Inloggen

Volledige versie bekijken : FKK Heaven in Nürnberg

peter696969
13 juli 2015, 08:28
Onlangs een bezoekje gebracht aan FKK Heaven (http://www.fkk-club-heaven.de/) in Nürnberg. Niet echt naast de deur maar als je onderweg bent in Beieren wel een aanrader. Eigenlijk is het geen kleine club, maar doordat er heel veel kleine kamers zijn, lijkt het wel zo. Je moet dan ook niet bang zijn om af en toe tegen een dame aan te botsen of een van de meisjes voorzichtig te vragen of je even langs mag. Wel een hele verzorgde club. Ik heb voortdurend 5 medewerkers in de weer gezien met opruimen, vegen, de bar bedienen etc. Goede cappuccino overigens. En buiten hebben ze in de mooie tuin een cocktail bar. Entree tot 19.00 uur slechts 15 euro, inclusief niet alcoholische drank en eten.
Gekozen voor een half uurtje met Jasmin (http://www.fkk-club-heaven.de/ladies/), voor de afwisseling een blonde Roemeense (nep vertelde ze me meteen). Eerst een minuut of tien small talk op de bank, beetje knuffelen, wel een gemakkelijke prater (in het Duits). Op de kamer eerst standje 69, waarbij zij wel pijpte met condoom (Beierse wet, had me een vaste klant al aangekondigd, daar houden nogal wat meiden zich aan). Omdat ik merkte dat de druk bij mij hoog was, heb ik haar na een tijdje op haar rug gelegd en ben haar uitgebreid gaan verwennen. Heerlijke lippen, lekkere klit en mevrouw probeerde een orgasme tegen te houden maar dat mislukte.... Na een poosje wilde ze perse neuken. Benen in haar nek zodat ik diep in haar kon stoten. Naderhand nog een keer dat zij haar benen om me heen sloot en uiteindelijk in haar klaargekomen. Leuk half uur voor 50 euro. Ze vertelde me telkens een maand te werken en dan drie weken vakantie te nemen.
FKK Heaven is een aanrader. De 30 meiden die er waren tijdens mijn bezoek zagen er op een enkeling na allemaal goed uit. Vooraf had ik me voorgenomen met Allice een kamerbezoek te doen. Alleen, ik zag haar niet, pas toen ik wegging zag ik haar. Voor 15 euro zo'n propere club heb ik niet vaak elders gezien.

seksenfun
13 juli 2015, 15:45
Hoelang hebben jullie stilgelegen en gewoon naast mekaar gelegen om wat te praten nadat ze dan toch was klaargekomen. Of gewoon doorgebeft of meteen beginnen neuken :teuflisch: :smoke:?

peter696969
14 juli 2015, 09:13
geen idee meer, schat vijf minuten. Alles gebeurde precies binnen de 30 minuten.