Volledige versie bekijken : Celine (Roemeense)
kempie
27 juni 2015, 17:12
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Celine (Roemeense)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/2sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC
Extra info:
kempie
27 juni 2015, 17:20
Deze mooie Celine woensdag op de asian party tegengekomen. Vertelde me dat ze hiervoor in VV heeft gewerkt. Jaagt in beperkte mate. Zou haar normaal niet naar de kamer mee hebben genomen maar aangezien er maar 3 dames rondliepen in YY die me bevielen en ik pas 1 sessie maakt die dag van maar een half uur haar toch maar geprobeerd ondanks dat de verwachtingen niet hoog lagen. Ze bleek toch vrij sympathiek en relaxed. Niet aangedrongen op TZ dus of ze dat doet weet ik niet. PZC was niet bijzonder vandaar niet meer dan een half uur gebleven. Sex was echter zeer goed. Dame was ook zeer correct en tegen verwachting geen afwerkster of zeur. We hebben half uurtje tot de laatste minuut vol gemaakt. Ze heeft de dag in YY nog een aardig einde gegeven. Niet dat ik die dag als verloren beschouw.
Toch herhalingsgevaar is niet groot.
explo
20 september 2017, 18:27
Heerlijk half uurtje met Celine doorgebracht.
Ze hing met haar donkerblonde vriendin voor de bios op een bankje.
Eerst beetje ontweken; wat mij betreft is twee dames tegelijk een beetje teveel van het goede...
Tijdens het half uurtje op de kamer was ze eg vrolijk en ik ben blij verrast over de service! :)
Wat mij betreft wel herhalingsgevaar ...
Groetjes,
E.
laplagne
29 september 2017, 16:09
Ik sluit mij helemaal aan bij mijn voorganger, want ik was uitermate verrassend door het optreden van Celine, die goed Engels sprak. Deze vriendelijke Roemeense zit op z'n tijd aan de bar met zicht op de trap naar de kino. Na enig oogcontact zocht zij mij snel op in het bioscoopgedeelte. Rustig praten, strelen en gaandeweg steeds meer zoenen. Op de kamer gingen wij helemaal los. Voor herhaling vatbaar!