voelde dat goed. Ik denk niet dat ik eerder zo"n intens gevoel heb gehad van een NMC. Was haar poes echt zo nauw of gebruikte ze haar kutspieren, of was er een andere reden ? Geen idee. Hier heb ik dan toch heerlijk van genoten, en ondanks het zo-goed-als-niet-bestaande voorspel hield ik het niet meer dan twee standjes vol tot het rubbertje volgespoten werd.
Na het hoogtepunt wilde ze opnieuw knuffelen en masseren. Zo werd het half uur overschreden. Ik weet niet juist hoeveel tijd we samen waren. Ik denk niet dat het een vol uur was, en al zou het zo zijn, dan was het grootste deel geknuffel, massage en gebabbel.
Geen herhaling voor mij, al zal die NMC wel een markante herinnering.blijven.
Edit : origine onbekend, maar het is een blank, Europees, niet-mediterraan type.
willemdewandelaar
30 juli 2015, 21:16
heren mijn advies overslaan, mijn grootste tegenvaller van het jaar
wel aardig maar doet veel moeite voor extra tijd en slechte service.