PDA

Volledige versie bekijken : Amalia (Duitse)

sofaking
23 juni 2015, 21:11
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif

Amalia (Duitse)
Leeftijd:21 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Gezet
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Schouder(blad)
Piercing:JaLichaamsdeel:Klit, Tong
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/1ster.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Zoenen, Beffen, Massage, Aftrekken
Extra info:

sofaking
23 juni 2015, 21:14
23/6 een heel kalme namiddag in Yin Yang. Deze mollige dame zag er beeldig uit. Gezet maar strak in't vel en een schattige snoet. Even kennis maken -- of toch proberen met mijn steenkolenduits. Ze zei Duitse te zijn. Dat zal haar nationaliteit wel zijn, maar ik heb zo'n vermoeden dat ze voorvaderen heeft die meer oostwaarts leefden. Het zou mijn vierde sessie worden, en ik dacht niet dat ik nog tot veel in staat zou zijn. De batterijen leken helemaal plat, maar omdat ik haar zo aantrekkelijk vond wou ik haar toch eens bepotelen en proeven. Ik vroeg haar of ze B2B massage kon geven. Die term kende ze niet. Ik heb het dan zo goed en zo kwaad als ik kon proberen uit te leggen en ze leek het gesnapt te hebben want ze zei dat ze massagecrème ging halen.

Eénmaal de crème gehaald, hop naar de kamer. Eerst wat verkennend kussen en knuffelen, maar dat kussen was maar heel preuts. Daarna aan de massage begonnen maar dat had niets van B2B, dus ofwel had ze het toch echt niet gesnapt ofwel deed ze alsof. Ze begon dan te pijpen en dat leek eerst niet slecht. Wel wat handwerk erbij, maar het was mijn vierde sessie, dus die bijkomende stimulatie was niet overbodig. Eirlecken kwam er ook aan te pas, en flink wat spucken ook, goed zo. Visueel was het plaatje ook schitterend, maar na korte tijd merkte ik dat ik haar zeer moeilijk kon aanraken. Ze bleef ver weg, en beschermde bijvoorbeeld haar borsten met haar arm zodat ik er niet mee kon spelen.

Ik ben dan wat gaan beffen. Dat had effect, ze begon zich in bochten te wringen maar trok dan weg. Wou ze niet te veel genieten of deed het pijn na een tijd ? Geen idee. Enerzijds vond ik de gedachte dat mijn gebef zijn effect had wel plezierig, maar dat abrupt einde als ze na een tijdje terugtrok zette dan weer een domper op die vreugde. Bij amazone neuken wilde ze niet dat ik haar borsten vasthield. Toen ik vroeg of dat pijn deed, gaf ze me tenslotte, met ietwat tegenzin, aan hoe ik haar mocht vasthouden. Maar zo en niet anders. Ja al de opwinding was toen weg. Sofaprins ging in zitstaking en zonder de mogelijkheid om haar eens goed te bepotelen zou hij niet meer recht te krijgen zijn. We hebben dan nog maar wat gekletst zo goed en zo kwaad als dat kon en zijn daarna gaan douchen. Een grote tegenvaller, spijtig want 't was een mooi meisje naar mijn smaak.

Tony M
14 november 2015, 21:06
Eigenlijk door haar lieve lach en knap gezicht met haar op de kamer beland.....Tz....net niet.....pzc...klopt met veel spugen...maar of ik er geil van werd...nou nee en als ik naar haar gleufje grijp draaid ze zich weg of houd de beentjes bij elkaar...
En dan onder de sex ook nog vragen of ze het goed doet...ik heb een eerlijk antwoord gegeven...niet voor herhaling vatbaar....jammer van de 50 eurootjes...gelukkig was de 2de sessie van de dag met de Duitse Marina helemaal top...pleister op een klein wondje ;-)