PDA

Volledige versie bekijken : Elena (Roemeense)

SFL
6 juli 2015, 17:00
Naam: Elena
Nationaliteit/Taal : Roemeens / Engels
Leeftijd : 22-26 jaar
Haarkleur/-lengte : Lichtbruin of donkerblonde lange golvende haren
Lengte dame : 1m65 à 1m70
Postuur/Kont/Cupmaat : Heel slank /klein steekkontje / B-cup of volle A-cup
Roken: Ja
Voordelen: Stijlvolle dame, rustig, lief en aangenaam. Redelijke service
Nadelen: Zuinig in TZ, lag er gespannen bij tijdens het beffen, het ingestudeerd aframmelen van extra’s.
Prijs : 100€/uur
Rapport: op uiterlijk 7.5/10, op technische vaardigheden 6.5/10 en op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 6.2/10

PSE, GFE, combinatie of neutraal? Ietsiepietsie GFE
Service: TZ (zuinig), PZC, NMC, beffen (niet echt soepel), wat knuffelen…enz.

Presales:
Ze was zo rustig en onopvallend dat ze me niet opviel. Ik had eerder haar blonde vriendin in de gaten. Niet dat deze mooier was, maar ze was opvallender en straalde meer seks uit. Opeens viel ze me op toen ze aan mijn mouw trok. Ze probeerde me al direct een trio aan te smeren, maar ik bedankte vriendelijk. Een excuus dat ik pas van de kamer was en eerst nog wat wou drinken. Maar vanaf toen kon ik mijn ogen niet van haar af houden en ik zag dat nog een paar andere hoerenlopers hun zinnen op haar hadden gezet. Ik trok mijn stoute slippers aan en kidnapte haar voor die sukkels hun neus.

De betaalde tijd:
Op de kamer bleef ze rust en kalmte uitstralen zoals in de barruimte. Op zich vond ik dat wel gemoedelijk. Als een echte romanticus begon ik haar lingerie beetje bij beetje uit te flikkeren, maar de sfeer werd verstoord door het feit dat er extra’s waren om haar snavel vol te spuiten en dat een uur 100 euro kost. OK, correct van haar, maar dat ze beter in de bar al verteld en niet terwijl ik in alle geilheid uit mijn dak ga. Wat een romantiekdoder was me dat. Was de klik opeens weg of had ik al teveel geneukt, ik weet het niet… Maar mijn erectie kwam niet meer op gang. Zeker omdat het TZ aan de zuinige en droge kant was. Het pijpen van haar kant kon er wel mee door, maar bij de vijfde snol van de dag is het pijpen slechts een formaliteit voor mij. Daarna ging ik haar ook beffen, maar helaas bleef haar kut kurkdroog en lag ze er maar gespannen bij. Net alsof ik een gynaecoloog met jicht was, zo leek ze me te vrezen. Maar goed. Neuken dan maar… In verschillende standjes, want het had heus wat voeten in de aarde om klaar te komen. Eerst ik op haar… Dan zijdelings, doggy en cowgirl reverse. Mijn lievelingsstandje werkt steeds weer. Zo ook nu. Ik kwam klaar en dat was meteen ook het teken dat het voldoende was voor die dag. Nog een kwartiertje liggen kletsen en strelen en daarna de kamer af.

Aftersales:
Kan ik niet over oordelen. Meteen na mijn sessie met haar, nam ik de biezen uit GT.

Verdere opmerkingen:
Ideaal voor kerels die in eerste instantie het optische verkiezen boven de service. Maar ze is een rustige meid en bovendien fijn gezelschap. Als het klikt, dan zou ik zeker niet aarzelen. Wat mij betreft: ik heb haar gehad en dat is voldoende. De sessie was niet zuiver genoeg om nog eens te willen herhalen.

kempie
7 september 2015, 20:41
Klinkt als de dame die ik zondag in GT heb ontmoet. Ik weet het niet zeker maar dacht dat ze zei dat ze Alena heet. Deze dame zei tegen mij dat ze Poolse is (maar al vele jaren in Duitsland woont) en dat ze al enkele jaren in GT werkzaam was maar na een 2 jaar lange break pas weer sinds een paar maanden terug is en dat ze zowel toen als nu maar 1 a 2 dagen per week in GT werkt en dat dat geen vaste dagen zijn.

Een erg mooie dame die inderdaad niet direct er heel erg uitspringt tussen al die optificks met de silicone maar toen ze me 1 maal op viel vond ik haar direct 1 van de mooier dames in GT Inderdaad een opvallend stijlvolle vrouw met haar mooie krullende haren. Die van donkerblond in blond over gaan. Inderdaad een rustige aardige dame, echter lijkt ze zich niet snel op haar gemak te voelen.

Ik betwijfelde of zich wel een goede service zou geven. Op de kamer was het PZC echter uitstekend en NMC ook. Was een uitstekende sessie waarvan ik het vermoede heb dat het alleen maar beter wordt als je er nog een keer mee gaat.

Herhalingsgevaar 100%.